Закупівля Програмна продукція антивірусного захисту (поновлення на 1 рік) від Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця».
Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ Девелопмент», переможцем торгів на закупівлю програмної продукції антивірусного захисту (поновлення на 1 рік) - (код ДК 021:2015 48760000-3 пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів)
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Програмна продукція антивірусного захисту (поновлення на 1 рік)
Тендер:
UA-2020-10-09-005910-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-10-09-005910-b.b1
Дата:
26.10.2020 09:29
Стан:
Залишено без розгляду
Щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний замовнику!
Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації до торгів «Код ДК 021:2015 - 48760000-3 Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів (Програмна продукція антивірусного захисту (поновлення на 1 рік))», можемо зазначити, що даним вимогам повністю відповідає програмний продукт тільки одного виробника, а саме – ESET. З метою запобігання нечесної конкуренції, дискримінації та відсутності прозорості і відкритості торгів, вимагаємо внести наступні зміни до Тендерної Документації:
Додаток 1 (Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі):
1) Вимогу про «Оригінал (або копію, завірену представництвом в Україні або офіційним авторизованим дистриб’ютором) листа від виробника програмного забезпечення або від компанії, яка офіційно уповноважена виробником здійснювати технічну підтримку, про наявність на території України авторизованого виробником центру технічної підтримки антивірусного ПЗ» викласти у редакції «Оригінал (або копію, завірену представництвом в Україні або офіційним авторизованим дистриб’ютором) листа від виробника програмного забезпечення або від компанії, яка офіційно уповноважена виробником здійснювати технічну підтримку, про наявність на території України компаній з досвідом та компетенцією щодо надання технічної підтримки антивірусного ПЗ»
2) Вимогу про «Гарантійний лист щодо забезпечення проведення навчання (для 18 осіб) в авторизованій виробником українській службі технічної підтримки антивірусного ПЗ з отриманням сертифікату про проходження навчання, відносно отриманих знань» викласти у редакції «Гарантійний лист щодо забезпечення проведення навчання (для 18 осіб) в авторизованій виробником компанії, що має досвід та компетенцію щодо впровадження, технічної підтримки та навчання по запропонованому рішенню, з отриманням сертифікату про проходження навчання»
Додаток 3 (Технічні вимоги. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики):
1) Вимогу про «Підтримку клієнтських ОС: від Windows ХР та вище» викласти у редакції «Підтримку клієнтських ОС: від Windows 7 та вище»
2) Вимогу про «Підтримку серверних ОС: від Windows 2003 та вище» викласти у редакції «Підтримку серверних ОС: від Windows 2008 та вище»
3) Вимогу про «Інтерфейс та документація до продукту українською та англійською мовами» викласти у редакції «Інтерфейс та документація до продукту українською або англійською мовами»
4) Вимогу про «Можливість визначення детальних параметрів роботи антивірусного сканера, таких як: визначення об’єктів та методів сканування, можливість встановлення максимального розміру та часу сканування файлу, максимальну глибину вкладення архіву та створення виключень» викласти у редакції «Можливість визначення детальних параметрів роботи антивірусного сканера, таких як: визначення об’єктів та методів сканування, часу сканування файлу та створення виключень»
5) Видалити вимогу про «Можливість задавати часові інтервали, що дозволяє більш гнучко налаштовувати правила контролю пристроїв»
6) Вимогу про «Забезпечення додаткового рівня захисту поштового трафіка на робочій станції шляхом інтеграції до поштового клієнта, з можливістю перевірки POP3, POP3S, SMTP, IMAP та IMAPS та перевірки поштових вкладень, особливо на тих ПК, що тимчасово або постійно знаходяться за межами корпоративної мережі» викласти у редакції «Забезпечення додаткового рівня захисту поштового трафіка на робочій станції з можливістю перевірки POP3, POP3S, SMTP, IMAP та IMAPS та перевірки поштових вкладень, особливо на тих ПК, що тимчасово або постійно знаходяться за межами корпоративної мережі»
7) Видалити вимогу «Можливість автоматично видаляти або переміщувати заражену пошту до вказаного каталогу у поштовому клієнті»
8) Вимогу про «Наявність модуля захисту від спаму власної розробки з можливістю інтеграції до поштового клієнта, що забезпечує додатковий рівень захисту від спаму, особливо на тих ПК, що тимчасово або постійно знаходяться за межами корпоративної мережі» викласти у редакції «Наявність модуля захисту від спаму власної розробки, що забезпечує додатковий рівень захисту від спаму, особливо на тих ПК, що тимчасово або постійно знаходяться за межами корпоративної мережі»
9) Видалити вимогу про «Можливість перевірки протоколу SSL як в автоматичному, так і в інтерактивному»
10) Видалити вимогу про «Наявність інструмента для діагностики системи, який має можливість створювати знімки стану ОС для подальшого глибокого аналізу різноманітних аспектів роботи операційної системи, включаючи запущені процеси, контент реєстру, інстальоване ПЗ, мережеві з'єднання»
11) Видалити вимогу про «Можливість створювати та віддалено виконувати скрипти, що дасть змогу на віддаленому ПК зупиняти запущені процеси та служби, видаляти гілки реєстру, блокувати мережні з'єднання»
12) Вимогу про «27 категорій фільтрації інтернет-трафіка, в яких розподілені більш ніж 100 підкатегорій, а також можливість створювати групи з категорій та підкатегорій» викласти у редакції «27 категорій фільтрації інтернет-трафіка, а також можливість створювати групи з категорій»
13) Видалити вимогу про «Наявність механізму контролю за станом безпеки та актуальністю оновлень ОС»
14) Видалити вимогу про «Інструмент для керування станом ліцензій навіть без використання сервера адміністрування»
15) Видалити вимогу про «Можливість деактивувати ліцензію антивірусних продуктів навіть на робочих станціях, до яких немає фізичного або віддаленого доступу»
16) Видалити вимогу про «Наявність диспетчера груп, який дозволяє створювати та редагувати статичні й динамічні групи клієнтів»
17) Видалити вимогу про «Можливість виконувати за допомогою інструмента віддаленого управління додаткові мережні дії, такі як: завершення роботи чи перезавантаження, відправка повідомлень, виконання команд командного рядка, старт оновлення ОС клієнтського комп'ютера»
18) Видалити вимогу про «Можливість використовувати двохфакторну автентифікацію для облікових записів адміністраторів, що дає можливість запобігти несанкціонованому підключенню до сервера централізованого управління»
19) Вимогу про «Антивірусне програмне забезпечення повинне надаватись з іменним ліцензійним сертифікатом, оформленим згідно вимог фірми-виробника. Ліцензійний сертифікат (ліцензія) надається в електронному вигляді та на паперовому носії. В ліцензії має бути зазначено назву (версію) антивірусного програмного продукту, назву Покупця, строк (або кінцеву дату) дії ліцензії та права і обов’язки Покупця і Виробника антивірусного програмного продукту» викласти в редакції «Антивірусне програмне забезпечення повинне надаватись з іменним сертифікатом, оформленим згідно вимог виробника. Сертифікат надається в електронному вигляді та на паперовому носії. В ліцензії має бути зазначено назву антивірусного програмного продукту, назву Покупця, строк (або кінцеву дату) дії антивірусного програмного продукту»
20) Вимогу про «Технічна підтримка в Україні має забезпечуватись авторизованою виробником українською службою технічної підтримки, яка працює в режимі 24х7х365 (цілодобово) та надає можливість зв’язку з технічними спеціалістами по телефону (без використання міжнародного телефонного зв’язку)» викласти у редакції «Технічна підтримка має забезпечуватись службою виробника, яка працює в режимі 24х7х365