Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом” (далі Замовник, покупець) на 2020 рік, у тому числі UA-P-2020-10-09-007951-a, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 08.10.2020 № 111, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 09.10.2020, Договір від 05.11.2020 № 12с/142/53-142-04-20-01296 (далі – Договір № 12с/142/53-142-04-20-01296), додаткова угода до договору № 12с/142/53-142-04-20-01296 від 18.12.2020 № 1, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримані 28.02.2023 та 07.03.2023 через електронну систему закупівель.
На дату початку моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання договору.
З пояснень, наданих Замовником на запити Східного офісу Держаудитслужби 28.02.2023 та 07.03.2023 через електронну систему закупівель встановлено, що між Замовником та ТОВ «Екотест -Центр» (далі - постачальник), з яким укладено Договір № 12с/141/53-142-04-20-01295, відповідно до пункту 1.1 якого постачальник зобов’язується в порядку та на умовах, визначених в договорі, поставити покупцеві Модулі індикації для відображення результатів вимірювання, а покупець – прийняти і оплатити продукцію на умовах, визначених договором, 20.12.2022 укладено мирову угоду про врегулювання питання виконання рішення у справі № 904/7350/21, згідно пункту першого якої сторони домовились врегулювати питання погашення заборгованості у справі № 904/7350/21, а згідно пункту п’ятого цієї мирової угоди Замовник зобов’язується здійснити оплату основної суми боргу за Договором № 12с/142/53-142-04-20-01296 до 31.01.2023, що підтверджено доданим до пояснення Графіком погашення заборгованості, погодженим 11.11.2022 обома сторонами. З доданих до пояснення платіжних доручень від 22.07.2021 на суму 581 31,00 грн, та від 11.01.2023 на суму 2 906 560,00 грн встановлено, що 11 січня 2023 договірні зобов’язання Замовником виконано.
У ході проведення моніторингу Замовником 28.02.2023 оприлюднено Звіт про виконання договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону - порушень не встановлено.