Показати схожі тендери

Закупівля Модулі індикації для відображення результатів вимірювання від ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2020-10-09-004529-b
План UA-P-2020-10-09-007951-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.11.2020 11:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 487 872 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.10.2020 15:56
до 20.10.2020 00:00
Основні параметри
Модулі індикації для відображення результатів вимірювання
товари
Підстава для використання переговорної процедури
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування використання переговорної процедури
Так як двічі було відмінено тендер (UA-2020-06-26-001396-b та UA-2020-08-06-003578-c) на закупівлю модулів індикації для відображення результатів вимірювання через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, у даному випадку відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону «Про публічні закупівлі», може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Модулі індикації для відображення результатів вимірювання
Код ДК 021:2015
31711200-5 - Електронні табло
Кількість
1 240
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2021 00:00
Дата постачання по
28.01.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з моменту поставки та проходження вхідного контролю Продукції за кількістю та якістю відповідно до нормативних документів Покупця, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточних рахунок Постачальника зазначений в Договорі, згідно рахунку наданого Постачальником.
Документи закупівлі
09.10.2020 15:51
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дробот Тетяна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
0984933811
Замовник
ЄДРПОУ
39688675
Повна назва
ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”
Поштовий індекс
52204
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Жовті Води
Адреса
вул. Гагаріна, 4
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 09.10.2020 15:56 по 20.10.2020 0:00
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Так як двічі було відмінено тендер (UA-2020-06-26-001396-b та UA-2020-08-06-003578-c) на закупівлю модулів індикації для відображення результатів вимірювання через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, у даному випадку відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону «Про публічні закупівлі», може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
Документи кваліфікації
Договір
UA-2020-10-09-004529-b-b1
Підписаний і діє
Номер
12c/142/53-142-04-20-01296
3 487 872 грн.
2 906 560 грн.
З ПДВ
Підписано
05.11.2020
Строк дії договору з
05.11.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 240 (штуки)
Модулі індикації для відображення результатів вимірювання
Номенклатура
Модулі індикації для відображення результатів вимірювання
Кількість
1 240
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
06.11.2020 11:35
-
06.11.2020 11:26
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-02-16-000004
Дата створення проекту
16.02.2023 10:32
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
16.02.2023 16:26
Дата публікації висновку про результати
10.03.2023 14:06
Дата завершення усунення порушень
16.03.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
10.03.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
15.02.2023 № 36 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2023 № 36 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2020-10-09-004529-b 09.10.2020 ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом” код ЄДРПОУ 39688675 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.02.2023 00:00
Документи рішення
16.02.2023 16:26
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом” (далі Замовник, покупець) на 2020 рік, у тому числі UA-P-2020-10-09-007951-a, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 08.10.2020 № 111, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 09.10.2020, Договір від 05.11.2020 № 12с/142/53-142-04-20-01296 (далі – Договір № 12с/142/53-142-04-20-01296), додаткова угода до договору № 12с/142/53-142-04-20-01296 від 18.12.2020 № 1, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримані 28.02.2023 та 07.03.2023 через електронну систему закупівель. На дату початку моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання договору. З пояснень, наданих Замовником на запити Східного офісу Держаудитслужби 28.02.2023 та 07.03.2023 через електронну систему закупівель встановлено, що між Замовником та ТОВ «Екотест -Центр» (далі - постачальник), з яким укладено Договір № 12с/141/53-142-04-20-01295, відповідно до пункту 1.1 якого постачальник зобов’язується в порядку та на умовах, визначених в договорі, поставити покупцеві Модулі індикації для відображення результатів вимірювання, а покупець – прийняти і оплатити продукцію на умовах, визначених договором, 20.12.2022 укладено мирову угоду про врегулювання питання виконання рішення у справі № 904/7350/21, згідно пункту першого якої сторони домовились врегулювати питання погашення заборгованості у справі № 904/7350/21, а згідно пункту п’ятого цієї мирової угоди Замовник зобов’язується здійснити оплату основної суми боргу за Договором № 12с/142/53-142-04-20-01296 до 31.01.2023, що підтверджено доданим до пояснення Графіком погашення заборгованості, погодженим 11.11.2022 обома сторонами. З доданих до пояснення платіжних доручень від 22.07.2021 на суму 581 31,00 грн, та від 11.01.2023 на суму 2 906 560,00 грн встановлено, що 11 січня 2023 договірні зобов’язання Замовником виконано. У ході проведення моніторингу Замовником 28.02.2023 оприлюднено Звіт про виконання договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
09.03.2023 00:00
Дата публікації
10.03.2023 14:06
Документи висновку
10.03.2023 14:06
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Модулі індикації для відображення результатів вимірювання» (ДК 021:2015: 31710000-6: Електронне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-004529-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: згідно пункту 5.1 Договору від 05.11.2020 № 12с/142/53-142-04-20-01296 (зі змінами) строк поставки продукції зазначено у специфікації та визначено 15.12.2020, згідно пункту 10.1 термін дії цього договору - до 31.12.2021 року. Виходячи з викладеного, просимо пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору у терміни, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону № 922. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
24.02.2023 12:57
Орган перевірки
02.03.2023 00:00
Документи повідомлення
24.02.2023 12:58
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ:
Згідно п. 10.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) і діє по 31.12.2021 р., а в частині оплати за поставлену Продукцію – до повного розрахунку. Стосовно виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, передбачених Договором, Договір діє до закінчення строку дії гарантії на Продукцію. В межах фінансової можливості ДП «НАЕК «Енергоатом» здійснював часткову оплату по договору від 05.11.2020№ 12с/142/53-142-04-20-01296. У листопаді 2022 року сторонами погоджено графік сплати заборгованості, відповідно до якого здійснено сплату боргу у першому кварталі 2023 року та підготовлено документи уповноваженій особі для оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю. Надаємо документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань за договором від 05.11.2020 № 12с/142/53-142-04-20-01296. Додатки: 1. Видаткова накладна від 15.12.2020 №321 на 1 арк. 1 прим. 2. Платіжне доручення від 22.07.2021 № 16453 на 1 арк. 1 прим. 3. Платіжне доручення від 11.01.2023 № 19215 на 1 арк. 1 прим. 4. Рахунок на оплату по замовленню від 15.12.2020 №363 на 1 арк. 1 прим. Додатково повідомляємо, що згідно наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 14.11.2022 № 01-793-н «Про внесення змін до організаційної структури ДП «НАЕК «Енергоатом», припиняється діяльність ВП «Автоматика та машинобудування», функції підрозділу передаються до ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом».
Рішеня
28.02.2023 15:21
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Прор надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Модулі індикації для відображення результатів вимірювання» (ДК 021:2015: 31710000-6: Електронне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-004529-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: у поясненні, наданому на запит Східного офісу від 24.02.2023 зазначено, що «Згідно п. 10.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) і діє по 31.12.2021 р., а в частині оплати за поставлену Продукцію – до повного розрахунку. Стосовно виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, передбачених Договором, Договір діє до закінчення строку дії гарантії на Продукцію. У листопаді 2022 року сторонами погоджено графік сплати заборгованості, відповідно до якого здійснено сплату боргу у першому кварталі 2023 року». Виходячи з викладеного, просимо надати інформацію на підтвердження фактів, зазначених у Вашому поясненні. оприлюдненому в електронній системі закупівель 28.02.2023. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
03.03.2023 17:28
Орган перевірки
09.03.2023 00:00
Документи повідомлення
03.03.2023 17:29
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит про підтвердження фактів, зазначених у попередньому поясненні, оприлюдненому в електронній системі закупівель 28.02.2023, надаємо документальне підтвердження. Додатки: 1. Мирова угода від 20.12.2022 на 2 арк. 1 прим. 2. Графік погашення заборгованості на 1 арк. 1 прим.
Рішеня
07.03.2023 13:49
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 487 872 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”
Контактний телефон:
0984933811
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 487 872 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”
Контактний телефон:
0984933811
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності