Закупівля закупівля дитячого харчування для для дітей перших двох років життя із малозабезпечених сімей від НЕКОМЕРЦІЙНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНОУКРАЇНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ".
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
закупівля дитячого харчування для для дітей перших двох років життя із малозабезпечених сімей
Звернення:
За тендером : закупівля дитячого харчування для для дітей перших двох років життя із малозабезпечених сімей
Тема:
Дискримінаційні вимоги при встановленні вимоги щодо тари
Зміст:
Доброго дня, внесіть зміни до Додатку 1 Тендерної документації , а саме приберіть назву тари товару, оскільки назва тари звужує кількість учасників, що можуть брати участь в цій закупівлі та порушує основні принципи публічних закупівель, передбачених в п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них та максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Дата оприлюднення звернення:
12.10.2020 11:44
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
12.10.2020 13:54
Звернення:
За тендером : закупівля дитячого харчування для для дітей перших двох років життя із малозабезпечених сімей
Тема:
дискримінаційни вимоги Замовника
Зміст:
Доброго дня,
в ТД, а саме у Додатку 1 п.7 вказана дискрімінаційна вимога (яка прописана ЛИШЕ під цю позицію) , яка звужує коло можливих Постачальниців, а саме " 7. Пюре м’ясне консервоване в скляних банках, 200 гр ...." .
Просимо внести правки у ТД щодо тари для м'ясного пюре.
Дата оприлюднення звернення:
13.10.2020 20:19
Відповідно до ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, закон встановлює вичерпний перелік відомостей, які не можуть бути визначені в технічних вимогах щодо товарів чи послуг, що закуповуються, серед яких відсутнє визначення тари 1 одиниці товару, а тому визначення такої характерної ознаки в тендерній документації є допустимим з точки зору законодавства.
Окрім того, Замовник в даному випадку не зобов’язаний обґрунтовувати свою потребу саме в такій характеристиці товару (сортування товару у відповідності з визначеною тарою 1 одиниці), адже такі відомості не передбачені законом як такі, що у разі необхідності їх визначення виникає обов’язок замовника обґрунтувати свою потребу та зазначити вираз «або еквівалент».
Відповідно до цього, зазначені відомості, що характеризують предмет закупівлі, не дискримінують інших учасників торгів, адже такі відомості самі по собі не характеризують конкретний товар конкретного суб’єкта господарювання, а визначають передбачувану необхідність замовника саме в такій характеристиці відповідного товару.
Дата оприлюднення відповіді:
19.10.2020 13:11
Звернення:
За тендером : закупівля дитячого харчування для для дітей перших двох років життя із малозабезпечених сімей
Тема:
вага 1 одиниці товару у ТД
Зміст:
вказуючи чітку вагу 1 одиниці товару Ви порушуєте зн щодо Публічних закупівель, а саме дискрімінуєте можливих учасників торгів. Тому просимо прибрати дискримінаційни вимоги щодо ваги 1 од товару, а саме суміш, каши, соки, пюре та вказати загальну вагу (наприклад суміш 10 кг у 1 од товару не більш ніж 600 г. пюре 10 кг у 1 одиниці не більш ніж 200 г ....)
Дата оприлюднення звернення:
13.10.2020 20:24
Відповідно до ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, закон встановлює вичерпний перелік відомостей, які не можуть бути визначені в технічних вимогах щодо товарів чи послуг, що закуповуються, серед яких відсутнє визначення чіткої ваги 1 одиниці відповідного товару, а тому визначення такої характерної ознаки в тендерній документації є допустимим з точки зору законодавства.
Окрім того, замовник в даному випадку не зобов’язаний обґрунтовувати свою потребу саме в такій характеристиці товару (сортування товару у відповідності з чіткою вагою 1 одиниці), адже такі відомості не передбачені законом як такі, що у разі необхідності їх визначення виникає обов’язок Замовника обґрунтувати свою потребу та зазначити вираз «або еквівалент».
Відповідно до цього, зазначені відомості, що характеризують предмет закупівлі, не дискримінують інших учасників торгів, адже такі відомості самі по собі не характеризують конкретний товар конкретного суб’єкта господарювання, а визначають передбачувану необхідність Замовника саме в такій характеристиці відповідного товару.
Дата оприлюднення відповіді:
19.10.2020 13:12
Звернення:
За тендером : закупівля дитячого харчування для для дітей перших двох років життя із малозабезпечених сімей
Тема:
неправова вимога типу документів якості які скасовані чинним законодавством
Зміст:
у додатку 1 п3 Замовником вимагаються документи, які скасовані чинним законодавством, як обовязкові документи підтверджуючі якість товару для Публічних закупівель. А саме 3. Учасник підтверджує якість товару відповідними документами: сертифікатами якості підприємства – виробника і протоколами аналізу, що видаються державними органами стандартизації та метрології.
Тому вимагаємо змінити п.3 у Додатку 1 ТД згідно чинного законодавства на :
3. Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ та підтверджуватися сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством (завірені належним чином копії надаються Учасником у складі тендерної пропозиції).
Дата оприлюднення звернення:
13.10.2020 20:41
. Згідно ч. 5-6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги Замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо Замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Таким чином закон досі дозволяє Замовнику вимагати сертифікати, видані відповідними органами стандартизації, компетентність яких підтверджена в порядку, передбаченому законодавством.
Однак, вимога Замовника - надати конкретні документи відповідності товарів чи послуг, що пропонуються учасником публічної закупівлі, не є перешкодою для надання таким учасником еквівалентних документів, що підтверджують відповідність пропонованих товарів чи послуг заявленим технічним характеристикам, при цьому посилання на таку можливість саме в тендерній документації закон не вимагає.
Дата оприлюднення відповіді:
19.10.2020 13:15
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
92 700
грн.
Період подання пропозицій
до
24.10.2020 08:00
Замовник:
НЕКОМЕРЦІЙНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНОУКРАЇНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"