Закупівля Комплект сонячних колекторів та насосної станції з управлінням геліоконтуром від Комунальний заклад "Южненський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 - центр позашкільної освіти - професійно технічне училище) Южненської міської ради Одеської області.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 07.10.2020 16:11до 23.10.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2020 16:11
до 13.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2020 16:11
до 19.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 26.10.2020 13:18
до 26.10.2020 13:45
Завершено
Період кваліфікації
з 26.10.2020 13:45
до 03.11.2020 14:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2020 15:12
до 14.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.11.2020 14:18
до 20.11.2020 16:12
Період уточнень
з
07.10.2020 16:11
до
13.10.2020 00:00
Період оскарження
з
07.10.2020 16:11
до
19.10.2020 00:00
Період аукціону
з
26.10.2020 13:18
до
26.10.2020 13:45
Період кваліфікації
з
26.10.2020 13:45
до
03.11.2020 14:18
Період кваліфікації
з
26.10.2020 13:45
до
03.11.2020 14:18
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Комплект сонячних колекторів та насосної станції з управлінням геліоконтуром
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект сонячних колекторів та насосної станції з управлінням геліоконтуром
Код ДК 021:2015
09330000-1 -
Сонячна енергія
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, м.Южне, пр..Миру, 18
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
15
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Місцезнаходження Замовника: Проспект Миру, 18, м. Южне, Одеська область, Україна, 65481, Вид закупівлі – передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст.4 Закону; Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Код згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 09331100-9 - Сонячні теплові колектори. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендерній документації
Комунальний заклад "Южненський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 - центр позашкільної освіти - професійно технічне училище) Южненської міської ради Одеської області
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника - ТОВ "СОЛАР ІКС", відхилена на підставі абзацу другого п.2 ч.1. ст.31 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Комплект сонячних колекторів та насосної станції з управлінням геліоконтуром
Тендер:
UA-2020-10-07-005035-c
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2020-10-07-005035-c.c1
Дата:
16.10.2020 17:17
Стан:
Залишено без розгляду
Оскарження умов тендеру
Повідомляємо, що Тендерною документацією на закупівлю товару "Комплект сонячних колекторів та насосної станції з управлінням геліоконтуром" неодноразово і грубо порушено Закон України «Про публічні закупівлі», а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 22. Тендерна документація
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Нижче наведено найбільш грубі порушення Закону України в Тендерній документації:
1. У тендерній документації не зазначено необхідну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
• необхідні характеристики насосів – напір та продуктивність;
• необхідні характеристики теплообмінника – площу поверхні, температурні напори, допустимий гідравлічний опір і т.ін.
Вважаємо, що наведені відомості свідомо приховано з метою ускладнення конкуренції Учасників.
2. Мають місце випадки неприпустимого неграмотного застосування технічних термінів та одиниць вимірювання технічних величин:
• "загальна річна продуктивність при дельті 50 градусів на 50-й широті не менше – 11 000 кВт" – річна продуктивність вимірюється не в кВт, а в кВт*год/рік. Не конкретизований термін "дельта".
• "максимальний тиск системи на стороні сонця" .
• "опалювальний буфер" – нетехнічний термін, зрозумілий лише автору наведеного тексту.
3. Допущено неточності і протиріччя в наведених основних параметрах:
• "максимальний робочій тиск 10 бар, ... максимальний тиск 800 кПа",
• "обсяг рідини не більше 790 мл" – не зазначено, що мається на увазі – колектор, чи комплект колекторів.
4. Протизаконно зазначено вимоги, що обмежують можливості прозорої конкуренції:
• "загальна апертурна площа складає не менше 17 м?" – зазначена вимога не має сенсу при виконанні попередньої вимоги щодо загальної річної продуктивності.
• " включає два високоефективних насоси" – виключає можливість застосування іншої кількості насосів, що може бути більш ефективним.
• "меню російською мовою" – незрозуміло причину дискримінації державної мови.
• "висота 2045 мм" – неправомірне та незрозуміле нав'язування розмірів бака.
• "надати... лист від виробника товару або від офіційного представника товару на території України про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого товару Замовнику із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника" – протизаконна вимога, що за потреби буде оскаржена а Антимонопольному комітеті України.
На підставі вищенаведеного ТОВ "Стандарт Інжинірінг" оскаржує умові тендеру і вимагає уточнення умов з врахуванням вимог Закону України.
Автор:
33436167, Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ»
65481, Україна, Одеська область, Южне, пр. Леніна, 21/1
Причина припинення:
скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Комплект сонячних колекторів та насосної станції з управлінням геліоконтуром
Тендер:
UA-2020-10-07-005035-c
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-10-07-005035-c.c2
Дата:
03.11.2020 13:38
Стан:
дано відповідь
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ
Шановний Замовнику! Розглянувши Ваше рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Солар Ікс» з тих підстав, що «Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам п.1. Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: не містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на такий товар: сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор, що пропонуються до постачання», вважаємо вказану причину відхилення нашої пропозиції неправомірною з огляду на таке.
Так, Замовником в технічному завданні заявлено вимогу щодо подання учасниками ряду документів, зокрема, Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на такий товар: сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор, що пропонуються до постачання.
Оскільки відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» №4004-XII від 24.02.94 (зі змінами) отримання висновків ДСЕС на продукцію, що становить предмет цієї закупівлі (зокрема, сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор) НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ з 2015 року, ТОВ «Солар Ікс» здійснювало реалізацію вказаної продукції без таких висновків на цілком правомірних підставах.
Однак, бажаючи взяти участь в даній закупівлі, нами вжито заходи для проведення акредитованим органом санітарно-епідеміологічної експертизи і наша продукція на момент кінцевого строку подання пропозицій ПРОЙШЛА ДОБРОВІЛЬНУ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНУ ЕКСПЕРТИЗУ (відповідний лист від Інституту медицини праці НАМН та наш лист – пояснення з цього приводу завантажено в складі пропозиції)
Враховуючи те, що Замовник оголосив дану закупівлю 07 жовтня 2020 року, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначив 23 жовтня 2020 року, а також те, що відповідно до Наказу Держпродспоживслужби від 23.12.2016 № 517 «Про затвердження тимчасової технологічної картки адміністративної послуги» безпосереднє отримання висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, як КІНЦЕВОГО ДОКУМЕНТУ відбувається в строк до 30 днів, ТОВ «Солар Ікс» не мав можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, тобто був ОБ’ЄКТИВНО ПОЗБАВЛЕНИЙ МОЖЛИВОСТІ НАДАТАТИ ВІДПОВІДНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ на момент кінцевого строку подачі тендерної пропозиції.
Таким чином, шановний Замовнику, Вами порушено вимоги статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує Замовників у випадку, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів І НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ ОТРИМАТИ ЇХ ДО ЗАКІНЧЕННЯ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ІЗ ПРИЧИН, ВІД НЬОГО НЕ ЗАЛЕЖНИХ, розглянути документи учасника і визначити, чи справді ці документи підтверджують відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Однак, Замовник не надав жодної оцінки документам ТОВ «Солар Ікс» та з формальних підстав неправомірно відхилив пропозицію учасника, яка ПОВНОЮ МІРОЮ ВІДПОВІДАЄ вимогам Замовника з технічної точки зору та є НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЮ. З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО повернути пропозицію ТОВ «Солар Ікс» на кваліфікацію та неупереджено і уважно розглянути подані нами документи. Дякуємо!
Доброго дня. Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч.1 ст. 24 Закону передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
П.1.8. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: неспроможність Учасника процедури закупівлі подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, визначеним в цій документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Отже, замовник, вимагаючи від Учасників надання Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на такий товар: сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор, що пропонуються до постачання, мав на меті отримати відповідний товар належної якості.
У період «звернення за роз’ясненнями» до закупівлі, Замовник не отримував від потенційних Учасників звернення, запитання та зауваження стосовно умов та вимог тендерної документації.
Відповідно, Замовник дійшов висновку, що Учасники, які подали свої пропозиції, повністю згодні з умовами закупівлі, вимогами до предмета закупівлі, та повинні виконати всі вимоги Замовника, викладені в тендерній документації.
Ненадання Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на такий товар: сонячний водонагрівач, солярна насосна станція, теплоакумулятор, що пропонуються до постачання є грубим порушення вимог замовника, відповідно, враховуючи норми Закону, у Замовника наявні підстави для відхилення такої тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція учасника - ТОВ "СОЛАР ІКС", правомірно відхилена на підставі абзацу другого п.2 ч.1. ст.31 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
865 058.23
грн.
Період подання пропозицій
до
23.10.2020 17:00
Замовник:
Комунальний заклад "Южненський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 - центр позашкільної освіти - професійно технічне училище) Южненської міської ради Одеської області
Комунальний заклад "Южненський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 - центр позашкільної освіти - професійно технічне училище) Южненської міської ради Одеської області