Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля від Новотроїцьке управління водного господарства.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-06-001537-c
План UA-P-2020-10-06-002613-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.11.2020 10:18
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.11.2020 13:50
Закінчення аукціону 11.11.2020 14:23
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2020 11:04 до 10.11.2020 11:09
Завершено
Період уточнень
з 06.10.2020 11:04
до 31.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.10.2020 11:04
до 06.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.11.2020 13:50
до 11.11.2020 14:23
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2020 14:23
до 18.11.2020 11:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2020 11:19
до 29.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2020 11:19
до 30.11.2020 10:18
Період уточнень
з 06.10.2020 11:04 до 31.10.2020 00:00
Період оскарження
з 06.10.2020 11:04 до 06.11.2020 00:00
Період аукціону
з 11.11.2020 13:50 до 11.11.2020 14:23
Період кваліфікації
з 11.11.2020 14:23 до 18.11.2020 11:19
Період кваліфікації
з 11.11.2020 14:23 до 18.11.2020 11:19
Основні параметри
Вугілля
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
24 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 40 (тонни)
Вугілля ДГ (25-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля ДГ (25-100)
Код ДК 021:2015
09111000-0 - Вугілля та паливо на вугільній основі
Кількість
40
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
75300, Україна, Херсонська область, смт Новотроїцьке, вул. Шевченко,131
Дата постачання по
25.11.2020 11:09
Позиція : №2 80 (тонни)
Вугілля АМ (13-25)
Опис предмета закупівлі
Вугілля АМ (13-25)
Код ДК 021:2015
09111000-0 - Вугілля та паливо на вугільній основі
Кількість
80
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
75300, Україна, Херсонська область, смт Новотроїцьке, вул. Шевченко,131
Дата постачання по
25.11.2020 11:09
Позиція : №3 20 (тонни)
Вугілля АО (25-70)
Опис предмета закупівлі
Вугілля АО (25-70)
Код ДК 021:2015
09111000-0 - Вугілля та паливо на вугільній основі
Кількість
20
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
75300, Україна, Херсонська область, смт Новотроїцьке, вул. Шевченко,131
Дата постачання по
25.11.2020 11:09
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Постачальником здійснюються у безготівковій формі згідно положень Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання Товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Документи закупівлі
-
02.11.2020 13:48
-
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Тендерна документація
06.10.2020 11:05
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шиян Світлана Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Shiyan Svitlana
Електронна пошта
Телефон
+380554850841
Факс
+380554850841
Замовник
ЄДРПОУ
05430337
Назва (англійською мовою)
Novotroyitsk department water management
Повна назва
Новотроїцьке управління водного господарства
Повна назва (англійською мовою)
Novotroyitsk department water management
Поштовий індекс
75300
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
смт Новотроїцьке
Адреса
вул.Шевченко, 131
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ПІК-Інвест
Пропозиція:
800 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ-ОЙЛ"
Пропозиція:
744 860 грн.
Учасник:
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
Пропозиція:
700 000 грн.
Учасник:
ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД
Пропозиція:
699 990 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 18.11.2020 11:19 по 29.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.11.2020 11:19
-
Повідомлення про рішення
18.11.2020 11:17
Повідомлення про рішення
11.11.2020 14:24
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-10-06-001537-c-b1
Підписаний і діє
Номер
1/24-20
699 990 грн.
699 990 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.11.2020
Строк дії договору з
30.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
40 (тонни)
Вугілля ДГ (25-100)
Номенклатура
Вугілля ДГ (25-100)
Кількість
40
Одиниця виміру
т
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
80 (тонни)
Вугілля АМ (13-25)
Номенклатура
Вугілля АМ (13-25)
Кількість
80
Одиниця виміру
т
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
20 (тонни)
Вугілля АО (25-70)
Номенклатура
Вугілля АО (25-70)
Кількість
20
Одиниця виміру
т
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.11.2020 10:17
-
30.11.2020 10:11
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-19-000006
Дата створення проекту
19.11.2020 09:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.11.2020 15:04
Дата публікації висновку про результати
24.11.2020 16:41
Дата завершення усунення порушень
09.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
15.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 55) 222-60-07
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Херсонська
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.11.2020 № 421 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі»,підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівліID:UA-2020-10-06-001537-c. 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - дані автоматичних індикаторів ризиків. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.11.2020 00:00
Документи рішення
23.11.2020 15:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
conclusion.corruptionUntimely
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації;розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням тендерного комітету Новотроїцького управління водного господарства (далі – Замовник) від 06.10.2020 №247 зі змінами від 07.10.2020; тендерна пропозиціяТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД; повідомлення про намір укласти договір від 18.11.2020. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником в оголошенні про закупівлю за №UA-2020-10-06-001537-c оприлюднена інформація про встановлення вимоги до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 24000 гривень. При цьому, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у Додатку №2 тендерної документації Замовником визначені вимоги до учасників, що підтверджують кваліфікаційні критерії, в тому числі встановлено кваліфікаційний критерій «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій не у відповідності до статті 16 цього Закону, чим порушив вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону, оскільки пунктом 1 частини другої статті 16 Закону визначено кваліфікаційний критерій, як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». В порушення вимог частини першої статті 24 Закону Замовник не надав протягом трьох робочих днів роз’яснення на звернення, що надійшло через електронну систему закупівель 07.10.2020. В порушення вимог абзаців четвертого та п’ятого частини другої статті 24 Закону Замовник не оприлюднив інформацію про перенесення дати щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій шляхом внесення змін до умов тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення вимог частини першої та абзаців четвертого та п’ятого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі;розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених пунктом другим частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
24.11.2020 00:00
Дата публікації
24.11.2020 16:41
Документи висновку
24.11.2020 16:41
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Новотроїцьке управління водного господарства розглянуло висновок від 24 листопада 2020 року Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-06-001537-c та повідомляє наступне: У висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-06-001537-c зазначено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У зв’язку з тим, що форма оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель містить лише поля для заповнення щодо розміру забезпечення тендерних пропозиції та щодо виду забезпечення тендерних пропозиції і не містить поля для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, тому у Новотроїцького управління водного господарства не було технічної можливості розмістити дану інформацію в оголошенні про проведення відкритих торгів. Інформація про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику міститься в ІІІ Розділу п.2 тендерної документації. У висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області також зазначено, що у Додатку №2 тендерної документації Замовником визначені вимоги до учасників, що підтверджують кваліфікаційні критерії, в тому числі встановлено кваліфікаційний критерій «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій не у відповідності до статті 16 цього Закону, чим порушив вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону, оскільки пунктом 1 частини другої статті 16 Закону визначено кваліфікаційний критерій, як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». В додатку 2 було допущено технічну описку щодо невірного зазначення назви довідки. Дана технічна описка не впливає на зміст та умови тендерної документації. Невірне зазначення назви довідки чином не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасників та є достатньою для можливості підтвердження кваліфікаційних вимог за даним предметом закупівлі. У висновку також зазначається, що в порушення вимог частини першої статті 24 Закону Замовник не надав протягом трьох робочих днів роз’яснення на звернення, що надійшло через електронну систему закупівель 07.10.2020. Повідомляємо, що 07 жовтня 2020 року надійшло звернення, що в тендерній документації відсутні реквізити для оформлення банківської гарантії. Згідно ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право за результатом звернення, внести зміни до тендерної документації, що і було зроблено. Зміни до тендерної документації в частині банківських реквізитів було внесено 07 жовтня 2020 року. Тендерна документація зі змінами та переліком змін була оприлюднена 07 жовтня 2020 року. Строк для подання тендерних пропозицій подовжено на 7 днів з дати внесення змін до 30 жовтня 2020 року. Вимога ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині надання роз'яснення протягом трьох робочих днів по зверненню булла виконана. Не надання відповіді на звернення – це формальна помилка, яка не призвела до нерозуміння учасниками щодо умов надання банківської гарантії. 02 листопада 2020 року для усунення цієї формальної помилки, надано відповідь і строк для подання тендерних пропозицій подовжено на 7 днів з дати відповіді до 10 листопада 2020 року. Вимога ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»в частині подовження строку подання тендерних пропозицій на 7 днів з дати відповіді була виконана.
Дата публікації
01.12.2020 10:19
Документи інформації про усунення порушення
01.12.2020 10:19
-
01.12.2020 10:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2020 11:09
Замовник:
Новотроїцьке управління водного господарства
Контактний телефон:
+380554850841
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2020 11:09
Замовник:
Новотроїцьке управління водного господарства
Контактний телефон:
+380554850841
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності