Закупівля Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3 від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧАСОВОЯРСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ БАХМУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 05.10.2020 12:41до 21.10.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.10.2020 12:41
до 11.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.10.2020 12:41
до 17.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.10.2020 12:19
до 21.10.2020 12:46
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2020 12:46
до 24.11.2020 22:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2020 13:13
до 05.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2020 22:47
до 11.12.2020 12:41
Період уточнень
з
05.10.2020 12:41
до
11.10.2020 00:00
Період оскарження
з
05.10.2020 12:41
до
17.10.2020 00:00
Період аукціону
з
21.10.2020 12:19
до
21.10.2020 12:46
Період кваліфікації
з
21.10.2020 12:46
до
24.11.2020 22:47
Період кваліфікації
з
21.10.2020 12:46
до
24.11.2020 22:47
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3
Код ДК 021:2015
45310000-3 -
Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, буд. 3
Дата постачання по
30.11.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
15
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Джерело фінансування: місцевий бюджет. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт, за умови наявності фінансування, в т. ч. на умовах відстрочення платежу за надані послуги до 31.12.2020 року згідно проміжних актів з листопада по грудень 2020 року відповідно до затверджених планових призначень.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ч. 1 розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
1. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИД-Д", код ЄДРПОУ 24063784, було встановлено його невідповідність в частині кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження.
2. ч. 5 розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору (ів) на роботи/посуги (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі.
Учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИД-Д", код ЄДРПОУ 24063784, в складі пропозиції надано аналогічний договір № 31 про закупівлю за державні кошти від 23.07.2020 року.
Умовами даного договору, а саме розділом 11 «додатки до договору», передбачено, що до договору додаються додатки, які складаються Виконавцем послуг відповідно до стандартів України, та є невід’ємними його частинами, зокрема є:
- договірна ціна;
- локальний кошторис, відомість матеріалів, дефектний Акт, розрахунки.
3. Виходячи з цього Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИД-Д", код ЄДРПОУ 24063784, повинен виправити встановлені невідповідності шляхом подання (дозавантаження) додатків до аналогічного договору № 31 про закупівлю за державні кошти від 23.07.2020 року, які є невід’ємними його частинами.
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ч. 1 розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
1. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, код ЄДРПОУ 3082702730, було встановлено його невідповідність в частині кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження.
2. ч. 5 розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору (ів) на роботи/посуги (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі.
Учасником, ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, код ЄДРПОУ 3082702730, в складі пропозиції надано 2 аналогічних договори:
- Договір № 249 від 21.07.2020 р. та позитивний лист-відгук від 24.09.2020 року;
- Договір № 71 від 07 «вересня» 2020 року та позитивний лист-відгук від 16 жовтня 2020 року., в якому відсутні додатки.
Відповідно до вимог документації, відгуки повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення даної закупівлі.
3. Виходячи з цього Учасник, ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, код ЄДРПОУ 3082702730, повинен виправити встановлені невідповідності шляхом подання (дозавантаження) позитивного листа відгуку до аналогічного договору № 249 від 21.07.2020 р., який датований не раніше 05 жовтня 2020 р., та додатки передбачені умовами аналогічного Договору № 71 від 07 «вересня» 2020 року.
Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3
Тендер:
UA-2020-10-05-003970-a
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-10-05-003970-a.c1
Дата:
29.10.2020 16:16
Стан:
дано відповідь
ВИМОГА про надання роз’яснень та щодо усунення порушень законодавства с питань публічних закупівель з боку замовника відкритих торгів.
Комунальним некомерційним підприємством «Часовоярська міська лікарня планового лікування Бахмутської районної ради» (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю за предметом: «Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3», ідентифікатор у системі «Prozorro» UA-2020-10-05-003970-a. Фізична особа-підприємець Грищенко Олександр Володимирович прийняв участь у вказаній закупівлі, однак пропозицію не було розглянуто у зв’язку із визнанням переможцем тендерним комітетом у закупівлі ТОВ «ВИД-Д» (ЄДРПОУ 24063784). В ході розгляду пропозицій тендерним комітетом не було звернуто увагу на наявність низки невідповідностей умовам тендерної документації, які містяться у документах пропозиції учасника ТОВ «ВИД-Д», що свідчить про ознаки упередженого ставлення та дискримінаційного підходу з боку замовника. Надаємо перелік (скорочений, але не виключений) невідповідностей пропозиції цього учасника вимогам замовника нижче.
1. Відповідно до умов п.п. 5.3.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» «Усереднені показники адміністративних витрат (додаток Д) слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення адміністративних витрат, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з адміністративних витратами, розрахованими підрядною організацією при складанні договірної ціни.»
Згідно Додатку «Д» ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 максимальний коефіцієнт при визначенні адміністративних витрат може складати значення 1,79.
Згідно Розрахунку усереднених показників адміністративних витрат, наданого у складі документів пропозиції, показник адміністративних витрат по підприємству за 2019 рік склав значення 2,12, що набагато вище за норми, визначені за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника визначеним ТД, зокрема вимогам щодо порядку формування Договірної ціни за цією закупівлею.
2. В порушення вимог п.1 р.3 ТД учасником не надано підтверджуючу інформацію про можливість виконання об’ємів робіт наданих в Технічній специфікації Додаток 1 тендерної документації.
При цьому, сама технічна специфікація наданаучасником ТОВ «Вид Д» не у повному обсязі та вважається ненаданою, що свідчить про невідповідність його пропозиції – вимогам замовника.
3. Відповідно до умов п.5 р.3 ТД на підтвердження відповідності встановленому критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник надає копію договору на роботи/послуги (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі).
Учасник ТОВ «Вид Д» надав копію аналогічного договору без його невід’ємних частин, тому вказаний договір є наданим не у повному обсязі та вважається ненаданим.
4. В порушення умов п.3 р.6 ТД учасник надав не заповнений зі свого боку проект договору про закупівлю, зокрема у пунктах 2.1, 3.1, 11.1 та додатки.
5. Відповідно до умов п.4 додатку 1 ТД– учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід, тощо і подається за формою згідно з Додатком 8 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «Вид Д» надав довідку, але у довідці відсутній працівник, який має бути відповідно до Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме: налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
6. Відповідно до умов п.11 додатку 1– учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази, яка складена згідно з Додатком 9 до тендерної документації
Учасник ТОВ «Вид Д» надав довідку, але у довідці відсутнє обладнання, яке має бути відповідно до Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме: прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) та пристрої для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
7. В порушення умов Додатку 9 до тендерної документації, учасником було надано договори оренди автомобілю та приміщення, які гн завірені одночасно орендодавцем та учасником.
8. Кошториси не містять підпису та печатки кошторисника.
Враховуючи викладене, для недопущення порушень основних принципів публічних закупівель, визначених частинами 4 та 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі в ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ВИД-Д" (ЄДРПОУ 24063784), вимагаємо врахувати всі перелічені у цій вимозі зауваження. В разі відсутності об’єктивної реакції з боку тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Часовоярська міська лікарня планового лікування Бахмутської районної ради» на дану вимогу, та/або відсутності рішень щодо усунення порушень діючого законодавства, повідомляємо про те, що ми вимушені будемо звернутися для подальшого оскарження рішень Замовника щодо цього питання до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Автор:
3082702730, ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
84331, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ, будинок 70, квартира 12
Щодо вимоги UA-2020-10-05-003970-a.c1
Уважно ознайомившись з змістом Вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Умовами документації Замовника передбачено надання розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, що стосується безпосереднього даної закупівлі, а не усереднених показників підприємства для визначення розміру загальновиробничих та адміністративних витрат досягнутих у 2019 році, також звертаємо Вашу увагу, що такий документ не вимагався умовами тендерної документації, отже зазначені факти не можуть стати підставою для відхилення тендерної пропозиції. Замовник перевіряє тендерну пропозицію на відповідність умовам тендерній документації. Слід додати, що Учасник подаючи тендерну пропозицію на аукціон робить розрахунок витрат згідно з ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, за яким погоджується виконати весь перелік видів робіт згідно технічного завдання.
2. В складі пропозиції Учасника ТОВ «Вид-Д» надано технічне завдання в повному обсязі, яке міститься в 2 файлах «тех спец 2.pdf» та «кошторис 4 + тех спец. рdf», і повністю відповідає вимогам тендерної документації.
3. Учасником дійсно було надано аналогічний договір, який не містив його невід’ємних частин. Оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» надає можливість виправити виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Виходячи з цього Замовником було розміщено таку вимогу, а Учасником усунуто таку невідповідність, і дозавантажено, відповідно до норм закону - додатки до аналогічного договору № 31 про закупівлю за державні кошти від 23.07.2020 року, які є невід’ємними його частинами.
4.Учасником в складі пропозиції надано проект договору, який заповнений зі сторони Учасника. п. 2.1. заповнюється в момент підписання договору (з моменту коли такі інформаціє буде відома для сторін), 3.1. заповнюється в момент підписання договору, не заповнення п. 11.1. є формально помилкою. Відповідно умов тендерної документації технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам Додатку 3 тендерної документації
5. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявних працівників відповідної кваліфікацій, які мають необхідні знання та досвід. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 8 до тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником в тендерні документації не вимагалось підтвердження відповідності Вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, і не встановлювалась вимога щодо обов’язкової наявності працівника «налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду». Вимоги, не передбачені тендерною документацією не можуть бути підставою для відхиоення.
6. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власник, орендованих та які наявні в субпідрядника), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогам тендерної документації. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 9 до тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником в тендерні документації не вимагалось підтвердження відповідності Вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р.
7. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власник, орендованих та які наявні в субпідрядника), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогам тендерної документації. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 9 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана довідка містить інформацію лише про власну техніку Учасника ТОВ «Вид-Д». Отже Учасником вимонано умови документації в повному обсязі.
8. Тендерною документації Замовника вимагалось надання кошторису, однак окремих вимог, щодо підписів кошторисника тендерна документація не містить. Виходячи з цього Учасником ТОВ «Вид-Д» виконано вимогу замовника.
Виходячи з вище викладеного, підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
478 862
грн.
Період подання пропозицій
до
21.10.2020 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧАСОВОЯРСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ БАХМУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"