Показати схожі тендери

Закупівля Природний газ від КНП "Івано-Франківський обласний дитячий санаторій "Ясень" імені митрополита Андрея Шептицького Івано-Франківської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-05-000732-b
План UA-P-2020-10-05-000974-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.11.2020 17:15
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.11.2020 13:53
Закінчення аукціону 06.11.2020 14:20
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 171 736.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 717.37 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.10.2020 11:30 до 05.11.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 05.10.2020 11:30
до 26.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.10.2020 11:30
до 01.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 06.11.2020 13:53
до 06.11.2020 14:20
Завершено
Період кваліфікації
з 06.11.2020 14:20
до 06.11.2020 16:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2020 16:10
до 17.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2020 16:10
до 17.11.2020 17:15
Період уточнень
з 05.10.2020 11:30 до 26.10.2020 00:00
Період оскарження
з 05.10.2020 11:30 до 01.11.2020 00:00
Період аукціону
з 06.11.2020 13:53 до 06.11.2020 14:20
Період кваліфікації
з 06.11.2020 14:20 до 06.11.2020 16:10
Період кваліфікації
з 06.11.2020 14:20 до 06.11.2020 16:10
Основні параметри
Природний газ
Мова, якою подаються пропозиції - українська.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
35 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Природний газ
Код ДК 021:2015
09120000-6 - Газове паливо
Кількість
158 772
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
77673, Україна, Івано-Франківська область, смт. Ясень, -
Дата постачання по
31.12.2020 11:35
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
28.10.2020 16:32
-
28.10.2020 16:30
-
28.10.2020 16:30
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайлишин Галина Григорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380347436301
Факс
+380347436301
Замовник
ЄДРПОУ
01993186
Повна назва
КНП "Івано-Франківський обласний дитячий санаторій "Ясень" імені митрополита Андрея Шептицького Івано-Франківської обласної ради
Поштовий індекс
77673
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Ясень
Адреса
вул.Шевченка ,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ"
Пропозиція:
1 111 404 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
Пропозиція:
970 493.85 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
Пропозиція:
925 640.76 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 06.11.2020 16:10 по 17.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
06.11.2020 16:10
-
Повідомлення про рішення
06.11.2020 14:21
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-10-05-000732-b-c1
Підписаний і діє
Номер
С/479-20
925 640.76 грн.
771 367.3 грн.
З ПДВ
Підписано
17.11.2020
Строк дії договору з
17.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
158 772 (метри кубічні)
Природний газ
Номенклатура
Природний газ
Кількість
158 772
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.11.2020 17:15
-
17.11.2020 17:12
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-10-21-000008
Дата створення проекту
21.10.2020 11:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.10.2020 11:32
Дата публікації висновку про результати
28.10.2020 13:36
Дата завершення усунення порушень
12.11.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
12.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Івано-Франківська
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Область або регіон
Івано-Франківська
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.10.2020 № 73 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Нальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 21.10.2020 №73 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-10-05-000732-b 05.10.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.10.2020 00:00
Документи рішення
21.10.2020 11:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.corruptionUntimely
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Івано-Франківський обласний дитячий санаторій «Ясень» імені митрополита Андрея Шептицького Івано-Франківської обласної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї (далі – ТД). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини першої статті 24 Закону, та пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовником з порушенням термінів визначених Законом надано роз’яснення щодо тендерної документації. Замовник у Додатку 4 до ТД вимагає від переможця торгів підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої ст. 17 Закону документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Однак, відсутня вимога про надання переможцем торгів документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої та шостої статті 17 Закону. Також встановлено, що Замовником у Додатку 3 «Проект договору» до ТД вказано, що Проект Договору про закупівлю не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання Договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного Договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства про публічні закупівлі. За нормою частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 6 статті 33 Закону та частини 4 статті 41 Закону. Замовником у пункті 2.3 Розділу І «Загальні положення» ТД не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частин третьої та шостої статті 17 Закону, пункту 17 частини другої статті 22 Закону, частини 6 статті 33 Закону та частини 4 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.10.2020 00:00
Дата публікації
28.10.2020 13:36
Документи висновку
28.10.2020 13:36
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо вашого звернення про усунення порушень, повідомляємо наступне: В порядку ст. 24 Закону, У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. На виконання зазначеної вимоги, замовником продовжено термін подання пропозицій, та надано відповідь на питання учасника. Щодо інформації про надання довідки про відсутність заборгованості перед бюджетом, повідомляємо, що що в листопаді 2019 року? з'явилась інтеграція системи Прозорро та Державної фіскальної служби України. Це означає, що тепер довідка про відсутність податкової заборгованості у Постачальника з'являється в системі Прозорро автоматично після формування повідомлення про намір укласти договір. Дана інтеграція реалізована згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки), Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11, яким затверджено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (далі – Порядок). Згідно числених роз'яснення Мінекономіки, Замовник самостійно зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону, зокрема інформацію щодо відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) з дотриманням законодавства в цілому та з урахуванням вищезазначеного Наказу. Таким чином, Замовником не має сенсу передбачати надання такого документу після визнання учасника переможцем. Щодо інших застережень, що зазначені в моніторингу - то замовником, із зазначених питань внесено зміни до тендерної документації, для приведення її до вимог Закону. Таким чином, повідомляємо про усунення порушень, на які було звернуто увагу під час моніторингу зазначеної процедури.
Дата публікації
28.10.2020 16:41
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 171 736.8 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2020 18:00
Замовник:
КНП "Івано-Франківський обласний дитячий санаторій "Ясень" імені митрополита Андрея Шептицького Івано-Франківської обласної ради
Контактний телефон:
+380347436301
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 171 736.8 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2020 18:00
Замовник:
КНП "Івано-Франківський обласний дитячий санаторій "Ясень" імені митрополита Андрея Шептицького Івано-Франківської обласної ради
Контактний телефон:
+380347436301
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності