Показати схожі тендери

Закупівля Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791 від Служба автомобільних доріг у Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-30-004038-c
План UA-P-2020-09-30-003883-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.02.2021 20:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.01.2021 13:13
Закінчення аукціону 19.01.2021 13:40
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 085 369 772 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 426 848.86 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2020 20:27 до 17.11.2020 09:30
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2020 20:27
до 07.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2020 20:27
до 13.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 17.11.2020 09:31
до 05.01.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.01.2021 13:13
до 19.01.2021 13:40
Завершено
Період кваліфікації
з 19.01.2021 13:40
до 20.01.2021 09:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.01.2021 09:01
до 31.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.01.2021 09:01
до 05.02.2021 20:29
Період уточнень
з 30.09.2020 20:27 до 07.11.2020 00:00
Період оскарження
з 30.09.2020 20:27 до 13.11.2020 00:00
Період аукціону
з 19.01.2021 13:13 до 19.01.2021 13:40
Період кваліфікації
з 17.11.2020 09:31 до 05.01.2021 00:00
Період кваліфікації
з 19.01.2021 13:40 до 20.01.2021 09:01
Період кваліфікації
з 19.01.2021 13:40 до 20.01.2021 09:01
Основні параметри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791
Current average repair of the road of state importance M-25 Checkpoint "Solomonovo" - Velyka Dobron - Yanoshi with access to the checkpoint "Kosyny" on the section km 23+505 - km 58+791
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
32 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново" - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current average repair of the road of state importance M-25 Checkpoint "Solomonovo" - Velyka Dobron - Yanoshi with access to the checkpoint "Kosyny" on the section km 23+505 - km 58+791
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
UA-ROAD
M-25 Контрольно-пропускний пункт “Соломоново” - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту “Косини”
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - Державний бюджет України.Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань.
Документи закупівлі
-
09.11.2020 20:13
-
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мохня Михайло Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
Електронна пошта
Телефон
380312643397
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
25449824
Назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Повна назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
Собранецька,39
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
Пропозиція:
1 073 000 000 грн.
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
1 072 773 151 грн.
Учасник:
ТОВ "ШБУ-77"
Пропозиція:
1 070 500 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”
Пропозиція:
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" : [email protected]
1 073 000 000 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
17.11.2020 09:33
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. Відповідно до п. 7.1, 7.2. Розділу 1 Тендерної документації усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника-резидента надається документ, що складений на іноземній мові, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Згідно з п. 4 Таблиці 5 Додатку 7 до Тендерної документації у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" у складі тендерної пропозиції завантажив файл «131_Дод7_ч2_таблиця 5-6_лабораторія.pdf» у якому на ст. 21-74 знаходиться Технічний паспорт на асфальтобетонну установку ДС-1683 однак переклад такого технічного паспорту не є нотаріально завіреним, що не відповідає умовам визначеним у тендерній документації у зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. 2. Відповідно до п. 2.1. Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане банком-резидентом України у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Згідно з п. 2.11. Розділу 3 Тендерної документації Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Відповідно до п. 2.12. Розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" у складі тендерної пропозиції завантажив файли «21574-1 ОНУР К.І. p7s.zip» та «21574 ОНУР К.І. p7s.zip» у яких знаходяться банківські гарантії № 21574 від 05.11.2020 року та № 21574-1 від 16.11.2020 року. До даних гарантій учасником надано Довідки про наявність грошового покриття. Відповідно до Довідки про наявність грошового покриття № 21574-1/Д1 від 16.11.2020 р. завантаженої у файлі «21574-1 ОНУР К.І. p7s.zip» зазначено, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» надали Учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії № 21574-1 від «16» листопада 2020 року (вих. № 21574-1 від «16» листопада 2020 року), що забезпечена повним грошовим покриттям на рахунку IBAN UA253805260000029328221051926 в АТ «КБ «ГЛОБУС» в розмірі 32 000 000,00 грн (Тридцять два мільйони гривень 00 копійок) (код валюти платежу – 980 (гривня) UAH) на весь строк дії Гарантії, а саме по «24» травня 2021 року включно. Відповідно до Довідки про наявність грошового покриття №21574/Д1 від 05.11.2020 р. завантаженої у файлі «21574 ОНУР К.І. p7s.zip» зазначено, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» надали Учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії №21574 від «05» листопада 2020 року (вих. №21574 від «05» листопада 2020 року), що забезпечена повним грошовим покриттям на рахунку IBAN UA253805260000029328221051926 в АТ «КБ «ГЛОБУС» в розмірі 32 000 000,00 грн (Тридцять два мільйони гривень 00 копійок) (код валюти платежу – 980 (гривня) UAH) на весь строк дії Гарантії, а саме по «24» травня 2021 року включно. Таким чином, учасником надано у складі тендерної пропозиції документи, які свідчать, що грошове покриття банківської гарантії, яке знаходиться на рахунку IBAN UA253805260000029328221051926 в АТ «КБ «ГЛОБУС» в розмірі 32 000 000,00 грн (Тридцять два мільйони гривень 00 копійок) (код валюти платежу – 980 (гривня) UAH) виступає забезпеченням як по Банківській гарантії №21574 від «05» листопада 2020 року так і по Банківській гарантії № 21574-1 від «16» листопада 2020 року, що не відповідає вимогам тендерної документації до такого виду забезпечення тендерної пропозиції. Тендерна пропозицію учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", підлягає відхиленню у зв’язку з тим, що забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме вимогам до учасника відповідно до законодавства на підставі абзаців 1, 3 частини 15 статті 29 та абзаців 2, 4 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи прекваліфікації
17.11.2020 09:33
Витяг з ЄДР
ТОВ "ШБУ-77" : [email protected]
1 070 500 000 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
17.11.2020 09:34
Витяг з ЄДР
ТОВ "Автомагістраль-Південь" : [email protected]
1 072 773 151 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
17.11.2020 09:34
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. Відповідно до Додатку 7 до Тендерної документації учасник закупівлі повинен підтвердити наявність власної або залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Згідно з п. 2 Довідки про наявність лабораторії Додатку 7 до Тендерної документації Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - документ, що підтверджує право власності/оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності/оренди на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг. Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «6. Довідка про наявність лабораторії.pdf» у якому знаходиться Довідка про наявність вимірювальної лабораторії та в якій зазначено, що учасник має власну дорожньо-випробувальну лабораторію. Таким чином, учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» на власну лабораторію повинен був надати документ, що підтверджує право власності/оренди та/або на обладнання та устаткування, що ним зроблено не було, у зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. 2. Згідно з п. 4 Таблиці 5 Додатку 7 до Тендерної документації у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «4. Інформація про АБЗ.pdf» у якому знаходиться інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного заводу, у якій зазначено, що асфальтобетонні суміші будуть постачатися відповідно до Договору поставки №16/11-асф від 16 листопада 2020 року від ТОВ «АГРОШЛЯХБУД-М». Таким чином, для виконання вимог п. 4 Таблиці 5 Додатку 7 тендерної документації учасник який закуповує асфальтобетонні суміші повинен надати паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» у якому міститься документ на установки асфальтозмішувальні ДС-185, ДС-1852, ДС-1853, ДС-1854, ДС-1858 та ДС-1859. Учасником закупівлі у інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного заводу зазначено модель АБЗ – ДС-185, що відповідно зазначено у договору поставки №16/11-асф від 16 листопада 2020 року та Атестаті виробництва, однак на сторінці 32 файлу «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» у якому міститься документ на установки асфальтозмішувальні ДС-185, ДС-1852, ДС-1853, ДС-1854, ДС-1858 та ДС-1859 міститься Розділ 5 «Свідоцтво про приймання» у якому зазначено, що установка асфальтозмішувальна ДС-1858 заводський №9604097 відповідає вимогам технічної документації і придатна до експлуатації. Установка піддана консервації та упаковці згідно вимогам, передбаченим технічною документацією. Таким чином, згідно наданого у файлі «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» документу вбачається, що прийнято саме установку асфальтозмішувальну ДС-1858 заводський №9604097, що не є тотожною ДС-185 та відрізняється по технічним параметрам зазначеним у файлі «4.3. Паспорт АБЗ.pdf». Окрім цього, учасник зазначив у інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного заводу потужність АБЗ 56 тон/год, однак відповідно до документу завантаженого у файлі «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» то максимальна потужність АБЗ ДС-185 становить 48 тон/год., у зв’язку з чим вказав недостовірні дані, що додатково підтверджує відсутність у складі тендерної пропозиції учасника паспорту (технічного) асфальтозмішувальної установки ДС-185 у зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства і має бути відхилена на підставі абзаців 1, 3 частини 15 статті 29 та абзаців 2, 3 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозицію учасника закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво», підлягає відхиленню на підставі абзаців 1, 3 частини 15 статті 29 та абзаців 2, 3 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи прекваліфікації
17.11.2020 09:35
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
2ea6b306f77b475093983aa3b7d53865
Створено
27.11.2020 17:17
Надати до
28.11.2020 17:17
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі тендерної пропозиціїзавантаживфайл «2.3.Договора оренди_ч7.rar» у якому знаходиться файл «катерпіллер_94-20-06_автогре_копія.pdf». У зазначеному файлі «катерпіллер_94-20-06_автогре_копія.pdf» знаходиться Договір фінансового лізингу №UA94L-20-06-EDOC від 04 березня 2020 року. Відповідно до п. 9.8. Договору фінансового лізингу №UA94L-20-06-EDOC від 04 березня 2020 зазначено, що цей Договір набирає чинності з моменту його підписання обома сторонами. Для випадків підписання Договору за допомогою електронного документообігу момент підписання Договору визначається як дата отримання Стороною, яка направила підписаний договір, відомостей, що надаються системою електронного документообігу, про підписання Договору другою стороною, а в разі надходження відомостей про підписання Договору другою стороною у неробочий день, датою укладення Договору буде визнаватись наступний робочий день. У разі, якщо момент підписання електронного Договору відрізняється від дати, вказаної у самому Договорі на титульному аркуші або у заголовку документа або його тексті, така дата означає день, коли документ був створений з метою підписання Сторонами з використанням кваліфікованого електронного підпису. Згідно з п. 9.9. Договору фінансового лізингу №UA94L-20-06-EDOC від 04 березня 2020 цей Договір підписаний в електронному вигляді. Згідно з пунктом 5 частини 1 статті 3 Закону України «Про електронну комерцію» електронний договір – це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків і оформлена в електронній формі. Відповідно до ч.1 ст. 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів. Згідно з ч.1 ст. 12 Закону України «Про електронну комерцію» Якщо відповідно до акта цивільного законодавства або за домовленістю сторін електронний правочин має бути підписаний сторонами, моментом його підписання є використання: електронного підпису або електронного цифрового підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис", за умови використання засобу електронного цифрового підпису усіма сторонами електронного правочину; електронного підпису одноразовим ідентифікатором, визначеним цим Законом; аналога власноручного підпису (факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання, іншого аналога власноручного підпису) за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідних аналогів власноручних підписів. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Відповідно до частин першої, другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний підпис є обов`язковим реквізитом електронного документа, яка використовується для ідентифікації автора та/або підписування електронного документа іншим суб`єктами електронного документообігу. Накладанням електронного підпису завершує створення електронного документа. Відповідно до ч.1 ст. 7 «Про електронні документи та електронний документообіг»Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Згідно з ч.ч. 5, 6 ст. 7 «Про електронні документи та електронний документообіг»Електронна копія електронного документа засвідчується у порядку, встановленому законом. Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством. Таким чином, наданий договір повинен бути підписаний відповідно до вимог законодавства та умов договору, а надана копія договору повинна візуально відображати усі обов’язкові реквізити, такі як підписи сторін, що зроблено не було учасником на Договорі фінансового лізингу №UA94L-20-06-EDOC від 04 березня 2020, з чого дійсність та чинність договору встановити не можливо. 2.Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив файл «2.3.Договора оренди_ч4.rar» у якому знаходиться файл «10063_пумб_підмітальноприбиральна_копія.pdf». У зазначеному файлі «10063_пумб_підмітальноприбиральна_копія.pdf» знаходиться Договір фінансового лізингу №КІЕ-ФЛ-10063 від 10 вересня 2020 року. Відповідно до п. 10.1 Загальних умов до Договору фінансового лізингу №КІЕ-ФЛ-10063 від 10 вересня 2020 року договір набуває чинності з моменту його підписання Банком та Клієнтом шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису представника Банку та кваліфікованого електронного підпису представника або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, представника клієнта, та діє до моменту виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань згідно Договору в повному обсязі. Згідно з пунктом 5 частини 1 статті 3 Закону України «Про електронну комерцію» електронний договір – це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків і оформлена в електронній формі. Відповідно до ч.1 ст. 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів. Згідно з ч.1 ст. 12 Закону України «Про електронну комерцію» якщо відповідно до акта цивільного законодавства або за домовленістю сторін електронний правочин має бути підписаний сторонами, моментом його підписання є використання: електронного підпису або електронного цифрового підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис", за умови використання засобу електронного цифрового підпису усіма сторонами електронного правочину; електронного підпису одноразовим ідентифікатором, визначеним цим Законом; аналога власноручного підпису (факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання, іншого аналога власноручного підпису) за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідних аналогів власноручних підписів. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Відповідно до частин першої, другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний підпис є обов`язковим реквізитом електронного документа, яка використовується для ідентифікації автора та/або підписування електронного документа іншим суб`єктами електронного документообігу. Накладанням електронного підпису завершує створення електронного документа. Відповідно до ч.1 ст. 7 «Про електронні документи та електронний документообіг» Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Згідно з ч.ч. 5, 6 ст. 7 «Про електронні документи та електронний документообіг» Електронна копія електронного документа засвідчується у порядку, встановленому законом. Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством. Таким чином, наданий договір повинен бути підписаний відповідно до вимог законодавства та умов договору, а надана копія договору повинна візуально відображати усі обов’язкові реквізити, такі як підписи сторін, що зроблено не булоучасником на Договорі фінансового лізингу №КІЕ-ФЛ-10063 від 10 вересня 2020 року, з чого дійсність та чинність договору встановити не можливо. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив файл «11. Довідка про аналогічні договора.pdf» у якому знаходиться інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів, де у 7 довідки зазначений аналогічний договір №135/19-П/СВ від 10.09.2019 року. Згідно умов Договору субвиконання№135/19-П/СВ від 10.09.2019 року то такий укладений між ТОВ «Спільне Українсько-Австрійське підприємство «Інтервіас Україна» та ТОВ «Енергетично –дорожнє будівництво» на виконання робіт з «Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі-Житомир-Могилів-Подільський – (через Вінницю) на ділянці км 331+390 – км 334+312, Вінницька область. На виконання вимог тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл «18.3. Відгук_135-19-П.pdf» виданий Службою автомобільних доріг у Вінницькій області від 22.10.2020 року про те, що між Службою автомобільних доріг у Вінницькій області та ТОВ «Спільне Українсько-Австрійське підприємство «Інтервіас Україна» було укладено договір генпідряду №135/19-П від 04.09.2019 року на Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі-Житомир-Могилів-Подільський – (через Вінницю) на ділянці км 331+390 – км 334+312, Вінницька область. У даному відгукові відсутні відомості про укладення договору між Службою автомобільних доріг у Вінницькій області та ТОВ «Енергетично –дорожнє будівництво» на виконання робіт з «Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі-Житомир-Могилів-Подільський – (через Вінницю) на ділянці км 331+390 – км 334+312, Вінницька область. Відповідно до ч. 1 ст. 838 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Таким чином, по відношенню до учасника закупівлі замовником згідно договору субпідряду виступає не Служба автомобільних доріг у Вінницькій області, а ТОВ «Спільне Українсько-Австрійське підприємство «Інтервіас Україна» і саме від нього потрібно було отримати відгук по договору №135/19-П/СВ від 10.09.2019 року. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив файл «11. Довідка про аналогічні договора.pdf» у якому знаходиться інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів, де у 13 довідки зазначений аналогічний договір №23 від 04.04.2018 року. Згідно умов Договору субвиконання№23 від 04.04.2018 року то такий укладений між Дочірнім підприємством «Вінницький облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія» «Автомобільні дороги України» та ТОВ «Енергетично –дорожнє будівництво» на виконання робіт з «Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-21 -Житомир-Могилів-Подільський (через Вінницю) на ділянці км 92+614 – км 94+312, Вінницька область. На виконання вимог тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл «24.3. Відгук_23.pdf» виданий Службою автомобільних доріг у Вінницькій області від 21.10.2020 року про те, що між Службою автомобільних доріг у Вінницькій області та ДП «Вінницький облавтодор» було укладено договір генпідряду №29/14-П від 08.09.2017 року на Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-21 -Житомир-Могилів-Подільський (через Вінницю) на ділянці км 92+614 – км 94+312, Вінницька область. У даному відгукові відсутні відомості про укладення договору між Службою автомобільних доріг у Вінницькій області та ТОВ «Енергетично –дорожнє будівництво» на виконання робіт з «Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-21 -Житомир-Могилів-Подільський (через Вінницю) на ділянці км 92+614 – км 94+312, Вінницька область. Відповідно до ч. 1 ст. 838 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Таким чином, по відношенню до учасника закупівлі замовником згідно договору субпідряду виступає не Служба автомобільних доріг у Вінницькій області, а ДП «Вінницький облавтодор» і саме від нього потрібно було отримати відгук по договору №23 від 04.04.2018 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 3ч. 1 Додатку 1 Таблиці 1 «Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі» Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); 2.Відповідно до п. 3 ч. 1 Додатку 1 Таблиці 1 «Наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі» Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); 3. Згідно з п. 3.3 ч. 3 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічних робіт вимогам, встановленим замовником, Учасник у складі тендерної документації надає наступні документи: - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі; 4.Згідно з п. 3.3 ч. 3 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічних робіт вимогам, встановленим замовником, Учасник у складі тендерної документації надає наступні документи: - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Договір фінансового лізингу №UA94L-20-06-EDOC від 04 березня 2020 року який буде підписаний сторонами договору у порядку передбаченому для електронних документів, або буде містити візуальне підтвердження підписів сторін для встановлення дійсності, чинності договору та волі сторін на виникнення правовідносин для його виконання. 2. . Надати Договір фінансового лізингу №КІЕ-ФЛ-10063 від 10вересня 2020 року який буде підписаний сторонами договору у порядку передбаченому для електронних документів, або буде містити візуальне підтвердження підписів сторін для встановлення дійсності договору та волі сторін на виникнення правовідносин для його виконання. 3. Надати позитивний відгук від ТОВ «Спільне Українсько-Австрійське підприємство «Інтервіас Україна» по договору №135/19-П/СВ від 10.09.2019 року. 4. Надати позитивний відгук від ДП «Вінницький облавтодор» по договору №23 від 04.04.2018 року.
ТОВ "ШБУ-77" : [email protected]
1 070 500 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
28.12.2020 12:31
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
afc7306440ad44e09d2a1bf532715018
Створено
28.12.2020 12:33
Надати до
29.12.2020 12:33
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі Пропозиції ТОВ "ШБУ-77" міститься довідка від 09.11.2020 №4409 про спеціаліста вимірювальної лабораторії, у якій зазначено про наявність спеціаліста, відповідального за діяльність власної вимірювальної лабораторії. Документацією передбачено наявність в штаті або залучених спеціалістів на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї), отже, не менше двох. . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: Інші документи (надається згідно з Додатком 7 до цієї документації). Додаток 7 Документації містить інші документи, які повинен надати учасник, зокрема: Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. 2. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(- й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - документ, що підтверджує право власності/оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності/оренди на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг; - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у якій буде відображено не менше двох спеціалістів на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) та надати всі підтверджуючі документи, як того вимагає Додаток 1 до Тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" : [email protected]
1 073 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
28.12.2020 12:34
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
a9a20a8cee3d4abea97b079f137b0d0a
Створено
28.12.2020 12:35
Надати до
29.12.2020 12:35
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі Пропозиції ТОВ "ПБС" міститься довідка про наявність обладнання та технічних засобів від 11.11.2020 №241, у якій зазначено 13 котків, що не відповідає умовам Документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком 1 до цієї документації). Додаток 1 Документації містить інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема: Мінімально необхідна кількість техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1. п/п Найменування Кількість 1 2 3 1 Автогрейдер 3 2 Автогудронатор 2 3 Автомобіль бортовий 1 4 Автосамоскид 18 5 Асфальтоукладальник 4 6 Бульдозер 1 7 Дорожня фреза 3 8 Екскаватор 5 9 Компресор 2 10 Коток гладковальцевий вібраційний масою до 11 т 4 11 Коток гладковальцевий вібраційний масою понад 11 т 4 12 Коток вібраційний комбінованої дії 1 13 Коток на пневмоходу 4 14 Коток грунтовий 3 15 Автокран вантажопідйомністю понад 10т 4 16 Машина поливально-мийна 2 17 Установка грунтозмішувальна 1 18 Навантажувач пневмоколісний 2 19 Машина маркірувальна 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку про наявність обладнання та технічних засобів із кількістю катків, що відповідає Мінімально необхідній кількості техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1 та надати всі підтверджуючі документи, як того вимагає Додаток 1 до Тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: Інші документи (надається згідно з Додатком 7 до цієї документації). Додаток 7 Документації містить інші документи, які повинен надати учасник, зокрема: ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів). Якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо; 1. У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів) Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку про наявність власного (их) / орендованого (их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. 2. У підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) , що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або 12 головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). 3. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); а також оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). 4. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). 5. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Місце розташування асфальтобетонного заводу, зазначене в атестаті виробництва, повинно співпадати з місцем розташування, зазначеним у таблиці з транспортною схемою (див. нижче). Учасники також мають надати у складі пропозиції копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданого відповідним уповноваженим органом асфальтобетонному(им) заводу(ам), що буде/будуть залучений(-ні) до надання послуг по предмету закупівлі. 6. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 13 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 6. Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» у якому міститься документ на установки асфальтозмішувальні ДС-185, ДС-1852, ДС-1853, ДС-1854, ДС-1858 та ДС-1859. Учасником закупівлі у інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного заводу зазначено модель АБЗ – ДС-185, що відповідно зазначено у договору поставки №16/11-асф від 16 листопада 2020 року та Атестаті виробництва, однак на сторінці 32 файлу «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» у якому міститься документ на установки асфальтозмішувальні ДС-185, ДС-1852, ДС-1853, ДС-1854, ДС-1858 та ДС-1859 міститься Розділ 5 «Свідоцтво про приймання» у якому зазначено, що установка асфальтозмішувальна ДС-1858 заводський №9604097 відповідає вимогам технічної документації і придатна до експлуатації. Установка піддана консервації та упаковці згідно вимогам, передбаченим технічною документацією. Таким чином, згідно наданого у файлі «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» документу вбачається, що прийнято саме установку асфальтозмішувальну ДС-1858 заводський №9604097, що не є тотожною ДС-185 та відрізняється по технічним параметрам зазначеним у файлі «4.3. Паспорт АБЗ.pdf». Окрім цього, учасник зазначив у інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного заводу потужність АБЗ 56 тон/год, однак відповідно до документу завантаженого у файлі «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» то максимальна потужність АБЗ ДС-185 становить 48 тон/год., у зв’язку з чим вказав не достовірні дані, що додатково підтверджує відсутність у складі тендерної пропозиції учасника паспорту (технічного) асфальтозмішувальної установки ДС-185. На виконання вимог п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №23549-р/пк-пз від 21.12.2020 року замовником Службою автомобільних доріг у Закарпатській області 28 грудня 2020 року була надано 24 години на усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво», а саме відсутності у складі тендерної пропозиції Технічного паспорту на установку асфальтозмішувальну ДС-185 та оприлюднена вимога про: «Надати завірену постачальником асфальтобетонної суміші копію Технічного паспорту на установку асфальтозмішувальну ДС-185, яка заявлена у договорі поставки від 16 листопада 2020, укладеного між учасником та ТОВ "Агрошляхбуд-М".» Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» протягом 24 годин не виправив невідповідність у складі своєї тендерної пропозиції, а саме не надав завірену постачальником асфальтобетонної суміші копію Технічного паспорту на установку асфальтозмішувальну ДС-185, яка заявлена у договорі поставки від 16 листопада 2020, укладеного між учасником та ТОВ "Агрошляхбуд-М" та у складі тендерної пропозиції учасника відсутній техпаспорт на установку асфальтозмішувальну ДС-185. Також, рішенням колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №23549-р/пк-пз від 21.12.2020 року встановлено факт того, що Розділом 5 Свідоцтво про приймання зазначено: установка автозмішувальна ДС-1852 заводський №9604097 відповідає вимогам технічної документації і визнана придатною для експлуатації, та вказаний розділ стосується іншої установки, ніж та, яку зазначив ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво». Також, учасником ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» протягом 24 годин завантажено лист №29/9-972 від 29.12.2020 року виданий ДП «Дорцентр» у якому зазначено, що: «На адресу Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр» надійшов лист №28-12/20 від 28.12.2020 року щодо надання роз’яснення з приводу зазначення в Атестаті виробництва модифікацій установки асфальтозмішувальної ДС-185 (модифікації ДС-1852, ДС-1853, ДС-1854, ДС-1858 та ДС-1859)», однак предметом запиту виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» був Технічний паспорт на АБЗ, а не Атестат виробництва установки асфальтозмішувальної ДС-185 про який у листі ставить питання учасник. Окрім цього необхідно звернути увагу на сам зміст листа №29/9-972 від 29.12.2020 року виданий ДП «Дорцентр». ДП «Дорцентр» у своєму листі ототожнює установки асфальтозмішувальної ДС-185 та ДС-1858 зазначаючи, що це різні модифікації однієї й тієї ж установки, однак ДП «Дорцентр» не є виробником асфальтозмішувальних установок ДС-185 та ДС-1858, не є офіційним представником чи дистриб’ютором даних установок та у своєму листі не наводить жодних доводів, на підставі яких документів дійдемо до такого висновку та які документи надав ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» для розгляду такого питання. ДП «Дорцентр» дійсно має право надавати Атестати виробництва згідно якого проводиться атестація стану виробництва на асфальтобетонних заводах та установках на відповідність фізико-механічним властивостям асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ, а не проводиться атестація на відповідність асфальтозмішувальних установок Технічному паспортові, а тому доводи наведені у листі №29/9-972 від 29.12.2020 року виданий ДП «Дорцентр» не є належним документом, що може замістити технічний паспорт на асфальтобетонну установку. Таким чином, враховуючи вище зазначене тендерна пропозиція ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей і має бути відхилена на підставі абзаців 1, 3 частини 15 статті 29 та абзаців 2, 3, пункту 1 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи прекваліфікації
28.12.2020 12:36
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
29cafdf9f7d04f359c6f64a85a53e9d2
Створено
28.12.2020 12:38
Надати до
29.12.2020 12:38
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» у якому міститься документ на установки асфальтозмішувальні ДС-185, ДС-1852, ДС-1853, ДС-1854, ДС-1858 та ДС-1859. Учасником закупівлі у інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного заводу зазначено модель АБЗ – ДС-185, що відповідно зазначено у договору поставки №16/11-асф від 16 листопада 2020 року та Атестаті виробництва, однак на сторінці 32 файлу «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» у якому міститься документ на установки асфальтозмішувальні ДС-185, ДС-1852, ДС-1853, ДС-1854, ДС-1858 та ДС-1859 міститься Розділ 5 «Свідоцтво про приймання» у якому зазначено, що установка асфальтозмішувальна ДС-1858 заводський №9604097 відповідає вимогам технічної документації і придатна до експлуатації. Установка піддана консервації та упаковці згідно вимогам, передбаченим технічною документацією. Таким чином, згідно наданого у файлі «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» документу вбачається, що прийнято саме установку асфальтозмішувальну ДС-1858 заводський №9604097, що не є тотожною ДС-185 та відрізняється по технічним параметрам зазначеним у файлі «4.3. Паспорт АБЗ.pdf». Окрім цього, учасник зазначив у інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного заводу потужність АБЗ 56 тон/год, однак відповідно до документу завантаженого у файлі «4.3. Паспорт АБЗ.pdf» то максимальна потужність АБЗ ДС-185 становить 48 тон/год., у зв’язку з чим вказав не достовірні дані, що додатково підтверджує відсутність у складі тендерної пропозиції учасника паспорту (технічного) асфальтозмішувальної установки ДС-185. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: Інші документи (надається згідно з Додатком 7 до цієї документації). Додаток 7 Документації містить інші документи, які повинен надати учасник, зокрема: ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів). Якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо; 1. У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів) Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку про наявність власного (их) / орендованого (их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. 2. У підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) , що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або 12 головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). 3. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); а також оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). 4. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). 5. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Місце розташування асфальтобетонного заводу, зазначене в атестаті виробництва, повинно співпадати з місцем розташування, зазначеним у таблиці з транспортною схемою (див. нижче). Учасники також мають надати у складі пропозиції копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданого відповідним уповноваженим органом асфальтобетонному(им) заводу(ам), що буде/будуть залучений(-ні) до надання послуг по предмету закупівлі. 6. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 13 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати завірену постачальником асфальтобетонної суміші копію Технічного паспорту на установку асфальтозмішувальну ДС-185, яка заявлена у договорі поставки від 16 листопада 2020, укладеного між учасником та ТОВ "Агрошляхбуд-М".
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 20.01.2021 9:01 по 31.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.01.2021 08:59
-
documentType.award.awardNotice
19.01.2021 13:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-30-004038-c-c1
Підписаний і діє
Номер
2
1 070 500 000 грн.
892 083 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
04.02.2021
Строк дії договору з
04.02.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново" - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791
Номенклатура
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт "Соломоново" - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту "Косини" на ділянці км 23+505 - км 58+791
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-ROAD
M-25 Контрольно-пропускний пункт “Соломоново” - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту “Косини”
Документи договору
05.02.2021 20:27
-
05.02.2021 20:17
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 085 369 772 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2020 09:30
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312643397
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 085 369 772 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2020 09:30
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312643397
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності