Показати схожі тендери

Закупівля Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування) від Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-28-009659-a
План UA-P-2020-09-28-005246-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.12.2020 15:39
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.12.2020 14:25
Закінчення аукціону 02.12.2020 14:46
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
6 447 059 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 235.3 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.09.2020 19:03 до 29.10.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 28.09.2020 19:03
до 19.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.09.2020 19:03
до 25.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 29.10.2020 18:01
до 01.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.12.2020 14:25
до 02.12.2020 14:46
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2020 14:46
до 02.12.2020 18:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2020 18:33
до 13.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.12.2020 18:33
до 22.12.2020 15:39
Період уточнень
з 28.09.2020 19:03 до 19.10.2020 00:00
Період оскарження
з 28.09.2020 19:03 до 25.10.2020 00:00
Період аукціону
з 02.12.2020 14:25 до 02.12.2020 14:46
Період кваліфікації
з 29.10.2020 18:01 до 01.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2020 14:46 до 02.12.2020 18:33
Період кваліфікації
з 02.12.2020 14:46 до 02.12.2020 18:33
Основні параметри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування)
Current average repair of the highway С180306 Mnyshyn - Gorbakiv on the section km 1 + 700 - km 2 + 700 of Hoschansky district (Correction)
мова закупівлі - українська
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
32 235
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
35433, Україна, Рівненська область, с. Мнишин, автомобільна дорога С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700-км 2+700 Гощанського району
Дата постачання по
26.12.2021 19:08
Умова оплати
Дата подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватися у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 60,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лапін Андрій Сергійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380362266863
Факс
+380362695222
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://www.arhioda.gov.ua/
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Lapin Andrey Sergiyovich
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Lapin Andrey Sergiovich
Електронна пошта
Телефон
+380965971575
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
36565276
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Повна назва
Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
Майдан Просвіти, 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
Пропозиція:
6 447 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МЕРИДІАН."
Пропозиція:
6 107 214.92 грн.
Учасник:
КРАСНОСІЛЬСЬКЕ МПП "МВА"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ Данко
Пропозиція:
Прекваліфікація
КРАСНОСІЛЬСЬКЕ МПП "МВА" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи прекваліфікації
29.10.2020 18:01
Витяг з ЄДР
ТОВ "МЕРИДІАН." : [email protected]
6 107 214.92 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
29.10.2020 18:02
Витяг з ЄДР
29.10.2020 18:02
Витяг з ЄДР
ТОВ Данко : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи прекваліфікації
29.10.2020 18:02
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" : [email protected]
6 447 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
29.10.2020 18:03
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
3b858ac804e946e8ba484ea6edca0074
Створено
24.11.2020 14:15
Надати до
25.11.2020 14:15
Зміст
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРОТОКОЛ №2-8 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 24 листопада 2020 р. м. Рівне Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації від 11.06.2020 № 63, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “Будівельна компанія “Случ” в процедурі відкритих торгів «Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин - Горбаків на ділянці км 1+700 – км 2+700 Гощанського району (Коригування)», оголошення UA-2020-09-28-009659-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зокрема, в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У процесі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Случ» було встановлено невідповідності в тендерній пропозиції, а саме: 1. Відсутня згода орендодавця/суборендодавця щодо пролонгації строку дії договору оренди нежитлового приміщення від 01.04.2020 № 01/04-2020 на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі. Відповідно до пункту 1 розділу «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, складену за формою таблиці 1 цього додатку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо), та в підтвердження інформації, викладеної в цій довідці, учасник, зокрема, надає договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю) із згодою орендодавця/суборендодавця щодо пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі. Отже, учаснику (ТОВ «Будівельна компанія «Случ») потрібно додати згоду орендодавця щодо пролонгації строку дії договору оренди нежитлового приміщення від 01.04.2020 № 01/04-2020 наданого у складі пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Случ» на строк, не менший ніж строк (термін) дії цього договору за предметом закупівлі. 2. Відсутній лист-підтвердження орендодавця ПП «Західпроменерго», який зазначений у договорі оренди будівельних машин від 26.10.2020 № 4, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для надання послуг/виконання робіт Учасником ТОВ «Будівельна компанія «Случ» за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до розділу «Документи, які надаються усіма учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження можливості надання послуг учасник має підтвердити наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин тощо) шляхом надання наступних документів, зокрема: 1) Довідка про наявність *техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин тощо). Ця довідка повинна відображати транспортні засоби, машини передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми») 2) Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), подаються: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - документи, які підтверджують факт отримання учасником транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (акт(-и) приймання передачі або інший(-і) документ(-и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У складі ТОВ «Будівельна компанія «Случ» надано договір оренди будівельних машин від 26.10.2020 № 4. Потрібно додати лист-підтвердження орендодавця згідно Договору від 26.10.2020 № 4 щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для надання послуг/виконання робіт Учасником ТОВ «Будівельна компанія «Случ» за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 3. У складі ТОВ «Будівельна компанія «Случ» надано Підсумкову відомість ресурсів, у якій у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» наявна техніка, яка не зазначена у наданій довідці від 28.10.2020 № 1511 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): - Машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВт. глубина буріння 3,5м; - Машина маркувальна самохідна місткістю 460 л; - Машина для холодного фрезування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезування 2100мм. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Случ» на зазначену вище техніку відсутні документи, які б підтверджують інформацію, зазначену у довідці про наявність вказаної техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), на виконання вимог розділу «Документи, які надаються усіма учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до розділу «Документи, які надаються усіма учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження можливості надання послуг учасник має підтвердити наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин тощо) шляхом надання наступних документів, зокрема: 1) Довідка про наявність *техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин тощо). Ця довідка повинна відображати транспортні засоби, машини передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»); 2) В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства. Крім зазначеного, якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості та/або інвентарна картка основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу. Зазначене стосується як власної, так і залученої техніки; 3) Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), подаються: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - документи, які підтверджують факт отримання учасником транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (акт(-и) приймання передачі або інший(-і) документ(-и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; 4) У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - інформацію власника техніки (бухгалтерську довідку, оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості) із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу та/або інвентарні картки обліку основних засобів та/або інший документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до цих договорів, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції. Зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - документи, які підтверджують факт передачі техніки відповідно до договорів (акт(-и) приймання передачі або інший(-і) документ(-и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання). У складі ТОВ «Будівельна компанія «Случ» надано Підсумкову відомість ресурсів, у якій у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» наявна техніка, яка не зазначена у наданій ТОВ «Будівельна компанія «Случ» довідці від 28.10.2020 № 1511 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): - Машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВт. глубина буріння 3,5м; - Машина маркувальна самохідна місткістю 460 л; - Машина для холодного фрезування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезування 2100мм. Тому потрібно виправити інформацію про наявність цієї техніки в довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) та надати зазначені вище документи відповідно до вимог тендерної документації на підтвердження інформації, що вказана у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Лапін А.С.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.12.2020 18:33 по 13.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
02.12.2020 18:33
-
Повідомлення про рішення
02.12.2020 14:47
Витяг з ЄДР
02.12.2020 14:47
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-28-009659-a-a1
Завершився
Номер
37
6 039 040.34 грн.
5 032 533.62 грн.
З ПДВ
Підписано
22.12.2020
Строк дії договору з
22.12.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
6 039 040.34
Сума оплати за договором без ПДВ
5 032 533.62
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування)
Номенклатура
Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
22.12.2020 15:33
-
22.12.2020 18:32
-
28.12.2020 18:41
-
17.08.2021 14:38
-
28.01.2022 14:10
Заходи для припинення договору
28.01.2022 14:30
-
Зміни до договору
22.12.2020
Статус
Опубліковано
Номер
1
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Додатки до договору
Зміни до договору
28.12.2020
Статус
Опубліковано
Номер
2
внесення змін до договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
28.12.2020 18:27
Додатки до договору
Зміни до договору
13.08.2021
Статус
Опубліковано
Номер
4
узгоджене зменшення ціни
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Документи зміни договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-04-28-000001
Дата створення проекту
28.04.2021 10:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2021 12:57
Дата публікації висновку про результати
21.05.2021 16:52
Дата завершення усунення порушень
05.06.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
25.05.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.04.2021 №285 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 19 квітня 2021 року №003100-18/4913-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 28.04.2021 №285 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-09-28-009659-а 28.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2021 00:00
Документи рішення
28.04.2021 12:57
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції Красносільське МПП «МВА», Товариство з обмеженою відповідальністю «Меридіан», Товариство з обмеженою відповідальністю «Данко», Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Случ», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 02 грудня 2020 року №21/5, вимоги про усунення порушення від 26 листопада 2020 року та рішення замовника від 30 листопада 2020 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20 грудня 2020 року №37 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 22 грудня 2020 року, повідомлення про внесення змін до Договору додатковими угодами від 22 грудня 2020 року №1, від 28 грудня 2020 року №2 та пояснення від 19 травня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії у сумі 32235,00 гривень. Моніторингом установлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не вказано розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
21.05.2021 00:00
Дата публікації
21.05.2021 16:52
Документи висновку
21.05.2021 16:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а саме у закупівлі UA-2020-09-28-009659-a, зобов’язуємося недопускати їх у майбутньому.
Дата публікації
24.05.2021 12:23
Документи інформації про усунення порушення
24.05.2021 12:25
-
Повідомлення
Запит
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 – «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-28-009659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій? Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
14.05.2021 15:07
Орган перевірки
20.05.2021 00:00
Документи повідомлення
14.05.2021 15:08
-
Відповідь
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-009659-a) пояснюємо слідуюче. Розрахунок очікуваної вартості робіт здійснюється на основі будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт № 06/20-07/20/А від 06.07.2020р. проведено ТОВ «Перша Приватна Експертиза»), для реалізації заходу передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів http://www.arhioda.gov.ua/. Замовником на виконання вимог п. 9 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не внесено в електронну систему інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Однак, пунктом 2 розділу 3 тендерної документації, яка опублікована в електронній системі, передбачено надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії.
Рішеня
19.05.2021 12:33
Замовник
Документи повідомлення
19.05.2021 12:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 447 059 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2020 18:00
Замовник:
Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380362266863
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 447 059 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2020 18:00
Замовник:
Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380362266863
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності