Показати схожі тендери

Закупівля Касовий апарат MINI-T 400 ME з КСЕФ від СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2020-09-25-013567-a
План UA-P-2020-09-25-005111-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.10.2020 10:42
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.10.2020 14:58
Закінчення аукціону 13.10.2020 15:19
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
6 725 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2020 16:20 до 12.10.2020 16:20
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2020 22:18
до 01.10.2020 16:00
Завершено
Період аукціону
з 13.10.2020 14:58
до 13.10.2020 15:19
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2020 15:19
до 20.10.2020 12:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2020 12:00
до 23.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2020 12:00
до 26.10.2020 10:42
Період уточнень
з 25.09.2020 22:18 до 01.10.2020 16:00
Період аукціону
з 13.10.2020 14:58 до 13.10.2020 15:19
Період кваліфікації
з 13.10.2020 15:19 до 20.10.2020 12:00
Період кваліфікації
з 13.10.2020 15:19 до 20.10.2020 12:00
Основні параметри
Касовий апарат MINI-T 400 ME з КСЕФ
Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Касовий апарат MINI-T 400 ME з КСЕФ, виробник – ТОВ «Юнісістем»
Код ДК 021:2015
30142200-8 - Касові апарати
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Дата постачання по
30.10.2020 02:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару здійснюється Покупцем протягом 7 робочих днів з дня отримання товару, відповідно до накладних.
Документи закупівлі
-
28.09.2020 21:52
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковбаса Юлія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380542687825
Замовник
ЄДРПОУ
05408289
Назва (англійською мовою)
SUMY STATE UNIVERSITY
Повна назва
Сумський державний університет
Поштовий індекс
40007
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
Римського-Корсакова, 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПВЕЛДІНГ"
Пропозиція:
6 725 грн.
Учасник:
ТОВ МБП "ДЕЛОТА"
Пропозиція:
6 650 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 20.10.2020 12:00 по 23.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
20.10.2020 12:00
-
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2020-09-25-013567-a-b1
Підписаний і діє
Номер
358
6 650 грн.
5 541.67 грн.
З ПДВ
Підписано
23.10.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Касовий апарат MINI-T 400 ME з КСЕФ, виробник – ТОВ «Юнісістем»
Номенклатура
Касовий апарат MINI-T 400 ME з КСЕФ, виробник – ТОВ «Юнісістем»
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.10.2020 10:41
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 725 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2020 16:20
Замовник:
Сумський державний університет
Контактний телефон:
380542687825
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 725 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2020 16:20
Замовник:
Сумський державний університет
Контактний телефон:
380542687825
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності