Закупівля Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП від Комунальне підприємство "Житомиртранспорт" Житомирської міської ради.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 25.09.2020 19:36до 19.10.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.09.2020 19:36
до 09.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.09.2020 19:36
до 15.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.10.2020 11:04
до 29.10.2020 11:31
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.10.2020 11:31
-
Період уточнень
з
25.09.2020 19:36
до
09.10.2020 00:00
Період оскарження
з
25.09.2020 19:36
до
15.10.2020 00:00
Період аукціону
з
29.10.2020 11:04
до
29.10.2020 11:31
Період кваліфікації
з
29.10.2020 11:31
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Відміни
Основні параметри
Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП (картки для кондукторів та водіїв)
Код ДК 021:2015
30162000-2 -
Смарт-картки
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Гагаріна, 24
Дата постачання по
30.11.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Оскільки замовником допущено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні процедури закупівлі по предмету Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП (Код за ДК 021:2015 30160000-8 Магнітні картки), а саме:
- в назві предмету закупівлі присутня помилка - вказується Milfare, в той час як коректна назва безконтактного носія Mifare - без літери L, відповідно до інформації на сайті власника цієї торгової марки та виробника безконтактних носіїв https://www.nxp.com/products/rfid-nfc/mifare-hf/mifare-classic:MC_41863). В той же час виправити дане порушення на даний час технічно не можливо, оскільки дана назва вказана і в річному плані закупівлі, який не можливо відкоригувати після оголошення закупівлі;
- замовником допущено порушення вимог ч.1 ст. 24 Закону, а саме пропущено термін для надання відповіді на вимогу щодо усунення порушення (вимоги щодо усунення порушення оприлюдненні в електронній системі закупівель 30.09.2020 – відповіді надані 08.10.2020, на 6 робочий день; вимога щодо усунення порушення оприлюдненна в електронній системі закупівель 01.10.2020 – відповідь надана 08.10.2020, на 5 робочий день).
Враховуючи вищевикладене, існує необхідність відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП (Код за ДК 021:2015 30160000-8 Магнітні картки) на підставі п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП
Тендер:
UA-2020-09-25-013309-a
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2020-09-25-013309-a.b4
Дата:
07.10.2020 17:32
Стан:
Розгляд припинено
скарга
Комунальне підприємство "Житомиртранспорт" Житомирської міської ради
(далі за текстом – Замовник) оголосило публічну закупівлю за процедурою відкриті торги на закупівлю Пластикових карток Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП (Код за ДК 021:2015 30160000-8 Магнітні картки)
UA-2020-09-25-013309-a, ID 0a8870789aee4749b259ee9f0a28ebe7.
Суб’єкт оскарження – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат» має намір прийняти участь у вищезазначеній публічній закупівлі.
Ретельно вивчивши тендерну документацію щодо вищезазначеної закупівлі, вважаємо тендерну документацію такою, що містить дискримінаційні умови та обмежує коло учасників, внаслідок чого порушуються права та законні інтереси ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» у сфері публічних закупівель, так як вимоги тендерної документації не відповідають нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), порушують принципи здійснення публічних закупівель, гарантованих ст. 5 Закону, таких як добросовісна конкуренція, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Дане твердження Скаржника ґрунтується на наступному:
Згідно з п. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1. У п. 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції міститься вимога Замовника надання «гарантійного листа від Товариства з обмеженою відповідальністю «Сімбол Сістемс» (ід.код 36038437), який є Ліцензіатом на використання Комп’ютерних програм «ПО обработки транспортных карт на устройствах самообслуживания (Activ X для УС)» та «ПО Модуль приема к оплате транспортных карт (МСТК)» щодо підтвердження повноважень Учасника на виготовлення пластикових карт Milfare Classic 1 K (безконтактних неперсоналізованих) сумісних з діючою міською системою АСОП».
Замовник не зазначає, чому саме цим суб’єктом господарювання має видаватися гарантійний лист та яким нормативно-правовим актом України регламентується порядок його видачі.
Вважаємо, що дана вимога застосовується виключно для обмеження конкуренції та потенційного кола учасників, так як компанія ТОВ «Сімбол Сістемс» може видавати гарантійні листи на власний розсуд, адже відсутні законодавчо врегульовані строки та порядок надання гарантійних листів. Відповідно учасники, в тому числі ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря», яке не має прямих взаємовідносин з ТОВ «Сімбол Сістемс», не можуть у стислі строки надати документ щодо повноважень на виготовлення пластикових карт у складі своєї тендерної пропозиції.
В електронній системі публічних закупівель розміщені вимоги до Замовника (від 30.09.2020 року) про надання роз’яснень та виключення з тендерної документації у т.ч. умови щодо надання вищезазначеного гарантійного листа, проте на момент подачі скарги відповідь Замовником досі не надана та зміни до тендерної документації не були внесені.
Згідно з п. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Вимога щодо надання такого документа не передбачена жодним нормативно-правовим актом України, а тому Замовник не має право вимагати від учасників надання такого документу.
До того ж, стаття 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що документи, які не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Важливо зауважити, що протягом 2019-2020 років між Замовником та ТОВ «Сімбол Сістемс» були укладені 3 договори на виготовлення та поставку магнітних карток, які є предметом закупівлі (UA-2019-01-15-000049-b, UA-2019-08-30-000899-b, UA-2020-04-09-002496-a).
ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» також здійснює виготовлення та поставку магнітних карток, що відповідають усім технічним вимогам тендерної документації, проте участь у даній закупівлі прямо залежить від волевиявлення 3-ї особи – ТОВ «Сімбол Сістемс», яке повинно підтвердити повноваження Учасника на виготовлення пластикових карт.
Наведені вище умови документації обмежують коло потенційних учасників лише або самим ліцензіатом на використання Комп’ютерних програм «ПО обработки транспортных карт на устройствах самообслуживания (Activ X для УС)» та «ПО Модуль приема к оплате транспортных карт (МСТК)» або суб'єктами господарювання, що безпосередньо пов’язані з ним та здійснюють виготовлення після підтвердження повноважень останнім.
ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» має багаторічний досвід у виготовленні магнітних карток, в тому числі, але не обмежуючись, картками, що сумісні з різними системами АСОП. Наявність або відсутність гарантійного листа від ТОВ «Сімбол Сістемс» не впливає на якісне та своєчасне виготовлення магнітних карток для Замовника з конкретними технічними характеристиками.
Окремо звертаємо увагу, що товариство з обмеженою відповідальністю за умовами тендерної документації повинно саме «підтвердити повноваження Учасника на виготовлення пластикових карток», що є порушенням прав учасників на здійснення господарської діяльності на власний розсуд та ризик, адже потенційні учасники можуть самостійно визначати види господарської діяльності, зокрема, виготовляти магнітні картки.
За таких умов вимоги тендерної документації порушують принцип добросовісної конкуренції, недискримінації, відкритості та прозорості, адже штучно обмежується можлива участь потенційних учасників, в тому числі ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря», участь яких залежить від рішення ТОВ «Сімбол Сістемс».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Принципами публічних закупівель, серед інших, є добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон про закупівлі)).
2. Предметом закупівлі є пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП (Код за ДК 021:2015 30160000-8 Магнітні картки).
Водночас, Додаток 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» містить пункт «5. Вимоги до графічної персоналізації та ініціалізації КБ», який містить вимоги до персоналізації карток.
П. 2.5.д. проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації) також містить вимогу «д) У випадку необхідності має бути проведена персоналізація карток методом програмування чіп-модуля.».
Більш того, пункт 2.5. Проєкту договору на поставку транспортних карток (Додаток 1 до тендерної документації) передбачає:
Постачальник виготовляє та поставляє Картки в кількості та відповідно до номенклатури і умов, що вказані в поточній Специфікації.
Картки повинні мати наступні технічні характеристики:
…
в) На всі Картки має бути нанесено графічне зображення, методом сухо-офсетного друку згідно з затвердженим ескізом.
д) У випадку необхідності має бути проведена персоналізація карток методом програмування чіп-модуля.
У той час як Технічне завдання щодо предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) передбачає:
5. Вимоги до графічної персоналізації та ініціалізації КБ
5.1. При замовленні кожної партії Покупець передає Постачальнику діапазони номерів безконтактних карток.
5.2. При передачі кожної партії виготовлених карток Постачальник передає Покупцю базу даних відповідності ідентифікаційних номерів карток безконтактних заводським номерам карток.
5.3. Постачальник повинен проводити ініціалізацію безконтактних карток на потужностях свого виробництва. Ініціалізація повинна проходити паралельно виробництву карток. Термін ініціалізації не повинен виходити за терміни виробництва карток безконтактних.
5.4. Система персоналізації і ініціалізації у Постачальника повинна виконуватися на автоматичній персоналізаційній системі, яка виключає помилки, пов'язані з дублікатами номерів, і тестуванням на працездатність кожної одиниці.
Тобто вимоги Технічного завдання вимагають нанесення перемінної інформації/номеру/персоналізації (цифровий номер картки (який Покупець передає Постачальнику при замовленні кожної партії), штрих-код). Разом з тим, перемінну інформацію/персоналізацію неможливо нанести методом сухо-офсетного друку як того вимагає проєкт договору (п. 2.5.д. проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації).
Проєкт договору встановлює вичерпний перелік методів, яким повинно бути нанесено зображення на картку – методом сухо-офсетного друку. При цьому проєкт договору передбачає можливість персоналізації карток лише методом програмування чіп-модуля – метод програмування чіп-модуля не передбачає нанесення графічної інформації на картку, в тому числі перемінної інформації/номеру.
Таким чином, тендерна документація містить протиріччя, невідповідності та неточності, які безпосередньо впливають на вартість виробництва товару та ціну/конкурентоздатність тендерної пропозиції потенційних учасників (не зрозуміло, чи є обов’язковим до виконання Постачальником вимога щодо необхідності персоналізації карток методом програмування чіп-модуля).
Принципами публічних закупівель, серед інших, є добросовісна конкуренція серед учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон про закупівлі)).
За приписами ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Зазначені вище протиріччя, невідповідності та неточності умов тендерної документації (технічних вимог) не дозволяють ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» розрахувати вартість пропозиції та прийняти участь у публічній закупівлі на відкритих та конкурентних засадах.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити органом оскарження порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Зобов’язати Замовника усунути порушення та внести зміни до тендерної документації, усунувши порушення, викладені в скарзі.
Автор:
32068913, ДП Поліграфічний комбінат Зоря
04074, Україна, Київська область, Київ, 04074, м. Київ, вул. Лугова, 1а
Дата розгляду:
21.10.2020 12:00
Місце розгляду:
АМКУ
Причина припинення:
замовником відповідно до цього Закону усунено порушення
Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП
Звернення:
За тендером : Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП
Тема:
помилка в назві товару
Зміст:
В назві предмету закупівлі присутня помилка - вказується Milfare, в той час як коректна назва безконтактного носія Mifare - без літери L, див.сайт власника цієї торгової марки та виробника безконтактних носіїв https://www.nxp.com/products/rfid-nfc/mifare-hf/mifare-classic:MC_41863
Просимо скоригувати назву в тендерній документації.
Дата оприлюднення звернення:
08.10.2020 18:18
Повідомляємо вам, що Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації, та виправлено назву безконтактних пластикових карт
Дата оприлюднення відповіді:
13.10.2020 18:47
Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП
Тендер:
UA-2020-09-25-013309-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
29.10.2020 16:42
Кінець періоду оскарження з часом
09.11.2020 00:00
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Оскільки замовником допущено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні процедури закупівлі по предмету Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП (Код за ДК 021:2015 30160000-8 Магнітні картки), а саме:
- в назві предмету закупівлі присутня помилка - вказується Milfare, в той час як коректна назва безконтактного носія Mifare - без літери L, відповідно до інформації на сайті власника цієї торгової марки та виробника безконтактних носіїв https://www.nxp.com/products/rfid-nfc/mifare-hf/mifare-classic:MC_41863). В той же час виправити дане порушення на даний час технічно не можливо, оскільки дана назва вказана і в річному плані закупівлі, який не можливо відкоригувати після оголошення закупівлі;
- замовником допущено порушення вимог ч.1 ст. 24 Закону, а саме пропущено термін для надання відповіді на вимогу щодо усунення порушення (вимоги щодо усунення порушення оприлюдненні в електронній системі закупівель 30.09.2020 – відповіді надані 08.10.2020, на 6 робочий день; вимога щодо усунення порушення оприлюдненна в електронній системі закупівель 01.10.2020 – відповідь надана 08.10.2020, на 5 робочий день).
Враховуючи вищевикладене, існує необхідність відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП (Код за ДК 021:2015 30160000-8 Магнітні картки) на підставі п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП
Тендер:
UA-2020-09-25-013309-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-09-25-013309-a.c1
Дата:
30.09.2020 12:28
Стан:
Порушення усунуто
Щодо приведення вимог документації у відповідність
Відповідно до тендерної документації, в тому числі проекту договору, назва предмету закупівлі:
Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП (Код за ДК 021:2015 30160000-8 Магнітні картки).
Тобто Покупець планує придбати картки без персоналізації.
Водночас Додаток 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» містить пункт «5. Вимоги до графічної персоналізації та ініціалізації КБ», який містить вимоги до персоналізації карток.
П.2.5.д. проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації) також містить вимогу «д) У випадку необхідності має бути проведена персоналізація карток методом програмування чіп-модуля.».
Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність між собою, оскільки персоналізація карток безпосередньо впливає на вартість Товару та ціну тендерної пропозиції.
Автор:
32068913, ДП Поліграфічний комбінат Зоря
04074, Україна, Київська область, Київ, 04074, м. Київ, вул. Лугова, 1а
Розглянувши Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 2 статті 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Можете ознайомитись зі змінами до Тендерної документації згідно предмету закупівлі Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП (Код за ДК 021:2015 30160000-8 Магнітні картки), що оприлюднені в електронній системі закупівель.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-09-25-013309-a.a2
Дата:
30.09.2020 13:19
Стан:
Порушення усунуто
Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
У документації по даній закупівлі є пункт 6, розділу 3, що містить вимогу подати у складі тендерних пропозицій гарантійний лист від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Сімбол Сістемс» (ід.код 36038437), які є Ліцензіатом на использование комп'ютерних програм «ПО обробки транспортних карт на пристроях самообслуговування (Activ X для УС) »та« ПО Модуль прийому до оплати транспортних карт (МСТК) »относительно підтвердження повноважень Учасника на виготовлення пластикових карт Milfare Classic 1 K (безконтактна неперсоналізованіх) сумісних з діючою міською системою АСОП.
З огляду на той факт, що ТОВ «Сімбол Сістемс» є комерційною структурою і може видавати гарантійні листи на свій розсуд (немає чіткої законодавчої процедури отримання даного листа), а також що раніше, в 2019-2020 роках, з компанією ТОВ «Сімбол Сістемс» були укладені 3 договори на поставку аналогічної продукції (UA-2019-01-15-000049-b, UA-2019-08-30-000899-b, UA-2020-04-09-002496-a), вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації, щоб уникнути недобросовісної конкуренції.
Автор:
41132816, ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"
14011, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, ВУЛИЦЯ ІНДУСТРІАЛЬНА, будинок 2
Розглянувши Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 2 статті 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Можете ознайомитись зі змінами до Тендерної документації згідно предмету закупівлі Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП (Код за ДК 021:2015 30160000-8 Магнітні картки), що оприлюднені в електронній системі закупівель.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-09-25-013309-a.c3
Дата:
01.10.2020 19:03
Стан:
Залишено без розгляду
Щодо технічних вимог
П.2.5. Проєкту договору на поставку транспортних карток (Додаток 1 до тендерної документації) передбачає:
Постачальник виготовляє та поставляє Картки в кількості та відповідно до номенклатури і умов, що вказані в поточній Специфікації.
Картки повинні мати наступні технічні характеристики:
…
в) На всі Картки має бути нанесено графічне зображення, методом сухо-офсетного друку згідно з затвердженим ескізом.
д) У випадку необхідності має бути проведена персоналізація карток методом програмування чіп-модуля.
В той час як Технічне завдання щодо предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) передбачає:
2.4. Безконтактні картки повинні мати заводський номер (UID) довжиною 7 байт, повнокольорове зображення з обох сторін (4 + 4 кольори). Шаблон міститиме уніфіковане зображення (без фото), поля для друку текстової персональної інформації, цифровий номер картки, штрих-код.
4. Нумерація КБ – Дворозрядний ідентифікатор серії визначається послідовною нумерацією. Визначається Замовником у замовленні. Тобто у кожної картки буде перемінний (послідовний) номер.
5. Вимоги до графічної персоналізації та ініціалізації КБ
5.1. При замовленні кожної партії Покупець передає Постачальнику діапазони номерів безконтактних карток.
5.2. При передачі кожної партії виготовлених карток Постачальник передає Покупцю базу даних відповідності ідентифікаційних номерів карток безконтактних заводським номерам карток.
5.3. Постачальник повинен проводити ініціалізацію безконтактних карток на потужностях свого виробництва. Ініціалізація повинна проходити паралельно виробництву карток. Термін ініціалізації не повинен виходити за терміни виробництва карток безконтактних.
5.4. Система персоналізації і ініціалізації у Постачальника повинна виконуватися на автоматичній персоналізаційній системі, яка виключає помилки, пов'язані з дублікатами номерів, і тестуванням на працездатність кожної одиниці.
Вимоги Технічного завдання вимагають нанесення перемінної інформації/номеру/персоналізації (цифровий номер картки (який Покупець передає Постачальнику при замовленні кожної партії), штрих-код) – перемінну інформацію/персоналізацію неможливо нанести методом сухо-офсетного друку як того вимагає проєкт договору.
Проєкт договору встановлює вичерпний перелік методів, яким повинно бути нанесено зображення на картку – методом сухо-офсетного друку.
При цьому проєкт договору передбачає можливість персоналізації карток лише методом програмування чіп-модуля – метод програмування чіп-модуля не передбачає нанесення графічної інформації на картку, в тому числі перемінної інформації/номеру.
При цьому не зрозуміло, яким чином будем визначатись необхідність проведення персоналізація карток методом програмування чіп-модуля – яка порядок визначення цієї необхідності та чи буде це узгоджуватись обома сторонами договору.
Отже просимо усунути вказані протиріччя, невідповідності та неточності в тендерній документації:
1. Привести у відповідність способи нанесення графічних зображень на картку, в тому числі перемінної інформації (персоналізації/нумерації).
2. Чітко визначити в документації необхідність персоналізації карток методом програмування чіп-модуля Постачальником – чи є дана вимога обов’язковою до виконання Постачальником.
Всі вказані параметри та технічні вимоги безпосередньо впливають на вартість виробництва товару та ціну/конкурентоздатність тендерної пропозиції потенційних учасників.
Автор:
32068913, ДП Поліграфічний комбінат Зоря
04074, Україна, Київська область, Київ, 04074, м. Київ, вул. Лугова, 1а
Розглянувши Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 2 статті 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Можете ознайомитись зі змінами до Тендерної документації згідно предмету закупівлі Пластикові карти Milfare Classic 1 K (безконтактні неперсоналізовані) сумісні з діючою системою АСОП (Код за ДК 021:2015 30160000-8 Магнітні картки), що оприлюднені в електронній системі закупівель.
Торги відмінено
Очікувана вартість
367 000
грн.
Період подання пропозицій
до
19.10.2020 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Житомиртранспорт" Житомирської міської ради