Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Шорно-сідельні вироби
Якість Товару повинна відповідати вимогам цього Договору, а також вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).Постачальник гарантує високу якість матеріалів, використаних для виготовлення Товару, бездоганну обробку, високу якість технічного виконання. Якісно поставленим Товаром вважається такий Товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до Товару відповідного характеру. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим. Технічні, якісні характеристики Товару передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Обкладинка: натуральна шкіра Miracle Blue, нубук італійського виробництва, збірка ручним швом (сідельним), темно синій колір, брендована логотипом аеропорту (блінтове тиснення), кармани для карток з обох сторін внутрішньої частини папки органайзера, тримач для ручки на широкій резинці (1см), застібка на магнітну кнопку з обхватом (з’єднання в двох площинах), кріплення паперових блоків – сегрегатор виробництва Італії сріблястого кольору. Наповнення змінних паперових блоків: 80 змінних аркушів із якісного паперу кольору слонової кістки «у крапку», 2 сторінки з довідковою інформацією про аеропорт на цупкому папері (друк 4+4), 2 універсальних розділювачів з видами аеропорту на цупкому папері (4+0),8 аркушів контакти, 10 аркушів з стильними однокольоровими зображеннями для розмальовування (80 зображень) (30% друк одним кольором) на цупкому папері, 2 кишені для карток та документів. Пакування: пластиковий файл під блокнот. Замовник протягом 5 (п’яти) календарних днів після отримання від Постачальника рахунку, виставленого на підставі письмової заявки від Замовника, перераховує на поточний рахунок Постачальника попередню оплату у розмірі 50 % ціни замовленого
Товару. Датою перерахування вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів після фактичної поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 50 % ціни фактично поставленого Товару. Вид предмету закупівлі - Товари. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Органайзер А5 зі шкіри. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти.
Код ДК 021:2015
18910000-1 -
Шорно-сідельні вироби
Кількість
45
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08298, Україна, Київська область, смт. Коцюбинське, Пономарьова, буд.17
Дата постачання з
24.09.2020 00:00
Дата постачання по
22.10.2020 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати:
Аванс
Період:
5
календарні
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
Замовник протягом 5 (п’яти) календарних днів після отримання від Постачальника рахунку, виставленого на підставі письмової заявки від Замовника, перераховує на поточний рахунок Постачальника попередню оплату у розмірі 50 % ціни замовленого Товару. Датою перерахування вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів після фактичної поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 50 % ціни фактично поставленого Товару.