Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 від Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-24-013374-a
План UA-P-2020-09-24-004845-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.11.2020 09:10
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.11.2020 13:58
Закінчення аукціону 04.11.2020 14:31
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.09.2020 16:53 до 04.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.09.2020 16:53
до 25.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.09.2020 16:53
до 31.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.11.2020 13:58
до 04.11.2020 14:31
Завершено
Період кваліфікації
з 04.11.2020 14:31
до 05.11.2020 14:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2020 14:55
до 16.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.11.2020 14:55
до 24.11.2020 09:10
Період уточнень
з 24.09.2020 16:53 до 25.10.2020 00:00
Період оскарження
з 24.09.2020 16:53 до 31.10.2020 00:00
Період аукціону
з 04.11.2020 13:58 до 04.11.2020 14:31
Період кваліфікації
з 04.11.2020 14:31 до 05.11.2020 14:55
Період кваліфікації
з 04.11.2020 14:31 до 05.11.2020 14:55
Основні параметри
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ 13-25). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: юр. адреса: 19030, Черкаська обл., Канівський р-н, село Литвинець, вул. Гайдамацька, будинок 2. Пошт. адреса: 19003, Черкаська обл., Канівський р-н, м. Канів, вул. Героїв Небесної сотні, 60. Мова складання документів - українська. Розмір, вид та умови забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Також учасник повинен дадати у складі пропозиції оригінал платіжного доручення з відміткою банку, що видав гарантію про сплату суми коштів, що підтверджує внесення покриття Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. У призначенні платежу повинно бути зазначено «Забезпечення тендерної пропозиції (назва учасника торгів, код за ЄДРПОУ)».
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
18 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
100
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
19030, Україна, Черкаська область, село Литвинець, За адресою підпорядкованих закладів Замовника
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку та видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка та видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку та видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання рахунку та видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами.
Документи закупівлі
-
27.10.2020 12:30
-
Тендерна документація
Тендерна документація
27.10.2020 12:29
Тендерна документація
Тендерна документація
27.10.2020 12:29
Тендерна документація
27.10.2020 12:29
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бабенко Анна
Електронна пошта
Телефон
380966505048
Замовник
ЄДРПОУ
43084654
Назва (англійською мовою)
Viddil osviti, kulturi, molodi ta sportu vikonavchogo komitetu Litvineckoyi silskoyi radi
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради
Повна назва (англійською мовою)
Viddil osviti, kulturi, molodi ta sportu vikonavchogo komitetu Litvineckoyi silskoyi radi
Поштовий індекс
19030
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
с. Литвинець
Адреса
Гайдамацька, 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КЕВПРОД"
Пропозиція:
519 800 грн.
Учасник:
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Пропозиція:
490 000 грн.
Учасник:
ТОВ Славресурс
Пропозиція:
468 000 грн.
Учасник:
ПП сев-сервіс 2000
Пропозиція:
467 990 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 05.11.2020 14:55 по 16.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
05.11.2020 14:55
-
04.11.2020 14:31
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-24-013374-a-a1
Завершився
Номер
69
467 990 грн.
467 990 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.11.2020
Строк дії договору з
24.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
467 990
Сума оплати за договором без ПДВ
467 990
Номенклатура
100 (тонни)
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
Номенклатура
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
Кількість
100
Одиниця виміру
тони
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
24.11.2020 09:09
-
Зміни до договору
26.11.2020
Статус
Опубліковано
Номер
1
У зв’язку із допущеною арифметичної помилки відображеної всього в сумі товару, тому задля виправлення даної помилки, котра не впливає на зміст правовідносин та не створює підстав для визнання договору недійсним, з врахування положень за пунктом 11.3 Договору Сторони дійшли згоди викласти зміни в специфікації товару додаток до Договору №1. Більш детально у додатковій угоді №1
Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Документи зміни договору
26.11.2020 16:21
-
26.11.2020 16:16
Додатки до договору
Зміни до договору
30.11.2020
Статус
Опубліковано
Номер
2
У зв’язку із допущенням арифметичної помилки відображеної у специфікації товару всього в сумі товару, тому задля виправлення даної помилки, котра не впливає на зміст правовідносин та не створює підстав для визнання договору не дійсним Сторони дійшли згоди викласти зміни в специфікації товару додаток до договору № 1 від 24 листопада 2020 року.
Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Документи зміни договору
30.11.2020 09:44
-
30.11.2020 09:37
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2020 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради
Контактний телефон:
380966505048
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2020 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради
Контактний телефон:
380966505048
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності