Показати схожі тендери

Закупівля Лічильники банкнот від АТ "Укрпошта".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-22-014221-b
План UA-P-2020-09-22-005860-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.12.2020 13:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.11.2020 13:36
Закінчення аукціону 11.11.2020 14:03
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
15 700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
78 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2020 18:35 до 30.10.2020 12:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2020 18:35
до 20.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2020 18:35
до 26.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 30.10.2020 12:03
до 11.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.11.2020 13:36
до 11.11.2020 14:03
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2020 14:03
до 13.11.2020 18:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2020 18:00
до 24.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2020 18:00
до 02.12.2020 13:03
Період уточнень
з 22.09.2020 18:35 до 20.10.2020 00:00
Період оскарження
з 22.09.2020 18:35 до 26.10.2020 00:00
Період аукціону
з 11.11.2020 13:36 до 11.11.2020 14:03
Період кваліфікації
з 30.10.2020 12:03 до 11.11.2020 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2020 14:03 до 13.11.2020 18:00
Період кваліфікації
з 11.11.2020 14:03 до 13.11.2020 18:00
Основні параметри
Лічильники банкнот
Banknote counters
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП/ЕЦП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП/ЕЦП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП/ЕЦП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності.
Language (s) in which tender proposals should be prepared: All documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Customer's location: Kyiv, street Khreshchatyk, 22. Conditions for providing security of tender proposals: security of tender offer - bank guarantee is provided by the participant in the form of: electronic document. The electronic document must be drawn up in compliance with the Law of Ukraine "On Electronic Documents and Electronic Document Management" and the Law of Ukraine "On Electronic Trust Services", contain a qualified electronic signature (CEP / EDS) of the authorized person of the guarantor bank and must allow verification of such signature. The bank guarantee can be provided: together with the file "p7s" (with the imposition of CEP / EDS) or in the form of a file in a format suitable for verifying the authenticity of the bank guarantee issued by the bank and affixing a qualified electronic signature (CEP / EDS). The form and content of the bank guarantee must meet the requirements of the Regulation on the procedure for banks to carry out operations on guarantees in national and foreign currencies, approved by the Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine dated 15.12.2004 № 639, registered with the Ministry of Justice of Ukraine on 13.01.2005 № 41/10321. The bank guarantee must contain references to this tender documentation and to the changes made to it, if any.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
157 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 527 (штуки)
Лічильники банкнот
Опис предмета закупівлі
Лічильники банкнот
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Banknote counters
Код ДК 021:2015
30142100-7 - Обчислювальні техніка
Кількість
2 527
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 15 162 (послуга)
Технічне обслуговування
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Product maintenance
Код ДК 021:2015
30140000-2 - Лічильна та обчислювальна техніка
Кількість
15 162
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), а також реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної (ця умова не застосовується якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є обєктом оподаткування податком на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми документів Оплата за надані Послуги з технічного обслуговування Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідного Акту прийому-передачі наданих Послуг з деталізацією послуг, який містить інформацію щодо розподілу наданих Послуг по структурним підрозділам Покупця за місцезнаходженням Товару щодо якої були надані Послуги із зазначенням кількості та моделі Товару, стосовно яких було надано Послуги за відповідний місяць, за формою наведеною в Додатку №3 до Договору та на підставі належним чином оформленої податкової накладної, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна Місцезнаходження Замовника м. Київ, вул. Хрещатик, 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді електронного документу
Документи закупівлі
-
22.10.2020 21:29
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Шифрук
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Andrii Shyfruk
Електронна пошта
Телефон
+380443232078
Мова спілкування
Українська
Сайт:
https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кудінов Юрій Борисович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Кудінов Юрій Борисович
Електронна пошта
Телефон
+380501004369
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Назва (англійською мовою)
AT "Ukrposhta"
Повна назва
АТ "Укрпошта"
Повна назва (англійською мовою)
AT "Ukrposhta"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДЦТС"
Пропозиція:
15 697 724 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРПОСТ"
Пропозиція:
15 521 500 грн.
Учасник:
ТОВ "ГАММА-ДНІПРО"
Пропозиція:
15 443 000 грн.
Прекваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРПОСТ" : [email protected]
15 521 500 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
30.10.2020 12:04
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
3cfdca2909dc46f28e7cc97a711329b5
Створено
04.11.2020 19:05
Надати до
05.11.2020 19:05
Зміст
Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРПОСТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору) не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, оскільки не містить інформацію про стан виконання договору 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, якa має відповідати вимогам тендерної документації - із зазначенням стану виконання договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВ "ДЦТС" : [email protected]
15 697 724 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
30.10.2020 12:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "ГАММА-ДНІПРО" : [email protected]
15 443 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
30.10.2020 12:05
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 13.11.2020 18:00 по 24.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.11.2020 18:00
-
11.11.2020 14:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-22-014221-b-c1
Підписаний і діє
Номер
011220-04/195Пс
15 442 800.24 грн.
12 869 000.2 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2020
Строк дії договору з
01.12.2020
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 527 (штуки)
Лічильники банкнот
Номенклатура
Лічильники банкнот
Кількість
2 527
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
15 162 (послуга)
Технічне обслуговування
Номенклатура
Технічне обслуговування
Кількість
15 162
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
02.12.2020 13:03
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2020 12:00
Замовник:
АТ "Укрпошта"
Контактний телефон:
+380443232078
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2020 12:00
Замовник:
АТ "Укрпошта"
Контактний телефон:
+380443232078
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності