Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 22.09.2020 11:45до 08.10.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2020 11:45
до 28.09.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2020 11:45
до 04.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 09.10.2020 14:46
до 09.10.2020 15:13
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2020 15:13
до 20.10.2020 16:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2020 11:20
до 31.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2020 16:20
до 24.11.2020 10:23
Період уточнень
з
22.09.2020 11:45
до
28.09.2020 00:00
Період оскарження
з
22.09.2020 11:45
до
04.10.2020 00:00
Період аукціону
з
09.10.2020 14:46
до
09.10.2020 15:13
Період кваліфікації
з
09.10.2020 15:13
до
20.10.2020 16:20
Період кваліфікації
з
09.10.2020 15:13
до
20.10.2020 16:20
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
38550000-5 - Лічильники.Лічильники однофазні та трифазні багатотарифні
Тендерні пропозиції та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, інформація, пов’язана з цими тендерними пропозиціями, інформація, яка розміщується в електронній системі закупівель, а також всі документи, що будуть надані на розгляд замовника, повинні бути складені українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно інтернет-адреси, адреси електронної пошти, торгівельної марки/знаку, загальноприйняті міжнародні терміни). Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)-не застосовується. Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВИМОГА
щодо усунення невідповідностей
від 16 жовтня 2020 року.
1. Найменування замовника: Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 00131564.
3. Місцезнаходження замовника: вул. Індустріальна 34, м. Івано-Франківськ, 76014.
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
UA-2020-09-22-001240-a
5. Конкретна назва предмета закупівлі: 38550000-5 - Лічильники.Лічильники однофазні та трифазні багатотарифні.
6. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі : Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
7. Відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям: ні.
Відповідно до п.1 Р.III.Тендерної документації замовника Документи, що вимагаються від учасників, повинні бути у вигляді:
- електронних сканованих кольорових копій з оригіналів документів учасника із зазначенням посади, особистого підпису особи, яка засвідчує документ, її ініціалів та прізвища, на фірмовому бланку (за наявності) із вихідними реквізитами (номер, дата), відбитком печатки учасника (дана вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством);
У порушення вимог ТД, учасник подав наступні документи, які не засвідчені в установленому порядку:
- Наказ № 33 від 01.02.2011р.;
- Паспорт Додонова М.І.
- Протокол загальних зборів № 31-1/11 від 31.01.2011р.;
- Договір № 112/153/19-385 від 17.05.2019р.
- Відгук АТ «Львівобленерго» № 138-1612 від 11.03.2020р.;
- Видаткова накладна № 0000002740 від 26.06.2019.
Враховуючи вищенаведене, відповідно до п.9 ст.26 Закону України Про публічні закупівлі», просимо ТОВ «Телекомунікаційні технології» протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення усунути виявлені невідповідності та завантажити в електронну систему закупівель засвідчені згідно вимог тендерної документації наступні документи (кольорові скан-копії) :
- Наказ № 33 від 01.02.2011р.;
- Паспорт Додонова М.І.
- Протокол загальних зборів № 31-1/11 від 31.01.2011р.;
- Договір № 112/153/19-385 від 17.05.2019р.;
- Відгук АТ «Львівобленерго» № 138-1612 від 11.03.2020р.;
- Видаткова накладна № 0000002740 від 26.06.2019.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
38550000-5 - Лічильники.Лічильники однофазні та трифазні багатотарифні
Тендер:
UA-2020-09-22-001240-a
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2020-09-22-001240-a.a1
Дата:
23.10.2020 11:06
Стан:
Відмовлено в задоволенні
СКАРГА
НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
АТ ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО (далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-09-22-002003-a).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТЕЛЕКАРТ-ПРОМ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерній документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі: 38550000-5 - Лічильники. Лічильники однофазні та трифазні багатотарифні.
Цінова пропозиція Скаржника виявилася найкращою, між тим, рішенням від 13 жовтня 2020 р. відхилено тендерну пропозицію. Як вказано в протоколі розгляду тендерної пропозиції відкритих торгів № ЕТ 113/2, у зв’язку з тим, що вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», і не відповідає вимогам, встановленим абзацом 1 ч. 3 ст. 22 цього Закону, а саме:
- Скаржником надано лист ЕК Одесаобленерго від 17.08.2017 р. № 101/25/03-5020, який відповідно до вимог тендерної документації відгуком не являється;
- у порушення вимог ТД Скаржник надав у складі тендерної пропозиції наказ від 03.04.2013 р. № 1 та протокол загальних зборів від 01.04.2013 р. № 1 у чорно-білому форматі;
- окрім цього, у складі ТД надані копія Протоколу від 05.10.2020 р. № 01/20, видаткової накладної від 26.12.2018 р. № 3736/1 та Договору від 21.12.2018 р. № 01/21/12/2018, які не засвідчені в установленому порядку;
- не надано висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, зареєстровані у Міністерстві охорони здоров’я України, стосовно відповідності лічильників електричної енергії, що пропонуються учасником процедури закупівлі, вимогам діючого санітарного законодавства України (оригінали або копії, завірені учасником процедури закупівлі або нотаріально);
- також технічні параметри еквівалентів, наданих учасником, не відповідають технічним параметрам, встановленим замовником у ТД стосовно габаритних розмірів та діапазону робочих температур (вимагалось -40/+70, надано -40/+60).
З цих підстав Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника і рішенням від 20.10.2020 р. № ЕТ 113/3 визнано переможцем ТОВ «Телекомунікаційні технології».
Скаржник не може погодитися з прийнятими рішеннями та вважає дії Замовника незаконними, необґрунтованими і такими, що порушують його права та інтереси, а тому повинні бути скасовані рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника і про визнання переможцем ТОВ «Телекомунікаційні технології», та зобов’язано Замовника визнати Скаржника переможцем тендеру на закупівлі «38550000-5 - Лічильники. Лічильники однофазні та трифазні багатотарифні», у зв’язку з наступним.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Рішення Замовника є незаконними і дискримінаційними, а тому вони повинні бути скасовані з наступних підстав.
1) Стосовно надання Скаржником у складі тендерної пропозиції документів, які Замовник вважає невідповідними тендерній документації.
Відповідно до ст. 22 Закону «Про Публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Розділом 3 технічної документації передбачено, що документи, що вимагаються від учасників, повинні бути у вигляді, зокрема, електронних сканованих кольорових копій з оригіналів документів або електронних документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами.
Допущення формальних (несуттєвих) помилок учасником не призведе до відхилення його тендерної пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст. В якості прикладу формальних (несуттєвих) помилок зазначено подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа (п. 8); подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (п. 12).
Скаржник надав у складі тендерної пропозиції оригінали Протоколу від 05.10.2020 р. № 01/20, видаткової накладної від 26.12.2018 р. № 3736/1 та Договору від 21.12.2018 р. № 01/21/12/2018, що аж ніяк не може бути визнано суттєвою помилкою, тобто в цій частині відхилення тендерної пропозиції повністю протирічить діючому законодавству і тендерній документації Замовника. Не відповідає дійсності і твердження Замовника про надання Скаржником наказу від 03.04.2013 р. № 1 та протоколу загальних зборів від 01.04.2013 р. № 1 у чорно-білому форматі, оскільки фактично надані електронних сканованих кольорових копії документів, як вимагав Замовник. Навіть якби було так, як вказав Замовник у протоколі від 13.10.2020 р. № ЕТ 113/2, то все рівно це не можна віднести до суттєвої помилки, тому що надання Скаржником наказу від 03.04.2013 р. № 1 та протоколу загальних зборів від 01.04.2013 р. № 1 у чорно-білому форматі абсолютно не впливає на зміст тендерної пропозиції і формат документа забезпечує можливість його перегляду. Тобто в цій частині відхилення тендерної пропозиції також протирічить чинному законодавству і тендерній документації Замовника. Окрім цього, відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою для відхилення тендерної пропозиції може бути невиправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Між тим, Замовник до Скаржника жодних вимог не пред’являв, що додатково свідчить про порушення останнім діючого законодавства.
Примітно, що переможцю тендеру ТОВ «Телекомунікаційні технології», який у порушення вимог ТД подав не засвідчені в установленому порядку документи: - Наказ № 33 від 01.02.2011р.; - Паспорт Додонова М.І. - Протокол загальних зборів № 31-1/11 від 31.01.2011р.; - Договір № 112/153/19-385 від 17.05.2019р. - Відгук АТ «Львівобленерго» № 138-1612 від 11.03.2020р.; - Видаткова накладна № 0000002740 від 26.06.2019, Замовник надав строк 24 годин з моменту розміщення повідомлення, протягом якого запропонував усунути виявлені невідповідності та завантажити в електронну систему закупівель засвідчені згідно вимог тендерної документації наступні документи (кольорові скан-копії), що свідчить про однобічність і упереджений підхід до оцінки учасників закупівлі.
2) Стосовно ненадання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, зареєстр. у Міністерстві охорони здоров’я України, стосовно відповідності лічильників електричної енергії, що пропонуються учасником процедури закупівлі, вимогам діючого санітарного законодавства України.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають, зокрема, продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей.
Згідно до ст. 1 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» безпечна нехарчова продукція (далі - продукція) - будь-яка продукція, яка за звичайних або обґрунтовано передбачуваних умов використання (у тому числі щодо строку служби та за необхідності введення в експлуатацію вимог стосовно встановлення і технічного обслуговування) не становить жодного ризику чи становить лише мінімальні ризики, зумовлені використанням такої продукції, які вважаються прийнятними і не створюють загрози суспільним інтересам, з урахуванням:
характеристик продукції, у тому числі її складу, упаковки, вимог щодо встановлення і технічного обслуговування; впливу продукції на іншу продукцію, якщо вона буде використовуватися разом з нею; попереджень, що містяться на етикетці продукції, в інструкції з її використання та знищення, а також в іншій інформації стосовно продукції; застережень щодо споживання чи використання продукції певними категоріями населення (дітьми, вагітними жінками, людьми похилого віку тощо).
Ч. 2 ст. 2 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» передбачено, якщо законами України та прийнятими відповідно до них іншими нормативно-правовими актами, у тому числі технічними регламентами, встановлено спеціальні вимоги щодо забезпечення безпечності певних видів продукції, положення цього Закону застосовуються в частині, що не врегульована зазначеними актами.
Конкретного переліку продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів, які є об’єктами державної санітарно-епідеміологічної експертизи, законодавство не містить.
Між тим, вимоги, яким повинні відповідати засоби вимірювальної техніки, які призначені для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, коли вони надаються на ринку та/або вводяться в експлуатацію для виконання завдань, пов’язаних з вимірюваннями, закріплені у Технічному регламенті законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94.
Скаржник надав у складі тендерної пропозиції документи, підтверджуючі безпеку лічильників для здоров’я людей, але Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам закону.
Відповідно до тендерної документації Замовника документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто, в цій частині рішення Замовника також протирічить діючому законодавству і тендерній документації.
3) Стосовно твердження Замовника, що технічні параметри еквівалентів, наданих учасником не відповідають технічним параметрам, встановленим замовником у ТД стосовно габаритних розмірів та діапазону робочих температур (вимагалось -40/+70, надано -40/+60).
Згідно Міждержавному стандарту ГОСТ 30207-94 обов’язкові вимоги щодо якості лічильників викладені в п.п. 4.1.1-4.1.3; 4.2.1-4.2.13; 4.2.14.2; 4.4.1.1; 4.4.1.2; 4.4.2-4.4.6; 4.5-4.7; 4.10; 5.6.1.
П. 4.2.14.3. передбачено, що габаритні розміри і настановні розміри і маса лічильників повинні бути встановлені в технічних умовах на лічильники конкретного типу.
У п. 4.3.1. передбачені діапазони температур, згідно з якими граничний робочий діапазон встановлено від – 25 до + 60.
Відповідно до тендерної документації Замовника документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто, в цій частині рішення Замовника знову-таки протирічить діючому законодавству і тендерній документації.
Застосування Замовником таких жорстких технічних вимог порушує принцип недискримінації учасників, в т.ч. обмежує доступ для поставки товарів українського виробництва. Технічні вимоги до всіх позицій лічильників містять антиконкурентні технічні характеристики, що не дають змогу запропонувати еквіваленти різних торгових марок до однієї позиції лічильників, окрім певного виробництва, який єдиний випускає продукції з даними технічними характеристиками. Тобто Замовник штучно створив умови, за яких до кожної позиції закупівлі лічильників можна запропонувати продукцію лише одного (певного) виробника, а не хоча б від 2-х різних заводів-виробників.
Незважаючи на те, що Скаржник запропонував найменшу цінову пропозицію серед учасників тендеру, вона незаконно була відхилена Замовником.
Згідно статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. У статті 19 Конституції України закріплено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
У Законі України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо, що у даній справі Замовник порушує статті Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права, що пов’язані з нашою участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
?
Таким чином, рішення Замовника не відповідають нормам закону і є дискримінаційними, оскільки звужують коло учасників публічної закупівлі та порушують принципи добросовісної конкуренції перед учасників та рівного ставлення до них і наші права, містять ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що є неприпустимим, а тому, підлягають скасуванню.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Наявність порушених прав ТОВ «ТД «ТЕЛЕКАРТ-ПРОМ» обґрунтовується тим фактом, що ми надали найнижчу цінову пропозицію і реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Проте, через дискримінаційні та незаконні рішення Замовника дискваліфіковані.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Телекомунікаційні технології».
Автор:
38644532, ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТЕЛЕКАРТ-ПРОМ"
65104, Україна, Одеська область, місто Одеса, ПРОСПЕКТ МАРШАЛА ЖУКОВА, будинок 105