Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ,
що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю:
1.1. У довідці Учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутня інформація щодо конкретного переліку наявної матеріально технічної бази та обладнання із зазначенням інформації про їх найменування, кількості та чи знаходиться у власності учасника або орендоване;
1.2. У довідці Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення не зазначені посади, кваліфікація, кількість працівників та досвід роботи.
1.3. Відсутня довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору (сам договір наданий) за останній рік із зазначенням найменування замовника, його адреси, відомостей про найменування товарів (послуг), строків (або терміну) їх виконання. Відсутній оригінал відгуку від Замовника про поставлені товари за Договором (відгук повинен містити інформацію про якість поставлених товарів, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень);
1.4. У наданих листах-згодах та листах-гарантіях Учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних директора відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються.
2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:
У пропозиції учасника виявлені невідповідності з вимогами тендерної документації, передбаченими пунктами 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) та 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16, 17 Закону) розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ*, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ:
3.1. Оновлену довідку Учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з інформацією щодо конкретного переліку наявної матеріально технічної бази та обладнання із зазначенням їх найменування, кількості та чи знаходиться у власності учасника або орендоване;
3.2. Оновлену довідку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення із зазначенням посад, кваліфікації, кількості працівників та досвіду роботи;
3.3. Оновлену довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору (до наданого договору) за останній рік із зазначенням найменування замовника, його адреси, відомостей про найменування товарів (послуг), строків (або терміну) їх виконання, а також оригінал відгуку від Замовника про поставлені товари за наданим Договором (відгук повинен містити інформацію про якість поставлених товарів, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень);
3.4. Оновлений лист-згоду на обробку персональних даних директора від його імені відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Примітка
*У разі відсутності у Учасника вищевказаних документів, він про це зазначає у відповідній довідці, що складається у довільній формі, з поясненням причин такої відсутності.