Показати схожі тендери

Закупівля Перемотка електродвигунів (заміна обмотки) від Чаплинське управління водного господарства.

Тип закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Тендер UA-2020-09-21-002726-a
План UA-P-2020-09-21-004968-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 07.12.2020 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.09.2020 17:10
до 27.09.2020 00:00
Основні параметри
Перемотка електродвигунів (заміна обмотки)
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера, ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-29-001436-a
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обгрунтування використання переговорної процедури
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера, ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-29-001436-a
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Перемотка електродвигунів (заміна обмотки) 4АМ 250 кВт асинхронний 1500 об/хв
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка, вул. Військова, 2
Дата постачання по
31.12.2020 17:06
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Електродвигун повинен відпрацювати не менше 2000 мотогодин
Документи закупівлі
21.09.2020 17:03
-
Скасування
07.12.2020 00:02
непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів
26.11.2020 09:14
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ничипорчук Назар Олексійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nychyporchuk Nazar Oleksiy
Електронна пошта
Телефон
+380553821237
Факс
+380553821237
Замовник
ЄДРПОУ
01034679
Назва (англійською мовою)
Department of Water Management of the Chaplinka
Повна назва
Чаплинське управління водного господарства
Повна назва (англійською мовою)
Department of Water Management of the Chaplinka
Поштовий індекс
75200
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Чаплинка
Адреса
вул. Військова 2
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 21.09.2020 17:10 по 27.09.2020 0:00
Документи кваліфікації
21.09.2020 17:10
-
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2020-09-21-002726-a-a1
Очікує підписання
180 000 грн.
180 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 (штуки)
Перемотка електродвигунів (заміна обмотки) 4АМ 250 кВт асинхронний 1500 об/хв
Номенклатура
Перемотка електродвигунів (заміна обмотки) 4АМ 250 кВт асинхронний 1500 об/хв
Кількість
2
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
90 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2020 р.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-25-000013
Дата створення проекту
25.11.2020 13:51
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.11.2020 13:57
Дата публікації висновку про результати
25.11.2020 14:41
Дата завершення усунення порушень
10.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
17.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 566-96-32
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Херсонська
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.11.2020 № 425 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі»,підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-09-21-002726-a. 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.11.2020 00:00
Документи рішення
25.11.2020 13:57
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; обґрунтування та наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; правильності заповнення форм документів; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівельЧаплинського управління водного господарства (далі – Замовник) на 2020 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури. За результатами проведеного моніторингу установлено, що повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури оприлюднено Замовником 21.09.2020, але, на момент проведення моніторингу процедури, договір про закупівлю не укладено. Строк, протягом якого, відповідно до вимог пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник має право підписати договір про закупівлю сплив 26.10.2020. В порушення вимог пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону Замовником переговорна процедура закупівлі не відмінена.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; обґрунтування та наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; правильності заповнення форм документів порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо відміни процедури закупівлі відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
25.11.2020 00:00
Дата публікації
25.11.2020 14:41
Документи висновку
25.11.2020 14:41
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Переговорну процедуру (скорочену) згідно моніторингу при виявлених порушеннях відмінено
Дата публікації
26.11.2020 09:11
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.12.2020 12:49
Інформація про результати по порушеннях
: resultByType. встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Документи інформації про усунення порушення
03.12.2020 12:49
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Чаплинське управління водного господарства
Контактний телефон:
+380553821237
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Чаплинське управління водного господарства
Контактний телефон:
+380553821237
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності