Показати схожі тендери

Закупівля Навантажувально-розвантажувальні послуги, переміщення та розстановка контейнерів, палет, ящиків, мішків з поштовими відправленнями від АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-18-007302-a
План UA-P-2020-09-18-001366-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.11.2020 14:33
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.11.2020 14:27
Закінчення аукціону 02.11.2020 15:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
12 362 520 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
150 000 грн. (1,21 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2020 14:49 до 19.10.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2020 14:49
до 09.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2020 14:49
до 15.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 19.10.2020 17:03
до 01.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.11.2020 14:27
до 02.11.2020 15:18
Завершено
Період кваліфікації
з 02.11.2020 15:18
до 03.11.2020 15:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2020 15:36
до 14.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.11.2020 15:36
до 17.11.2020 14:33
Період уточнень
з 18.09.2020 14:49 до 09.10.2020 00:00
Період оскарження
з 18.09.2020 14:49 до 15.10.2020 00:00
Період аукціону
з 02.11.2020 14:27 до 02.11.2020 15:18
Період кваліфікації
з 19.10.2020 17:03 до 01.11.2020 00:00
Період кваліфікації
з 02.11.2020 15:18 до 03.11.2020 15:36
Період кваліфікації
з 02.11.2020 15:18 до 03.11.2020 15:36
Основні параметри
Навантажувально-розвантажувальні послуги, переміщення та розстановка контейнерів, палет, ящиків, мішків з поштовими відправленнями
Loading and unloading services, movement and arrangement of containers, pallets, boxes, bags with postal items
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Товар. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Goods as part of the bids. Name of the customer: Joint-stock company "Ukrposhta". Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. Code according to the customer's USREOU: 21560045. Customer's category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. Name of the buyer: Directorate of processing and transportation of mail of the Joint-Stock Company "Ukrposhta". Location of the Buyer: Ukraine, 03999, Kyiv, street Georgy Kirpa, 2. Code according to the USREOU of the buyer: 01181736. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement. Applied evaluation criteria - price.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Навантажувально-розвантажувальні послуги, переміщення та розстановка контейнерів, палет, ящиків, мішків з поштовими відправленнями
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Loading and unloading services, movement and arrangement of containers, pallets, boxes, bags with postal items
Код ДК 021:2015
63111000-0 - Послуги з обробки вантажів у контейнерах
Кількість
128 600
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з умовами Договору та підтверджено в чек-листах) надані Послуги здійснюється згідно з фактичним обсягом наданих Послуг протягом 7 банківських днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту про приймання-передачу наданих Послуг. Payment for due (quality and in full, determined in accordance with the terms of the Agreement and confirmed in checklists) provided Services is made in accordance with the actual volume of services provided within 7 banking days from the date of signing by the authorized parties of the Act on acceptance-transfer of services. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Classifier and its corresponding code: DK 021: 2015: 63110000-3: Cargo handling services.
Документи закупівлі
-
18.09.2020 15:08
-
18.09.2020 14:49
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерій Павлушков
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Valeriy Pavlushkov
Електронна пошта
Телефон
+380501602636
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
01181736
Назва (англійською мовою)
AT "Ukrposhta" v osobi dyrektsii obroblennia ta perevezennia poshty
Повна назва
АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Повна назва (англійською мовою)
AT "Ukrposhta" v osobi dyrektsii obroblennia ta perevezennia poshty
Поштовий індекс
03999
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Георгія Кірпи, 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСТАФІНГ"
Пропозиція:
11 612 520 грн.
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕЩУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
9 900 000 грн.
Учасник:
ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ "
Пропозиція:
9 872 000 грн.
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРЧАН ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Пропозиція:
9 650 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ЛЕРО-ІНВЕСТ"
Пропозиція:
9 000 000 грн.
Учасник:
ТОВ РАЗГРУЗКА
Пропозиція:
8 744 800 грн.
Учасник:
ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
8 744 799 грн.
Прекваліфікація
ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ " : [email protected]
9 872 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.10.2020 17:03
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСТАФІНГ" : [email protected]
11 612 520 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.10.2020 17:04
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
2d9b58b07df24cc6831e890486870e63
Створено
22.10.2020 16:48
Надати до
23.10.2020 16:48
Зміст
Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних, в розумінні тендерної документації, договорів (файл «1_Укрстафінг_SUN ONE_Додаток1_Довідка на кваліфікацію.pdf») та лист-відгук від ДП "КЮНЕ І НАГЕЛЬ" (файл «111_Укрстафінг_SUN ONE_референт.лист_КюнеНагель_2020.pdf»). У зв’язку з тим, що у довідці (файл «1_Укрстафінг_SUN ONE_Додаток1_Довідка на кваліфікацію.pdf») учасником зазначено 6 аналогічних договорів, а підтверджено виконання листом-відгуком тільки один договір з ДП "КЮНЕ І НАГЕЛЬ" замовником прийнято до розгляду на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію, зазначеному у тендерній документації, договір учасника з ДП "КЮНЕ І НАГЕЛЬ". Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Лист-відгук (файл «111_Укрстафінг_SUN ONE_референт.лист_КюнеНагель_2020.pdf»), наданий учасником у складі тендерної пропозиції від ДП "КЮНЕ І НАГЕЛЬ" містить інформацію про співпрацю з компанією Sun One, що не відповідає назві учасника, а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСТАФІНГ" (ТОВ "УКРСТАФІНГ"). Також у листі-відгуку підтверджена співпраця з компанією Sun One з 2010 року, а учасник згідно з інформацією з відкритого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надалі – Реєстр) зареєстрований з 23.06.2014 року, номер запису: 10651020000018815. Реєстр не містить інформації, що учасник є правонаступником компанії Sun One. Зазначене підтверджується і наданої учасником у складі тендерної пропозиції копією Статуту (файл «6_Укрстафінг_SUN ONE_Статут_12.03.2020.pdf»). Таким чином лист-відгук (файл «111_Укрстафінг_SUN ONE_референт.лист_КюнеНагель_2020.pdf») не підтверджує виконання договору, зазначеного у довідці (файл «1_Укрстафінг_SUN ONE_Додаток1_Довідка на кваліфікацію.pdf») саме з учасником, що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Довідки у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням в тому числі інформації про номер та дату укладення договору. Учасником у довідці (файл «1_Укрстафінг_SUN ONE_Додаток1_Довідка на кваліфікацію.pdf») зазначені інші аналогічні договори з ТОВ «Сандора», ТОВ «Техноком», ПрАТ «Волиньхолдінг», ПрАТ «Ветропак Гостомельський сколозавод» та ТОВ «Алло», але довідка не містить інформації про номери та дати укладання цих договорів, що не відповідає пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Учасник довідкою, наданою у складі тендерної пропозиції (файл «11_Укрстафінг_SUN ONE_Пояснювальний лист щодо конфідеційності.pdf») зазначає це конфідіційною інформацією. Згідно частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» конфіденційною не може бути визначена інформація в тому числі що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Крім того учасником не підтверджено виконання договорів з ТОВ «Сандора», ТОВ «Техноком», ПрАТ «Волиньхолдінг», ПрАТ «Ветропак Гостомельський сколозавод» та ТОВ «Алло» листами-відгуками, що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Також зазначаємо, що у відповідності до вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації учаснику достатньо підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію щодо одного аналогічного договору.
ТОВ РАЗГРУЗКА : [email protected]
8 744 800 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.10.2020 17:04
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
16e788c8ae0142fba2843b754e6f0cfe
Створено
22.10.2020 16:52
Надати до
23.10.2020 16:52
Зміст
Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних, в розумінні тендерної документації, договорів (файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf»), лист-відгук Національного фонду досліджень України (файл «Лист_вiдкук_Нац._Фонд.pdf») з копією договору (файл «Договiр_Нац._Фонд.pdf»), лист-відгук від АТ «Базис» (файл «лист-відгук Базис до договору _2210-001.pdf») з копією договору (файл «договір БАЗИС від 22.10.2019.pdf»), лист-відгук від ТОВ «Продовольча компанія «Ясень» (файл «лист-відгук Ясен до договору _0303-001.pdf») з копією договору (файл «договір ЯСЕН від 03.03.2020.pdf») та копію договору з АТ «НАК Нафтогаз України» (файл «ДОГОВIР_(1307-20Р)_НафтоГаз.pdf»). Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Лист-відгук від АТ «Базис» (файл «лист-відгук Базис до договору _2210-001.pdf») не містить інформації про виконання саме договору з учасником, що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Лист-відгук від ТОВ «Продовольча компанія «Ясень» (файл «файл «лист-відгук Ясен до договору _0303-001.pdf»») не містить інформації про виконання договору з учасником, зазначеного у довідці (файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf»), а саме №03/03-001 від 03.03.2020 року, що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації надане визначення аналогічного договору, а саме: «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надані послуги: - з обробки вантажів та/або - послуги з розвантаження та/або завантаження вантажів» Учасником у довідці (файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf») зазначений договір з Національним фондом досліджень України №06/08 від 06.08.2020 року, виконання якого підтверджено листом-відгуком (файл «Лист_вiдкук_Нац._Фонд.pdf»), але ні довідка ні лист-відгук не містять інформації про надання послуг, що відповідають визначенню аналогічного договору у розумінні тендерної документації, що не відповідає пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Учасником не наданий лист-відгук щодо підтвердження виконання договору з АТ «НАК Нафтогаз України», зазначеному у довідці (файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf»), що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Предмет договору учасника з АТ «НАК Нафтогаз України» №1307/20-Р від 13.07.2020 року не відповідає визначенню аналогічного договору у розумінні тендерної документації, що не відповідає пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. На підставі вищезазначеного учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, зазначеному у Додатку 1 до тендерної документації по жодному із зазначених у довідці (файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf») договорів. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Також зазначаємо, що у відповідності до вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації учаснику достатньо підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію щодо одного аналогічного договору.
ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" : [email protected]
8 744 799 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.10.2020 17:05
Витяг з ЄДР
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕЩУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ : [email protected]
9 900 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.10.2020 17:05
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
7b977784bd864164ab2f6eced6091fea
Створено
22.10.2020 16:54
Надати до
23.10.2020 16:54
Зміст
Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору (файл «Довідка про аналогічні договори.pdf») та лист-відгук (файл «Лист відгук.pdf»). Пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Довідки у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням в тому числі інформації про номер та дату укладення договору. Учасником у довідці (файл «Довідка про аналогічні договори.pdf») не зазначено номер та дату договору, укладеного з ТОВ «Київський БКК», що не відповідає пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРЧАН ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ : [email protected]
9 650 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.10.2020 17:05
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
9f3fee0a26914fd0a1706fda8dfa77c0
Створено
22.10.2020 16:56
Надати до
23.10.2020 16:56
Зміст
Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору (файл «Довідка про аналогічні договори.pdf») та лист-відгук (файл «Лист відгук.pdf»). Пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Довідки у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням в тому числі інформації про предмет договору. Учасником у довідці (файл «Довідка про аналогічні договори.pdf») зазначено предмет договору, укладеного з ТОВ «Крайзель-Будівельні матеріали», надання послуг з навантаження та розвантаження вантажів, а в листі-відгуку (файл «Лист відгук.pdf») предметом договору є надання послуг з обробки вантажів, що не відповідає пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, що відповідає інформації, зазначеної у листі-відгуку стосовно предмету договору.
ТОВ "ЛЕРО-ІНВЕСТ" : [email protected]
9 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.10.2020 17:06
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.11.2020 15:36 по 14.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.11.2020 15:36
-
02.11.2020 15:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-18-007302-a-c1
Підписаний і діє
Номер
11-79
8 744 799 грн.
8 744 799 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.11.2020
Строк дії договору з
16.11.2020
по
31.03.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
128 600 (Людино-година)
Навантажувально-розвантажувальні послуги, переміщення та розстановка контейнерів, палет, ящиків, мішків з поштовими відправленнями
Номенклатура
Навантажувально-розвантажувальні послуги, переміщення та розстановка контейнерів, палет, ящиків, мішків з поштовими відправленнями
Кількість
128 600
Одиниця виміру
людино-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.11.2020 14:33
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 362 520 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2020 17:00
Замовник:
АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Контактний телефон:
+380501602636
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 362 520 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2020 17:00
Замовник:
АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Контактний телефон:
+380501602636
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності