Закупівля Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 18.09.2020 15:52до 29.10.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2020 15:52
до 19.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2020 15:52
до 25.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.10.2020 11:30
до 30.10.2020 11:57
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2020 11:57
до 06.11.2020 17:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2020 17:40
до 17.11.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 06.11.2020 17:40
-
Період уточнень
з
18.09.2020 15:52
до
19.10.2020 00:00
Період оскарження
з
18.09.2020 15:52
до
25.10.2020 00:00
Період аукціону
з
30.10.2020 11:30
до
30.10.2020 11:57
Період кваліфікації
з
30.10.2020 11:57
до
06.11.2020 17:40
Період кваліфікації
з
30.10.2020 11:57
до
06.11.2020 17:40
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Відміни
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
109 171
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Код ДК 021:2015
45000000-7 -
Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02090, Україна, м. Київ, м. Київ, Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 у Дніпровському районі
Дата постачання по
23.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати:
Аванс
Період:
5
банківські
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком:
- Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства протягом 5 (п’яти) банківських днів у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 та за наявності належно оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів у порядку передбаченому законодавством України
-
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
7
календарні
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Частина 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» – скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме з відсутність бюджетних асигнувань на виконання будівельно-монтажних робіт
Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-24-000006
Дата створення проекту
24.12.2020 09:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.12.2020 16:27
Дата публікації висновку про результати
15.01.2021 10:46
Дата завершення усунення порушень
30.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
21.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2020 № 262
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.12.2020 № 262
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-09-18-005577-b 18.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.10.2020 зі змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 05.11.2020 № 731, повідомлення про намір укласти договір від 06.11.2020, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 12.01.2021.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Моніторингом встановлено, що Замовником 06.11.2020 опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД», однак станом на 14.01.2020 договір не укладено.
Згідно з поясненнями Замовника на запит органу державного фінансового контролю «Договір на закупівлю: Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» з переможцем відкритих торгів ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" не був підписаний Замовником у зв’язку з тим, що були внесені зміни до розподілу бюджетних асигнувань у 2020 році на фінансування об’єктів капітального ремонту та відсутність бюджетних асигнувань на виконання будівельно-монтажних робіт, в зв’язку з чим підписання вищевказаного договору є порушенням бюджетного законодавства».
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону № 922-VIII Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Крім цього, відповідно до частини 5 статті 32 Закону № 922-VIII Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Отже, в порушення частини 6 статті 33, частини 5 статті 32 Закону № 922-VIII Замовником не укладено договір за результатами процедури закупівлі та/або не визначено тендер таким, що не відбувся у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі робіт.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21, частини 6 статті 33, частини 5 статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відмінити торги, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
У відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” підставою для відміни тендеру Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» є скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт. Згідно пункту 2 частини 5 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Таким чином, повідомляємо, що закупівлю було відмінено, в зв’язку з відсутністю бюджетних асигнувань на виконання будівельно-монтажних робіт.
1. Чи укладено договір за результатами процедури закупівлі з ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД»?
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Договір на закупівлю: Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» з переможцем відкритих торгів ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" не був підписаний Замовником у зв’язку з тим, що були внесені зміни до розподілу бюджетних асигнувань у 2020 році на фінансування об’єктів капітального ремонту та відсутність бюджетних асигнувань на виконання будівельно-монтажних робіт, в зв’язку з чим підписання вищевказаного договору є порушенням бюджетного законодавства.
Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Тендер:
UA-2020-09-18-005577-b
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2020-09-18-005577-b.c3
Стан:
Скасовано
оскарження
скарга до Антимонопольного комітету
Автор:
40114213, ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"
Україна
Причина припинення:
оплата отримана після періоду подачі скарг
Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Тема:
кошторис
Зміст:
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією та керуючись принципом публічних закупівель щодо максимальної економії та ефективності, просимо Вас надати кошторисну документацію (без зазначення проектних цін) у форматі *.imd (або у зручному для Вас програмному комплексі) або *.word для розрахунку проектно-кошторисної документації. Завчасно вдячні! [email protected]
Дата оприлюднення звернення:
24.09.2020 14:18
Доброго дня. Дякуємо за звернення.
Замовником надано Підсумкову відомість ресурсів та Відомість обсягів робіт, що є достатнім для розрахунку проектно-кошторисної документації. Матеріальні ресурси, машини, механізми повинні відповідати нормативним вимогам, технічним та якісним характеристикам
Дата оприлюднення відповіді:
29.09.2020 13:30
Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Тендер:
UA-2020-09-18-005577-b
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
19.01.2021 18:17
Кінець періоду оскарження з часом
30.01.2021 00:00
Стан
виконано
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Частина 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» – скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме з відсутність бюджетних асигнувань на виконання будівельно-монтажних робіт
Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Тендер:
UA-2020-09-18-005577-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-09-18-005577-b.c2
Дата:
11.11.2020 13:33
Стан:
дано відповідь
Невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам законодавства та тендерної документації
Шановний Замовник. Повідомляємо, що в документах тендерної пропозиції ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" (далі –Учасник) наявні суттєві порушення чинного законодавства, які є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, а саме:
1. Відповідно до Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника вимагається зокрема, наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, про що учасниками надається відповідно до пп. 1.1. «Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для виконання робіт. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності складського приміщення* (власне/орендоване; площа; місцезнаходження приміщення*).
На виконання вказаної вимоги Учасник надав довідку №29/10/2 від 29.10.2020, якою повідомив про наявність у нього матеріальної бази та обладнання, що є орендованим за договорами оренди з юридичними особами та фізичними особами-підприємцями. Також у складі тендерної пропозиції Учасника наявні копії договорів оренди та акти приймання передачі майна, що вказане у Довідці.
Повідомляємо, що перевірка наданої Учасником інформації щодо наявності у нього матеріально-технічної бази виявила, що інформація щодо обладнання, що вказаного у довідці п. 30-45, яке передане в оренду Учаснику Фізичною особою–підприємцем Подкоритовим Андрієм Олександровичем відповідно до договору оренди обладнання № 2020-21-09 від 21.09.2020 року, є недостовірною, оскільки Фізична особа–підприємець Подкоритов Андрій Олександрович припинив свою господарську діяльність у 2016 році, що підтверджується інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань.
Оскільки в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань є інформація лише про одну особу з ПІБ Подкоритов Андрій Олександрович, це дає нам підстави вважати, що це саме ця особа, з якою в Учасника укладено договір оренди обладнання № 2020-21-09 від 21.09.2020 року. А це було неможливо, у зв’язку з припиненням діяльності цієї особи у 2016 році.
В своїй Тендерній документації Замовник визначив підстави для відхилення пропозиції учасників, одна з яких відповідає частині 15 статті 29 Закону: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». Згідно абзацу 3 пункта 1 частини 1 статті 31 Закону «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону».
З огляду на викладене вище, ми вважаємо, що пропозиція Учасника підлягає відхиленню через надану ним недостовірну інформацію. Крім того, вчинене ним порушення мають ознаки кримінального правопорушення, яке можна кваліфікувати за статтею 358 ККУ (підроблення та використання підроблених документів).
2. В тендерній документації Замовником визначено для виконання наступні види робіт: Улаштування асфальтобетонного покриття, Вогнезахист (нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу на поверхнi кабелiв, закрiплених на конструкцiях стiн i пiдлог); Блискавкозахист; Улаштування системи пожежної сигналізації; Улаштування системи оповіщення про пожежу; Улаштування автоматики протипожежних систем.
Єдиним дозвільним документом, що дає можливість виконання зазначених видів робіт є Ліцензія, отримання якої передбачено Постановою Кабінету Міністрів України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 2 березня 2015 року та Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Всупереч вимогам замовника Учасником надано Ліцензію, яка НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ можливість Учасника виконати зазначені види робіт, оскільки Перелік робіт із провадження господарської діяльності із будівництва об’єктів, що є додатком до Ліцензії Учасника, НЕ МІСТИТЬ У СВОЄМУ СКЛАДІ ТАКИХ ВИДІВ РОБІТ, що підтверджує факт неможливості виконання Учасником таких видів робіт.
Одночасно, Учасник, наданням довідки вих № 29/10/25 від 29.10.2020 підтверджує, що виконання робіт буде відбуватись без залучення субпідрядників.
У разі неможливості виконання усіх передбачених технічним завданням видів робіт, Замовник передбачив можливість залучення Учасниками субпідрядника, що зазначено у п.9 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації «Довідка з інформацією про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. відповідно до вимог додатку 6 до тендерної документації. Якщо залучення субпідрядника (субпідрядників) не планується(або залучення в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), Учасник надає інформаційну довідку у довільній формі з відповідною інформацією відповідно до вимог додатку 6 до тендерної документації».
Учасник не скористався можливістю, що передбачена Замовником щодо залучення субпідрядника на ті види робіт, які Учасник не в змозі виконати самостійно за відсутністю законних підстав для їх виконання.
Враховуючи викладене вище, ми маємо підстави вважати, що роботи з улаштування асфальтобетонних покриттів та протипожежного призначення, які передбачено для виконання Технічним завданням, неможливо виконати Учасником, оскільки в Учасника ВІДСУТНІ ЛІЦЕНЗІЇ на дані види робіт, а залучення субпідрядників Учасником НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО.
Наведене свідчить, що Учасник не надав дозвільних документів на можливість виконання всіх робіт, вказаних у технічному завданні, ні самостійно, ні із залученням субпідрядних організацій, які володіють необхідними дозвільними документами.
Пропонуємо Замовнику звернути увагу на Рішення Колегії АМКУ з аналогічного питання у закупівлі UA-2020-02-20-003092-b, (скарга UA-2020-02-20-003092-b.b3). Пропозицію учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ» було відхилено через те, що надана ним Ліцензія не містила інформації щодо можливості виконання робіт з вогнезахисту, і таким чином не підтверджувала можливість виконання таких робіт. Рішення Колегії №9276-р/пк-пз від 13.05.2020 свідчить про правомірність відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ».
Наводимо Витяг з Рішення №9276-р/пк-пз від 13.05.2020: «У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема: - ліцензія від 06 жовтня 2017 року №45-Л (файл "ЛІЦЕНЗІЯ ОНОВЛЕНА оригінал і копія 2019.pdf"), видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України відповідно до додатку якої міститься інформація про види робіт, зокрема, будівельні та монтажні роботи загального призначення, будівництво об’єктів інженерної інфраструктури (монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання), будівництво об’єктів транспортної інфраструктури; - дозвіл №090.18.05 (файл "10.Дозвіл оригінал і копії.pdf") на виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Колегією листом від 12.05.2020 №20-29/03-7055-пз Замовнику та Скаржнику було запропоновано надати інформацію про те, якими пунктами технічного завдання передбачено виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних); монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицьовування), вогнезахисне заповнення) та чи видається ліцензія/дозвіл на виконання вищезазначених робіт та якими нормативними документами регулюється їх отримання з посиланням на відповідні пункти даних нормативних документів. Замовник, у свою чергу, зокрема, повідомив, що пункти 141, 142 (Вогнезахист конструкцій) кошторису №2-1-1 на будівельні роботи [передбачають виконання робіт з нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій вогнезахисною сумішшю (сертифікат Укрсепро)]; пункти 38-42 кошторису №2-1-5 на водопостачання ( [передбачають виконання робіт протипожежного призначення - монтаж систем пожежогасіння (водяних, порошкових)]; пункти 1-33 кошторису №2-1-8 на пожежну сигналізацію (передбачають виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу). Ліцензія на виконання вищезазначених робіт видається та її отримання регулюється такими нормативними документами: пунктом 13 частини першої статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"; пунктами 1, 2, 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, а також Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". У складі Пропозиції Скаржника відсутня ліцензія, наведена у протоколі засідання тендерного комітету від 26.03.2020 №12, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вищенаведене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині та була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Іншим прикладом того, що Замовник в даному випадку має відхилити пропозицію ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" може слугувати рішення ДАСУ за результатами моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-07-001339-a (Моніторинг UA-M-2020-09-21-000062, висновок від 16.10.2020 Північно-східного офісу ДАСУ). У зазначеній закупівлі порушення Замовника полягало у невідхиленні пропозиції учасника, які містили суттєві помилки, що в кінцевому випадку призвело до розірвання договору з переможцем та скасуванню закупівлі.
Визнання переможцем даної закупівлі ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" свідчитиме про порушення таких принципів здійснення публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО скасувати Рішення від 05.11.2020 р. протокол № 731 щодо визначення переможцем процедури даної закупівлі ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД».
Директор Нянченко Є.В.
Автор:
40114213, ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-09-18-005577-b.c1
Дата:
05.10.2020 18:39
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Вимога про надання документыв
1) Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (надалі – ДСТУ) п. 5.3.1.3 інвесторська коштосрина документація на стадії РП складається в тому числі з об'єктних кошторисів та відомостей ресурсів до локальних кошторисів.
З наданої у складі ТД відомості об'ємів робіт випливає, що кошти у зведеному кошторисному розрахунку розподіляються за главами: об'єкти основного призначення; об'єкти підсобного та обслуговуючого призначення; зовнішні мережі водопостачання, каналізації, теплопостачання.
Замовником у складі тендерної документації надано лише відомість обсягів робіт та
відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, в якій налічюється близько 1000 найменувать будівельних матеріалів, що значно ускладнює розрахунок пропозиції, адже не зрозуміло, до якого виду робіт та до якого об’єкту відносити той чи інший матеріал.
2) Згідно п.п. 5.3.2 та 6.2.2 ДСТУ для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (при поліпшенні експлуатаційних показників введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва) Замовник надає підряднику дефектний акт, який відсутній у складі ТД.
3) Згідно п. 6.2.10.1 ДСТУ під час розгляду проектної документації підрядник визначає можливість виникнення ризиків для себе та, обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його витрати на такий випадок.
4) Згідно п. 6.2.10.2 ДСТУ при аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об'єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов'язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягнути шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
5) Згідно п. 3 ст. 5 Закону "Про публічні закупівлі" замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Виходячи з вищенаведеного ПРОСИМО надати в електронному вигляді: 1) об'єктний кошторис; 2) відомість ресурсів до локальних кошторисів (без зазначення цін на матеріальні ресурси); 3) проект.
Автор:
40114213, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.