Показати схожі тендери

Закупівля Світильники, панелі світлодіодні від ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-17-010469-a
План UA-P-2020-09-17-009760-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.12.2020 14:43
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 18.12.2020 11:18
Закінчення аукціону 18.12.2020 11:45
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 378 265.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
33 782.65 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2020 16:51 до 07.12.2020 23:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2020 16:51
до 27.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2020 16:51
до 03.12.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 07.12.2020 23:03
до 18.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 18.12.2020 11:18
до 18.12.2020 11:45
Завершено
Період кваліфікації
з 18.12.2020 11:45
до 18.12.2020 22:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.12.2020 22:49
до 29.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.12.2020 22:49
до 30.12.2020 14:43
Період уточнень
з 17.09.2020 16:51 до 27.11.2020 00:00
Період оскарження
з 17.09.2020 16:51 до 03.12.2020 00:00
Період аукціону
з 18.12.2020 11:18 до 18.12.2020 11:45
Період кваліфікації
з 07.12.2020 23:03 до 18.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 18.12.2020 11:45 до 18.12.2020 22:49
Період кваліфікації
з 18.12.2020 11:45 до 18.12.2020 22:49
Основні параметри
Світильники, панелі світлодіодні
Lamps, LED panels
Тендерна пропозиція готується українською мовою. Детальніше - в тендерній документації.
Тендерні пропозиції готуються українською мовою
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
67 560
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Світильники, панелі світлодіодні
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Lamps, LED panels
Код ДК 021:2015
31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура
Кількість
9 080
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 45 банківських днів з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної.
Документи закупівлі
-
21.11.2020 22:15
-
-
21.11.2020 22:15
-
17.09.2020 16:49
-
17.09.2020 16:49
-
17.09.2020 16:49
-
17.09.2020 16:49
-
17.09.2020 16:49
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Позня Юлія
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nazarevych Vitaliy
Електронна пошта
Телефон
+380444652195
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Vitaliy
Електронна пошта
Телефон
+38(044) 465-21-95
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
41149437
Назва (англійською мовою)
Branch BAWERBS of JSC Ukrzaliznytsia
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва (англійською мовою)
Branch BAWERBS of JSC Ukrzaliznytsia
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХ ОСНАСТКА"
Пропозиція:
3 341 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
3 160 542.6 грн.
Учасник:
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАККАР-М"
Пропозиція:
3 120 000 грн.
Прекваліфікація
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАККАР-М" : [email protected]
3 120 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
07.12.2020 23:03
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХ ОСНАСТКА" : [email protected]
3 341 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
07.12.2020 23:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО" : [email protected]
3 160 542.6 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
07.12.2020 23:05
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 18.12.2020 22:49 по 29.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
акцепт
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.12.2020 22:49
-
18.12.2020 11:45
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-17-010469-a-b1
Підписаний і діє
Номер
УЗ/ЦБМЕС-20680/Ю
3 120 000 грн.
2 600 000 грн.
З ПДВ
Підписано
29.12.2020
Строк дії договору з
29.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
9 080 (Одиниця)
Світильники, панелі світлодіодні
Номенклатура
Світильники, панелі світлодіодні
Кількість
9 080
Одиниця виміру
од.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.12.2020 14:43
-
30.12.2020 12:44
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-02-18-000005
Дата створення проекту
18.02.2021 11:51
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.02.2021 11:59
Дата публікації висновку про результати
15.03.2021 16:09
Дата завершення усунення порушень
30.03.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
23.03.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 617-78-32
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.02.2021 № 170 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 26.02.2021 № 170 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2020-09-17-010469-a 17.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.02.2021 00:00
Документи рішення
26.02.2021 11:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.corruptionUntimely
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.09.2020 року № 303-М зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.12.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.12.2020 № 1198-М, тендерні пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕХ ОСНАСТКА», ТОВ «ПІК-ЕНЕРГО», ТОВ «ДАККАР-М», (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2020, договір від 29.12.2020 № УЗ/ЦБМЕС-20680/Ю, додаткова угода до договору від 30.12.2020 № УЗ/ЦБМЕС-20680/Ю-Д-1, відповідь Замовника на питання від 03.03.2021. Моніторингом встановлено, що до процедури закупівлі подано запитання 23.10.2020, на яке Замовником надано відповідь 30.10.2020, з порушенням термінів, визначених ч. 1 ст. 24 Закону № 922-VIII, а саме: замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі.
Дата висновку
15.03.2021 00:00
Дата публікації
15.03.2021 16:09
Документи висновку
15.03.2021 16:09
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Не усунуто
Дата публікації
21.05.2021 08:53
Інформація про результати по порушеннях
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Яким чином та на підставі яких документів ФІЛІЄЮ «ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
03.03.2021 13:10
Орган перевірки
10.03.2021 00:00
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит у прикріплених файлах
Рішеня
09.03.2021 09:55
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 378 265.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2020 23:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+380444652195
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 378 265.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2020 23:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+380444652195
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності