Показати схожі тендери
Закупівля ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від Служба автомобільних доріг у Житомирській області.
Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-17-006239-b
План UA-P-2020-09-17-011028-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.12.2020 15:40
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 09.12.2020 13:52
Закінчення аукціону 09.12.2020 14:13
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
238 439 034.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 192 195.17 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2020 16:55 до 26.11.2020 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2020 16:55
до 16.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2020 16:55
до 22.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 26.11.2020 09:00
до 09.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 09.12.2020 13:52
до 09.12.2020 14:13
Завершено
Період кваліфікації
з 09.12.2020 14:13
до 10.12.2020 16:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2020 16:08
до 21.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2020 16:08
до 22.12.2020 15:40
Період уточнень
з 17.09.2020 16:55 до 16.11.2020 00:00
Період оскарження
з 17.09.2020 16:55 до 22.11.2020 00:00
Період аукціону
з 09.12.2020 13:52 до 09.12.2020 14:13
Період кваліфікації
з 26.11.2020 09:00 до 09.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 09.12.2020 14:13 до 10.12.2020 16:08
Період кваліфікації
з 09.12.2020 14:13 до 10.12.2020 16:08
Основні параметри
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance H-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 62 + 200 - km 68 + 700, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 192 195.17
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance H-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 62 + 200 - km 68 + 700, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
UA-ROAD
H-03 Житомир - Чернівці
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
00000, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, _____
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Дата подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3
Документи закупівлі
-
13.10.2020 11:07
-
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рудюк Вікторія Олексіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
Електронна пошта
Телефон
380412470529
Факс
47-05-29
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
03451526
Назва (англійською мовою)
Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Повна назва (англійською мовою)
Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
Поштовий індекс
10029
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
Покровська, 16
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой"
Пропозиція:
227 000 699 грн.
Учасник:
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
Пропозиція:
225 808 500 грн.
Прекваліфікація
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 : [email protected]
225 808 500 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
26.11.2020 09:01
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
2aaeb8600ac64bf9b35e59c80f2435f8
Створено
02.12.2020 16:40
Надати до
03.12.2020 16:40
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про виконання аналогічного(их) договору(ів) в п. 4 гр. 4 - не вірно вказано суму виконання договору. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 5 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за нижченаведеною формою: Таблиця 4 Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів) № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2. дата укладання договору 3. предмет договору 4. найменування та місцезнаходження об’єкта 5. категорія а/д 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменування робіт/ одиниця виміру Обсяг робіт Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт або іншого документа, що підтверджує приймання виконаних робіт Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 5 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену інформацію про виконання аналогічного(их) договору(ів);
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" : [email protected]
227 000 699 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
26.11.2020 09:01
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
a5a174d51e8b429b8bf52632254f5f41
Створено
02.12.2020 16:44
Надати до
03.12.2020 16:44
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) учасника, в графі 3 пункту 23 не вказано рік випуску транспортного засобу. 2) Договір №11/19-02 від 01.11.2019 року, укладений між ТОВ «НПО СВАРОГ» та ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП», надано не в повному обсязі (відсутні акти прийому-передачі до додаткової угоди №1 та додаткової угоди №2, які є невід’ємними частинами договору). 3) Договір №01/10 від 01.10.2018 року, укладений між ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та ТОВ «Автотранслайн», надано не в повному обсязі (відсутній акт прийому-передачі до додаткової угоди №13, який є невід’ємною частиною договору). 4) Транспортна схема, яка показує відстань транспортування з орендованого АБЗ у ТОВ «ЮНІКА ПРОДЖЕКТ 2017» до місця виконання робіт, надано не у відповідності до вимог тендерної документації: довжина відрізку маршруту в км повинна відповідати сумі відстані перевезення (в населеному пункті та поза населеним пунктом); не вказано швидкість руху км/год в графі «Відстань перевезення, км; швидкість руху, км/год». ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1), 2), 3). Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі, посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації. У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Додатково у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасник надає - чинний дозвіл або декларацію, виданого Держпраці (чи його територіальний органом), що надає право експлуатувати вантажопідіймальний(і) кран(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції. 4) Згідно пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 6. Таблиця 6 Транспортна схема № п/п Найменування (асфальтобето-нна суміш/ЩМАС) вид, тип, марка Виробник/ Постачальник Місце виробництва/ постачання Місце доставки Відстань перевезення, км швидкість руху1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобіль-них доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу поза межами населеного пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км”. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати договір №11/19-02 від 01.11.2019 року, укладений між ТОВ «НПО СВАРОГ» та ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП», з додатками, які є невід’ємними частинами цього договору; - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати договір №01/10 від 01.10.2018 року, укладений між ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та ТОВ «Автотранслайн» з додатками, які є невід’ємними частинами цього договору; - на виконання вимог пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену, у відповідності до вимог тендерної документації транспортну схему, яка показує відстань транспортування з орендованого АБЗ у ТОВ «ЮНІКА ПРОДЖЕКТ 2017» до місця виконання робіт.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.12.2020 16:08 по 21.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.12.2020 15:59
-
09.12.2020 14:14
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-17-006239-b-c1
Підписаний і діє
Номер
215
225 808 500 грн.
188 173 750 грн.
З ПДВ
Підписано
22.12.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-ROAD
H-03 Житомир - Чернівці
Документи договору
22.12.2020 15:37
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-01-13-000046
Дата створення проекту
13.01.2021 15:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.01.2021 18:27
Дата публікації висновку про результати
04.02.2021 18:53
Дата завершення усунення порушень
19.02.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
04.02.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.01.2021 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-09-17-006239-b 17.09.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.01.2021 00:00
Документи рішення
13.01.2021 18:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.10.2020 № 416, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 56» (далі – ПРАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШБУ № 56») товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2020, договір на закупівлю робіт від 22.12.2020 № 215 (далі – договір), додаткова угода від 23.12.2020 № 215/1/221, пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 21.01.2021. Відповідно до умов пункту 4 додатку 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію Замовник встановив вимогу до учасників торгів щодо надання останніми довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (далі – Довідка) за формою, наведеною у таблиці 3. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, учасник надає копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Водночас, учасник ПРАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШБУ № 56» у своїй тендерній пропозиції не надав документів (копії трудової книжки або копії наказу про призначення на посаду, копії наказу про сумісництво або копії цивільно-правової угоди), які підтверджують наявність правовідносин з Машталером Михайлом Михайловичем, інформація про якого зазначена в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 24.11.2020 № 17276/4, чим не дотримався вимог пункту 4 додатку 3 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПРАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШБУ № 56», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію та уклав з ним договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШБУ № 56» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
01.02.2021 00:00
Дата публікації
04.02.2021 18:53
Документи висновку
04.02.2021 18:53
-
Оскарження в суді
Службою автомобільних доріг у Житомирській області подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України, складеного за результатами моніторингу закупівлі
Дата публікації
17.02.2021 09:56
Документи оскарження в суді
17.02.2021 09:58
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення на висновок моніторингу (протокол №41 від 09.02.2021 р.) У відповідності до вимог пункту 1 додатку 3 тендерної пропозиції, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (у кількості, не менше зазначених нижче одиниць техніки): Найменування Кількість, шт. Автомобілі бортові 2 Автомобiлi-самоскиди 3 Трактори 1 Крани вантажопідйомністю 6,3 т - 16 т або еквівалент 1 Крани вантажопідйомністю 25 т - 40 т або еквівалент 1 Навантажувачі 1 Автогідропідіймач або еквівалент 1 Електростанції пересувні або еквівалент 1 Компресори пересувні або еквівалент 1 Екскаватори, місткістю ковша 0,25 м3 - 1,3 м3 або еквівалент 3 Бульдозери 2 Установка для забивання стояків бар’єрного огородження або еквівалент 1 Автогудронатори 1 Автогрейдери 1 Котки дорожні самохідні гладковальцеві , маса 2,2 т – 18 т або еквівалент 2 Котки дорожні самохідні комбінованої дії, маса 9,3 т або еквівалент 1 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 14,33 т – 25 т або еквівалент 2 Котки дорожні самохідні грунтові 2 Машина маркірувальна або еквівалент 1 Машина поливально-мийна 2 Машина дорожня комбінована 1 Асфальтоукладальник 2 Дорожня фреза або еквівалент 1 молотки відбійні 1 Учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» в складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №17276/1 від 24.11.2020 року, згідно якої виконання робіт буде здійснюватись технікою у кількості 48 одиниць, з них 11 одиниць – дорожніх котків, тобто на чотири одиниці дорожніх котків більше, аніж вимагалось умовами тендерної документації. Згідно пункту 4 додатку 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменува-ння учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Також Учасник у складі пропозиції повинен надати - скан-копію кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста; - скан-копію посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного) на машиніста(ів) крана автомобільного, який зазначено у Довідці Учасника. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи); - майстер (не менше 1 особи); - інженер з охорони праці (відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та наказу Держкомітету з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005р. «Про затвердження типового положення про охорону праці»). Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)); - дорожні робітники (не менше 49 осіб). ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» у складі тендерної пропозиції надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт №17276/4 від 24.11.2020 року, згідно якої до виконання робіт буде залучено 55 водіїв, з них 12 машиністів котка з рівними вальцями. Кількість операторів машин та механізмів, що зазначено в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт є достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними учасником в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Учасником дотримані вимоги щодо відповідності працівників кількості транспортних засобів основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)), згідно якої необхідна кількість котків дорожніх становить 7 штук. Щодо розірвання договору №215 від 22.12.2020 року, відповідно до законодавства: згідно вимог частини 1, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розривання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Договір №215 від 22.12.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 10.2.2. Договору №215 від 22.12.2020 року визначено, що Замовник може достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 10 днів. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договір №215 від 22.12.2020 року. Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Державної аудиторської служби України.
Дата публікації
09.02.2021 16:48
Документи інформації про усунення порушення
09.02.2021 16:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-17-006239-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
19.01.2021 16:23
Орган перевірки
23.01.2021 00:00
Документи повідомлення
19.01.2021 16:23
-
Відповідь
протокол №21 від 21.01.21
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Служби автомобільних доріг у Житомирській області та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проект затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область» №409 від 20.12.2018 року, в якому технічні та якісні характеристики передбачені зведеною відомістю обсягів робіт. Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область» пройшов експертизу та замовником отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом. Експертиза проведена ДП «Укрдержбудекспертиза». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область». Кошторисна вартість за робочим проектном складає 252 546 076,00 грн. Очікувана вартість закупівлі обраховується згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на здійснення науково-технічного супроводу, проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12), а також утримання служби замовника. Очікувана вартість закупівлі складає 238 439 034,40 грн. Розмір бюджетного призначення об'єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область», визначався за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 311020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 р. №36 «Деякі питання дорожнього господарства» із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2020 р. №1150. Обсяг фінансування об'єкта становив 50 000,00 гривень. Даний об'єкт включено до проекту плану робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення на 2021 рік, а саме до переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область», наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область» №409 від 20.12.2018 р. та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва додаються до пояснень
Рішеня
21.01.2021 16:18
Замовник
Документи повідомлення
21.01.2021 16:20
-
Відповідь
№ 640/3838/21 від 22.06.2021 року
№ 640/3838/21 від 22.06.2021 року
Висновку
29.06.2021 16:04
Замовник
Документи повідомлення
29.06.2021 16:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
238 439 034.4 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2020 09:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Контактний телефон:
380412470529
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
238 439 034.4 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2020 09:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Контактний телефон:
380412470529
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності