Показати схожі тендери
Закупівля ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від Служба автомобільних доріг у Житомирській області.
Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-17-006064-b
План UA-P-2020-09-17-010968-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.12.2020 18:38
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 10.12.2020 13:09
Закінчення аукціону 10.12.2020 13:30
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
222 200 248.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 111 001.24 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2020 16:38 до 27.11.2020 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2020 16:38
до 17.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2020 16:38
до 23.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 27.11.2020 09:00
до 10.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.12.2020 13:09
до 10.12.2020 13:30
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2020 13:30
до 11.12.2020 08:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2020 08:56
до 22.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.12.2020 08:56
до 28.12.2020 18:38
Період уточнень
з 17.09.2020 16:38 до 17.11.2020 00:00
Період оскарження
з 17.09.2020 16:38 до 23.11.2020 00:00
Період аукціону
з 10.12.2020 13:09 до 10.12.2020 13:30
Період кваліфікації
з 27.11.2020 09:00 до 10.12.2020 00:00
Період кваліфікації
з 10.12.2020 13:30 до 11.12.2020 08:56
Період кваліфікації
з 10.12.2020 13:30 до 11.12.2020 08:56
Основні параметри
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction". Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 58 + 000 - km 62 + 200, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 111 001.24
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction". Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 58 + 000 - km 62 + 200, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
UA-ROAD
H-03 Житомир - Чернівці
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
00000, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, _____
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Дата подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3
Документи закупівлі
-
03.11.2020 09:57
-
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рудюк Вікторія Олексіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
Електронна пошта
Телефон
380412470529
Факс
47-05-29
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
03451526
Назва (англійською мовою)
Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Повна назва (англійською мовою)
Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
Поштовий індекс
10029
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
Покровська, 16
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
217 756 200 грн.
Учасник:
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
Пропозиція:
214 236 500 грн.
Прекваліфікація
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" : [email protected]
214 236 500 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
217 756 200 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
27.11.2020 09:01
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
fefde92564614146aa19865c9863038a
Створено
03.12.2020 15:16
Надати до
04.12.2020 15:16
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Договір №11/19-02 від 01.11.2019 року, укладений між ТОВ «НПО СВАРОГ» та ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП», надано не в повному обсязі (відсутні акти прийому-передачі до додаткової угоди №1 та додаткової угоди №2, які є невід’ємними частинами договору). 2) Договір №01/10 від 01.10.2018 року, укладений між ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та ТОВ «Автотранслайн», надано не в повному обсязі (відсутній акт прийому-передачі до додаткової угоди №13, який є невід’ємною частиною договору). 3) Транспортна схема, яка показує відстань транспортування з орендованого АБЗ у ТОВ «ЮНІКА ПРОДЖЕКТ 2017» до місця виконання робіт, надано не у відповідності до вимог тендерної документації: довжина відрізку маршруту в км повинна відповідати сумі відстані перевезення (в населеному пункті та поза населеним пунктом); не вказано швидкість руху км/год в графі «Відстань перевезення, км; швидкість руху, км/год»; не вірно прораховано час транспортування. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1), 2) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі, посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації. У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Додатково у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасник надає - чинний дозвіл або декларацію, виданого Держпраці (чи його територіальний органом), що надає право експлуатувати вантажопідіймальний(і) кран(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції. 3) Згідно пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 6. Таблиця 6 Транспортна схема № п/п Найменування (асфальтобето-нна суміш/ЩМАС) вид, тип, марка Виробник/ Постачальник Місце виробництва/ постачання Місце доставки Відстань перевезення, км швидкість руху1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобіль-них доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу поза межами населеного пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; продовження до протоколу №517 від 03.12.2020 року Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км”. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати договір №11/19-02 від 01.11.2019 року, укладений між ТОВ «НПО СВАРОГ» та ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП», з додатками, які є невід’ємними частинами цього договору; - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати договір №01/10 від 01.10.2018 року, укладений між ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та ТОВ «Автотранслайн» з додатками, які є невід’ємними частинами цього договору; - на виконання вимог пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену, у відповідності до вимог тендерної документації транспортну схему, яка показує відстань транспортування з орендованого АБЗ у ТОВ «ЮНІКА ПРОДЖЕКТ 2017» до місця виконання робіт.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 11.12.2020 8:56 по 22.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Договір
UA-2020-09-17-006064-b-c1
Підписаний і діє
Номер
250
214 236 500 грн.
178 530 416.67 грн.
З ПДВ
Підписано
23.12.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-ROAD
H-03 Житомир - Чернівці
Документи договору
28.12.2020 18:37
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-02-11-000009
Дата створення проекту
11.02.2021 15:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.02.2021 15:47
Дата публікації висновку про результати
09.03.2021 18:10
Дата завершення усунення порушень
24.03.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
05.03.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.02.2021 № 45 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 11.02.2021 № 45 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-09-17-006064-b 17.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.02.2021 00:00
Документи рішення
11.02.2021 15:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) (далі – тендерна документація), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.11.2020 № 447, тендерні пропозиції відкритого акціонерного товариства «ДСТ № 4 г. Брест» (далі – ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі - ТОВ «Ростдорстрой»), реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.12.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.12.2020, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.12.2020 № 529, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 04.12.2020, повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2020, договір про закупівлю робіт від 23.12.2020 № 250 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28.12.2020 повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду до Договору від 24.12.2020 № 250/1/258. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку згідно форми таблиці 1 додатку № 3 тендерної документації, яка свідчить про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у кількості не меншої зазначеної у переліку, зокрема: наявність кранів вантажопідйомністю 10 т. – 100 т. у кількості не менше 5 одиниць. Поряд з цим, пунктом 1 та підпунктом 1.1 Додатку № 3 тендерної документації для підтвердження вищезазначеної інформації, учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «Ростдорстрой» та ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», не відповідають вимогам тендерної документації через непідтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме: - тендерна пропозиція ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» не містить інформацію про наявність крану вантажопідйомністю 100 т. (максимальна тонажність кранів, щодо яких надано інформацію та документи становить 63 тони); - тендерна пропозиція ТОВ «Ростдорстрой» не містить інформацію про наявність кранів вантажопідйомністю від 25 т. по 100 т., чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації(максимальна тонажність кранів, щодо яких надано інформацію та документи становить 25 тон); - тендерні пропозиції ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» та ТОВ «Ростдорстрой» не містять копії свідоцтв про реєстрацію на крани, чим недотримано вимоги пункту 1 та підпункту 1.1 Додатку № 3 тендерної документації. Крім того, відповідно до вимог пункту 4 додатку № 3 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку, у табличному вигляді визначеною пунктом 4 додатку № 3 тендерної документації (далі – Довідка), яка свідчить про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі відноситься, зокрема начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції. На підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в Довідці, надаються копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна пропозиція учасника ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», не відповідає вимогам тендерної документації, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме: в наданій копії трудової книжки Кирюханцева Сергія Вікторовича інформація про те, що він є штатним працівником ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», як це зазначено в наданій у складі його тендерної пропозиції Довідці від 26.11.2020 №03-10/3934-9 не підтверджується, позаяк в трудовій книжці зазначено, що він є працівником іншого суб’єкта господарювання, чим недотримано вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації. З огляду на зазначене, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» та ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, допустив до аукціону за результатом якого переможцем визнав ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» з яким уклав Договір. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону замовник відміняє тендер, якщо до оцінки допущено менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ростдорстрой» та ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Дата висновку
03.03.2021 00:00
Дата публікації
09.03.2021 18:10
Документи висновку
09.03.2021 18:10
-
Оскарження в суді
Службою автомобільних доріг у Житомирській області подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України, складеного за результатами моніторингу закупівлі
Дата публікації
31.03.2021 13:24
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення на висновок моніторингу З фактами, викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-17-006064-b від 09.03.2021 (далі – Висновок) тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області категорично не погоджується, твердження Висновку про наявність порушень безпідставні та необгрунтовані з наступних причин. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Так, відповідно до вимог пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку згідно форми таблиці 1 додатку № 3 тендерної документації, яка свідчить про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у кількості не меншої зазначеної у переліку, зокрема: наявність кранів вантажопідйомністю 10 т. – 100 т. у кількості не менше 5 одиниць. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Дана норма продубльована замовником і в п. 5.1 тендерної документації. ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» в складі своєї тендерної пропозиції надало: - Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 26.11.2020 № 03-10/3934-3 за підписом директора ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест»; - Інформацію щодо субпідрядників від 26.11.2020 № 03-10/3934-19; - Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 23.11.2020 вих.№ 1085 субпідрядника – ТОВ «Містобудівельний загін № 112», в якій міститься інформація про наявність кранів у кількості 6 одиниць. Отже, ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» повністю виконано вимоги тендерної документації в цій частині. Твердження у Висновку про те, що ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» не виконано вимоги п.1 Додатку 3 тендерної документації так як «не містить інформацію про наявність крану вантажопідйомністю 100 т.», є безпідставним, адже тендерною документацією не вимагалось наявність кранів вантажопідйомністю саме 100т. Вимога тендерної документації: Крани вантажопідйомністю 10 т – 100 т або еквівалент, тобто крани вантажопідйомністю від 10 до 100 т або еквівалент. Щодо відсутності копії свідоцтв про реєстрацію на крани у тендерній пропозиції ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» повідомляємо наступне. Тендерною документацією (а саме: п. 1 та 1.1. Додатку 3) вимагалося: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» у складі своєї тендерної пропозиції надало Лист-роз'яснення від 26.11.2020 № 03-10/3934-4 (файл з назвою «5. Пояснювальна реєстраційні техніка.pdf»), в якому, детально описано, які документи ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» подаються (так як вони передбачені законодавством), а які не подаються (по причині того, що вони не передбачені законодавством). Зокрема, 4 крани, що будуть залучатися ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» до виконання робіт по закупівлі є пневмоколісними (що вказано в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 23.11.2020 вих.№ 1085 субпідрядника – ТОВ «Містобудівельний загін № 112») і наразі відсутній обов’язок здійснювати їх державну реєстрацію, оскільки такі крани є підіймальним обладнанням, що обліковується у власника. Відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 615-р «Про затвердження плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України» та від 4 грудня 2019 р. № 1413-р «Про затвердження плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності та покращення бізнес-клімату, плану дій щодо підвищення позиції України в рейтингу Світового банку “Ведення бізнесу” (“Doing Business”) та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України» скасовується вимога обов’язкової реєстрації підіймального обладнання (вантажопідіймальних кранів та машин, підйомників) та обладнання, що працює під тиском, у територіальних органах Держпраці та запроваджується їх облік у власника. Таким чином, дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці є документом, що підтверджує облік таких машин в територіальних органах Держпраці. Щодо інших кранів, а саме 5-го та 6-го кранів у Довідці, то на них надані Свідоцтва про реєстрацію ТЗ. ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» у складі своєї тендерної пропозиції, окрім вищезгаданого Листа-роз'яснення, надало: - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «Містобудівельний загін № 112» з вказаними кранами – документ, який підтверджує облік таких машин в територіальних органах Держпраці; - Інвентарні картки обліку основних засобів – у кількості 6 шт.; - Свідоцтва про реєстрацію ТЗ та перереєстрації – у кількості по 2 шт., чим повністю виконало вимоги тендерної документації в цій частині. Також звертаємо увагу, що згідно ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Дана норма продубльована замовником і в п. 1.6 розділу ІІІ тендерної документації. Цим пунктом тендерної документації також встановлено: в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. продовження до протоколу №75 від 16.03.2021 року Отже, твердження у Висновку, що тендерна пропозиція ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» не містить копії свідоцтв про реєстрацію на крани, чим недотримано вимоги пункту 1 та підпункту 1.1 Додатку № 3 тендерної документації, не відповідає дійсності. Вимоги тендерної документації дотримано поданням Листа-роз'яснення від 26.11.2020 № 03-10/3934-4 та інших підтверджуючих право власності (облік) документів. Стосовно працівника Кирюханцева Сергія Вікторовича повідомляємо наступне. Кирюханцев Сергій Вікторович є штатним працівником ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», як і зазначено в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 26.11.2020 № 03-10/3934-9. В наданій копії трудової книжки Кирюханцева Сергія Вікторовича на ст.ст. 10-11 міститься запис № 12 від 05.07.2011 «Принят мастером строительно-монтажных работ на линейный участок в порядке перевода с Коммунальное унитарное предприятие «Брестдорпроект» с заключением контракта». І стоїть штамп «Акционерное открытое общество, дорожно-строительный трест 4, филиал дорожно-строительное управление № 15». Всі подальші записи в трудовій книжці – це переведення з посади на посаду в межах даного роботодавця. Факт працевлаштування Кирюханцева Сергія Вікторовича в ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» підтверджується і наданими в складі тендерної пропозиції документами: - Наказом № 284/2 від 01.10.2020 «О переводе Кирюханцева С.В.» на бланку «Открытое акционерное общество. Дорожно-строительный трест 4. Филиал дорожно-строительное управление № 15»; - Статутом ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» (п.11.1 якого встановлює, що ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» має в своєму складі філіал «Дорожно-строительное управление № 15»; - Інформаційним листом № 03-10/3934-24 від 26.11.2020 з переліком філій та представництв ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест». Отже, твердження Висновку «тендерна пропозиція учасника ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», не відповідає вимогам тендерної документації, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме: в наданій копії трудової книжки Кирюханцева Сергія Вікторовича інформація про те, що він є штатним працівником ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», як це зазначено в наданій у складі його тендерної пропозиції Довідці від 26.11.2020 №03-10/3934-9 не підтверджується, позаяк в трудовій книжці зазначено, що він є працівником іншого суб’єкта господарювання, чим недотримано вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації» є безпідставним, адже копією трудової книжки Кирюханцева Сергія Вікторовича та переліченими вище документами повністю підтверджується факт його працевлаштування в ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» надано Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 19.11.2020 №78/6 за підписом директора ТОВ «Ростдорстрой», в п. 5 – п. 8 якої вказано крани вантажопідйомністю від 10-20 т до більше 20 т, які залучаються згідно договору надання послуг техніки з ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор». Учасником «Ростдорстрой» повністю виконано вимоги тендерної документації в цій частині. Твердження у Висновку про те, що ТОВ «Ростдорстрой» не виконано вимоги п.1 Додатку 3 тендерної документації так як «не містить інформацію про наявність крану вантажопідйомністю від 25 т до 100 т.», є безпідставним, адже тендерною документацією не вимагалось наявність кранів вантажопідйомністю саме 25-100 т. Вимога тендерної документації: Крани вантажопідйомністю 10 т – 100 т або еквівалент, тобто крани вантажопідйомністю від 10 до 100 т або еквівалент. Щодо відсутності копії свідоцтв про реєстрацію на крани у тендерній пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» повідомляємо наступне. Тендерною документацією (а саме: п. 1 та 1.1. Додатку 3) вимагалося: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Договір надання послуг техніки (кранів) №1-Т від 31.01.2020 р. з ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та свідоцтва по реєстрацію кранів, зазначених в п. 5 - п. 8 Довідки надано у складі тендерної пропозиції: п. 5 - свідоцтво ВНС 039072 від 06.06.2007 р.; п. 6 - свідоцтво ВНС 165216 від 16.09.2008 р., ВНС 165217 від 16.09.2008 р.; п. 7 - свідоцтво ВНС 076741 від 16.10.2007 р.; п. 8 - свідоцтво СХН 372268 від 29.05.2019р. ТОВ «Ростдорстрой» у складі своєї тендерної пропозиції, окрім вищезгаданого надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» з вказаними кранами – документ, який підтверджує облік таких машин в територіальних органах Держпраці та надає право експлуатувати вантажопідіймальні крани, які зазначені у тендерній пропозиції (п. 5 – п. 8 Довідки). Отже, твердження у Висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «Ростдорстрой» не містить копії свідоцтв про реєстрацію на крани, чим недотримано вимоги пункту 1 та підпункту 1.1 Додатку № 3 тендерної документації, не відповідає дійсності. Щодо зобов'язання Держаудитслужби розірвати укладений договір по закупівлі повідомляємо наступне. Стаття 19 Конституції України встановлює: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Щодо розірвання договору №250 від 23.12.2020 року, відповідно до законодавства: згідно вимог частини 1, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розірвання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Положення «Про державну аудиторську службу України», затверджене постановою КМУ від 03.02.2016 № 43 не містять повноважень органу державного фінансового контролю зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу публічних закупівель вчиняти дії по розірванню договірних відносин, що виникли між замовником та учасником за результатами проведення публічних закупівель. Отже, така вимога є неправомірною і не підлягає виконанню. Окрім цього повідомляємо, що укладений договір може бути розірваний лише на підставах, встановлених законом та/або на підставах, встановлених договором. Закон не містить такої підстави розірвання договору як «на підставі висновку Держаудитслужби» (за зобов'язанням Держаудитслужби). Договір №250 від 23.12.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктами 10.2.2, 17.4, 17.6 укладеного між сторонами Договору № 250 від 23.12.2020 передбачена можливість дострокового розірвання договору замовником лише у випадках: невиконання зобов'язань підрядником, відсутності коштів для фінансування з державного бюджету, наявності вини підрядника (порушення ним термінів початку виконання робіт більш як на 30 днів та виконання роботи з істотними недоліками і не забезпечення їх усунення у визначений замовником строк), у разі істотного порушення договору іншою стороною. Проте перелічені обставини відсутні, що говорить про неможливість дострокового розірвання договору замовником. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договір №250 від 23.12.2020 року. Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Державної аудиторської служби України.
Дата публікації
16.03.2021 16:20
Документи інформації про усунення порушення
16.03.2021 16:21
-
Повідомлення
Відповідь
Категорія справи № 640/9096/21:
Категорія справи № 640/9096/21: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо. Надіслано судом: 29.04.2021. Зареєстровано: 02.05.2021. Оприлюднено: 05.05.2021. Дата набрання законної сили: 22.04.2021 Номер судового провадження: не визначено про визнання протиправним та скасування висновку
Висновку
06.05.2021 14:02
Замовник
Документи повідомлення
06.05.2021 14:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
222 200 248.6 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2020 09:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Контактний телефон:
380412470529
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
222 200 248.6 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2020 09:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Контактний телефон:
380412470529
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності