Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Лот №1 – Модуль керування ТEU_CM_16; Лот №2 – Розрядники.РВО; Лот №3 – Рубильники, Ящики, Губки рубильника; Лот № 4 – Вимикачі ВН-16 та комплектуючі, роз"єднувач РВР-10/4000; Лот № 5 - Запчастини для електрообладнання) від ПАТ Запоріжжяобленерго.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-17-003733-c
План UA-P-2020-09-17-002824-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.11.2020 14:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 419 869.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
863.04 грн. (0,03 %)
Вартість подання пропозиції:
5 712 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2020 17:48 до 05.10.2020 14:00
Завершено
Період уточнень
з 17.09.2020 17:48
до 25.09.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.09.2020 17:48
до 01.10.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.10.2020 14:04
до 20.10.2020 11:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2020 14:34
до 31.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2020 11:39
до 05.11.2020 14:02
Період уточнень
з 17.09.2020 17:48 до 25.09.2020 00:00
Період оскарження
з 17.09.2020 17:48 до 01.10.2020 00:00
Період кваліфікації
з 06.10.2020 14:04 до 20.10.2020 11:39
Період кваліфікації
з 06.10.2020 14:04 до 20.10.2020 11:39
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Лот №1 – Модуль керування ТEU_CM_16; Лот №2 – Розрядники.РВО; Лот №3 – Рубильники, Ящики, Губки рубильника; Лот № 4 – Вимикачі ВН-16 та комплектуючі, роз'єднувач РВР-10/4000; Лот № 5 - Запчастини для електрообладнання)
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
270 000 грн.
Лот №1 – Модуль керування ТEU_CM_16
Назва предмета закупівлі
Лот №1 – Модуль керування ТEU_CM_16
Примітки
Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (Код ДК 021:2015):31211110-2 - Щити керування
Очікувана вартість
270 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2700,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Модуль керування ТEU_CM_16
Код ДК 021:2015
31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Дата постачання по
31.12.2020 17:53
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару).
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
86 304 грн.
Лот №2 – Розрядники.РВО
Назва предмета закупівлі
Лот №2 – Розрядники.РВО
Примітки
Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (Код ДК 021:2015):31216000-3 - Грозорозрядники
Очікувана вартість
86 304 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
863,04
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2020 12:23
Закінчення аукціону
06.10.2020 12:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розрядники.РВО
Код ДК 021:2015
31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Кількість
206
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Дата постачання по
31.12.2020 17:53
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару).
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МІТРОЛЬ"
Пропозиція:
69 950 грн.
Учасник:
ТОВ "ПРОМСЕРВІС"
Пропозиція:
69 954 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2020 12:23
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
1 289 828 грн.
Лот №3 – Рубильники, Ящики, Губки рубильника
Назва предмета закупівлі
Лот №3 – Рубильники, Ящики, Губки рубильника
Примітки
Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (Код ДК 021:2015):31211100-9 -Комутаційні апарати
Очікувана вартість
1 289 828 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12898,28
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2020 12:37
Закінчення аукціону
06.10.2020 12:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Рубильники, Ящики, Губки рубильника
Код ДК 021:2015
31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Кількість
575
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Дата постачання по
31.12.2020 17:53
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару).
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід"
Пропозиція:
1 289 681.28 грн.
Учасник:
ТОВ "ЛАЙТ СИСТЕМС"
Пропозиція:
1 287 491.52 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2020 12:37
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
638 360 грн.
Лот № 4 – Вимикачі ВН-16 та комплектуючі, роз'єднувач РВР-10/4000
Назва предмета закупівлі
Лот № 4 – Вимикачі ВН-16 та комплектуючі, роз'єднувач РВР-10/4000
Примітки
Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (Код ДК 021:2015):31211100-9 – Комутаційні апарати; 31214110-3 - Роз’єднувачі
Очікувана вартість
638 360 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6383,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
15 000
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2020 13:00
Закінчення аукціону
06.10.2020 13:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вимикачі ВН-16 та комплектуючі, роз'єднувач РВР-10/4000
Код ДК 021:2015
31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Кількість
173
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Дата постачання по
31.12.2020 17:53
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару).
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТУМ ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
452 900 грн.
Учасник:
ТОВ "АЛЬФА-ГЕНЕРАЦІЯ"
Пропозиція:
398 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЕЛЕКТРОЗАХИСТ"
Пропозиція:
396 000 грн.
Учасник:
ТОВ ВОЛЬТАЖ
Пропозиція:
400 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2020 13:00
Лот № 5 Статус - завершено лот закупівлі
1 135 377.6 грн.
Лот № 5 - Запчастини для електрообладнання
Назва предмета закупівлі
Лот № 5 - Запчастини для електрообладнання
Примітки
Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (Код ДК 021:2015):31214110-3 - Роз’єднувачі; 31216000-3 - Грозорозрядники ; 31211100-9 – Комутаційні апарати
Очікувана вартість
1 135 377.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11353,78
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2020 13:43
Закінчення аукціону
06.10.2020 14:04
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 243 (штуки)
Запчастини для електрообладнання
Опис предмета закупівлі
Запчастини для електрообладнання
Код ДК 021:2015
31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Кількість
243
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Дата постачання по
31.12.2020 17:53
Позиція : №2 24 (комплект)
Запчастини для електрообладнання
Опис предмета закупівлі
Запчастини для електрообладнання
Код ДК 021:2015
31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Кількість
24
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Дата постачання по
31.12.2020 17:53
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару).
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТУМ ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 062 504 грн.
Учасник:
ТОВ ВОЛЬТАЖ
Пропозиція:
1 126 788 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2020 13:43
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дятченко Ганна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Djatchenko Anna Alexandrievna
Електронна пошта
Телефон
+380612253610
Факс
+380612253611
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Назва (англійською мовою)
PLC «Zaporizhoblenergo»
Повна назва
ПАТ Запоріжжяобленерго
Повна назва (англійською мовою)
PLC «Zaporizhoblenergo»
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
вул. Сталеварів, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 – Модуль керування ТEU_CM_16
Лот № 2 Лот №2 – Розрядники.РВО
Період вимог/скарг з 13.10.2020 14:34 по 24.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Зміст
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Документи кваліфікації
13.10.2020 14:33
-
13.10.2020 14:27
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
06.10.2020 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасником ТОВ «Мітроль» надано Договір поставки №11/06 від 01 листопада 2016р. укладений з ДП «МЕКОМСЕРВІС» та відгук про виконання договорів поставки № 19 від 20.07.2020р. Наданий договір 2016 року не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки укладений раніше 2019 року. Враховуючи те, що Замовник не може впевнитись у документально підтвердженому досвіді виконання аналогічного договору, Учаснику потрібно завантажити договір укладений не раніше 2019 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та відгук до нього (з дотриманням вимог до відгуку та договору, вказаних у Додатку №1, Розділу I, частини ІІI «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»). 2. На підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником ТОВ «Мітроль» надано лист № 50 від 21.09.2020 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В колонці 6 «Досвід роботи (за фахом або на займаній посаді)» зазначеної вище довідки ТОВ «Мітроль» замість періоду/строку протягом якого відповідний працівник отримав досвід роботи, помилково зазначено кваліфікацію працівників. Таким чином, для того щоб учаснику ТОВ «Мітроль» відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 2 п. ІІІ розділу І Тендерної документації підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку відповідно до положень Тендерної документації в колонці 6 «Досвід роботи (за фахом або на займаній посаді)» якої вказати період/строк протягом якого відповідний працівник отримав досвід роботи за фахом або на займаній посаді. 3. На підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису тендерної пропозиції, Учасником було надано копію Наказу №01 від 13.08.2001р. та копію протоколу рішення загальних зборів учасників №1 від 08.08.2001р. на російській мові, що не відповідає вимогам п.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення», в якому зазначено, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська мова, учасник надає переклад цього документу. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника (в разі її використання) або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Зазначені документи не відносяться до документів, які згідно п.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» не перекладаються з російської на українську мову. Учаснику необхідно надати переклад до наказу №01 від 13.08.2001р. та протоколу рішення загальних зборів учасників №1 від 08.08.2001р або наказ №01 від 13.08.2001р. та протокол рішення загальних зборів учасників №1 від 08.08.2001р складені українською мовою.
Створено
09.10.2020 13:46
Надати до
10.10.2020 13:46
Період вимог/скарг з 15.10.2020 16:57 по 26.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
15.10.2020 16:49
-
Повідомлення про рішення
15.10.2020 16:31
Повідомлення про рішення
13.10.2020 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Лот № 3 Лот №3 – Рубильники, Ящики, Губки рубильника
Період вимог/скарг з 13.10.2020 16:37 по 24.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.10.2020 16:36
-
13.10.2020 16:32
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
06.10.2020 14:05
Витяг з ЄДР
Лот № 4 Лот № 4 – Вимикачі ВН-16 та комплектуючі, роз'єднувач РВР-10/4000
Період вимог/скарг з 13.10.2020 14:43 по 24.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Документи кваліфікації
13.10.2020 14:42
-
13.10.2020 14:32
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
06.10.2020 14:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником ТОВ «Виробниче підприємство «Електрозахист» надано лист б/н «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що не відповідає вимогам за формою, вказаними у додатку № 4 тендерної документації Таким чином, ТОВ «Виробниче підприємство «Електрозахист» надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складену за формою та за змістом вказаними у Додатку №4 до тендерної документації.
Створено
09.10.2020 13:50
Надати до
10.10.2020 13:50
Період вимог/скарг з 15.10.2020 16:57 по 26.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
15.10.2020 16:55
-
15.10.2020 16:37
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
13.10.2020 14:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.10.2020 16:01 по 27.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
16.10.2020 15:22
-
Повідомлення про рішення
16.10.2020 14:53
Повідомлення про рішення
15.10.2020 16:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.10.2020 11:39 по 31.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.10.2020 11:25
-
Повідомлення про рішення
20.10.2020 11:10
Повідомлення про рішення
16.10.2020 16:02
Витяг з ЄДР
Лот № 5 Лот № 5 - Запчастини для електрообладнання
Період вимог/скарг з 13.10.2020 16:39 по 24.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.10.2020 16:38
-
13.10.2020 16:35
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
06.10.2020 14:06
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-09-17-003733-c-c1
Підписаний і діє
Номер
331120
1 287 491.52 грн.
1 072 909.6 грн.
З ПДВ
Підписано
02.11.2020
Строк дії договору з
02.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
575 (штуки)
Рубильники, Ящики, Губки рубильника
Номенклатура
Рубильники, Ящики, Губки рубильника
Кількість
575
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
05.11.2020 13:58
-
05.11.2020 13:54
Підписаний договір
UA-2020-09-17-003733-c-c2
Підписаний і діє
Номер
431120
1 062 504 грн.
885 420 грн.
З ПДВ
Підписано
02.11.2020
Строк дії договору з
02.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
243 (штуки)
Запчастини для електрообладнання
Номенклатура
Запчастини для електрообладнання
Кількість
243
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
24 (комплект)
Запчастини для електрообладнання
Номенклатура
Запчастини для електрообладнання
Кількість
24
Одиниця виміру
комплекти
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
05.11.2020 14:02
-
05.11.2020 14:00
Підписаний договір
UA-2020-09-17-003733-c-a3
Підписаний і діє
Номер
421120
452 900 грн.
377 416.67 грн.
З ПДВ
Підписано
02.11.2020
Строк дії договору з
02.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
173 (штуки)
Вимикачі ВН-16 та комплектуючі, роз'єднувач РВР-10/4000
Номенклатура
Вимикачі ВН-16 та комплектуючі, роз'єднувач РВР-10/4000
Кількість
173
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
05.11.2020 14:01
-
05.11.2020 13:56
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-06-000043
Дата створення проекту
06.11.2020 14:56
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
06.11.2020 15:48
Дата публікації висновку про результати
23.11.2020 16:39
Дата завершення усунення порушень
27.11.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
28.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 815-79-65
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
НАКАЗ 06.11.2020 № 240 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.11.2020 №240 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 2) UA-2020-09-17-003733-c, ПАТ «Запоріжжяобленерго», ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.11.2020 00:00
Документи рішення
06.11.2020 15:48
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Лайт Системс» за лотом №3, ТОВ «Атум Енерджи України» за лотами №№ 4 та 5, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозиций переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПАТ Запоріжжяобленерго (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, протоколи засідання тендерного комітету Замовника, тендерну пропозиції учасника ТОВ «Лайт Системс» за лотом №3, ТОВ «Атум Енерджи України» за лотами №№ 4 та 5, повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2020, договір за лотом №3 від 02.11.2020 №331120, зміни до договору від 02.11.2020 договір за лотом №4 від 02.11.2020 №421120, зміни до договору від 02.11.2020, договір за лотом №5 від 02.11.2020 №431120, зміни до договору від 02.11.2020. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозиций переможців, своєчасності укладання договорів та оприлюднення, правомірності укладення додаткових угод – порушень не установлено. RISK2-13 не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Порушень законодавства не виявлено
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні
Дата висновку
23.11.2020 00:00
Дата публікації
23.11.2020 16:39
Документи висновку
23.11.2020 16:39
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 419 869.6 грн.
Період подання пропозицій
до 05.10.2020 14:00
Замовник:
ПАТ Запоріжжяобленерго
Контактний телефон:
+380612253610
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 419 869.6 грн.
Період подання пропозицій
до 05.10.2020 14:00
Замовник:
ПАТ Запоріжжяобленерго
Контактний телефон:
+380612253610
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності