Показати схожі тендери

Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-14-008328-b
План UA-P-2020-08-25-002193-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.11.2020 16:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.10.2020 14:00
Закінчення аукціону 16.10.2020 14:51
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
28 580 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
285 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.09.2020 16:21 до 15.10.2020 12:00
Завершено
Період уточнень
з 14.09.2020 16:21
до 05.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.09.2020 16:21
до 11.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.10.2020 14:00
до 16.10.2020 14:51
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2020 14:51
до 22.10.2020 15:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2020 15:24
до 02.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2020 15:24
до 13.11.2020 16:29
Період уточнень
з 14.09.2020 16:21 до 05.10.2020 00:00
Період оскарження
з 14.09.2020 16:21 до 11.10.2020 00:00
Період аукціону
з 16.10.2020 14:00 до 16.10.2020 14:51
Період кваліфікації
з 16.10.2020 14:51 до 22.10.2020 15:24
Період кваліфікації
з 16.10.2020 14:51 до 22.10.2020 15:24
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція
Інформація, що вимагається част.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана у оголошенні про проведення відкритих торгів, вказана у тендерній документації.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
142 900
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 25 банківські днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Замовник здійснює попередню оплату (аванс), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури, за умови надання Підрядником забезпечення авансового платежу у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії на суму авансового платежу
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 25 банківські днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів
Документи закупівлі
-
25.09.2020 14:04
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мельник Віталій Михайлович
Електронна пошта
Телефон
+380 (44) 249-1996
Сайт:
https://ua.energy/
Замовник
ЄДРПОУ
00100227
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Реєстр пропозицій
Учасник:
АРЕС-С
Пропозиція:
28 578 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»
Пропозиція:
27 600 000 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВДЕНЬЗАХІДЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУД
Пропозиція:
27 000 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
Пропозиція:
26 999 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД-СПМ+"
Пропозиція:
25 999 000 грн.
Учасник:
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"
Пропозиція:
24 900 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ПЕК"
Пропозиція:
24 895 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.10.2020 15:24 по 02.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Визнати переможцем на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування» 45454000-4 — Реконструкція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Південна енергетична компанія» (ЄДРПОУ 13877727), тендерна пропозиція якого відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
22.10.2020 15:23
-
16.10.2020 15:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пп. 2.4. Додатку 2 Тендерної документації Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), повинен надати документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: - акти завершених робіт (КБ-2в), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва; Учасником на вимогу пп. 2.4. Додатку 2 Тендерної документації надано копії документів які не підтверджують факт повного виконання робіт за договором підряду № 5990-ДнОЭ від 23.05.2019 укладеного із АТ «ДТЕК Дніпровські Електромережі». Згідно умов договору вартість робіт складає 19 855 691,96 грн. з ПДВ. У підтвердження було надано Акти приймання виконаних робіт за період жовтень-січень 2019 р. та квітень-липень 2020 р. на загальну вартість 17 659 020, 09 грн. з ПДВ. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель наступні документи у сканованому вигляді в форматі PDF: - акти завершених робіт (КБ-2в), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва, що підтверджує факт повного виконання робіт за договором підряду № 5990-ДнОЭ від 23.05.2019 укладеного із АТ «ДТЕК Дніпровські Електромережі».
Створено
20.10.2020 16:14
Надати до
21.10.2020 16:14
Договір
UA-2020-09-14-008328-b-a1
Завершився
Номер
01-097801-20
24 701 510.84 грн.
24 701 510.84 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.11.2020
Строк дії договору з
11.11.2020
по
31.01.2023
Сума оплати за договором
24 701 510.84
Сума оплати за договором без ПДВ
24 701 510.84
Номенклатура
1 (роботи)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція
Номенклатура
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція
Кількість
1
Одиниця виміру
работы
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Підписаний договір
13.11.2020 16:29
-
16.12.2022 12:03
-
Зміни до договору
29.10.2021
Статус
Опубліковано
Номер
2
керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
02.11.2021 14:53
-
Підписаний договір
Зміни до договору
13.12.2022
Статус
Опубліковано
Номер
4
У зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, враховуючи листи Підрядника № ЮЭ-11-19 від 18.11.2022 та № ЮЭ-09/28 від 19.09.2022, керуючись п. 17.2.1 Договору та частиною першою пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали дану Додаткову угоду № 4 до Договору № 01-097801-20 від 11.11.2020 року про таке:
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
13.12.2022 17:17
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-19-000144
Дата створення проекту
19.11.2020 16:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.11.2020 17:46
Дата публікації висновку про результати
11.12.2020 16:45
Дата завершення усунення порушень
29.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
11.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.11.2020 № 325 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 19.11.2020 № 325 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2020-09-14-008328-b 14.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.11.2020 00:00
Документи рішення
19.11.2020 17:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго»» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Замовника від 14.09.2020 № 270/20-КО (із змінами від 24.09.2020 № 291/20-КО) (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та внесення змін до неї від 18.09.2020, 01.10.2020, 02.10.2020 та від 03.10.2020, роз’яснення Замовника від 22.09.2020, від 02.10.2020 та від 07.10.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Південна енергетична компанія» (далі – ТОВ «ПЕК»), реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.10.2020, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 22.10.2020 № 190/20-ТС, повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2020, договір про закупівлю від 11.11.2020 № 01-097801-20 (далі – договір про закупівлю). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до таблиці № 1 розділу ІV додатку № 3 до тендерної документації, Замовник установив вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників переліку запропонованого устаткування (обладнання) та основних матеріалів згідно з робочим проєктом «ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ «Березань». Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування» (далі – робочий проєкт), який містить інформацію про найменування та тип устаткування (обладнання) та основних матеріалів, досвід виробництва, виробника (із зазначенням країни виробника), необхідних для виконання робіт. Учасник ТОВ «ПЕК» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34 в таблиці № 1 розділу ІV якої наведено перелік устаткування (обладнання) та основних матеріалів згідно з робочим проєктом, проте, за порядковими номерами із 3 по 35 – країна виробник не зазначена, чим не дотримано вимоги таблиці № 1 розділу ІV додатку № 3 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПЕК» та уклав з ним договір про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕК» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.12.2020 00:00
Дата публікації
11.12.2020 16:45
Документи висновку
11.12.2020 16:45
-
Оскарження в суді
Позовна заява НЕК "Укренерго" від 09.11.2020р. про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ (додається у вкладенні). Інформація про відкриття провадження у справі та номер провадження будуть зазначені Замовником протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про його відкриття.
Дата публікації
28.12.2020 18:54
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Державною аудиторською службою України було здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b за результатами якого був опублікований висновок від 11.12.2020 року в якому встановлено, що відповідно до таблиці № 1 розділу ІV додатку № 3 до тендерної документації, Замовник установив вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників переліку запропонованого устаткування (обладнання) та основних матеріалів згідно з робочим проєктом «ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ «Березань». Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування» (далі – робочий проєкт), який містить інформацію про найменування та тип устаткування (обладнання) та основних матеріалів, досвід виробництва, виробника (із зазначенням країни виробника), необхідних для виконання робіт. Учасник ТОВ «ПЕК» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34 в таблиці № 1 розділу ІV якої наведено перелік устаткування (обладнання) та основних матеріалів згідно з робочим проєктом, проте, за порядковими номерами із 3 по 35 – країна виробник не зазначена, чим не дотримано вимоги таблиці № 1 розділу ІV додатку № 3 до тендерної документації, що визнано достатньою правовою підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ПЕК» на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, а саме: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» За результатами розгляду Висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року встановлено, що дійсно у розділі IV додаток 3 ТД міститься таблиця №1 у стовбцях якої зазначений обсяг інформації який необхідно викласти у таблиці, в тому числі інформація щодо назви та країни виробника. Учасник ТОВ «ПЕК» надав довідку від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34 в таблиці № 1 розділу ІV якої в стовбці «назва та країна виробника» учасником наведені інформація щодо назви виробника, а саме: ТОВ «Метало Гальва Україна», ПРАТ «ЗКЗ», ПРАТ «ВО «Стальканат Сілур», ТОВ «НВП Вольтен». Відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Скориставшись правом, наданим замовнику абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник НЕК «Укренерго» звернувся до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України в результаті чого була отримана інформація щодо реєстраційних даних виробників з підтвердженням, в тому числі, їх місяця реєстрації в Україні по кожному окремо, які додаються, а саме: ТОВ «Метало Гальва Україна» Україна, 07544, Київська обл., Баришівський р-н, село Коржі, вул. Господарська, будинок 2 ПРАТ «ЗКЗ», Україна, 69093, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Гладкова, будинок 2 ПРАТ «ВО «Стальканат Сілур», Україна, 65007, Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна, будинок 16 ТОВ «НВП «Вольтен» Україна, 08130, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, будинок 26 Таким чином під час перевірки підтвердженням інформації, наданої учасником на підставі абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником була отримана інформація щодо країни реєстрації виробника щодо кожного виробника зазначеного учасником у Довідці від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34. Висновком Держаудитслужбою про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року встановлена не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Процес встановлення невідповідності передбачає співставлення умов технічної специфікації з інформацією викладеною у тендерній пропозиції учасника в результаті чого встановлюється невідповідність. Тобто, в Держаудитслужбою встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації в частині критерію «країна виробника». Звертаю увагу, що відповідно до Розділу IV Додатку №3 до ТД устаткування (обладнання), яке пропонує учасник, повинно відповідати технічним характеристикам відповідно до проектних рішень з урахуванням що після посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, джерело його походження або виробника слід сприймати з виразом «або еквівалент». Технічні характеристики устаткування (обладнання) викладені в робочому проекті ПЛ220кВ Трихатки – Доброславська (інв.№13713) з відгалуженням на ПС 220кВ «Березань». Реконструкція анкерного прогону оп. №130-оп. №196 Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада № 1789 (далі по тексту – Робочий проект). Таким чином, відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону повинна була бути встановлена не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації, а саме проектним рішенням, які містяться в Робочому проекті. Аналізуючи характеристики устаткування (обладнання) зазначені в Робочому проекті за критерієм «країна виробника», звертаю увагу, що такий критерій не зазначений. Тобто, неможливо провести співставлення характеристики устаткування (обладнання) за критерієм «країна виробника» зазначеного у Робочому проекті та характеристики устаткування (обладнання) зазначеним учасником у Довідці від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34. Крім іншого, згідно умов ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Розділу IV Додатку №3 до ТД конкретне місце походження устаткування (обладнання) повинно містити та сприйматися з виразом «або еквівалент». Тобто, місце походження товару, країна виробник не може використовуватися як критерій для встановлення відповідності пропозиції учасника умовам технічної специфікація, відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Зазначення у графі «назва та країна виробник» у таблиці №1 розділу ІV додатку № 3 до ТД носить довідковий характер та не є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі. Оскільки використання таких характеристик устаткування (обладнання) як місце походження товару, країна виробник не може бути критерієм для оцінки тендерної пропозиції учасника то і не може впливати на зміст тендерної пропозиції. В зв’язку з чим не зазначення учасником у довідці від 12.10.2020 р. №ЮЭ-10/34 у графі «назва та країна виробник» у таблиці №1 розділу ІV додатку № 3 до ТД країни виробника пов’язано суто з оформленням тендерної пропозиції та має характер формальної (несуттєвої) помилки в розумінні п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ та п. 1 Розділу ІІІ ТД. Крім іншого зазначаю, що відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» критерії та методика оцінки визначаються замовником у тендерній документації. Згідно п. 1 розділу V ТД оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Електронною системою закупівель автоматично на підставі визначеного у тендерній документації критерію була здійснена оцінка тендерних пропозицій учасників за результатами якої найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана цінова пропозиція ТОВ «ПЕК», яка склала 24 895 000,00 грн. Таким чином, у повній відповідності до чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель ТОВ «ПЕК» було визнано переможцем на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція» та укладено договір від 11.11.2020 р. №01-097801-20 відповідно до умов якого сторони виконують свої зобов’язання належним чином (здійснені заходи, понесені витрати обома сторонами), а саме: учасником торгів понесено витрати для підготовки в участі у закупівлі, Замовником відповідно до умов договору здійснено авансовий платіж, ТОВ «ПЕК» здійснено зустрічні договори з постачальниками устаткування та матеріалі, вищевказані роботи внесено до графіку вимкнення ліній. На підставі вищевикладеного, просимо Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року скасувати.
Дата публікації
17.12.2020 14:20
Повідомлення
Відповідь
Запит про надання пояснень
11.12.2020 року Державною аудиторською службою України опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b яким Держаудитслужба зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням щодо змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме яким чином розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України враховуючи, що відповідно ч. 1. ст. 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Аналогічна норма міститься у ч. 1 ст. 651 ЦКУ, а саме: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Законами України не передбачено такої підстави для розірвання договору як висновок Державної аудиторської служби України. За результатами процедури закупівлі був укладений договір від 11.11.2020 р. №01-097801-20 умовами якого також не передбачено такої підстави для розірвання, як висновок Державної аудиторської служби України. Відповідно до умов договору від 11.11.2020 р. №01-097801-20 сторони виконують свої зобов’язання належним чином відповідно до умов договору (здійснені заходи, понесені витрати обома сторонами), обоюдної згоди сторін на розірвання договору не має. Враховуючи вищевикладене та те що, а ні Договір від 11.11.2020 р. №01-097801-20, а ні жоден закон не містить такої підстави для розірвання договору як висновок Державної аудиторської служби України, прошу надати роз’яснення, яким чином виконати зобов’язання викладені у Висновку Держаудитслужбі про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року щодо розірвання договору не порушуючи норми Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Висновку
16.12.2020 13:34
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 580 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2020 12:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380 (44) 249-1996
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 580 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2020 12:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380 (44) 249-1996
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності