Показати схожі тендери

Закупівля «Реставрація фасадів пам’ятки архітектури національного значення – Костьолу Святого Миколая (охоронний № 902/1) ДП «Національний будинок органної та камерної музики України» по вул. Велика Васильківська, 75 у Печерському районі м. Києва». (Коригування) від ДП Національний будинок органної та камерної музики України.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-11-002997-a
План UA-P-2020-09-11-004733-c link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 28.01.2021 21:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.10.2020 12:07
Закінчення аукціону 19.10.2020 12:46
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
142 835 527 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
800 000 грн. (0,56 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2020 20:50 до 17.10.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2020 20:50
до 07.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2020 20:50
до 13.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.10.2020 12:07
до 19.10.2020 12:46
Завершено
Період кваліфікації
з 19.10.2020 12:46
до 04.01.2021 14:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2020 15:12
до 15.01.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 04.01.2021 14:51
-
Період уточнень
з 11.09.2020 20:50 до 07.10.2020 00:00
Період оскарження
з 11.09.2020 20:50 до 13.10.2020 00:00
Період аукціону
з 19.10.2020 12:07 до 19.10.2020 12:46
Період кваліфікації
з 19.10.2020 12:46 до 04.01.2021 14:51
Період кваліфікації
з 19.10.2020 12:46 до 04.01.2021 14:51
Основні параметри
«Реставрація фасадів пам’ятки архітектури національного значення – Костьолу Святого Миколая (охоронний № 902/1) ДП «Національний будинок органної та камерної музики України» по вул. Велика Васильківська, 75 у Печерському районі м. Києва». (Коригування)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
700 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реставрація фасадів пам’ятки архітектури національного значення – Костьолу Святого Миколая (охоронний № 902/1) ДП «Національний будинок органної та камерної музики України» по вул. Велика Васильківська, 75 у Печерському районі м. Києва». (Коригування)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 75
Дата постачання по
20.12.2021 20:55
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Категорія: відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівлі викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями тощо), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути посвідчений нотаріально. Якщо Учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іншою мовою з одночасним наданням перекладу українською мовою. Переклад пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір - 700 000 грн., вид - банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Форма та зміст банківської гарантії оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) (більш детальну інформацію зазначено в пунктах 2, 3 розділу ІІІ тендерної документації).
Документи закупівлі
-
09.10.2020 18:53
-
09.10.2020 18:50
Тендерна документація
09.10.2020 18:50
Проект договору
09.10.2020 18:50
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
09.10.2020 18:50
Критерії прийнятності
09.10.2020 18:50
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кононенко Ольга Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380445291506
Факс
+380445295319
Сайт:
http://www.organhall.kiev.ua
Замовник
ЄДРПОУ
05509524
Повна назва
ДП Національний будинок органної та камерної музики України
Поштовий індекс
03150
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Велика Васильківська, 77
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ БРФ Відродження
Пропозиція:
128 498 280 грн.
Учасник:
ТОВ МАКСИМУС КОНСТРАКШН
Пропозиція:
120 000 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"
Пропозиція:
119 900 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженною відповідальністю "РЕСТАВРАЦІЙНА КОМПАНІЯ УЮТНИЙ ДІМ"
Пропозиція:
107 870 526.99 грн.
Учасник:
ТОВ ОКБУД ПЛЮС
Пропозиція:
80 000 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 23.10.2020 15:12 по 03.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Не надав забезпечення тендерної пропозиці. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення вимагалося Замовником. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
23.10.2020 15:12
-
23.10.2020 15:05
-
19.10.2020 12:46
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.10.2020 13:52 по 10.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
30.10.2020 13:52
-
30.10.2020 13:49
-
23.10.2020 15:13
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 27.11.2020 14:41 по 08.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
27.11.2020 14:41
-
27.11.2020 14:36
-
06.11.2020 15:03
Повідомлення про рішення
30.10.2020 13:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Завантажений файл «довідка про наявність обладнання та матер тех бази.pdf» містить Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі вих. № 1062 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний)), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником не зазначено наявність не менше однієї автовишки. 2) Завантажений файл «довідка про наявність обладнання та матер тех бази.pdf» містить Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі вих. № 1062 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: довідка містить суперечливу інформацію щодо всіх позицій транспортних засобів, яка зазначена в стовпчику Власні або Орендовані. 3) Завантажений файл «довідка про наявність обладнання та матер тех бази.pdf» містить Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі вих. № 1062 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний)), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником зазначено в позиції 65 Нежитлові складське приміщення, що розташоване за адресою м. Бориспіль, Київська обл., вулиця Сергія Оврашка,1 - 436 кв.м. – Орендоване на підставі договору оренди № 1/27/06/2019 від 27.06.2019 р. ТОВ «Група Компаній «Сантіно». 4) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником зазначено посаду та/або робочу професію працівника в позиції 8 - Висоцький Микола Олександрович - Майстер дільниці (Виконроб), щодо якої не надані документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника (Висоцького М.О. як Виконроб). 5) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника в позиції 15 - Стрижа Сергій Григорійович - Маляр, муляр, штукатур, опоряджувальник будівельний, щодо якої не надані документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника (Стрижа С.Г.) 6) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником, щодо Штатний/найманий працівник, зазначено в позиції 16 - Гоголь Андрій Миколайович - Маляр, муляр, штукатур, опоряджувальник будівельний – найманий, що суперечить інформації, зазначеній у Штатному розкладі ТОВ "Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» станом на 01.09.2020 р. 7) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником, щодо Штатний/найманий працівник, зазначено в позиції 31 - Левченко Ігор Володимирович- столяр – найманий, що суперечить інформації, зазначеній у Штатному розкладі ТОВ "Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» станом на 01.09.2020 р. 8) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника в позиції 32 - Головушкін Іван Андрійович- столяр, щодо якої не надані документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника (Головушкін І.А.). 9) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником, щодо Штатний/найманий працівник, зазначено в позиції 39 - Золотарьов Олександр Вікторович- каменяр – найманий, що суперечить інформації, зазначеній у Штатному розкладі ТОВ "Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» станом на 01.09.2020 р. 10) Завантажений файл «копія штатного розкладу.pdf» містить Штатний розклад ТОВ "Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» станом на 01.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: штатний розклад містить суперечливу інформацію, а саме: «ЗАТВЕРДЖУЮ» Штат у кількості 105 (сто п’ять) одиниць з фондом оплати праці 407 500,00 гривень (Сімсот одна тисяча двісті п’ятдесят грн. 00 коп.). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) підпункт 1.1. пункт 1 Додаток 1 до тендерної документації 2) пункт 1 Додаток 1 до тендерної документації 3) підпункт 1.3. пункт 1 Додаток 1 до тендерної документації 4) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 5) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 6) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 7) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 8) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 9) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 10) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Привести Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі відповідність до достовірних даних щодо наявності не менше однієї автовишки. 2) Привести Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі щодо всіх позицій транспортних засобів у відповідність до достовірних даних зазначених у Договорі купівлі-продажу майна та інших основних засобів № 0312 від 03.12.2012 р. Наявність власних транспортних засобів підтвердити наданням: копій реєстраційних документів (технічних паспортів та/або копій свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів/машин). 3) Надати копії документів, що підтверджують право використання обладнання, матеріально-технічної бази на праві користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) щодо позиції 65 Нежитлові складське приміщення, що розташоване за адресою м. Бориспіль, Київська обл., вулиця Сергія Оврашка, 1. 4) Надати документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копію наказу про прийняття на посаду та/або копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування) або копію цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками щодо позиції 8 - Висоцький Микола Олександрович - (Виконроб), у відповідності до інформації зазначеної в довідці (документах), підтверджуючих наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. 5) Надати документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копію наказу про прийняття на посаду та/або копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування) або копію цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками щодо позиції 15 - Стрижа Сергій Григорійович - Маляр, муляр, штукатур, опоряджувальник будівельний, у відповідності до інформації зазначеної в довідці (документах), підтверджуючих наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. 6) Привести Штатний розкладі у відповідність до достовірних даних щодо позиції 16 - Гоголь Андрій Миколайович - Маляр, муляр, штукатур, опоряджувальник будівельний, з урахуванням Цивільно-правового договору № 26 від 24 вересня 2020 р. 7) Привести Штатний розкладі у відповідність до достовірних даних щодо позиції 31 - Левченко Ігор Володимирович- столяр, з урахуванням Цивільно-правового договору № 23 від 24 вересня 2020 р. 8) Надати документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копію наказу про прийняття на посаду та/або копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування) або копію цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками щодо позиції 32 - Головушкін Іван Андрійович- столяр, у відповідності до інформації зазначеної в довідці (документах), підтверджуючих наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. 9) Привести Штатний розкладі у відповідність до достовірних даних щодо позиції 39 - Золотарьов Олександр Вікторович- каменяр, з урахуванням Цивільно-правового договору № 1 від 24 вересня 2020 р. 10) Привести штатний розклад у відповідність до достовірних даних щодо кількості одиниць та фонду оплати праці з урахуванням чинного законодавства України, в тому числі Господарського кодексу України щодо показників суб’єкта малого підприємництва.
Створено
18.11.2020 15:05
Надати до
19.11.2020 15:05
Період вимог/скарг з 28.12.2020 15:50 по 08.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Не надав забезпечення тендерної пропозиці. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення вимагалося Замовником. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
28.12.2020 15:50
-
28.12.2020 15:47
Повідомлення про рішення
28.12.2020 11:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.12.2020 16:20 по 08.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
28.12.2020 16:20
-
28.12.2020 16:15
Повідомлення про рішення
28.12.2020 15:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.12.2020 16:50 по 08.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"
Документи кваліфікації
28.12.2020 16:49
-
28.12.2020 16:43
Повідомлення про рішення
28.12.2020 16:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 04.01.2021 13:21 по 15.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
04.01.2021 13:21
-
04.01.2021 13:12
Повідомлення про рішення
28.12.2020 17:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 04.01.2021 14:51 по 15.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
04.01.2021 14:51
-
04.01.2021 14:45
Повідомлення про рішення
04.01.2021 13:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-10-26-000048
Дата створення проекту
26.10.2020 14:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.10.2020 16:27
Дата публікації висновку про результати
18.11.2020 18:27
Дата завершення усунення порушень
03.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
17.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2020 № 298 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 23.10.2020 № 298 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2020-09-11-002997-a 11.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.10.2020 00:00
Документи рішення
26.10.2020 16:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Національний будинок органної та камерної музики України» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 11.09.2020 № 7/14, рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 05.10.2020 № 18665-р/пк-пз та № 18666-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Окбуд Плюс» та товариства з обмеженою відповідальністю «Реставраційна компанія уютний дім», протоколи засідання тендерного комітету від 23.10.2020 № 9/14, від 29.10.2020 № 10/14 та від 05.11.2020 № 11/14. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи щодо недопущення у подальшому неповноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Дата висновку
13.11.2020 00:00
Дата публікації
18.11.2020 18:27
Документи висновку
18.11.2020 18:27
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення
Дата публікації
25.11.2020 16:29
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Відповідь
Роз'яснення щодо висновку
запит на роз'яснення
Висновку
19.11.2020 18:24
Замовник
Документи повідомлення
19.11.2020 18:25
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
142 835 527 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2020 00:00
Замовник:
ДП Національний будинок органної та камерної музики України
Контактний телефон:
+380445291506
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
142 835 527 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2020 00:00
Замовник:
ДП Національний будинок органної та камерної музики України
Контактний телефон:
+380445291506
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності