Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту) від Служба автомобільних доріг в Одеській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-11-002859-a
План UA-P-2020-09-11-009438-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.02.2021 11:51
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.02.2021 12:43
Закінчення аукціону 05.02.2021 13:04
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 288 933 035 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 889 330.35 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2020 17:42 до 18.11.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2020 17:42
до 08.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2020 17:42
до 14.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 27.11.2020 21:51
до 06.01.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.02.2021 12:43
до 05.02.2021 13:04
Завершено
Період кваліфікації
з 05.02.2021 13:04
до 05.02.2021 15:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.02.2021 15:18
до 16.02.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.02.2021 15:18
до 26.02.2021 11:51
Період уточнень
з 11.09.2020 17:42 до 08.11.2020 00:00
Період оскарження
з 11.09.2020 17:42 до 14.11.2020 00:00
Період аукціону
з 05.02.2021 12:43 до 05.02.2021 13:04
Період кваліфікації
з 27.11.2020 21:51 до 06.01.2021 00:00
Період кваліфікації
з 05.02.2021 13:04 до 05.02.2021 15:18
Період кваліфікації
з 05.02.2021 13:04 до 05.02.2021 15:18
Основні параметри
Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту)
Construction of a public road of state importance M-28 Odessa - South - / M-14 / with entrances (entrance to the Odessa seaport)
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
11 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту) (джерело фінансування - державний бюджет)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Construction of a public road of state importance M-28 Odessa - South - / M-14 / with entrances (entrance to the Odessa seaport)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт здійснюється на протязі 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. (більш детально викладено в проекті договору)
Документи закупівлі
-
10.11.2020 16:42
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Носуленко Анна Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nosulenko Anna Sergiivna
Електронна пошта
Телефон
+380487932826
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
25829550
Назва (англійською мовою)
Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
Повна назва
Служба автомобільних доріг в Одеській області
Повна назва (англійською мовою)
Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
Поштовий індекс
65031
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. М. Грушевського, 49
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
2 210 000 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
2 208 821 339 грн.
Учасник:
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ Еліт-Строй
Пропозиція:
Учасник:
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті)
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ Еліт-Строй : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавс
Зміст
Відповідно до умов п. 3.13. розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до тендерної документації (надалі – ТД), замовником вимагалось надання чинного сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату). Однак, у складі тендерної пропозиції учасником не було надано чинного сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату). Прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Еліт-Строй», відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 с. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Документи прекваліфікації
27.11.2020 22:57
Витяг з ЄДР
ТОВ "Автомагістраль-Південь" : [email protected]
2 210 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
27.11.2020 22:57
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
2 208 821 339 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
27.11.2020 22:58
Витяг з ЄДР
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
27.11.2020 22:58
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
f6ad96cde4d94532973a451c65810f64
Створено
07.12.2020 17:04
Надати до
08.12.2020 17:04
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В актах Кб2в , поданих у складі ТП учасника, замовник не знаходить достатнє підтвердження об’ємів робіт, що вимагаються умовами тендерної документації, а саме: Влаштування покриття із цементобетонних сумішей - 102 400 м2; Влаштування шару основи дорожнього одягу або регенерація конструктивних шарів або ремонт основи методом холодного ресайклінгу - 117 622 м2; 2) У складі поданої ТП учасника, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надано копію цивільно-правового договору з геодезистом Харченком О.В., у якому не зазначено строку його дії. Тому не виявляється можливим пересвідчитись, чи договір залишається діючим до теперішнього часу. 3) У складі поданої ТП учасника, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надано копію наказу про призначення працівника Султанова Шахалі Амурхановича, назва посади за котрим не відповідає назві посади, зазначеної у довідці про наявність працівників. 4) в наданих документах Замовник не знаходить підтвердження матеріально-технічної бази за пунктами 15-19 та 22-27 довідки про наявність у учасника техніки…. від 117.11.20р. №188/11. 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.1.3. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, зокрема: Влаштування покриття із цементобетонних сумішей - 102 400 м2; Влаштування шару основи дорожнього одягу або регенерація конструктивних шарів або ремонт основи методом холодного ресайклінгу - 117 622 м2; 2) Відповідно до п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці про наявність працівників, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують можливість залучення до виконання робіт по предмету закупівлі працівників, зазначених в Довідці; 3) Відповідно до п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці про наявність працівників, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують можливість залучення до виконання робіт по предмету закупівлі працівників, зазначених в Довідці; 4. Відповідно до п.1.1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати акти Кб2в, які підтвердять запитувані об’єми аналогічних робіт або надати пояснення в яких файлах/актах, на яких сторінках, під якими пунктами міститься відповідне підтвердження в складі документів тендерної пропозиції. 2) На виконання вимог п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД надати копію цивільно-правового договору з геодезистом Харченком О. В. із зазначенням конкретного строку його дії, наприклад доповнити договір додатковою угодою з чітким визначенням строку дії договору. 3) На виконання вимог п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД надати копію наказу про призначення працівника Султанова Шахалі Амурхановича, назва посади за котрим відповідатиме зазначеній у довідці про наявність працівників. Або надати довідку про наявність працівників, у якій назва посади працівника Султанова Шахалі Амурхановича відповідатиме зазначеній у наказі. 4)надати підтвердження наявності техніки вказаної за пунктами 15-20;22-27 довідки, або надати пояснення в яких файлах та на яких сторінках міститься таке підтвердження в складі документів тендерної пропозиції.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
2 208 821 339 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
30.12.2020 11:12
Витяг з ЄДР
30.12.2020 10:24
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
d206a290671949959ed3b472a5bc4bbc
Створено
30.12.2020 09:50
Надати до
31.12.2020 09:50
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції надано довідку, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій, у стовпчику 5 «Зазначення приналежності» по переліку техніки (п.1-25) не зазначено словосполучення «право користування». 2. Посилання на вимоги тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності: 1) Відповідно до приміток під п. 1.1. частини І Додатку 3 тендерної документації, у стовпчику 5 «Зазначення приналежності*» зазначається наступна інформація: * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Привести довідку, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідність. А саме – в стовпчику 5 «Зазначення приналежності» по усьому переліку техніки (п.1-25) додати словосполучення «право користування».
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Викладена іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією
Зміст
У складі Пропозиції ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) надано файл "16.1.14 Сертифікат ч. 6.pdf" та "16.1.14 Сертифікат ч. 5.7z" викладений іншою мовою, ніж російська та українська, і не надано відповідного перекладу, як це вимагається підпунктом 7.3 пункту 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І тендерної документації (надалі – ТД). Пункт 7 розділу І ТД містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Згідно п.п. 7.2. п. 7 розділу І ТД, усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема, копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. Згідно п.п. 7.3. п. 7 розділу І ТД Якщо в складі Пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. З огляду на вищезазначене, прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті), відповідно до абз. 2, п. 2, ч. 1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією);
Документи прекваліфікації
30.12.2020 10:25
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 05.02.2021 15:18 по 16.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
визначено переможцем
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
05.02.2021 15:17
-
05.02.2021 13:05
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-11-002859-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2 208 821 339 грн.
1 840 684 449.17 грн.
З ПДВ
Підписано
25.02.2021
Строк дії договору з
25.02.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту) (джерело фінансування - державний бюджет)
Номенклатура
Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту) (джерело фінансування - державний бюджет)
Кількість
1
Одиниця виміру
роб.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.02.2021 11:51
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-04-20-000010
Дата створення проекту
20.04.2021 09:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.04.2021 12:29
Дата публікації висновку про результати
18.05.2021 18:45
Дата завершення усунення порушень
02.06.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
15.05.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 925-99-84
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.04.2021 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-09-11-002859-a 11.09.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.04.2021 00:00
Документи рішення
20.04.2021 12:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, питання подання інформації під час проведення процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.11.2020 (зі змінами) (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 21.09.2020 та відповідь Замовника від 22.09.2020, вимога про усунення порушення від 16.09.2020 та рішення Замовника від 18.09.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі - Колегія АМКУ) від 19.10.2020 № 19500-р/пк-пз та № 19498-р/пк-пз, від 24.11.2020 № 21809-р/пк-пз, від 23.12.2020 № 23785- р/пк-пз, від 26.01.2021 № 1307-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), товариства з обмеженою відповідальністю «Еліт – Строй» та ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI ANONIM SIRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) до 08.12.2020 та ТОВ «Ростдорстрой» до 31.12.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол (рішення) засідання тендерного комітету про намір укласти договір про закупівлю від 05.02.2021 №15, повідомлення про намір укласти договір від 05.02.2021, договір підряду від 25.02.2021 № 2Б, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 06.05.2021 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 3.3.1 розділу 6 тендерної документації установив вимогу щодо формування договірної ціни та передбачив, що договірна ціна з розрахунками надається у паперовому вигляді, а також обов’язково на будь-якому електронному носії, протягом п’яти днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). Таким чином, Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання договірної ціни з розрахунками у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. У пункті 3.2. розділу ІІІ додатку № 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо наявності в учасника власної чи залученої випробувальної лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт та передбачив, що для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) учасник повинен надати, зокрема, документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання учасником. Так, у технічному завданні Замовника міститься інформація про виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема, будівельними матеріалами, такими як, сумішами цементно-піщаними та цементнобетонними (відповідно до ДСТУ 8858:2019) (додаток № 4 до тендерної документації). Слід зазначити, що стандарт ДСТУ 8858:2019 «Суміші цементобетонні дорожні та цементобетон дорожній. Технічні умови», затверджений наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 07.06.2019 № 144 (далі - ДСТУ 8858:2019) поширюється на суміші цементобетонні дорожні й цементобетон дорожній, які застосовують для будівництва покриттів та основ автомобільних доріг, зокрема, загального користування та установлює технічні вимоги до сумішей цементобетонних і цементобетону дорожніх, матеріалів для їхнього приготування, правил приймання і методів контролювання якості. Зазначений стандарт ДСТУ 8858:2019 прийнятий з наданням чинності з 01.07.2020. При цьому учасники ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі своїх тендерних пропозицій надали сертифікат визначення спроможності проведення вимірювань від 12.03.2020 № РН-008/2020 та свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 відповідно, які не містять відомостей про спроможність лабораторії проводити вимірювання контролю якості виробництва цементно-піщаної та цементнобетонної сумішей (в тому числі і матеріалів для їхнього приготування) відповідно до установлених ДСТУ 8858:2019 вимог, правил та методів контролю якості, чим не дотримали вимог пункту 3.2. розділу ІІІ додатку № 3 до тендерної документації Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Автомагістраль-Південь», які таких, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та допустив їх до оцінки. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пункт нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства. За результатами аналізу питання подання інформації під час проведення процедури закупівлі установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договору підряду від 25.02.2021 № 2Б з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
13.05.2021 00:00
Дата публікації
18.05.2021 18:45
Документи висновку
18.05.2021 18:45
-
Оскарження в суді
Замовником прийняв рішення про оскарження висновку до суду. номер відкритого провадження - П/420/9192/21
Дата публікації
23.06.2021 13:20
Документи оскарження в суді
23.06.2021 13:21
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. 1. Підпунктом 3.3.1 пункту 3 розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від переможця надання пакету документів (розрахунок договірної ціни з розрахунками) протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір у паперовому вигляді. Просимо звернути увагу. Саме від переможця. Вимогами ж част. 8, ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати саме від учасників подання у паперовому вигляді інформації. Відповідно до п. 18 та п.37 ч.1 , ст. 1 Закону, це є різні поняття, які неможливо між собою ототожнювати. Жодних порушень част.8, ст. 12 Закону тендерна документація не містить. 2.Замовник у тендерній документації зазначив, що для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо АБО копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Звертаємо увагу на те, що Замовником не була встановлена вимога щодо наявності свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ 8858:2019. Учасники процедури закупівель, зокрема ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «РДС» надали у складі своїх тендерних пропозицій чинні свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, чим виконали вимогу тендерної документації. Разом з тим, гарантійний лист від Учасників – Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальні лабораторії, будуть виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт також наявні у складі тендерної пропозиції вищезазначених учасників. Таким чином, даними учасниками надано у складі своєї тендерної пропозиції належно документальне підтвердження наявності вимірювальних лабораторій у відповідності до вимог, встановлених Замовником у тендерній документації. У цьому контексті варто наголосити на тому, що Замовником у тендерній документації не ставилось окремих вимог щодо відповідності свідоцтва, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 саме вимогам ДСТУ 8858:2019. До того ж, повідомляємо, що Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 передбачають проведення вимірювань матеріалів на підставі ДСТУ Б В.2.7-232:2010 Будівельні матеріали. Пісок для будівельних робіт. Методи вимірювань, який поширюється на методи випробування пісків природних, із відходів промисловості та штучних, що використовуються для виробництва будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт та ДСТУ Б В.2.7-114-2002 (ГОСТ 10181-2000) Будівельні матеріали. Суміші бетонні. Методи випробувань, який поширюється на бетонні суміші для приготування важкого, дрібнозернистого і легкого бетонів і встановлює правила відбирання проб і методи визначення легкоукладальності, середньої густини, пористості, розшаровуваності, температури і дотриманості властивостей бетонної суміші. З вищевикладеного випливає, що надані у складі тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 в повному обсязі підтверджує спроможність залучених вимірювальних лабораторій проводити вимірювання контролю якості виробництва цементно-піщаної та цементно-бетонної сумішей (в тому числі і матеріалів для їхнього приготування). Надані свідоцтва отримані учасниками раніше, ніж набрало чинності ДСТУ 8858:2019 «Суміші цементобетонні дорожні та цементобетон дорожній. Технічні умови», але законодавство України не встановлює обов’язок та не містить вимог щодо внесення змін у документи про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) у разі набуття чинності ДСТУ. В даному контексті також варто додати, що з 01 січня 2016р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, стаття 7 якого передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології. В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» відсутнє поняття «атестація чи сертифікація лабораторії» тощо. До 01.01.2016 року атестація вимірювальних лабораторій регламентувалася статтями 10, 22, 24, 37, 38 Закону України «Про метрологію і метрологічну діяльність» (попередня редакція закону). На сьогоднішній день проведення атестації лабораторії не є обов’язковим згідно з законодавством, а єдиний законодавчо визначений порядок атестації (сертифікації) лабораторії відсутній, у зв’язку з чим лабораторії отримують різні документи, що підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію). Так, до кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. Організація і порядок проведення атестації в державній метрологічній системі були встановлені «Правилами уповноваження і атестації в державній метрологічній системі», затвердженими наказом Держспоживстандарту України від 29 березня 2005 року №71 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 13 квітня 2005 року під № 392/10672, які на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.09.2015 № 1192 «Про затвердження Критеріїв, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації», втратили чинність 01.01.2016 року. Даний наказ було прийнято з метою гармонізації метрологічного законодавства України з Європейськими вимогами. Органи, що проводили атестацією лабораторій згідно з відміненим Порядком, продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на добровільних засадах, створюючи власні (корпоративні) вимоги. Таким чином, відповідно до чинного законодавства України у Замовника відсутні правові підставі для встановлення окремих вимог щодо відповідності випробувальної дорожньої лабораторії саме та/або виключно ДСТУ 8858:2019, так як дане питання не регламентоване законодавством та призвело б до дискримінації учасників відкритих торгів. Надані Товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» документи в повній мірі відповідали вимогам тендерної документації, а отже підстави для відхилення відсутні. Даний висновок буде оскаржуватися в судовому порядку.
Дата публікації
25.05.2021 17:16
Документи інформації про усунення порушення
25.05.2021 17:18
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з будівництва автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-11-002859-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
29.04.2021 12:50
Орган перевірки
07.05.2021 00:00
Документи повідомлення
29.04.2021 12:51
-
Відповідь
відповідь на запит Держаудитслужби України
Технічні/ якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі проектної документації. Стосовно "обгрунтування розміру витрат" - не зрозуміло, що мається на увазі. Під час оголошення та проведення процедури закупівлі така інформація не вказується. Також не зрозуміло, які саме документи ви бажаєте отримати.
Рішеня
06.05.2021 15:56
Замовник
Документи повідомлення
06.05.2021 15:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 288 933 035 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2020 10:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг в Одеській області
Контактний телефон:
+380487932826
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 288 933 035 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2020 10:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг в Одеській області
Контактний телефон:
+380487932826
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності