Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки програмно-апаратного комплексу та програмної продукції захищеної мережі передачі даних від Державна казначейська служба України.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-10-008837-b
План UA-P-2020-09-10-009741-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.11.2020 16:05
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 28.10.2020 14:43
Закінчення аукціону 28.10.2020 15:04
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
6 496 466 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 482.33 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2020 15:58 до 12.10.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2020 15:58
до 02.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2020 15:58
до 08.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 12.10.2020 10:00
до 28.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 28.10.2020 14:43
до 28.10.2020 15:04
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2020 15:04
до 30.10.2020 16:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2020 16:48
до 10.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2020 16:48
до 12.11.2020 16:05
Період уточнень
з 10.09.2020 15:58 до 02.10.2020 00:00
Період оскарження
з 10.09.2020 15:58 до 08.10.2020 00:00
Період аукціону
з 28.10.2020 14:43 до 28.10.2020 15:04
Період кваліфікації
з 12.10.2020 10:00 до 28.10.2020 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2020 15:04 до 30.10.2020 16:48
Період кваліфікації
з 28.10.2020 15:04 до 30.10.2020 16:48
Основні параметри
Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки програмно-апаратного комплексу та програмної продукції захищеної мережі передачі даних
Continuation technical and service support of software and hardware complex and software products of the secure data transmission network
72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
72250000-2 – System and support services
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки програмно-апаратного комплексу та програмної продукції захищеної мережі передачі даних
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Continuation technical and service support of software and hardware complex and software products of the secure data transmission network
Код ДК 021:2015
72253200-5 - Послуги з підтримки систем
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Бастіонна, 6
Дата постачання по
21.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці України за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КЕКВ 2240, КПКВК 3504010. Розрахунки здійснюються на підставі Акту приймання-передачі наданих Послуг. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня підписання Акту в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Озерова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Ozerova Nastya
Електронна пошта
Телефон
+380442814933
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Oleksandr Stoev
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Oleksandr Stoev
Електронна пошта
Телефон
+380442814923
Мова спілкування
Англійська
Замовник
ЄДРПОУ
37567646
Назва (англійською мовою)
Derzhavna kaznacheyska sluzhba Ukraini
Повна назва
Державна казначейська служба України
Повна назва (англійською мовою)
Derzhavna kaznacheyska sluzhba Ukraini
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
Пропозиція:
6 460 776 грн.
Учасник:
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
6 455 652 грн.
Учасник:
ТОВ "ІНСАЙД СОЛЮШНС"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" : [email protected]
6 455 652 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
12.10.2020 10:01
Витяг з ЄДР
ТОВ "ІНСАЙД СОЛЮШНС" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі абзацу п’ятого пункту першого частини першої статті 31 Закону, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Обгрунтування Зі змісту поданих учасником у складі тендерної пропозиції документів неможливо встановити наявність у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що вимагалось відповідно до положень статті 16 Закону. 20.10.2020 о 17:26 замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи прекваліфікації
12.10.2020 10:01
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
06af0ed0f7b24714b77326fa55ae00ed
Створено
20.10.2020 17:26
Надати до
21.10.2020 17:26
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації учасники для підтвердження встановлених кваліфікаційних критеріїв надають: 1.1. Заповнену довідку, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* з 2016 року (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого було підтримка обладнання/програмної продукції CheckPoint. 1.2. До довідки додаються копії договору (договорів) та актів надання послуг/видаткові накладні за договором (договорами), зазначеними учасником у довідці, або інші документи, які підтверджують їх повне виконання (наприклад: позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці). Учасником ТОВ «ІНСАЙД СОЛЮШНС» на виконання вимоги щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано документи, зі змісту яких неможливо встановити наявність у учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 частини 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації; - таблиця 1 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформацію, що підтвердить відповідність предмету договору, наданого учасником у складі тендерної пропозиції як підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, предмету закупівлі.
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" : [email protected]
6 460 776 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
12.10.2020 10:02
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.10.2020 16:48 по 10.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Договір
UA-2020-09-10-008837-b-c1
Підписаний і діє
Номер
242-20
6 455 652 грн.
5 596 568 грн.
З ПДВ
Підписано
12.11.2020
Строк дії договору з
12.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки програмно-апаратного комплексу та програмної продукції захищеної мережі передачі даних
Номенклатура
Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки програмно-апаратного комплексу та програмної продукції захищеної мережі передачі даних
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 496 466 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2020 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 496 466 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2020 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності