Показати схожі тендери

Закупівля Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина - Хуст на ділянці км 44+983 - км 76+900, Закарпатська область (додаткові послуги) від Служба автомобільних доріг у Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-10-001600-c
План UA-P-2020-09-10-003053-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.11.2020 14:26
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.11.2020 12:50
Закінчення аукціону 03.11.2020 13:11
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
166 230 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
831 150 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2020 11:00 до 15.10.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2020 11:00
до 05.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2020 11:00
до 11.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 15.10.2020 10:02
до 03.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.11.2020 12:50
до 03.11.2020 13:11
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2020 13:11
до 11.11.2020 09:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2020 09:12
до 22.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.11.2020 09:12
до 30.11.2020 14:26
Період уточнень
з 10.09.2020 11:00 до 05.10.2020 00:00
Період оскарження
з 10.09.2020 11:00 до 11.10.2020 00:00
Період аукціону
з 03.11.2020 12:50 до 03.11.2020 13:11
Період кваліфікації
з 15.10.2020 10:02 до 03.11.2020 00:00
Період кваліфікації
з 03.11.2020 13:11 до 11.11.2020 09:12
Період кваліфікації
з 03.11.2020 13:11 до 11.11.2020 09:12
Основні параметри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина - Хуст на ділянці км 44+983 - км 76+900, Закарпатська область (додаткові послуги)
Current average repair of the road of state importance P-21 Dolyna-Hust section km 44+983+000 - km 76+900, Transcarpathian region (Additional Services)
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина - Хуст на ділянці км 44+983 - км 76+900, Закарпатська область (додаткові послуги)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current average repair of the road of state importance P-21 Dolyna-Hust section km 44+983+000 - km 76+900, Transcarpathian region (Additional Services)
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - Державний бюджет України.Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань.
Документи закупівлі
-
07.10.2020 16:29
-
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мохня Михайло Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
Електронна пошта
Телефон
380312643397
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
25449824
Назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Повна назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
Собранецька,39
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ШБУ-77"
Пропозиція:
160 578 750 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
Пропозиція:
159 747 700 грн.
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" : [email protected]
159 747 700 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
15.10.2020 10:02
Витяг з ЄДР
ТОВ "ШБУ-77" : [email protected]
160 578 750 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
15.10.2020 10:02
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 11.11.2020 9:12 по 22.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
11.11.2020 09:12
-
documentType.award.awardNotice
03.11.2020 13:11
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-10-001600-c-a1
Підписаний і діє
Номер
54
159 747 700 грн.
133 123 083.34 грн.
З ПДВ
Підписано
30.11.2020
Строк дії договору з
30.11.2020
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина - Хуст на ділянці км 44+983 - км 76+900, Закарпатська область (додаткові послуги)
Номенклатура
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина - Хуст на ділянці км 44+983 - км 76+900, Закарпатська область (додаткові послуги)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.11.2020 14:25
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-10-13-000017
Дата створення проекту
13.10.2021 11:14
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.10.2021 13:38
Дата публікації висновку про результати
03.11.2021 17:41
Дата завершення усунення порушень
09.11.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
06.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.10.2021 № 361 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2020-09-10-001600-c 10.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2021 00:00
Документи рішення
13.10.2021 13:38
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Закарпатській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 07.10.2020 №334, протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.10.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі – ТОВ «ПБС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), протокол засідання тендерного комітету від 11.11.2020 № 385, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2020, договір на закупівлю послуг від 30.11.2020 № 54 (далі – договір), додаткові угоди від 16.12.2020 № 54/1, від 21.12.2020 №54/2, від 23.12.2020 № 54/3, від 24.12.2020 № 54/4 та № 54/5, від 28.12.2020 № 54/6, від 09.03.2021 № 54/7, від 06.04.2021 № 54/8 до договору, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 19.10.2021.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПБС», ТОВ «ШБУ-77», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
01.11.2021 00:00
Дата публікації
03.11.2021 17:41
Документи висновку
03.11.2021 17:41
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина - Хуст на ділянці км 44+983 - км 76+900, Закарпатська область (додаткові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-10-001600-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
19.10.2021 12:56
Орган перевірки
23.10.2021 00:00
Документи повідомлення
19.10.2021 12:56
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит надаємо запитувані документи.
Рішеня
22.10.2021 13:50
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
166 230 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2020 10:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312643397
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
166 230 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2020 10:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312643397
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності