Показати схожі тендери

Закупівля очисник вороху від Державний навчальний заклад "Ісаєвський професійний аграрний ліцей".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-09-003349-c
План UA-P-2020-09-09-001270-c link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 01.10.2020 19:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 300 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2020 13:36 до 01.10.2020 19:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2020 13:36
до 21.09.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.09.2020 13:36
до 27.09.2020 00:00
Період уточнень
з 09.09.2020 13:36 до 21.09.2020 00:00
Період оскарження
з 09.09.2020 13:36 до 27.09.2020 00:00
Основні параметри
очисник вороху
закупівля здійснюється для задоволення потреб протягом 2020 року та за результатами відміни процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-08-21-002784-c. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається Мова, якою мають бути подані тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
очисник вороху
Код ДК 021:2015
16610000-4 - Машини для очищення, сортування чи калібрування яєць, фруктів чи іншої сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
67023, Україна, Одеська область, с. Ісаєве, вул. Набережна, 15
Дата постачання по
31.12.2020 13:41
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі, протягом 5-20 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Учасника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника
Документи закупівлі
23.09.2020 16:53
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ісаєнко Сергій Анатолійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380485726637
Факс
+380485726647
Замовник
ЄДРПОУ
20986842
Повна назва
Державний навчальний заклад "Ісаєвський професійний аграрний ліцей"
Поштовий індекс
67023
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
село Ісаєве
Адреса
вулиця Набережна, 15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЗАВОД СІЛЬГОСПМАШИН"
Пропозиція:
250 000 грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-09-18-000025
Дата створення проекту
18.09.2020 10:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.09.2020 15:22
Дата публікації висновку про результати
21.09.2020 17:09
Дата завершення усунення порушень
06.10.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
10.10.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-05
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-05
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.09.2020 Одеса № 320 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.09.2020. В.о. начальника Сергій ГАШКОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.09.2020 № 320 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення UA-2020-09-09-003349-c 09.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.09.2020 00:00
Документи рішення
18.09.2020 15:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Ісаєвський професійний аграрний ліцей» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 09.09.2020. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання, відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, а у разі не можливості вжити заходів передбачених статтею 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
21.09.2020 00:00
Дата публікації
21.09.2020 17:09
Документи висновку
21.09.2020 17:09
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Державний навчальний заклад «Ісаєвський професійний аграрний ліцей» висловлює свою повагу та повідомляє, що за результатами вивчення висновку про результати моніторингу закупівлі за предметом код ДК 021:2015 - 16610000-4 - машини для очищення, сортування чи калібрування яєць, фруктів чи іншої сільськогосподарської продукції (очисник вороху), нами дійсно було допущено порушення в частині складання тендерної документації, а саме невідповідності переліку формальних помилок вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. З огляду на це, та з метою виконання висновку про результати моніторингу закупівлі оприлюдненого Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель 21 вересня 2020 року, замовником прийнято рішення про усунення порушення, викладені у зазначеному висновку, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата публікації
23.09.2020 16:35
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
24.09.2020 09:58
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
24.09.2020 09:59
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2020 19:00
Замовник:
Державний навчальний заклад "Ісаєвський професійний аграрний ліцей"
Контактний телефон:
+380485726637
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2020 19:00
Замовник:
Державний навчальний заклад "Ісаєвський професійний аграрний ліцей"
Контактний телефон:
+380485726637
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності