Показати схожі тендери

Закупівля 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального) від Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго».

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-08-009785-b
План UA-P-2020-08-31-001030-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.12.2020 13:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.11.2020 15:37
Закінчення аукціону 03.11.2020 15:58
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 727 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 270 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2020 18:15 до 09.10.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2020 18:15
до 29.09.2020 15:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2020 18:15
до 05.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 09.10.2020 15:00
до 03.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.11.2020 15:37
до 03.11.2020 15:58
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2020 15:58
до 04.11.2020 15:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2020 15:05
до 15.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.11.2020 15:05
до 14.12.2020 13:29
Період уточнень
з 08.09.2020 18:15 до 29.09.2020 15:00
Період оскарження
з 08.09.2020 18:15 до 05.10.2020 00:00
Період аукціону
з 03.11.2020 15:37 до 03.11.2020 15:58
Період кваліфікації
з 09.10.2020 15:00 до 03.11.2020 00:00
Період кваліфікації
з 03.11.2020 15:58 до 04.11.2020 15:05
Період кваліфікації
з 03.11.2020 15:58 до 04.11.2020 15:05
Основні параметри
45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального)
45310000-3 Electrical installation works (Technical re-equipment of excise fuel depots of the Zmiyiv Power Plant of “Centrenergo” Public joint-stock company with an electronic fuel administration system)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська (більш детальна інформація про мову зазначена в пункті 7 розділу 1 тендерної документації). Строк виконання робіт: відповідно до Календарного плану (Додаток №2 до Технічних вимог на закупівлю), але не більше, ніж 4,5 місяців з моменту отримання Виконавцем письмового погодження від Замовника про початок виконання робіт. Інформація для оприлюднення відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (наказ Мінекономіки від 11.06.2020 року № 1082): Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального, відповідний код – 45317000-2
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Technical re-equipment of excise fuel depots of the Zmiyiv Power Plant of “Centrenergo” Public joint-stock company with an electronic fuel administration system
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
63460, Україна, Харківська область, Зміївський р-н, смт. Слобожанське, розробка проектно-кошторисної документації на території Виконавця, виконання будівельно-монтажних робіт на території акцизних складів АТЦ, ВМТП, ПТЦ, ЦЦРКУ Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго»
Дата постачання по
30.06.2021 18:19
Документи позиції
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Розрахунки з Виконавцем здійснюються Замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця з наступними умовами оплати: 1. Попередня оплата у розмірі 50% від загальної вартості Договору, здійснюється за рішенням Замовника на підставі письмового обґрунтування Виконавця обсягу попередньої оплати та з урахуванням наявності фінансових можливостей у Замовника. В разі прийняття Замовником рішення про здійснення попередньої оплати та її розміру, про що Замовник письмово повідомляє Виконавця, попередня оплата здійснюється Замовником на підставі рахунку Виконавця протягом 10 календарних днів з дати отримання рахунку. Остаточна оплата здійснюється Замовником з урахуванням попередньої оплати на підставі Актів прийому-передачі виконаних робіт за кожен акцизний склад (Акт приймання виконаних будівельних робіт (Типова форма №КБ-2в)) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (та витрат/ (Типова форма №КБ-3)) протягом 20-ти (двадцяти) календарних днів після проведення вдалих випробувань та підписання відповідних актів введення об’єктів технічного переоснащення в експлуатацію по кожному акцизному складу, а також за умови своєчасної реєстрації Виконавцем податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з чинним законодавством України.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
2. У разі неможливості здійснення Замовником попередньої оплати, визначається наступний порядок розрахунків з Виконавцем: Розрахунки з Виконавцем здійснюються Замовником на підставі Актів прийому-передачі виконаних робіт за кожний акцизний склад (Акт приймання виконаних будівельних робіт (Типова форма №КБ-2в)) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (та витрат/ (Типова форма №КБ-3)) протягом 5-ти (п’яти) календарних днів після проведення вдалих випробувань та підписання відповідних актів введення об’єктів технічного переоснащення в експлуатацію по кожному акцизному складу, а також за умови своєчасної реєстрації Виконавцем податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з чинним законодавством України
Документи закупівлі
-
08.09.2020 18:17
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шрамко В'ячеслав Григорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Shramko Vyacheslav Grygorovich
Електронна пошта
Телефон
+380574753247
Факс
+380574753585
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://www.centrenergo.com/
Замовник
ЄДРПОУ
05471247
Назва (англійською мовою)
Zmiivska Thermal Electrical Power Station of Joint Stock Company Centrenergo
Повна назва
Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Повна назва (англійською мовою)
Zmiivska Thermal Electrical Power Station of Joint Stock Company Centrenergo
Поштовий індекс
08711
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
смт Козин
Адреса
вул. Рудиківська,49
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА"
Пропозиція:
2 632 730 грн.
Учасник:
ТОВ "ЄВРОМАСТИЛА"
Пропозиція:
2 617 700 грн.
Учасник:
ТОВ "НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "ЄВРОМАСТИЛА" : [email protected]
2 617 700 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
09.10.2020 15:00
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
fe7043c7f27144b19ab0bd3b0340648e
Створено
19.10.2020 13:44
Надати до
20.10.2020 13:44
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ УЧАСНИКУ № 1 1. Перелік виявлених невідповідностей: Інформація, надана Учасником, щодо його відповідності Кваліфікаційним критеріям, надана не в повному обсязі, а саме: а) в довідці учасника в довільній формі з зазначенням інформації про кількість працівників по кожній окремій кваліфікації, що будуть залучені при виконанні умов договору за результатом торгів, в тому числі інженера-проектувальника на виконання проектних робіт не зазначено інженера-проектувальника; б) наданий учасником відгук до довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не містить здійснення виконання робіт, а відображає постачання обладнання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5 Розділу 3 тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) в довідці в довільній формі з зазначенням інформації про кількість працівників по кожній окремій кваліфікації, що будуть залучені при виконанні умов договору за результатом торгів додатково зазначити інженера-проектувальника на виконання проектних робіт; б) надати позитивний відгук (відгуки) який підтверджує здійснення виконання робіт зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів.
ТОВ "НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. - в наданому ТОВ «Сервіс НД» Дозволі уповноваженого органу, що дозволяє виконувати роботи підвищеної небезпеки відсутня інформація про газополум’яні роботи; - відсутня довідка (лист) учасника з зазначенням інформації (код за ЄДРПОУ, повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з обов’язковим зазначення інформації про залучення/незалучення спроможності (потужності) субпідрядника/співвиконавця для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, або довідка (лист) учасника з зазначенням інформації про те, що учасник не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. - Учасник надав документ (Рішення учасника № 14/09-2020), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів підписаний не уповноваженою особою. Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтогаз Інжиніринг» відхилена відповідно до п.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що учасник процедури закупівлі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації, що подана ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи прекваліфікації
09.10.2020 15:01
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
73620dad58df4cbdb22bdbacd1d1fd93
Створено
19.10.2020 13:51
Надати до
20.10.2020 13:51
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ УЧАСНИКУ № 1 1. Перелік виявлених невідповідностей: Інформація, надана Учасником, щодо його відповідності Кваліфікаційним критеріям, надана не в повному обсязі, а саме: а) відсутній документ (трудовий договір або цивільно-правовий договір, або наказ, або інший документ), що підтверджує правовідносини між Учасником торгів та інженером-проектувальником і доводить можливість залучення даного спеціаліста до виконання робіт. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5 Розділу 3 тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) документ (трудовий договір або цивільно-правовий договір, або наказ, або інший документ), що підтверджує правовідносини між Учасником торгів та інженером-проектувальником і доводить можливість залучення даного спеціаліста до виконання робіт. ПОВІДОМЛЕННЯ УЧАСНИКУ № 2 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ та ТДВ (протокол (виписка або витяг з протоколу) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або інформація щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками (учасниками)товариства, які б виключили застосування вимог ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1 пункт 1 Розділу 3 тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ та ТДВ (протокол (виписка або витяг з протоколу) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або інформація щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками (учасниками)товариства, які б виключили застосування вимог ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА" : [email protected]
2 632 730 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
09.10.2020 15:01
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
9c1aea9b453c4dffab5f30630b7ad0b7
Створено
19.10.2020 13:59
Надати до
20.10.2020 13:59
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ УЧАСНИКУ № 1 1. Перелік виявлених невідповідностей: Інформація, надана Учасником, щодо його відповідності Кваліфікаційним критеріям, надана не в повному обсязі, а саме: а) відсутня довідка учасника в довільній формі з переліком обладнання та матеріально – технічної бази; б) в довідці учасника в довільній формі з зазначенням інформації про кількість працівників по кожній окремій кваліфікації, що будуть залучені при виконанні умов договору за результатом торгів, в тому числі інженера-проектувальника на виконання проектних робіт не зазначено інженера-проектувальника; в) відсутня довідка в довільній формі, яка підтверджує офіційне працевлаштування робітників ТОВ “Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України” «УКРНДІІНЖПРОЕКТ»; г) відсутній звіт 1-ДФ ТОВ “Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України” «УКРНДІІНЖПРОЕКТ»; д) відсутня квитанція №2, що підтверджує отримання звіту 1-ДФ органом ДФС ТОВ “Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України” «УКРНДІІНЖПРОЕКТ»; е) відсутній документ (трудовий договір або цивільно-правовий договір, або наказ, або інший документ), що підтверджує правовідносини між Учасником торгів та інженером-проектувальником і доводить можливість залучення даного спеціаліста до виконання робіт; є) відсутня довідка учасника у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів); ж) довідка учасника про кваліфікацію працівників містить інформацію для Вуглегірської ТЕС ПАТ «Центренерго». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5 Розділу 3 тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) довідку в довільній формі з переліком обладнання та матеріально – технічної бази; б) в довідці в довільній формі з зазначенням інформації для Зміївської ТЕС про кількість працівників по кожній окремій кваліфікації, що будуть залучені при виконанні умов договору за результатом торгів додатково зазначити інженера-проектувальника на виконання проектних робіт; в) довідку в довільній формі, яка підтверджує офіційне працевлаштування робітників ТОВ “Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України” «УКРНДІІНЖПРОЕКТ»; г) звіт 1-ДФ ТОВ “Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України” «УКРНДІІНЖПРОЕКТ»; д) квитанцію №2, що підтверджує отримання звіту 1-ДФ органом ДФС ТОВ “Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України” «УКРНДІІНЖПРОЕКТ»; е) документ (трудовий договір або цивільно-правовий договір, або наказ, або інший документ), що підтверджує правовідносини між Учасником торгів та інженером-проектувальником і доводить можливість залучення даного спеціаліста до виконання робіт; є) довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 04.11.2020 15:05 по 15.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.11.2020 15:05
-
03.11.2020 15:59
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-08-009785-b-b1
Підписаний і діє
Номер
16/421
2 617 700 грн.
2 181 416.67 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2020
Строк дії договору з
10.12.2020
по
30.06.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального
Номенклатура
Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального
Кількість
1
Одиниця виміру
роб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-07-27-000035
Дата створення проекту
27.07.2022 10:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.07.2022 14:12
Дата публікації висновку про результати
18.08.2022 18:11
Дата завершення усунення порушень
02.09.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
18.08.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.07.2022 № 155 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-09-08-009785-b 08.09.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.07.2022 00:00
Документи рішення
27.07.2022 14:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зміївської теплової електричної станції Публічного акціонерного товариства «Центренерго» на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08 вересня 2020 року № 45310000-3/2/20, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОМАСТИЛА» (далі – ТОВ «ЄВРОМАСТИЛА»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДКП Україна» (далі – ТОВ «ДКП Україна»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 28 жовтня 2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 06.11.2020, договір від 10.12.2020 № 16/421, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 08.08.2022 та 11.08.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу, установлено, що Замовником, додатком №2 до тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції/пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону. Пунктом 2 додатка №2 встановлена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: 2.1. надати довідку в довільній формі, з зазначенням інформації про кількість працівників по кожній окремій кваліфікації, що будуть залучені при виконанні умов договору за результатами торгів, в тому числі інженера-проектувальника на виконання проектних робіт; 2.2. надати довідку яка підтверджує офіційне працевлаштування робітників за підписом керівника підприємства; 2.3. надати звіт 1-ДФ за останній звітний період разом з квитанцією №2, що підтверджує його отримання органом ДФС. В разі залучення Учасником субпідрядних організацій вимоги, зазначені в п. 2.2, п. 2.3. поширюються на всі залучені підприємства; 2.4. надати кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника на виконання проєктних робіт; 2.5. надати документ (трудовий договір або цивільно-правовий договір, або наказ, або інший документ), що підтверджує правовідносини між учасником торгів та інженером – проектувальником і доводить можливість залучення даного спеціаліста до виконання робіт. Учасник ТОВ «ДКП Україна» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 09.10.2020, в якій зазначив що для виконання проектних робіт та монтажу системи планує залучити субпідрядні організації ТОВ «УКРНДІІНЖПРОЕКТ», ТОВ «ТІМ БІЛД». При цьому учасник ТОВ «ДКП Україна» у складі тендерної пропозиції не надав довідку, що підтверджує офіційне працевлаштування робітників субпідрядної організації ТОВ «УКРНДІІНЖПРОЕКТ», звіт 1-ДФ ТОВ «УКРНДІІНЖПРОЕКТ» за останній звітний період разом з квитанцією № 2, що підтверджує його отримання органом ДФС. Також учасник торгів ТОВ «ДКП Україна» в складі тендерної пропозиції не надав документ, що підтверджує правовідносини між ним та інженером проектувальником, чим не дотримав вимог пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що відповідно пункту 3 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів). Учасник ТОВ «ДКП Україна» у складі тендерної пропозиції не надав довідку, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), чим не дотримав вимог пункту 3 додатку № 2 до тендерної документації. Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДКП Україна», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та допустив її до оцінки. Поряд з цим, Замовник через електронну систему закупівель оприлюднив учаснику ТОВ «ДКП Україна» повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності (далі – Повідомлення) виявленої в інформації та документах, наданих на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також, Замовник у Повідомленні передбачив шлях для усунення зазначеної невідповідності через надання довідки в довільній формі, яка підтверджує офіційне працевлаштування робітників ТОВ «Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України» «УКРНДІІНЖПРОЕКТ»; звіту 1-ДФ ТОВ «Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України» «УКРНДІІНЖПРОЕКТ»; квитанцію №2, що підтверджує отримання звіту 1-ДФ органом ДФС ТОВ «Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України» «УКРНДІІНЖПРОЕКТ»; документу (трудовий договір або цивільно-правовий договір, або наказ, або інший документ), що підтверджує правовідносини між Учасником торгів та інженером-проектувальником і доводить можливість залучення даного спеціаліста до виконання робіт; довідки у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів). Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник оприлюднює учаснику Повідомлення лише щодо документів, які надані у складі тендерної пропозиції такого учасника. Однак, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник оприлюднив учаснику ТОВ «ДКП Україна» Повідомлення з вимогою надання документів відсутніх у складі тендерної пропозиції останнього. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником ТОВ «ДКП Україна» установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДКП Україна» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЄВРОМАСТИЛА» та ТОВ «НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником ТОВ «ЄВРОМАСТИЛА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.08.2022 00:00
Дата публікації
18.08.2022 18:11
Документи висновку
18.08.2022 18:11
-
Оскарження в суді
Зміївською ТЕС ПАТ "Центренерго" було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу до Харківського окружного адміністративного суду 31.08.2022 року. Опис вкладення у цінний лист 6346010507834 від 31.08.2022 року.
Дата публікації
01.09.2022 09:28
Інформація про відкриття провадження
21.10.2022
П/520/8289/22 (Справа 520/7157/22)
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» (далі замовник) ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального), UA-2020-09-08-009785-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу. У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого висновку Органу державного фінансового контролю зазначено, що «За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником ТОВ «ДКП Україна» установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДКП Україна» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. » Замовник не згоден з вищезазначеним висновком Органу державного фінансового контролю з огляду на таке. Учасником ТОВ «ДКП Україна» (надалі за текстом учасник) у складі своєї тендерної пропозиції, наданої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (09.10.2020 року) оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію згідно додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників (об’єднання учасників)» стосовно учасника та субпідрядних організацій, які планується залучати до виконання робіт. Надана учасником інформація була неповна та потребувала уточнення по окремим субпідрядним організаціям. Тому замовник вважав за необхідне додатково отримати від ТОВ «ДКП Україна» більш вичерпну інформацію для можливості зробити висновок про відповідність учасника та субпідрядних організацій, які планується залучати до виконання робіт кваліфікаційним критеріям, установленим замовником у тендерній документації. Частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю…» Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника є обов’язковою вимогою для Замовника. На виконання вищезазначеної норми діючого законодавства та враховуючи те, що інформація, надана учасником щодо відповідності учасника та субпідрядних організацій, які планується залучити до виконання робіт кваліфікаційним критеріям не відповідала в повній мірі вимогам замовника, було прийнято рішення про уточнення наданої інформації та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На виконання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ДКП Україна» було надано (20.10.2020 року) додаткову інформацію, що дозволило зробити висновок про відповідність учасника та субпідрядних організацій, які планується залучити до виконання робіт кваліфікаційним критеріям, зазначеним у тендерній документації, а саме: завантажено файли в центральній базі даних на веб-порталі уповноваженого органу (www.prozorro.gov.ua) з наступною інформацією: - на виконання вимоги підпунктів 2.2 та 2.3 пункту 2 додатку №2 до тендерної документації (Зміївська ТЕС працевлаштування.pdf , завантажено 20 жовтня 2020 11:27; Форма 1 ДФ 2 квартал 2020.pdf, завантажено 20 жовтня 2020 11:27; Квітанція Форма 1 ДФ 2 квартал 2020.pdf, завантажено 20 жовтня 2020 11:16) - на виконання вимоги підпункту 2.5 пункту 2 додатку №2 до тендерної документації (Протокол про наміри.pdf, завантажено 20 жовтня 2020 11:27) - на виконання вимоги пункту 3 додатку №2 до тендерної документації (Кваліфікація довідка про аналогічні договори.pdf, завантажено 20 жовтня 2020 11:27) Вважаємо, що такі дії замовника цілком та повністю узгоджуються з практикою рішень Колегії Антимонопольного комітету України, яка свідчить про те, що замовники в аналогічній ситуації не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учасникам можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, порушують вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Надану інформацію підтверджують рішення АМКУ від 04.06.2020 року №11064-р/пк-пз, рішення від 18.06.2020 року №12130-р/пк-пз. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що замовником під час здійснення процедури закупівлі: 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального), UA-2020-09-08-009785-b було правомірно прийнято рішення щодо допущення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДКП Україна» до аукціону. Тому, вищенаведене ствердження щодо установлення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону є безпідставним.
Дата публікації
25.08.2022 13:57
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-08-009785-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.06.2021 № 1-16/161 до договору від 10.12.2020 № 16/421. 4. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ЄВРОМАСТИЛА» вимог частини другої статті 41 Закону. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
03.08.2022 15:54
Орган перевірки
09.08.2022 00:00
Документи повідомлення
03.08.2022 15:55
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» системою електронного адміністрування пального (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-08-009785-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо допущення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДКП Україна» до аукціону, тоді як, у складі його тендерної пропозиції, наданої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (09.10.2020), на недотримання: - підпунктів 2.2 та 2.3 пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації відсутні документи, які підтверджують наявність в учасника (субпідрядної організації яку планується залучити ТОВ «УКРНДІІНЖПРОЕКТ»), працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - підпункту 2.5 пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації відсутній документ (трудовий договір або цивільно-правовий договір, або наказ, або інший документ), що підтверджує правовідносини між учасником торгів та інженером-проектувальником і доводить можливість залучення даного спеціаліста до виконання робіт; - пункту 3 додатку № 2 до тендерної документації відсутня довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
08.08.2022 13:53
Орган перевірки
12.08.2022 00:00
Документи повідомлення
08.08.2022 13:54
-
Відповідь
Пояснення на запит
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури відкритих торгів по закупівлі: 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального), UA-2020-09-08-009785-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу. По першому питанню: Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості (Додаток на 1 аркуші). По другому питанню: Станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (08.09.2020 року) Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не містила пункту 4-1 з вимогою щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). (Постанову доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020). По третьому питанню: Надаємо інформацію, що підтверджує виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, а саме: рішення тендерного комітету щодо можливості укладання додаткової угоди від 29.06.2021 № 1-16/161 до договору від 10.12.2020 №16/421, (Додатки на 3 аркушах). По четвертому питанню: Надаємо інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ЄВРОМАСТИЛА» вимог частини другої статті 41 Закону (Додатки на 35 аркушах).
Рішеня
08.08.2022 14:26
Замовник
Відповідь
Пояснення на запит щодо моніторингу закупівлі
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури закупівлі: 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального), UA-2020-09-08-009785-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасником ТОВ «ДКП Україна» (надалі за текстом учасник) у складі своєї тендерної пропозиції, наданої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (09.10.2020 року) оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію згідно додатку № 2 до тендерної документації стосовно учасника та субпідрядних організацій, які планується залучати до виконання робіт. Надана учасником інформація була неповна та потребувала уточнення. Тому замовник вважав за необхідне додатково отримати від ТОВ «ДКП Україна» більш вичерпну інформацію для можливості зробити висновок про відповідність учасника та субпідрядних організацій, які планується залучати до виконання робіт кваліфікаційним критеріям, установленим замовником у тендерній документації. Частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації учасника є обов’язковою вимогою для Замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вищезазначеної норми діючого законодавства та враховуючи те, що інформація, надана учасником щодо відповідності учасника та субпідрядних організацій, які планується залучити до виконання робіт не відповідає в повній мірі вимогам замовника, було прийнято рішення про уточнення наданої інформації та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На виконання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ДКП Україна» було надано (20.10.2020 року) додаткову інформацію, що дозволило зробити висновок про відповідність учасника та субпідрядних організацій, які планується залучити до виконання робіт вимогам замовника, зазначеним у тендерній документації, а саме: завантажено файли в центральній базі даних на веб-порталі уповноваженого органу (www.prozorro.gov.ua) з наступною інформацією: - на виконання вимоги підпунктів 2.2 та 2.3 пункту 2 додатку №2 до тендерної документації (Зміївська ТЕС працевлаштування.pdf , завантажено 20 жовтня 2020 11:27; Форма 1 ДФ 2 квартал 2020.pdf, завантажено 20 жовтня 2020 11:27; Квітанція Форма 1 ДФ 2 квартал 2020.pdf, завантажено 20 жовтня 2020 11:16) - на виконання вимоги підпункту 2.5 пункту 2 додатку №2 до тендерної документації (Протокол про наміри.pdf, завантажено 20 жовтня 2020 11:27) - на виконання вимоги пункту 3 додатку №2 до тендерної документації (Кваліфікація довідка про аналогічні договори.pdf, завантажено 20 жовтня 2020 11:27) Вважаємо, що такі дії замовника цілком та повністю узгоджуються з практикою рішень Колегії Антимонопольного комітету України, яка свідчить про те, що замовники в аналогічній ситуації не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учасникам можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, порушують вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Надану інформацію підтверджують рішення АМКУ від 04.06.2020 року №11064-р/пк-пз, рішення від 18.06.2020 року №12130-р/пк-пз. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що замовником під час здійснення процедури закупівлі: 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального), UA-2020-09-08-009785-b було правомірно прийнято рішення щодо допущення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДКП Україна» до аукціону.
Рішеня
11.08.2022 13:24
Замовник
Документи повідомлення
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-09-05-000034
Дата створення проекту
05.09.2022 14:16
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
06.09.2022 09:10
Дата публікації висновку про результати
29.09.2022 16:36
Дата завершення усунення порушень
05.10.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
28.09.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.09.2022 № 191 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2020-09-08-009785-b 08.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.09.2022 00:00
Документи рішення
06.09.2022 09:10
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: внесення змін до договору про закупівлю, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про внесення змін до договору від 30.06.2021 та 13.10.2021, додаткові угоди від 29.06.2021 № 1-16/161 та від 08.10.21 № 2-16/274, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 12.09.2022 та 26.09.2022 через електронну систему закупівель. Моніторингом установлено, що за результатами проведених торгів між Зміївською тепловою електричною станцією Публічного акціонерного товариства «Центренерго» (далі – Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю «Євромастила» укладено договір про закупівлю від 10.12.2020 № 16/421 (далі – Договір № 16/421). Учасник ТОВ «Євромастила» у складі тендерної пропозиції надав статут та протокол загальних зборів товариства від 30.10.2017 № 14-Т, згідно із якими одним із засновників товариства є Круглов Ігор Юрійович, що знаходиться на території України на підставі посвідки на тимчасове проживання та який володіє 59,52% статутного капіталу товариства, тип бенефеціарного володіння – прямий вирішальний вплив. Згідно із даними, що містяться у відкритому доступі (дані сайту https://opendatabot.ua/c/33054189) Круглов І.Ю. є громадянином Росії. Відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) для забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації установити до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, мораторій (заборону) на: виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є Російська Федерація або такі особи (далі - особи, пов’язані з державою-агресором): юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є російська федерація, громадянин російської федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації. Згідно з абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 1 Постанови № 187 зазначене обмеження не застосовується до юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України: які є банками або за рахунками яких на підставі нормативно-правових актів або рішень Національного банку дозволяється здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 21.09.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів щодо виконання сторонами Договору № 16/421 (актів приймання-передачі виконаних робіт, тощо) у тому числі й щодо здійснених розрахунків. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 26.09.2022 надав пояснення (інформацію та документи), згідно із якими роботи за Договором № 16/421 станом на 31.10.2021 виконані. Передоплата за Договором № 16/421 здійснена до 29.10.2021 на суму 1 015 000,00 грн. Інших розрахунків за договором не здійснювалось.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору про закупівлю, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.09.2022 00:00
Дата публікації
29.09.2022 16:36
Документи висновку
29.09.2022 16:36
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» системою електронного адміністрування пального (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-08-009785-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоду від 29.06.2021 № 1-16/161 договору від 10.12.2020 №16/421. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
09.09.2022 19:29
Орган перевірки
15.09.2022 00:00
Документи повідомлення
09.09.2022 19:30
-
Відповідь
Пояснення на запит
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури відкритих торгів по закупівлі: 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального), UA-2020-09-08-009785-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу. По першому питанню: Надаємо інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, а саме: рішення тендерного комітету щодо можливості укладання додаткової угоди від 29.06.2021 № 1-16/161 до договору від 10.12.2020 №16/421, службові записки та листування (Додатки на 9 аркушах).
Рішеня
12.09.2022 09:27
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» системою електронного адміністрування пального (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-08-009785-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема. Відповідно пункту 11 договору від 10.12.2020 № 16/421 (з урахуванням внесених змін) строк дії договору по 30.10.2021, а в частині взаємних зобов’язань, розрахунків, гарантійних зобов’язань до повного виконання їх сторонами. При цьому, звіт про виконання договору в електронній системі не оприлюднено. Зважаючи на зазначене, та враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (акти приймання-передачі виконаних робіт, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
21.09.2022 15:46
Орган перевірки
27.09.2022 00:00
Документи повідомлення
21.09.2022 15:46
-
Відповідь
Пояснення на запит
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури закупівлі: 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального), ID: UA-2020-09-08-009785-b, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до роз’яснень Мінекономіки №3304-04/69987-06 від 24.11.2020 замовник самостійно визначає, з настанням якої підстави оприлюднювати звіт про виконання договору. Згідно пункту 11.1 договору від 10.12.2020 р. № 16/421 та пункту 11 Додатку № 1 до договору (з урахуванням внесених змін) строк дії договору по 30.10.2021 р., а в частині взаємних зобов’язань, розрахунків, гарантійних зобов’язань до повного виконання їх Сторонами. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОМАСТИЛА» по договору № 16/421 від 10.12.2020 р. виконані роботи на суму 2 430 770,96 грн. з ПДВ. На даний час оплата за договором становить 1 191 620,00 грн. з ПДВ., наявна кредиторська заборгованість у сумі 1 239 150,96 грн. з ПДВ, що виключає можливість звітування, так як зобов’язання не виконано належним чином однією із сторін договору. Додатки: 1. Акт №1 від 31.05.2021 р. за формою №3-П на виконання проектних робіт; 2. Акти №1; 2; 3; 4 від 29.10.2021 р. за формою КБ-2в на виконання будівельно-монтажних робіт; 3. Довідка за формою КБ3К про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2021 року; 4. Акт звірки розрахунків за договором №16/421 від 10.12.2020 р.
Рішеня
26.09.2022 10:39
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 727 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2020 15:00
Замовник:
Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Контактний телефон:
+380574753247
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 727 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2020 15:00
Замовник:
Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Контактний телефон:
+380574753247
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності