Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Аспіраційний катетер) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-08-003531-b
План UA-P-2020-09-08-002934-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 27.10.2020 23:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 591 779.34 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
62 958.9 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2020 11:45 до 09.10.2020 11:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2020 11:45
до 29.09.2020 11:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2020 11:45
до 05.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 09.10.2020 11:04
до 28.10.2020 00:00
Період уточнень
з 08.09.2020 11:45 до 29.09.2020 11:00
Період оскарження
з 08.09.2020 11:45 до 05.10.2020 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2020 11:04 до 28.10.2020 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Аспіраційний катетер)
CPV: 331400000-3 Medical materials (Aspiration catheter)
НК 024:2019 – 58173 Катетер аспіраційний для тромбектомії
NC 024:2019 – 58173 Thrombectomy suction catheter
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аспіраційний катетер
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Aspiration catheter
Код ДК 021:2015
33141200-2 - Катетери
Кількість
3 423
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар'я Пахомова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Daria Pakhomova
Електронна пошта
Телефон
+380632318243
Мова спілкування
Українська
Сайт:
https://medpro.health/uk/
Замовник
ЄДРПОУ
42574629
Назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Повна назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
Medtronic Trading NL B.V.
Пропозиція:
12 484 249.9 грн.
Учасник:
APT Medical Inc.
Пропозиція:
Прекваліфікація
Medtronic Trading NL B.V. : [email protected]
12 484 249.9 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
APT Medical Inc. : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі; Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відповідно до вимог тендерної документації запропонований учасником товар повинен відповідати вимогам та характеристикам, встановленим Замовником в Додатку 1. Зокрема, встановлені вимоги до використання, до дистального кінця катетера, до системи доставки, а саме: - «Аспіраційний катетер виконує аспірації без використання стороннього обладнання», - «Дистальний кінець катетера зміцнений металевою опліткою», - система доставки «Rapid Exchange». В складі пропозиції учасником надано «Таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам», а також Інструкцію користувача та Буклет на запропонований Товар. Проте, в названих документах відсутня інформація, що підтверджує відповідність запропонованого аспіраційного катетера встановленим вимогам до використання, до дистального кінця катетера, до системи доставки, а саме: - відсутня інформація, що Аспіраційний катетер виконує аспірації без використання стороннього обладнання, навпаки, в описі товару вказано наявність попередньо завантаженого стилета, який використовується як допоміжне обладнання для встановлення катетера; - відсутня інформація, що Дистальний кінець катетера зміцнений металевою опліткою; - відсутня інформація, що система доставки «Rapid Exchange». Згідно вимог п. 8.3. розділу І Додатка 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документи для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим технічним характеристикам, в яких обов’язково повинні бути виділені дані, що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам. Проте, в наданих учасником Інструкції користувача та Буклеті відсутні виділення даних. Також, згідно вимог п. 2.1. розділу І Додатка 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати «Довідку про необхідні фактичні характеристики, за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації», яка, в тому числі, повинна містити інформацію стосовно запропонованого Товару, заповнену за формою Таблиці 2. Проте, в наданій учасником Довідці про необхідні фактичні характеристики, за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації, відсутня Таблиця 2 та, відповідно, інформація стосовно запропонованого Товару. Відповідно п. 1.2. розділу І Додатка 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати «Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує)». Однак, у складі тендерної пропозиції відсутня інформація, яка підтверджує постачання товару згідно з наданим договором (наявний лише Рахунок-фактура (PROFORMA INVOICE), який не підтверджує факту постачання товару згідно наданого договору). У зв’язку з чим 20 жовтня 2020 року в електронній системі закупівель замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах із зазначенням переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме учасник APT Medical Inc. мав надати Скан-копії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). У строк, встановлений частиною дев’ятою статті 26 Закону, учасник не завантажив в електронну систему закупівель уточнені або нові документи.
Вимога про усунення невідповідностей
ID
7e437e3ba94a455b862316a6f7bfb831
Створено
20.10.2020 16:13
Надати до
21.10.2020 16:13
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції відсутня інформація, яка підтверджує постачання товару згідно з наданим договором (в наданих документах наявний лише Рахунок-фактура (PROFORMA INVOICE), який не підтверджує факту постачання товару згідно наданого договору). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 1.2 пункту 1 розділу І Додатка 2 тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Скан-копії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
12 591 779.34 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2020 11:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380632318243
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
12 591 779.34 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2020 11:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380632318243
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності