Показати схожі тендери

Закупівля 35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет другого класу захисту) від СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-07-008196-b
План UA-P-2020-09-07-010473-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.12.2020 15:50
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.10.2020 14:32
Закінчення аукціону 29.10.2020 14:53
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
35 313 120 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
176 566 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.09.2020 16:27 до 08.10.2020 09:00
Завершено
Період уточнень
з 07.09.2020 16:27
до 28.09.2020 09:00
Завершено
Період оскарження
з 07.09.2020 16:27
до 04.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 08.10.2020 09:03
до 29.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.10.2020 14:32
до 29.10.2020 14:53
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2020 14:53
до 30.10.2020 14:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2020 14:46
до 10.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2020 14:46
до 22.12.2020 15:50
Період уточнень
з 07.09.2020 16:27 до 28.09.2020 09:00
Період оскарження
з 07.09.2020 16:27 до 04.10.2020 00:00
Період аукціону
з 29.10.2020 14:32 до 29.10.2020 14:53
Період кваліфікації
з 08.10.2020 09:03 до 29.10.2020 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2020 14:53 до 30.10.2020 14:46
Період кваліфікації
з 29.10.2020 14:53 до 30.10.2020 14:46
Основні параметри
35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет другого класу захисту)
35810000 - 5 Individual regimentals (Bullet-proof vest of the second class of protection)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 059 393
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет другого класу захисту)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
35810000 - 5 Individual regimentals (Bullet-proof vest of the second class of protection)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
3 580
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
24.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
07.09.2020 16:27
-
Тендерна документація
Скасування
22.12.2020 15:28
За результатами моніторингу відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
19.11.2020 14:35
-
19.11.2020 14:34
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Дубина
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Igor Dubyna
Електронна пошта
Телефон
+380442726077
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Іванченко
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Юрій Іванченко
Електронна пошта
Телефон
+380442723256
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
42902258
Назва (англійською мовою)
SLUZHBA SUDOVOYI OKHORONY
Повна назва
СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Повна назва (англійською мовою)
SLUZHBA SUDOVOYI OKHORONY
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Липська, буд. 18/5
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
35 313 120 грн.
Учасник:
ПВТП "Акрополіс"
Пропозиція:
33 959 880 грн.
Учасник:
ТОВ "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Вимога замовника Підпункт 3.3. Пункт 3 «Документи від учасника» Додатку № 3: «Гарантійний лист від виробника про можливість поставки спеціальних засобів індивідуального захисту в строки та в кількості визначені цією тендерною документацією. В листі зазначається: дата складання, реєстраційний номер та унікальний номер оголошення процедури закупівлі.» Документи учасника Наданий гарантійний лист учасника не містить унікальний номер оголошення процедури закупівлі.
Документи прекваліфікації
08.10.2020 09:03
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
7b76f26d068444178cb207f8d0e45e89
Створено
21.10.2020 11:14
Надати до
22.10.2020 11:14
Зміст
1. У довідці учасника про наявність матеріально-технічної бази та обладнання відсутня інформація про наявність в учасника технологій необхідних для виконання умов договору. 2. Посилання на вимогу тендерної документації: пункт 1 Таблиці 1 Додатку № 2 «Оригінал довідки в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних учаснику для виконання умов договору.» 3. Учасник повинен надати довідку, (у сканованому вигляді з оригіналу) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка має містити інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних учаснику для виконання умов договору.
ПВТП "Акрополіс" : [email protected]
33 959 880 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
08.10.2020 09:03
Витяг з ЄДР
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Зміст
Вимога замовника Пункт 11 «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» Таблиця 2 Додатку 2: «Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.» Документи учасника Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у відкритому реєстрі за посиланням: https://tax.gov.ua/businesspartner. За інформацією, отриманою з відкритого реєстру, станом на 18.10.2020 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.
Документи прекваліфікації
08.10.2020 09:04
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
f0e85da4f68645d787aecd4f5203adac
Створено
21.10.2020 11:13
Надати до
22.10.2020 11:13
Зміст
1. Наданий учасником попередньо укладений договір не відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві. 2. Посилання на вимогу тендерної документації: пункт 3 Таблиці 1 Додатку № 2 «Оригінал попередньо укладеного договору, виконаного в повному обсязі, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).» 3. Учасник повинен надати оригінал попередньо укладеного договору, виконаного в повному обсязі, що відповідає предмету закупівлі (35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування) або його конкретній назві (бронежилет другого класу захисту) та документу, що підтверджує його виконання оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" : [email protected]
35 313 120 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
08.10.2020 09:04
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
bf583267b8434c83bff09ac062aed2e1
Створено
21.10.2020 11:11
Надати до
22.10.2020 11:11
Зміст
1. Наданий учасником попередньо укладений договір не відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві. 2. Посилання на вимогу тендерної документації: пункт 3 Таблиці 1 Додатку № 2 «Оригінал попередньо укладеного договору, виконаного в повному обсязі, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).» 3. Учасник повинен надати оригінал попередньо укладеного договору, виконаного в повному обсязі, що відповідає предмету закупівлі (35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування) або його конкретній назві (бронежилет другого класу захисту) та документу, що підтверджує його виконання оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.10.2020 14:46 по 10.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.10.2020 14:46
-
30.10.2020 14:45
Звіт про оцінку
29.10.2020 14:53
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-07-008196-b-c1
Підписаний і діє
Номер
228ссо-20
33 959 880 грн.
28 299 900 грн.
З ПДВ
Підписано
22.12.2020
Строк дії договору з
22.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 580 (комплект)
35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет другого класу захисту)
Номенклатура
35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет другого класу захисту)
Кількість
3 580
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
22.12.2020 15:49
-
22.12.2020 15:48
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-10-26-000036
Дата створення проекту
26.10.2020 14:21
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.10.2020 15:53
Дата публікації висновку про результати
18.11.2020 18:12
Дата завершення усунення порушень
03.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
17.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2020 № 298 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 23.10.2020 № 298 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2020-09-07-008196-b 07.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.10.2020 00:00
Документи рішення
26.10.2020 15:53
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, надання роз'яснень щодо тендерної документації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, розгляд повідомлення про намір укласти договір. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби судової охорони (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 07.09.2020 № 212, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Матеріалознавство» (далі – ТОВ «Матеріалознавство»), товариства з обмеженою відповідальністю «Матеріалознавство» (далі – ТОВ «Матеріалознавство»), приватного виробничо-торгівельного підприємства «Акрополіс» (далі – ПВТП «Акрополіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «Темп-3000» (далі – ТОВ «НВП «Темп-3000»), товариства з обмеженою відповідальністю «Харківський завод засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту»), протокол засідання тендерного комітету від 30.10.2020 № 290, повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2020. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на вимоги про надання інформації стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВП «Темп-3000» умовам тендерної документації, які оприлюднено в електронній системі закупівель 28.10.2020, Замовник не надав відповіді, у зв’язку з чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону. Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 3.5 пункту 3 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, Замовник установив вимогу про надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій оригіналу або копії сертифікату відповідності на товар, що виготовляється серійно, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт. У зазначеному сертифікаті має міститись інформація щодо відповідності товару вимогам нормативної документації. Також, у сертифікаті має міститись інформація з посиланням на нормативний документ за яким виготовлено товар. Термін дії такого сертифікату не повинен бути меншим за термін дії тендерної пропозиції. ПВТП «Акрополіс» у складі своєї тендерної пропозиції не надав оригінал або копію сертифікату відповідності на товар, що виготовляється серійно, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт, чим не дотримано вимоги підпункту 3.5 пункту 3 додатку 3 тендерної документації. Однак, Замовник, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника ПВТП «Акрополіс», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та визначив ПВТП «Акрополіс» переможцем, розмістивши в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на вимогу стосовно причин невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації установлено порушення норм частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПВТП «Акрополіс» установлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Матеріалознавство», ТОВ «НВП «Темп-3000» та ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту», повідомлення про намір укласти договір - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.11.2020 00:00
Дата публікації
18.11.2020 18:12
Документи висновку
18.11.2020 18:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу, шляхом відміни торгів.
Дата публікації
19.11.2020 14:37
Документи інформації про усунення порушення
19.11.2020 14:37
-
19.11.2020 14:37
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 313 120 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2020 09:00
Замовник:
СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Контактний телефон:
+380442726077
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 313 120 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2020 09:00
Замовник:
СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Контактний телефон:
+380442726077
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності