Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам’яне марки АС (6-13), вугілля кам"яне марки ДГ (25-200), вугілля кам"яне марки Г(Г2) (13-100), вугілля кам"яне марки АОМ (13-50) від Державний заклад «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-07-005214-a
План UA-P-2020-09-07-009187-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.11.2020 11:27
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.11.2020 11:51
Закінчення аукціону 05.11.2020 12:12
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 263 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 315 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.09.2020 17:31 до 04.11.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 07.09.2020 17:31
до 25.10.2020 18:00
Завершено
Період оскарження
з 07.09.2020 17:31
до 31.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.11.2020 11:51
до 05.11.2020 12:12
Завершено
Період кваліфікації
з 05.11.2020 12:12
до 10.11.2020 17:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2020 17:45
до 21.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.11.2020 17:45
до 23.11.2020 11:27
Період уточнень
з 07.09.2020 17:31 до 25.10.2020 18:00
Період оскарження
з 07.09.2020 17:31 до 31.10.2020 00:00
Період аукціону
з 05.11.2020 11:51 до 05.11.2020 12:12
Період кваліфікації
з 05.11.2020 12:12 до 10.11.2020 17:45
Період кваліфікації
з 05.11.2020 12:12 до 10.11.2020 17:45
Основні параметри
Вугілля кам’яне марки АС (6-13), вугілля кам'яне марки ДГ (25-200), вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100), вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 200 (тонни)
Вугілля кам’яне марки АС (6-13)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки АС (6-13)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
200
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
67660, Україна, Одеська область, Біляївський р-н, с. Холодна Балка, вул. Санаторна, 1; 65044, м. Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №2 180 (тонни)
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
180
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
67660, Україна, Одеська область, Біляївський р-н, с. Холодна Балка, вул. Санаторна, 1; 65044, м. Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №3 30 (тонни)
Вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
30
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
67660, Україна, Одеська область, Біляївський р-н, с. Холодна Балка, вул. Санаторна, 1; 65044, м. Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №4 10 (тонни)
Вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
10
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
67660, Україна, Одеська область, Біляївський р-н, с. Холодна Балка, вул. Санаторна, 1; 65044, м. Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати - згідно договору. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: державний заклад, одержувач та розпорядник бюджетних коштів. Тендерна документація додається окремим додатком. Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 09111100-1 – Вугілля.
Документи закупівлі
-
27.10.2020 18:05
-
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Коржан Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380482308563
Замовник
ЄДРПОУ
01982028
Повна назва
Державний заклад «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України
Поштовий індекс
67663
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Об’їзна дорога,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
Пропозиція:
2 262 840 грн.
Учасник:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
Пропозиція:
2 243 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.11.2020 17:45 по 21.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.11.2020 17:44
-
documentType.award.awardNotice
05.11.2020 12:13
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-07-005214-a-b1
Підписаний і діє
Номер
88
2 243 000 грн.
2 243 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.11.2020
Строк дії договору з
23.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
200 (тонни)
Вугілля кам’яне марки АС (6-13)
Номенклатура
Вугілля кам’яне марки АС (6-13)
Кількість
200
Одиниця виміру
тони
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
180 (тонни)
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200)
Номенклатура
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200)
Кількість
180
Одиниця виміру
тони
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
30 (тонни)
Вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)
Номенклатура
Вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)
Кількість
30
Одиниця виміру
тони
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
10 (тонни)
Вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)
Номенклатура
Вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)
Кількість
10
Одиниця виміру
тони
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.11.2020 11:27
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-09-000022
Дата створення проекту
09.12.2020 12:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.12.2020 13:54
Дата публікації висновку про результати
18.12.2020 13:08
Дата завершення усунення порушень
06.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
01.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-05
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2020 Одеса № 454 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 09.12.2020. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2020 № 454 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 11. UA-2020-09-07-005214-a 07.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.12.2020 00:00
Документи рішення
09.12.2020 13:54
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного закладу «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 01.10.2020 № 18476-р/пк-пз, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 27.10.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОБЛПАЛИВО» (далі – ТОВ «ОБЛПАЛИВО»), протокол засідання тендерного комітету від 10.11.2020, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.11.2020, укладений договір про закупівлю від 23.11.2020 № 88. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання, відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
18.12.2020 00:00
Дата публікації
18.12.2020 13:08
Документи висновку
18.12.2020 13:08
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником надано пояснення, щодо висновку монітоингу.
Дата публікації
24.12.2020 14:26
Документи інформації про усунення порушення
-
24.12.2020 14:28
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
18.01.2021 09:23
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
18.01.2021 09:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 263 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2020 18:00
Замовник:
Державний заклад «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України
Контактний телефон:
380482308563
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 263 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2020 18:00
Замовник:
Державний заклад «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України
Контактний телефон:
380482308563
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності