Показати схожі тендери

Закупівля кондиціонери від Харківська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-07-004960-a
План UA-P-2020-09-07-009722-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.10.2020 16:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 23.09.2020 13:23
Закінчення аукціону 23.09.2020 13:50
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
251 026 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 255.13 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.09.2020 16:53 до 23.09.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.09.2020 16:53
до 13.09.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.09.2020 16:53
до 19.09.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 23.09.2020 13:23
до 23.09.2020 13:50
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2020 13:50
до 30.09.2020 18:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2020 18:26
до 11.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2020 18:15
до 16.10.2020 16:01
Період уточнень
з 07.09.2020 16:53 до 13.09.2020 00:00
Період оскарження
з 07.09.2020 16:53 до 19.09.2020 00:00
Період аукціону
з 23.09.2020 13:23 до 23.09.2020 13:50
Період кваліфікації
з 23.09.2020 13:50 до 30.09.2020 18:15
Період кваліфікації
з 23.09.2020 13:50 до 30.09.2020 18:15
Основні параметри
кондиціонери
1. кондиціонер (2 шт.) – 39717200-3 2. кондиціонер (3 шт.) – 39717200-3 3. кондиціонер (5 шт.) – 39717200-3 4. кондиціонер (2 шт.) – 39717200-3 5. кондиціонер (2 шт.) - 39717200-3 Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, завіреним підписом уповноваженої особи учасника.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
кондиціонери
Код ДК 021:2015
39710000-2 - Електричні побутові прилади
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, будинок 7
Дата постачання по
15.11.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує 100% вартості товару в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання представниками Сторін накладних. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міського бюджету м. Харків на 2020 рік.
Документи закупівлі
-
07.09.2020 17:05
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Денис Палашевський Іванович
Електронна пошта
Телефон
380577252588
Замовник
ЄДРПОУ
04059243
Повна назва
Харківська міська рада
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
майдан Конституції, 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТРУНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
250 970 грн.
Учасник:
ТОВ "СМАРТКОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
239 562 грн.
Учасник:
ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА"
Пропозиція:
218 440 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.09.2020 18:26 по 06.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
1) Згідно з вимогами Додатку 1 тендерної документації: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник повинен надати копію технічного паспорту на товар, що є предметом закупівлі, де вказані технічні характеристики цього товару. Учасником ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА", на виконання вищевказаних умов тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано інструкцію користувача кондиціонерів повітря серії «БЛАНК» ТM«Мідеа» для моделей МА (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Інстукція серія Бланк.pdf»). В той же час, на запропоновану учасником модель кондиціонеру №1 - ТМ«Midea» модель AG-07N8C2F, не надано паспорту або інструкції, що не відповідає технічним умовам замовника, наведеним у Додатку 1 до тендерної документації. 2) Згідно з вимогами абз.6) підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати проєкт договору про закупівлю у відповідності до Додатка 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору (за виключенням полів договору з ціною, абз. 2 та 3 пункту 5.3 та додатків до договору) – Постачальником (учасником). Учасником ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА", на виконання вищевказаних умов тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано проєкт договору про закупівлю (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf»), в якому учасник не вказав сторону – Постачальника та не зазначив документальну підставу для укладання договору зі своєї сторони. 3) Згідно з вимогами підпункту 1.2. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта (ця копія може не засвідчуватися учасником відповідно до умов тендерної документації) громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки). Учасником ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА" у складі тендерної пропозиції подано копію 1-3 сторінки паспорта та копію сторінки, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Витяг, виписка, паспорт, ІПН.pdf»), що не відповідає вимогам тендерної документації. 4) Згідно з вимогами Додатку 6 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) учасника, що повинна містити наступну інформацію про статус платника податку: Код згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП. Номер та дата видачі витягу з реєстру платників єдиного податку, дата обрання або переходу на спрощену систему оподаткування з обов’язковим посиланням на відповідний реєстр ДПС України, який підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних (вимога встановлена для учасника, який є платником єдиного податку). Учасником ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА" у складі тендерної пропозиції не подано вищезазначеного документу. Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасником надано скан-копію Витягу з реєстру платників єдиного податку, (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Витяг, виписка, паспорт, ІПН.pdf»), в якому міститься вищезазначена інформація, але відсутнє посилання на відповідний реєстр ДПС України, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
25.09.2020 18:22
-
23.09.2020 13:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 30.09.2020 17:49 по 11.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації, Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію
Зміст
1) Згідно з вимогами абз.7) підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна містити інші документи, передбачені тендерною документацією. На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ "СМАРТКОМПЛЕКТ" у складі тендерної пропозиції надано довідку про статус платника податку (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Дов. про статус платника податку.PDF»), яка містить інформацію про дату видачі Витягу з реєстру платників податку на додану вартість - 01.03.2017p., в той же час учасником надано копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, яка містить інформацію про дату формування Витягу – 24.02.2017 року, яка не відповідає інформації в довідці. 2) Згідно з вимогами абз.7) підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна містити інші документи, передбачені тендерною документацією. На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ "СМАРТКОМПЛЕКТ" у складі тендерної пропозиції надано довідку про відсутність обмежень у Статуті щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Дов. відсутність обмежень у Стат.PDF»), разом з цим, учасником надано копію протоколу загальних зборів ТОВ "СМАРТКОМПЛЕКТ" № 08/01/2020 від 08.01.2020 яка містить Рішення про надання директору ТОВ "СМАРТКОМПЛЕКТ" Карпову А.Є. згоди на вчинення значних правочинів. Вищевказане Рішення підтверджує наявність зазначених обмежень у Статуті, що також підтверджує п.11.7. Статуту ТОВ "СМАРТКОМПЛЕКТ", копію якого надано учасником у складі пропозиції. 3) Згідно з вимогами абз.7) підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна містити інші документи, передбачені тендерною документацією. На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ "СМАРТКОМПЛЕКТ" у складі тендерної пропозиції надано інформацію, заповнену за формою «Загальні відомості про учасника» вих. №131-29/07-2020 (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Загальні відомості про Учасника.PDF»), яка у пунктах 9, 10, 11 зазначеної форми відсутня інформація про посаду уповноваженої особи учасника.
Документи кваліфікації
30.09.2020 17:46
-
25.09.2020 18:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 30.09.2020 18:15 по 11.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.09.2020 18:14
-
documentType.award.awardNotice
30.09.2020 17:50
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-07-004960-a-a1
Підписаний і діє
Номер
153-20
250 970 грн.
250 970 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.10.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
14 (штуки)
кондиціонери
Номенклатура
кондиціонери
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
16.10.2020 16:00
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
251 026 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2020 00:00
Замовник:
Харківська міська рада
Контактний телефон:
380577252588
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
251 026 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2020 00:00
Замовник:
Харківська міська рада
Контактний телефон:
380577252588
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності