Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт із заміни вікон у загальноосвітніх навчальних закладах м. Дніпра» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015- 45421100-5 — встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій) від ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-07-003645-b
План UA-P-2020-09-07-004846-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.11.2020 14:12
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 09.10.2020 13:08
Закінчення аукціону 09.10.2020 13:29
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
919 956 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 599.78 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.09.2020 12:18 до 09.10.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.09.2020 12:18
до 29.09.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.09.2020 12:18
до 05.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 09.10.2020 13:08
до 09.10.2020 13:29
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2020 13:29
до 13.10.2020 13:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2020 13:11
до 24.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.10.2020 13:11
до 02.11.2020 14:12
Період уточнень
з 07.09.2020 12:18 до 29.09.2020 00:00
Період оскарження
з 07.09.2020 12:18 до 05.10.2020 00:00
Період аукціону
з 09.10.2020 13:08 до 09.10.2020 13:29
Період кваліфікації
з 09.10.2020 13:29 до 13.10.2020 13:11
Період кваліфікації
з 09.10.2020 13:29 до 13.10.2020 13:11
Основні параметри
«Поточний ремонт із заміни вікон у загальноосвітніх навчальних закладах м. Дніпра» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015- 45421100-5 — встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)
Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися пропозиції - українська; Вид забезпечення тендерної пропозицій - електронна банківська гарантія; Умови надання забезпечення тендерної пропозицій - відповідно до умов оголошення.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
27 598
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт із заміни вікон у загальноосвітніх навчальних закладах м. Дніпра» ДБН А.2.2-3:2014
Код ДК 021:2015
45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, загальноосвітні навчальні заклади у м. Дніпрі згідно з Дислокацією
Дата постачання по
27.11.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
25.09.2020 16:31
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Олексіївна Гомзякова
Електронна пошта
Телефон
+380964362090
Сайт:
https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506248
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Д.Яворницького 75А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПОСТОЛЬНИК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
919 956 грн.
Учасник:
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"
Пропозиція:
917 990.21 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 13.10.2020 13:11 по 24.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.10.2020 13:11
-
09.10.2020 13:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 12.10.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Поточний ремонт із заміни вікон у загальноосвітніх навчальних закладах м. Дніпра» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015- 45421100-5 — встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій) 2.2. Кількість: 5 послуг. 2.3. Місце надання послуг: м. Дніпро загальноосвітні навчальні заклади у м. Дніпрі згідно з Дислокацією 2.4. Строк надання послуг: до 27.11.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі:UA-2020-09-07-003645-b. 4. Дата та час початку Аукціону: 09.10.2020 13:08 5. Дата та час закінчення Аукціону: 09.10.2020 13:29 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ «САНСНОУ БІЛДІНГ» 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 42785524 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 52052, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, селище Горького, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ, будинок 1, квартира 1, тел.: +380680290986. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження володіння автомобілем вантажопідйомністю надано договір надання послуг № 400/20 від 20.07.2020 року, без надання свідоцтва про реєстрації транспортного засобу, хоча б на один автомобіль із зазначених в вищезазначеному договорі. Через не надання свідоцтва не виконана вимога обов’язкової наявності у Учасника два автомобілі вантажопідйомністю не менше 3 т., що не відповідає вимогам. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження володіння на правах оренди або у власності автомобілем вантажопідйомністю не менше 3 т. потрібно надати свідоцтво про реєстрації транспортного засобу, хоча б на один автомобіль із зазначених в договорі № 400/20 від 20.07.2020 року. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова
Створено
12.10.2020 12:56
Надати до
13.10.2020 12:56
Договір
UA-2020-09-07-003645-b-c1
Підписаний і діє
Номер
82ПТР/20
917 990.21 грн.
764 991.84 грн.
З ПДВ
Підписано
30.10.2020
Строк дії договору з
30.10.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 (послуга)
«Поточний ремонт із заміни вікон у загальноосвітніх навчальних закладах м. Дніпра» ДБН А.2.2-3:2014
Номенклатура
«Поточний ремонт із заміни вікон у загальноосвітніх навчальних закладах м. Дніпра» ДБН А.2.2-3:2014
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
02.11.2020 14:09
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
919 956 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2020 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380964362090
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
919 956 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2020 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380964362090
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності