Показати схожі тендери

Закупівля Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-12 Перечин-Свалява на ділянці км 30+580 - км 39+927, Закарпатська область від Служба автомобільних доріг у Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-07-001573-a
План UA-P-2020-09-07-003563-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.11.2020 13:36
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.10.2020 15:42
Закінчення аукціону 19.10.2020 16:09
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
208 774 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 043 870 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.09.2020 11:36 до 07.10.2020 14:00
Завершено
Період уточнень
з 07.09.2020 11:36
до 27.09.2020 14:00
Завершено
Період оскарження
з 07.09.2020 11:36
до 03.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 07.10.2020 14:04
до 19.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.10.2020 15:42
до 19.10.2020 16:09
Завершено
Період кваліфікації
з 19.10.2020 16:09
до 20.10.2020 14:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2020 14:15
до 31.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2020 14:15
до 05.11.2020 13:36
Період уточнень
з 07.09.2020 11:36 до 27.09.2020 14:00
Період оскарження
з 07.09.2020 11:36 до 03.10.2020 00:00
Період аукціону
з 19.10.2020 15:42 до 19.10.2020 16:09
Період кваліфікації
з 07.10.2020 14:04 до 19.10.2020 00:00
Період кваліфікації
з 19.10.2020 16:09 до 20.10.2020 14:15
Період кваліфікації
з 19.10.2020 16:09 до 20.10.2020 14:15
Основні параметри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-12 Перечин-Свалява на ділянці км 30+580 - км 39+927, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance T-07-12 Perechyn-Svalyava section km 30+580 - km 39+927, Transcarpathian region
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
6 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-12 Перечин-Свалява на ділянці км 30+580 - км 39+927, Закарпатська область
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current average repair of the road of state importance T-07-12 Perechyn-Svalyava section km 30+580 - km 39+927, Transcarpathian region
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - Державний бюджет України.Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань.
Документи закупівлі
-
28.09.2020 16:36
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайло Мохня Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych
Електронна пошта
Телефон
380312643397
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
25449824
Назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Повна назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
Собранецька,39
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
204 200 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ШБУ-77"
Пропозиція:
175 000 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
174 999 999 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
Пропозиція:
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до пп.1.1. п.1 розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації вказано, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (надається згідно з пунктом 2 розділу 3 цієї документації); Згідно пп.2.10. п. 2 розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Відповідно до пп. 2.12. п. 2 розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації вказано, що Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" у складі своєї тендерної пропозиції завантажив файл «Gmail (1).zip», у якому знаходиться файл «дов_дка покриття 897.pdf» що містить Довідку №11/ІФВ1/49-11/ІФВ1-Д від 02.10.2020 року, про повне грошове покриття Банківської гарантії, наданої Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, яка підписана Начальником ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ ПАТ «МТБ БАНК» №1 Харчуком В.Ю., однак підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта, у складі тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" відсутнє, у зв’язку з чим забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Документи прекваліфікації
07.10.2020 14:05
Витяг з ЄДР
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" : [email protected]
204 200 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
07.10.2020 14:05
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
c090ea19542c4e40b25f6afa47d07ea9
Створено
12.10.2020 10:17
Надати до
13.10.2020 10:17
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасником не надано Мінімально необхідної кількості техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1, а саме: - Коток гладковальцевий вібраційний масою до 11 т; - Коток гладковальцевий вібраційний масою понад 11 т. 2. Учасником не зазначено номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1. 3. Учасником не надано Додаткові угоди до Договору суборенди №САІ-ТЗ-0603/20 від 06.03.2020 року, а саме додаткові угоди від 15.04.2020 та від 16.04.2020 року. 4.Учасником не надано Додаткову угоду до Договору оренди №САІ-2-0503/20-ро/тз від 05.03.2020 року, а саме додаткову угоду від 15.04.2020 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Приміток Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації вказано: * - учасник до найменування і марки обов’язково вказує технічний засіб чи обладнання; ** -якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування машин та механізмів (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання); ***- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1. **** Учасники обов'язково включають до таблиці машини, механізми, техніку та устаткування які є необхідними для виконання робіт згідно вимог тендерної документації та технічного завдання (додаток №3). Згідно з п.1. п.2. Таблиці 1 Додатку1 Тендерної документації зазначено , що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. 2. Відповідно до Приміток Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації вказано: * - учасник до найменування і марки обов’язково вказує технічний засіб чи обладнання; ** -якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування машин та механізмів (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання); ***- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1. **** Учасники обов'язково включають до таблиці машини, механізми, техніку та устаткування які є необхідними для виконання робіт згідно вимог тендерної документації та технічного завдання (додаток №3). 3. Відповідно до п.3 ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг). Згідно умов Договору суборенди №САІ-ТЗ-0603/20 від 06.03.2020 року зазначено, що внесення змін до них можливе лише при підписанні додаткової угоди, які відсутні у складі тендерної пропозиції. 4. Відповідно до п.3 ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг). Згідно умов Договору оренди №САІ-2-0503/20-ро/тз від 05.03.2020 року зазначено, що внесення змін до них можливе лише при підписанні додаткової угоди, які відсутні у складі тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, що підтверджують Мінімально необхідну кількість техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1, а саме: - Коток гладковальцевий вібраційний масою до 11 т; - Коток гладковальцевий вібраційний масою понад 11 т. 2. Зазначити номер та дату документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1, а саме: - Обладнання Компресор «Mecafer» з ремінним приводом. 3. Надати Додаткові угоди до Договору суборенди №САІ-ТЗ-0603/20 від 06.03.2020 року, а саме: від 15.04.2020 року та від 16.04.2020 року. 4. Надати Додаткову угоду до Договору оренди №САІ-2-0503/20-ро/тз від 05.03.2020 року, а саме додаткову угоду від 15.04.2020 року.
ТОВ "ШБУ-77" : [email protected]
175 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
07.10.2020 14:06
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" : [email protected]
174 999 999 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
07.10.2020 14:06
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 20.10.2020 14:15 по 31.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.10.2020 14:14
-
documentType.award.awardNotice
19.10.2020 16:09
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-07-001573-a-b1
Підписаний і діє
Номер
53
174 999 999 грн.
145 833 332.5 грн.
З ПДВ
Підписано
05.11.2020
Строк дії договору з
05.11.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-12 Перечин-Свалява на ділянці км 30+580 - км 39+927, Закарпатська область
Номенклатура
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-12 Перечин-Свалява на ділянці км 30+580 - км 39+927, Закарпатська область
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
05.11.2020 13:26
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-04-07-000009
Дата створення проекту
07.04.2021 14:15
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.04.2021 14:36
Дата публікації висновку про результати
16.04.2021 13:53
Дата завершення усунення порушень
22.04.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
29.04.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 183-50-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Закарпатська
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 555-05-13
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Закарпатська
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 07.04.2021 № 235 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами. НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.01.2021 №003100-18/866-2021 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.04.2021 № 235 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-09-07-001573-a 07.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.04.2021 00:00
Документи рішення
07.04.2021 14:36
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині укладенні додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служба автомобільних доріг у Закарпатській області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Закарпатській області, протокол від 28.09.2020 №319; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі – ТОВ «ПБС»), «ШБУ-77» (далі -ТОВ «ШБУ-77» ), «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР») та «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»); вимога про усунення невідповідностей від 12.10.2020; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 20.10.2020 №350 про визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2020 54/2020; договір на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобiльної дороги державного значення Т-07-12 Перечин-Свалява на ділянці км 30+580 - км 39+927, Закарпатська область від 05.11.2020 № 53, додаткові угоди від 24.12.2020 №53-1, від 19.03.2021 №53-2. Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт), в ході моніторингу не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПБС», ТОВ «ШБУ-77», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПБС», своєчасності укладання договору про закупівлю та укладенні додаткових угод та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.04.2021 00:00
Дата публікації
16.04.2021 13:53
Документи висновку
16.04.2021 13:53
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
208 774 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2020 14:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312643397
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
208 774 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2020 14:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312643397
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності