Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення: аварійні роботи на мосту через суходіл на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-23-01 Білогір’я – /Р-26/, км 24+300, Хмельницька область (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) від СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-03-009830-b
План UA-P-2020-09-01-001865-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.10.2020 13:51
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.09.2020 14:57
Закінчення аукціону 29.09.2020 15:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 509 016 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 090.16 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2020 21:32 до 28.09.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2020 21:32
до 18.09.2020 15:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2020 21:32
до 24.09.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.09.2020 14:57
до 29.09.2020 15:18
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2020 15:18
до 06.10.2020 14:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2020 14:23
до 17.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.10.2020 14:23
до 19.10.2020 13:51
Період уточнень
з 03.09.2020 21:32 до 18.09.2020 15:00
Період оскарження
з 03.09.2020 21:32 до 24.09.2020 00:00
Період аукціону
з 29.09.2020 14:57 до 29.09.2020 15:18
Період кваліфікації
з 29.09.2020 15:18 до 06.10.2020 14:23
Період кваліфікації
з 29.09.2020 15:18 до 06.10.2020 14:23
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення: аварійні роботи на мосту через суходіл на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-23-01 Білогір’я – /Р-26/, км 24+300, Хмельницька область (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення: аварійні роботи на мосту через суходіл на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-23-01 Білогір’я – /Р-26/, км 24+300, Хмельницька область (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до умов проекту договору
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Відповідно до умов проекту договору
Документи закупівлі
-
18.09.2020 10:56
-
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Адуканець Леся Василівна
Електронна пошта
Телефон
+380382783250
Замовник
ЄДРПОУ
25879878
Повна назва
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Реєстр пропозицій
Учасник:
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
Пропозиція:
2 508 010 грн.
Учасник:
ПрАТ “Хмельницьке будівельно-монтажне управління № 69”
Пропозиція:
2 485 104 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 06.10.2020 14:23 по 17.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
29 вересня 2020 15:18 електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” з остаточною пропозицією 2 485 104,00 UAH з ПДВ. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» статті 29: «9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. 10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. 11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею». Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 29: «13. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Протоколом №90/7 від 02.10.2020 року тендерний комітет прийняв рішення щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69”, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправляє невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів до 03 жовтня 2020 11:58. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» статті 26: «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». 02 жовтня 2020 з 18:128 до 18:32 учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” виправив невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: надав приведену у відповідність Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 598 від 02.10.2020 із підтверджуючими скан-копіями документів: ДОДАТОК № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. Також надано довідку щодо чисельності штатних працівників: 2. ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідна фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. Надано Інформаційну довідку № 600 від 02.10.2020 про виконання аналогічного договору: ДОДАТОК № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею:Таблиця 1. Також надано відповідні скан –копії документів щодо вказаного в інформації договору та підтверджено досвід виконання аналогічних договорів. Таким чином, голова тендерного комітету Пастухов М. П. довів до відома тендерний комітет щодо оцінки тендерної пропозиції учасника ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” на відповідність вимогам тендерної документації, яка визначена найбільш економічно вигідною, як таку, що відповідає вимогам тендерної документації. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» статті 29: «15. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом». Пропонується за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції визначити ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Про визначення переможця процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір з переможцем ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” щодо відкритих торгів №UA-2020-09-03-009830-b по предмету закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення: аварійні роботи на мосту через суходіл на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-23-01 Білогір’я – /Р-26/, км 24+300, Хмельницька область (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» з остаточною пропозицією 2 485 104,00 UAH з ПДВ.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
06.10.2020 14:23
-
29.09.2020 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 02 жовтня 2020 року м. Хмельницький Інформація про: 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорію: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області; вул. Свободи, 77, м. Хмельницький, Україна, 29000; 25879878; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (3 категорія). 2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке будівельно-монтажне управління № 69”; Юридична адреса: 29011, місто Хмельницький, вулиця Вінницьке шосе, будинок 4; Фактична адреса: 29011, місто Хмельницький, вулиця Вінницьке шосе, будинок 4; 01037442. 3. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: №UA-2020-09-03-009830-b. 4. Назву предмета закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення: аварійні роботи на мосту через суходіл на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-23-01 Білогір’я – /Р-26/, км 24+300, Хмельницька область (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” тендерний комітет виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані через електронну систему закупівель системі ProZorro учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією від 17 вересня 2020 року №90/4, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: 1. ДОДАТОК № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 549 від 18.09.2020, де під № з/п 2 в стовбці 3, зазначено Автокран, KS, 3577 MAZ 5337 1988 рік випуску. Вказано документ, підтверджуючий приналежність САК 782665 від 19.04.2012 року (стовбець 6, № з/п2). На підтвердження надано скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, де зазначено автокран KS, 3577 MAZ 5337 1988 року випуску із вантажопідйомністю 10-20 тон. Відповідно до тендерної документації вимагався кран на пневмоколісному ходу 25 т. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № з/п Назва Тип /марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності (власний, орендується, лізинг або залучений на іншому праві користування) Документ, підтверджуючий приналежність (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 6 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно Таблиці 1. Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Таблиця 2 № з/п Найменування Кількість 1 2 3 1 Бульдозер 1 2 Екскаватор 1 3 Кран на пневмоколісному ходу 25 т 1 Мінімальна кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) зазначається Замовником в тендерніи? документаціі? окремо за видами техніки та визначається відповідно до Розділу 7 МВ 42.1-37641918-761:2017 «Методичні вказівки з визначення штатноі? чисельності робітників та потреби в техніці дорожніх організаціи? для експлуатаціи?ного утримання автомобільних доріг». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” повинен привести Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідність із зазначенням: кран на пневмоколісному ходу 25 т. 2. ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідна фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав Інформаційну довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до надання послу/робіт: Інженерно-технічні працівники Таблиця 1 за № 551 від 18.09.2020. Відповідно до тендерної документації в переліку інженерно-технічних працівників ключових посад вимагався Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб). У вищевказаній довідці не вказано посаду Інженер з охорони праці, але й не зазначено, що на підприємстві штатна чисельність працівників менше 50 осіб. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідна фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки) Досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки) Штатний/ цивільно-правова угода 1 2 3 4 5 6 7 Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Таблиця 2 № з/п Найменування посади або спеціальності Кількість 1 2 3 Інженерно – технічні працівники 1 Головний інженер 1 2 Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб) 1 3 Виконроб 1 4 Майстер 1 Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів 1 Машиніст бульдозера 1 2 Машиніст екскаватора 1 3 Машиніст крана (кранівник) 1 4 Водій транспортних засобів 4 Робітники-будівельники (дорожні робітники) 1 Робітник 8 В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують можливість залучення працівників, на кожну особу зазначену в Таблиці 1. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” має привести у відповідність Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника, згідно вимог тендерної документації, або надати довідку із підтвердженням штатної чисельності підприємства менше 50 осіб. 3. ДОДАТОК № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав відгук № 135 від 09.04.2020 від Державного підприємства «Служба місцевих доріг» Хмельницької обласної державної адміністрації. В тендерній документації №90/2 від 18.09.2020 року, де зазначено що відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Категорія автомобільної дороги 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменування/одиниця виміру Обсяг Дата та номер підписання акту приймання виконаних будівельних робіт 1 2 3 4 5 6 7 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (довідки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника (замовників) (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), у якому (яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Аналогічним договором слід вважати договір (договори) надання послуг/виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування або інший (інші) договір (договори) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Види основних робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. Таблиця 2 № з/п Найменування робіт/послуг Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Влаштування водопропускної труби м 16,29 2 Влаштування з монолітного залізобетону оголовків м? 9,58 Види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” має надати копію позитивного відгуку замовника (за наданим аналогічним договором), у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Тендерний комітет керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частинами 9 та 16 статті 29 та частиною 9 статті 26: «9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». «Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей», та на підставі вище зазначеного, прийшли до спільної згоди щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах “Хмельницьке БМУ № 69”,що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” тендерний комітет виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані через електронну систему закупівель системі ProZorro учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією від 18 вересня 2020 року №90/2, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: 1. ДОДАТОК № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 549 від 18.09.2020, де під № з/п 2 в стовбці 3, зазначено Автокран, KS, 3577 MAZ 5337 1988 рік випуску. Вказано документ, підтверджуючий приналежність САК 782665 від 19.04.2012 року (стовбець 6, № з/п2). На підтвердження надано скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, де зазначено автокран KS, 3577 MAZ 5337 1988 року випуску із вантажопідйомністю 10-20 тон. Відповідно до тендерної документації вимагався кран на пневмоколісному ходу 25 т. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № з/п Назва Тип /марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності (власний, орендується, лізинг або залучений на іншому праві користування) Документ, підтверджуючий приналежність (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 6 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно Таблиці 1. Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Таблиця 2 № з/п Найменування Кількість 1 2 3 1 Бульдозер 1 2 Екскаватор 1 3 Кран на пневмоколісному ходу 25 т 1 Мінімальна кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) зазначається Замовником в тендерніи? документаціі? окремо за видами техніки та визначається відповідно до Розділу 7 МВ 42.1-37641918-761:2017 «Методичні вказівки з визначення штатноі? чисельності робітників та потреби в техніці дорожніх організаціи? для експлуатаціи?ного утримання автомобільних доріг». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” повинен привести Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідність із зазначенням: кран на пневмоколісному ходу 25 т. 2. ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідна фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав Інформаційну довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до надання послу/робіт: Інженерно-технічні працівники Таблиця 1 за № 551 від 18.09.2020. Відповідно до тендерної документації в переліку інженерно-технічних працівників ключових посад вимагався Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб). У вищевказаній довідці не вказано посаду Інженер з охорони праці, але й не зазначено, що на підприємстві штатна чисельність працівників менше 50 осіб. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідна фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки) Досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки) Штатний/ цивільно-правова угода 1 2 3 4 5 6 7 Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Таблиця 2 № з/п Найменування посади або спеціальності Кількість 1 2 3 Інженерно – технічні працівники 1 Головний інженер 1 2 Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб) 1 3 Виконроб 1 4 Майстер 1 Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів 1 Машиніст бульдозера 1 2 Машиніст екскаватора 1 3 Машиніст крана (кранівник) 1 4 Водій транспортних засобів 4 Робітники-будівельники (дорожні робітники) 1 Робітник 8 В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують можливість залучення працівників, на кожну особу зазначену в Таблиці 1. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” має привести у відповідність Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника, згідно вимог тендерної документації, або надати довідку із підтвердженням штатної чисельності підприємства менше 50 осіб. 3. ДОДАТОК № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” надав відгук № 135 від 09.04.2020 від Державного підприємства «Служба місцевих доріг» Хмельницької обласної державної адміністрації. В тендерній документації №90/2 від 18.09.2020 року, де зазначено що відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 4. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Категорія автомобільної дороги 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменування/одиниця виміру Обсяг Дата та номер підписання акту приймання виконаних будівельних робіт 1 2 3 4 5 6 7 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (довідки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника (замовників) (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), у якому (яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Аналогічним договором слід вважати договір (договори) надання послуг/виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування або інший (інші) договір (договори) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Види основних робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. Таблиця 2 № з/п Найменування робіт/послуг Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Влаштування водопропускної труби м 16,29 2 Влаштування з монолітного залізобетону оголовків м? 9,58 Види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ “Хмельницьке БМУ № 69” має надати копію позитивного відгуку замовника (за наданим аналогічним договором), у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Тендерний комітет керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частинами 9 та 16 статті 29 та частиною 9 статті 26: «9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». «Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей», та на підставі вище зазначеного, прийшли до спільної згоди щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах “Хмельницьке БМУ № 69”,що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Голова тендерного комітету М. П. Пастухов
Створено
02.10.2020 11:58
Надати до
03.10.2020 11:58
Договір
UA-2020-09-03-009830-b-a1
Підписаний і діє
Номер
264/20
2 485 104 грн.
2 070 920 грн.
З ПДВ
Підписано
19.10.2020
Строк дії договору з
19.10.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення: аварійні роботи на мосту через суходіл на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-23-01 Білогір’я – /Р-26/, км 24+300, Хмельницька область (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги державного значення: аварійні роботи на мосту через суходіл на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-23-01 Білогір’я – /Р-26/, км 24+300, Хмельницька область (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
19.10.2020 13:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 509 016 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2020 15:00
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380382783250
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 509 016 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2020 15:00
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380382783250
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності