Показати схожі тендери

Закупівля 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у м.Запоріжжі) від Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-02-010921-b
План UA-P-2020-09-02-008121-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.10.2020 16:12
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 21.09.2020 15:08
Закінчення аукціону 21.09.2020 15:29
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 449 142 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 245.71 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2020 16:55 до 18.09.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2020 16:55
до 08.09.2020 17:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2020 16:55
до 14.09.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.09.2020 15:08
до 21.09.2020 15:29
Завершено
Період кваліфікації
з 21.09.2020 15:29
до 25.09.2020 13:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2020 13:59
до 06.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.09.2020 13:59
до 13.10.2020 16:12
Період уточнень
з 02.09.2020 16:55 до 08.09.2020 17:00
Період оскарження
з 02.09.2020 16:55 до 14.09.2020 00:00
Період аукціону
з 21.09.2020 15:08 до 21.09.2020 15:29
Період кваліфікації
з 21.09.2020 15:29 до 25.09.2020 13:59
Період кваліфікації
з 21.09.2020 15:29 до 25.09.2020 13:59
Основні параметри
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у м.Запоріжжі)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
103 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у м.Запоріжжі)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69037, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, .
Дата постачання з
28.09.2020 00:00
Дата постачання по
01.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет.
Документи закупівлі
-
03.09.2020 09:18
-
Тендерна документація
02.09.2020 17:08
Тендерна документація
02.09.2020 16:56
Тендерна документація
02.09.2020 16:56
Тендерна документація
Тендерна документація
02.09.2020 16:56
Тендерна документація
02.09.2020 16:56
Проект договору
02.09.2020 16:56
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
02.09.2020 16:56
Тендерна документація
02.09.2020 16:56
Критерії прийнятності
02.09.2020 16:56
Тендерна документація
02.09.2020 16:56
Тендерна документація
02.09.2020 16:56
Тендерна документація
02.09.2020 16:56
Тендерна документація
02.09.2020 16:55
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Смольянинова
Електронна пошта
Телефон
+380617171886
Замовник
ЄДРПОУ
40467658
Повна назва
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69037
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС"
Пропозиція:
3 448 998 грн.
Учасник:
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"
Пропозиція:
3 281 850 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.09.2020 13:59 по 06.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
25.09.2020 13:59
-
21.09.2020 15:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: В наданих документах повірки пірометра, прострочений термін калібрування обладнання. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно частини 1 Додатку 4. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи для підтвердження наявності обладнання та повірки цього інструменту: • термометр для вимірювання температури асфальту.
Створено
23.09.2020 16:08
Надати до
24.09.2020 16:08
Договір
UA-2020-09-02-010921-b-a1
Підписаний і діє
Номер
146/20
3 281 850 грн.
2 734 875 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2020
Строк дії договору з
13.10.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у м.Запоріжжі)
Номенклатура
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у м.Запоріжжі)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.10.2020 15:56
-
Розклад та етапи
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-06-000051
Дата створення проекту
06.11.2020 16:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.11.2020 17:14
Дата публікації висновку про результати
27.11.2020 18:07
Дата завершення усунення порушень
12.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
28.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 993-89-34
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
НАКАЗ 06.11.2020 № 242 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.11.2020 №242 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 5) UA-2020-09-02-010921-b, Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради, ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.11.2020 00:00
Документи рішення
06.11.2020 17:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.09.2020 №146/20-2; тендерну пропозицію комунального підприємства "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" (далі – КП "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"); повідомлення про намір укласти договір; договір від 13.10.2020 №146/20. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 «Переліку документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям» Додатку 4 тендерної документації зазначено вимогу для підтвердження фінансової спроможності учасника щодо надання довідок з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Частиною 3 ст.22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Поряд з цим, забезпечення платоспроможності, як критерій, визначено статтею 16 Закону і передбачає підтвердження лише фінансовою звітністю. Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Мінфіну України від 07.02.2013 №73, визначено склад фінансової звітності, а саме баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у Додатку 4 «Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям» зазначено вимогу надання документів, не передбачених статтею 16 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду пропозиції переможця КП "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів", укладання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
27.11.2020 00:00
Дата публікації
27.11.2020 18:07
Документи висновку
27.11.2020 18:07
-
Оскарження в суді
Позовна заява
Дата публікації
11.12.2020 14:24
Документи оскарження в суді
Повідомлення
Відповідь
Заперечення на висновок
Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-02-010921-b
Висновку
02.12.2020 11:48
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 449 142 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2020 17:00
Замовник:
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617171886
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 449 142 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2020 17:00
Замовник:
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617171886
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності