Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 02.09.2020 17:24до 22.09.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2020 17:24
до 12.09.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2020 17:24
до 18.09.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 23.09.2020 13:59
до 23.09.2020 14:20
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2020 14:20
до 29.09.2020 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2020 16:17
до 10.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.09.2020 16:17
до 15.10.2020 12:29
Період уточнень
з
02.09.2020 17:24
до
12.09.2020 10:00
Період оскарження
з
02.09.2020 17:24
до
18.09.2020 00:00
Період аукціону
з
23.09.2020 13:59
до
23.09.2020 14:20
Період кваліфікації
з
23.09.2020 14:20
до
29.09.2020 16:17
Період кваліфікації
з
23.09.2020 14:20
до
29.09.2020 16:17
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Робоча станція з операційною системою та монітором
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, зазначені в пункті 4 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Робоча станція з операційною системою та монітором
Код ДК 021:2015
30210000-4 -
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
39
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46010, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Енергетична, 2
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Робоча станція з операційною системою та монітором
Звернення:
За тендером : Робоча станція з операційною системою та монітором
Тема:
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Зміст:
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Дата оприлюднення звернення:
04.09.2020 23:08
Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати всім вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації та додатках до неї.
Дата оприлюднення відповіді:
08.09.2020 15:37
На даному тендері відміни не були знайдені.
Робоча станція з операційною системою та монітором
Тендер:
UA-2020-09-02-002530-c
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-09-02-002530-c.a1
Дата:
03.09.2020 16:08
Стан:
Залишено без розгляду
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте наявна вимога: «Монітор повинен бути того ж самого виробника, що і робоча станція » Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. У випадку відмови просимо Замовника обґрунтувати своє рішення аргументовано. Дякуємо!
Автор:
41860186, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Декабристів, будинок 23-В
Розглянувши Ваше звернення з проханням внести зміни до тендерної документації, звертаємо увагу, що відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимоги встановлені в тендерній документації для запобігання придбання Замовником товарів неналежної якості.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 220 216.4
грн.
Період подання пропозицій
до
22.09.2020 10:00
Замовник:
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО"