Показати схожі тендери

Закупівля Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) від Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-02-002364-c
План UA-P-2020-09-02-004788-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 23.01.2021 00:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.12.2020 13:03
Очікувана вартість:
8 234 335.38 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
82 343.35 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2020 16:39 до 02.10.2020 20:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2020 16:39
до 22.09.2020 20:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2020 16:39
до 28.09.2020 00:00
Поточний період
Період прекваліфікації
з 02.10.2020 20:01
-
Поточний період
Період аукціону
з 24.12.2020 13:03
-
Період уточнень
з 02.09.2020 16:39 до 22.09.2020 20:00
Період оскарження
з 02.09.2020 16:39 до 28.09.2020 00:00
Період аукціону
з 24.12.2020 13:03
Період кваліфікації
з 02.10.2020 20:01
Основні параметри
Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))
Implementation of information system for automation of treasury functions (Treasury management system (TMS))
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Implementation of information system for automation of treasury functions (Treasury management system (TMS))
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01030, Україна, Київська область, Київ, Івана Франка, 21
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
Скасування
23.01.2021 00:03
Визнати необхідність відміни закупівельної процедури Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства відповідно до п.1 ст. 32 Закону, а саме: встановлено, що договір при завершенні процедури закупівлі має бути укладений в 2021 році, що суперечить вимогам тендерної документації, в якій зазначено, що термін поставки товару до 31.12.2020.
12.01.2021 14:56
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Силенко Дар’я Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Silenko Daria
Електронна пошта
Телефон
(044) 465-09-67
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://www.uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081258
Назва (англійською мовою)
Branch ‘’Main information computional center’’ of Public Joint-Stock Company ‘’Ukrzaliznytsia’’ Identification code customer: 40081258
Повна назва
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Повна назва (англійською мовою)
Branch ‘’Main information computional center’’ of Public Joint-Stock Company ‘’Ukrzaliznytsia’’ Identification code customer: 40081258
Поштовий індекс
01030
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. І. Франка, 21
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "АЙГЕНМЕТОД"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
02.10.2020 20:02
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
b45b6f3ae06e4af89928200abce3287e
Створено
09.10.2020 16:39
Надати до
10.10.2020 16:39
Зміст
Учаснику ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» Вимоги щодо усунення невідповідностей щодо закупівлі Код ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) Згідно п.16 статті 29 просимо вас усунути наступні невідповідності, щодо надання документів 1. Копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці, у трудових відносинах з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи), а саме надані трудові угоди не є дійсними на даний час. Вимога тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 1) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - довідка в довільній формі, завірена підписом та печаткою учасника, або підписом представника учасника, (із зазначенням ПІБ працівників, освіти, кваліфікації та досвіду роботи) про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг заданим вимогам: - копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці, у трудових відносинах з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи). Копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці, у трудових відносинах з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи), повинні бути дійсними на даний час. Голова тендерного комітету А.А. Марєєв
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС": не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 (абзац 1 пункт 1 частина 1 стаття 31 Закону) та вимогам тендерної документації (абзац 1 пункт 2 частина 1 стаття 31 Закону), а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Документи прекваліфікації
02.10.2020 20:02
Витяг з ЄДР
ТОВ "АЙГЕНМЕТОД" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
02.10.2020 20:03
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
976cfe8620fb4d4596fc187d1290598a
Створено
09.10.2020 16:40
Надати до
10.10.2020 16:40
Зміст
Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю "АЙГЕНМЕТОД" Вимоги щодо усунення невідповідностей щодо закупівлі Код ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) Згідно п.16 статті 29 просимо вас усунути наступні невідповідності, щодо надання документів 1. Документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі послуг чи акт наданих послуг, тощо відсутній Вимога тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 7.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: - довідка у довільній формі, завірена підписом та печаткою учасника, про виконання протягом останніх 2 років договору з впровадження та/або обслуговування раніше впровадженої, системи управління казначейством (Treasury management system) на 500 - 2000 користувачів), для суб’єкта (суб’єктів) що мають вертикально або горизонтально інтегровану структуру та відповідають характеристикам великого підприємства відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб). Довідка має обов’язково містити найменування контрагента, предмет договору, строк дії договору, контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон). - копія договору з додатками, які є його невід’ємною частиною, на який є посилання у довідці; - документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі послуг чи акт наданих послуг, тощо; -лист-відгук/рекомендаційний лист від замовника за договором, в якому підтверджено факт успішного впровадження; - документи (копії документів) чи посилання на відкриті та доступні джерела інформації, тощо, в яких підтверджено, що замовник за наданим договором відповідає критеріям великого підприємства як це визначено в Законі України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (а саме мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб) ) і має вертикально або горизонтально інтегровану структуру; Повинно бути надано документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі послуг чи акт наданих послуг, тощо. Голова тендерного комітету А.А. Марєєв
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі зак,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 (абзац 1 пункт 1 частина 1 стаття 31 Закону) та вимогам тендерної документації (абзац 1 пункт 2 частина 1 стаття 31 Закону, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС": не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 (абзац 1 пункт 1 частина 1 стаття 31 Закону) та вимогам тендерної документації (абзац 1 пункт 2 частина 1 стаття 31 Закону), а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Документи прекваліфікації
17.11.2020 16:54
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
0514beb6de4d4e8c9cd0dbf6d0d18a74
Створено
18.11.2020 09:34
Надати до
19.11.2020 09:34
Зміст
Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» Вимоги щодо усунення невідповідностей щодо закупівлі Код ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) Згідно п.16 статті 29 просимо вас усунути наступні невідповідності, щодо надання документів 1. Копія договору з додатками, які є його невід’ємною частиною, на який є посилання у довідці надано з зауваженням - контрагент Виконавчий комітет Маріупольської міської ради є бюджетною установою та не відповідає критеріям великого підприємства відповідно до п.2 статті 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Вимога тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 7.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: - довідка у довільній формі, завірена підписом та печаткою учасника, про виконання протягом останніх 2 років договору з впровадження та/або обслуговування раніше впровадженої, системи управління казначейством (Treasury management system) на 500 - 2000 користувачів), для суб’єкта (суб’єктів) що мають вертикально або горизонтально інтегровану структуру та відповідають характеристикам великого підприємства відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб). Довідка має обов’язково містити найменування контрагента, предмет договору, строк дії договору, контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон). - копія договору з додатками, які є його невід’ємною частиною, на який є посилання у довідці; - документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі послуг чи акт наданих послуг, тощо; -лист-відгук/рекомендаційний лист від замовника за договором, в якому підтверджено факт успішного впровадження; - документи (копії документів) чи посилання на відкриті та доступні джерела інформації, тощо, в яких підтверджено, що замовник за наданим договором відповідає критеріям великого підприємства як це визначено в Законі України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (а саме мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб) ) і має вертикально або горизонтально інтегровану структуру; Потрібно надати: - довідка у довільній формі, завірена підписом та печаткою учасника, про виконання протягом останніх 2 років договору з впровадження та/або обслуговування раніше впровадженої, системи управління казначейством (Treasury management system) на 500 - 2000 користувачів), для суб’єкта (суб’єктів) що мають вертикально або горизонтально інтегровану структуру та відповідають характеристикам великого підприємства відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб). Довідка має обов’язково містити найменування контрагента, предмет договору, строк дії договору, контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон). - копія договору з додатками, які є його невід’ємною частиною, на який є посилання у довідці; - документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі послуг чи акт наданих послуг, тощо; -лист-відгук/рекомендаційний лист від замовника за договором, в якому підтверджено факт успішного впровадження; - документи (копії документів) чи посилання на відкриті та доступні джерела інформації, тощо, в яких підтверджено, що замовник за наданим договором відповідає критеріям великого підприємства як це визначено в Законі України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (а саме мають показники за 2018 та/або 2019 роки: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб) ) і має вертикально або горизонтально інтегровану структуру; Голова тендерного комітету А.А. Марєєв
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" : [email protected]
розглядається
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
06.01.2021 11:11
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
8 234 335.38 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2020 20:00
Замовник:
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
(044) 465-09-67
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
8 234 335.38 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2020 20:00
Замовник:
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
(044) 465-09-67
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності