Показати схожі тендери

Закупівля Реставрація з пристосуванням для сучасного використання станції «Вокзальна» Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену та будівництвом другого вестибюля у Солом’янському районі. (Проєктні роботи. Стадія «П» та «Р»), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-08-28-001516-a
План UA-P-2020-07-28-003717-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 01.05.2021 00:00
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.12.2020 13:02
Закінчення аукціону 07.12.2020 13:53
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
71 403 405.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
360 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2020 14:55 до 04.12.2020 16:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2020 14:55
до 24.11.2020 16:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2020 14:55
до 30.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 07.12.2020 13:02
до 07.12.2020 13:53
Завершено
Період кваліфікації
з 07.12.2020 13:53
до 20.04.2021 14:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.01.2021 15:43
до 01.05.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 20.04.2021 14:32
-
Період уточнень
з 28.08.2020 14:55 до 24.11.2020 16:00
Період оскарження
з 28.08.2020 14:55 до 30.11.2020 00:00
Період аукціону
з 07.12.2020 13:02 до 07.12.2020 13:53
Період кваліфікації
з 07.12.2020 13:53 до 20.04.2021 14:32
Період кваліфікації
з 07.12.2020 13:53 до 20.04.2021 14:32
Основні параметри
Реставрація з пристосуванням для сучасного використання станції «Вокзальна» Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену та будівництвом другого вестибюля у Солом’янському районі. (Проєктні роботи. Стадія «П» та «Р»), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
355 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реставрація з пристосуванням для сучасного використання станції «Вокзальна» Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену та будівництвом другого вестибюля у Солом'янському районі. (Проєктні роботи. Стадія «П» та «Р»)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за якісно виконані роботи, визначені п. 1.1 цього Договору стадії «П», здійснюються Замовником на підставі підписаних Сторонами Актів здавання-приймання виконаних робіт відповідного(-них) етапу(-ів) робіт протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати їх підписання Сторонами, в межах не більш як 70% від вартості робіт стадії «П» за Договором. Остаточний розрахунок за якісно виконані роботи, визначені п. 1.1 цього Договору у розмірі 30% від вартості робіт стадії «П» за Договором здійснюється Замовником після передачі Підрядником комплекту науково-проєктної документації стадії «П» у 4 (чотирьох) примірниках разом з оригіналом експертного звіту (позитивного), на підставі підписаного Сторонами Акта здавання-приймання виконаних робіт за кінцевим етапом протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати його підписання Сторонами.
Документи закупівлі
-
19.11.2020 11:39
-
-
12.11.2020 13:33
-
29.10.2020 16:06
-
29.10.2020 16:06
-
28.08.2020 14:52
-
28.08.2020 14:52
-
28.08.2020 14:52
-
28.08.2020 14:52
-
28.08.2020 14:52
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сас Валентина Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380442385892
Сайт:
http://metro.kiev.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03328913
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Поштовий індекс
03056
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬ"
Пропозиція:
70 984 745.74 грн.
Учасник:
ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА"
Пропозиція:
69 900 000 грн.
Учасник:
Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ"
Пропозиція:
62 860 000 грн.
Учасник:
ПРАТ "ПІ " Укрспецтунельпроект"
Пропозиція:
60 401 400 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
60 396 000 грн.
Учасник:
ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ"
Пропозиція:
43 920 699.6 грн.
Учасник:
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"
Пропозиція:
29 800 000 грн.
Аномально низька ціна
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 06.01.2021 15:43 по 17.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КБ «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» відхилити у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Документи кваліфікації
06.01.2021 15:43
-
07.12.2020 13:53
Витяг з ЄДР
07.12.2020 13:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
07.12.2020 13:53
Надати до
09.12.2020 0:00
Період вимог/скарг з 04.02.2021 12:34 по 15.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону,Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ» відхилити, оскільки: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
04.02.2021 12:34
-
06.01.2021 15:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено наступною найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. 1. В електронній системі закупівель учасником завантажено: - довідку про наявність МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ, ВИРОБНИЧИХ І АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРИМІЩЕНЬ від 03.12.2020 №552/01-КМП в змісті якої зазначено «…підтверджуємо наявність ТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ, ВИМІРЮВАЛЬНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА ПРИЛАДІВ, ОБЧИСЛЮВАЛЬНОЇ, РОЗМНОЖУВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ОРГТЕХНІКИ, ВІДПОВІДНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ТОЩО, НЕОБХІДНОГО ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ З НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО СУПРОВОДУ», що не відповідає назві довідки та предмету закупівлі; - довідку про наявність ТЕХНОЛОГІЧНОГО обладнання, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ» від 03.12.2020 №553/01-КМП у змісті якої зазначено «…підтверджуємо наявність ТЕХНІЧНОГО обладнання, вимірювальних інструментів та приладів, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення, тощо, необхідного для виконання робіт З НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО СУПРОВОДУ», що не відповідає назві довідки та предмету закупівлі; - довідку щодо укомплектованості інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід від 03.12.2020 №554/01-КМП, у змісті якої не зазначено відповідального виконавця окремих видів робі, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме – архітектора. В п.12 таблиці вищезазначеної довідки учасником зазначено сертифікат АР №008490 від 01.12.18, що не відповідає даті, зазначеній у сертифікаті АР №008490. - експертні звіти на проектну документацію до аналогічного договору в неповному обсязі (відсутні додатки, що є невід?ємною частиною експертного звіту). 2. Підпунктом 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, шляхом надання документів: - довідки, складеної у довільній формі, про наявність матеріально-технічної бази, виробничих і адміністративних приміщень; - довідки, складеної у довільній формі, про наявність технологічного обладнання, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення, необхідного для виконання робіт. Підпунктом 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання довідки, складеної у довільній формі, щодо укомплектованості інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати (копії надаються) відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: архітектора, ГІПа та інженерів-проєктувальників за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3). Підпунктом 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимогу щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом надання викопіювання з договору(ів), що наведено(і) в довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів), в частині номера, дати та предмета договору(контракту), реквізитів сторін, а також копію експертного звіту (позитивного) на проектну документацію відповідно до цього договору(ів). 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, відповідно до частини 9 статті 26 Закону та підпункту 3.3 пункту 3 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - довідку про наявність матеріально-технічної бази, виробничих і адміністративних приміщень, зміст якої відповідає назві довідки та предмету закупівлі; - довідку про наявність технологічного обладнання, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення, зміст якої відповідає назві довідки та предмету закупівлі; - довідку щодо укомплектованості інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначити відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме – архітектора, та зазначити вірну дату видачі сертифіката АР №008490 (п.12); - експертні звіти на проектну документацію до аналогічного договору в повному обсязі.
Створено
11.01.2021 15:35
Надати до
12.01.2021 15:35
Період вимог/скарг з 25.02.2021 16:07 по 08.03.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону,Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» відхилити, оскільки: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
25.02.2021 16:06
-
04.02.2021 12:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено наступною найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. 1. В електронній системі закупівель учасником завантажено: - довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 09.11.2020 №181/5.1 в якій зазначено два договори, а саме: по п.1 договір від 13.04.2016 №К-6400 «Розробка проєктної документації на стадії робочий проект «РП» реконструкції будівлі Центрального сховища Національного банку України (приміщення приймання-передавання цінностей з боксом інкасації) за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7-А відповідно до завдання на проектування (під грифом «Банківська таємниця»)» (далі – Договір від 13.04.2016 №К-6400) та по п.2 договір від 16.12.2019 №216 «Виготовлення проектно-кошторисної документації на ремонтно-реставраційні роботи на фасадах ТА ПОКРІВЛІ ДП «Національний академічний театр опери та балету України ім. Т.Г. Шевченка» по вул. Володимирська, 50 у Шевченківському районі м. Києва (Об’єкт культурної спадщини, охоронний №17-Кв)» (далі -Договір від 16.12.2019 №216). До викопіювання з Договору від 13.04.2016 №К-6400 учасником завантажено експертний звіт №00-1347-16/КД, в якому зазначено «Категорія складності об?єкта будівництва –ІІІ», що не відповідає вимогам Замовника. До викопіювання з Договору від 16.12.2019 №216 учасником завантажено експертний звіт №00-0005-20/ЦБ та відгук від 11.03.20 №107, в яких назва предмету договору, зазначеного в договорі від 16.12.2019 №216 та у відгуку до цього договору відрізняється від назви предмета договору, зазначених в довідці про досвід виконання аналогічних договорів та експертному звіті до цього договору, а саме, після слів «та покрівлі» відсутнє слово «будівлі». 2. Підпунктом 5.1.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимогу щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом надання документів: - довідки, складеної у довільній формі, про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) із зазначенням найменування та адреси контрагента, номера, дати, предмета договору (контракту) та реквізитів контрагента для зв’язку. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на розробку проєктної документації на об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 або договір на розробку науково-проєктної документації на реставрацію пам’яток культурної спадщини, які відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» також відносяться до класу наслідків (відповідальності) ССЗ; - викопіювання з договору(ів), що наведено(і) в довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів), в частині номера, дати та предмета договору(контракту), реквізитів сторін, а також копію експертного звіту (позитивного) на проектну документацію відповідно до цього договору(ів); - позитивний відгук від замовника щодо виконання договору(ів), зазначеного(их) в довідці про виконання аналогічного(-их) договору(-ів). 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, відповідно до частини 9 статті 26 Закону та підпункту 3.3 пункту 3 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - довідки, складеної у довільній формі, про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) із зазначенням найменування та адреси контрагента, номера, дати, предмета договору (контракту) та реквізитів контрагента для зв’язку, із зазначенням виконаного договору на розробку проєктної документації на об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 або договору на розробку науково-проєктної документації на реставрацію пам’яток культурної спадщини, які відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» також відносяться до класу наслідків (відповідальності) ССЗ; - викопіювання з договору(ів), що наведено(і) в довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів), в частині номера, дати та предмета договору(контракту), реквізитів сторін, а також копію експертного звіту (позитивного) на проектну документацію відповідно до цього договору(ів); - позитивного відгуку від замовника щодо виконання договору(ів), зазначеного(их) в довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів). При цьому назва предмету закупівлі повинна співпадати в усіх вищезазначених документах.
Створено
23.02.2021 16:05
Надати до
24.02.2021 16:05
Період вимог/скарг з 02.03.2021 12:11 по 13.03.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону,Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ «УКРСПЕЦТУНЕЛЬПРОЕКТ» відхилити, оскільки: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
Документи кваліфікації
02.03.2021 12:10
-
25.02.2021 16:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ «УКРСПЕЦТУНЕЛЬПРОЕКТ» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено наступною найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. 1. В електронній системі закупівель учасником завантажено: - довідку про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід від 12.11.2020 №56/К-10, в якій зазначено одного інженера-проєктувальника Сапіга В.М. з двома кваліфікаційними сертифікатами інженера-проєктувальника; - довідку про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід від 29.10.2020 №29/10-3, від субпідрядної спеціалізованої організації ТОВ «Дизайн проект сервіс», яку учасник планує залучити до виконання робіт в обсязі не менше 20%, в якій не зазначено архітектора, ГІПа та не надано кваліфікаційний сертифікат архітектора; - довідку про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід від 11.11.2020 №05/К-6, від субпідрядної спеціалізованої організації ТОВ «ПІ «Спецтунельпроект», яку учасник планує залучити до виконання робіт в обсязі не менше 20%, в якій не зазначено архітектора, ГІПа, інженерів-проєктувальників та не надано кваліфікаційні сертифікати інженерів-проєктувальників, архітектора. 2. Підпунктом 5.1.2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимоги щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання документів: - довідки, складеної у довільній формі, щодо укомплектованості інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати (копії надаються) відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: архітектора, ГІПа та інженерів-проєктувальників за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3); - у разі залучення субпідрядних спеціалізованих організацій до виконання робіт в обсязі не менше 20%, надається довідка, складеної у довільній формі, щодо укомплектованості інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати (копії надаються) відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: архітектора, ГІПа та інженерів-проєктувальників за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3) від субпідрядників. 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, відповідно до частини 9 статті 26 Закону та підпункту 3.3 пункту 3 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - довідки про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати (копії надаються) відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: архітектора, ГІПа та інженерів-проєктувальників (не менше двох) за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3); - довідку про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, від ТОВ «Дизайн проект сервіс», в якій повинна міститись інформація про працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: архітектора, ГІПа та інженерів-проєктувальників за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3) та надати копії цих кваліфікаційних сертифікатів; - довідку про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, від ТОВ «ПІ «Спецтунельпроект», в якій повинна міститись інформація про працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: архітектора, ГІПа та інженерів-проєктувальників за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3) та надати копії цих кваліфікаційних сертифікатів.
Створено
25.02.2021 16:23
Надати до
26.02.2021 16:23
Період вимог/скарг з 04.03.2021 11:35 по 15.03.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства,Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію Приватного підприємства «МАКРОПРОЕКТ» відхилити, оскільки: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
04.03.2021 11:34
-
02.03.2021 12:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «МАКРОПРОЕКТ» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено наступною найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. 1. В електронній системі закупівель учасником завантажено: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 10.11.2020 №1011-13, в якій відсутня інформація про наявність у учасника виробничих приміщень, назва довідки не відповідає вимогам Замовника; - довідку про наявність розмножувальної техніки та оргтехніки від 10.11.2020 №1011-16, в якій відсутня інформація про наявність у учасника технологічного обладнання, обчислювальної техніки та відповідного програмного забезпечення, необхідного для виконання робіт, назва довідки не відповідає вимогам Замовника; - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 12.11.2020 №1211-02, в якій не зазначено архітектора та не надано кваліфікаційний сертифікат архітектора. 2. Підпунктом 5.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимоги щодо: • підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, шляхом надання документів: - довідки, складеної у довільній формі, про наявність матеріально-технічної бази, виробничих і адміністративних приміщень; - довідки, складеної у довільній формі, про наявність технологічного обладнання, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення, необхідного для виконання робіт. • підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання документів: - довідки, складеної у довільній формі, щодо укомплектованості інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати (копії надаються) відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: архітектора, ГІПа та інженерів-проєктувальників за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3). 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, відповідно до частини 9 статті 26 Закону та підпункту 3.3 пункту 3 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - довідки, складеної у довільній формі, про наявність матеріально-технічної бази, виробничих і адміністративних приміщень; - довідки, складеної у довільній формі, про наявність технологічного обладнання, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення, необхідного для виконання робіт; - довідку про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, в якій повинна міститись інформація про працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: архітектора, ГІПа та інженерів-проєктувальників за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3) та надати копії цих кваліфікаційних сертифікатів.
Створено
02.03.2021 12:18
Надати до
03.03.2021 12:18
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
04.03.2021 11:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНА ЛІГА» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено наступною найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. 1. В електронній системі закупівель учасником завантажено: - довідку про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід від 11.11.2020 №07/07/А-3, у змісті якої не зазначено відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме –інженерів-проєктувальників; - довідку про досвід виконання аналогічного договору від 11.11.2020 №04/26/А-3, в якій зазначено два договори, а саме: по п.1 договір від 10.12.2018 №АПВК-Р-11/18 «Виконання проектних робіт на стадії «Проект» по об’єкту: «Відновлення матеріально- технічної бази та об’єктів інфраструктури ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Міжнародний дитячий центр «Артек» (розширення та реконструкція приміщень харчоблоку)» (далі – Договір від 11.11.2020 №04/26/А-3) та по п.2 договір від 07.06.2019 №239/2019 «Виконання коригування проектної документації на стадії «Проект» та розробку «Робочої документації» по об’єкту: «Відновлення матеріально-технічної бази та об’єктів інфраструктури ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Міжнародний дитячий центр «Артек» (розширення та реконструкція приміщень харчоблоку)» (далі -Договір від 07.06.2019 №239/2019). Відповідно до наданої довідки про досвід виконання аналогічного договору, учасником надано викопіювання з Договору від 11.11.2020 №04/26/А-3 та Договору від 07.06.2019 №239/2019, експертний звіт №00-1930-18/ЦБ, експертний звіт №00-0776-19/ЦБ та лист–відгук від 23.10 2020 №441 до вищезазначених договорів, в яких назва предмету договору, відрізняється від назви предмета договору, що зазначена в довідці про досвід виконання аналогічних договорів, а саме, після слів «Державного підприємства» відсутнє слово «України». 2. Підпунктом 5.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимоги щодо: • підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання довідки, складеної у довільній формі, щодо укомплектованості інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати (копії надаються) відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: архітектора, ГІПа та ІНЖЕНЕРІВ-ПРОЄКТУВАЛЬНИКІВ за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3); • підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом надання документів: - довідки, складеної у довільній формі, про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) із зазначенням найменування та адреси контрагента, номера, дати, предмета договору (контракту) та реквізитів контрагента для зв’язку. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на розробку проєктної документації на об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 або договір на розробку науково-проєктної документації на реставрацію пам’яток культурної спадщини, які відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» також відносяться до класу наслідків (відповідальності) ССЗ; - викопіювання з договору(ів), що наведено(і) в довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів), в частині номера, дати та предмета договору(контракту), реквізитів сторін, а також копію експертного звіту (позитивного) на проектну документацію відповідно до цього договору(ів); - позитивний відгук від замовника щодо виконання договору(ів), зазначеного(их) в довідці про виконання аналогічного(-их) договору(-ів). 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, відповідно до частини 9 статті 26 Закону та підпункту 3.3 пункту 3 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - довідки про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, в якій повинна міститись інформація про працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: архітектора, ГІПа та інженерів-проєктувальників (не менше двох) за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3) та надати копії цих кваліфікаційних сертифікатів; - довідки, складеної у довільній формі, про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) із зазначенням найменування та адреси контрагента, номера, дати, предмета договору (контракту) та реквізитів контрагента для зв’язку, із зазначенням виконаного договору на розробку проєктної документації на об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 або договору на розробку науково-проєктної документації на реставрацію пам’яток культурної спадщини, які відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» також відносяться до класу наслідків (відповідальності) ССЗ.
Створено
04.03.2021 11:42
Надати до
05.03.2021 11:42
Період вимог/скарг з 20.04.2021 13:59 по 01.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію ТОВ «КБ «ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» відхилити у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Документи кваліфікації
20.04.2021 13:59
-
15.04.2021 11:22
Витяг з ЄДР
15.04.2021 11:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
15.04.2021 11:21
Надати до
17.04.2021 0:00
Період вимог/скарг з 20.04.2021 14:05 по 01.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону,Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ» відхилити, оскільки: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
20.04.2021 14:05
-
20.04.2021 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.04.2021 14:19 по 01.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Є такою, строк дії якої закінчився
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» відхилити, оскільки тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Документи кваліфікації
20.04.2021 14:19
-
20.04.2021 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.04.2021 14:23 по 01.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Є такою, строк дії якої закінчився
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ «УКРСПЕЦТУНЕЛЬПРОЕКТ» відхилити, оскільки тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Документи кваліфікації
20.04.2021 14:23
-
20.04.2021 14:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.04.2021 14:26 по 01.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Є такою, строк дії якої закінчився
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію Приватного підприємства «МАКРОПРОЕКТ» відхилити, оскільки тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Документи кваліфікації
20.04.2021 14:26
-
20.04.2021 14:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.04.2021 14:30 по 01.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Є такою, строк дії якої закінчився
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНА ЛІГА» відхилити, оскільки тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Документи кваліфікації
20.04.2021 14:29
-
20.04.2021 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.04.2021 14:32 по 01.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Є такою, строк дії якої закінчився
Зміст
Керуючись частиною 1 статті 31 Закону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬ» відхилити, оскільки тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Документи кваліфікації
20.04.2021 14:32
-
20.04.2021 14:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-01-13-000110
Дата створення проекту
13.01.2021 18:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.01.2021 19:02
Дата публікації висновку про результати
04.02.2021 18:17
Дата завершення усунення порушень
19.02.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
04.02.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.01.2021 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2020-08-28-001516-a 28.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.01.2021 00:00
Документи рішення
13.01.2021 19:02
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київський метрополітен» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.08.2020 № 2009 із змінами, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КБ «Теплоенергоавтоматика» (далі – ТОВ «КБ Теплоенергоавтоматика»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 12.12.2020 № 2905 та від 13.01.2021 № 47, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 06.01.2021 № 20, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 22.01.2021. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель визначив очікувану вартість цієї процедури закупівлі в сумі 71 403 405,33 грн. За результатами проведеного електронного аукціону в елеронній системі закупівель найбільш економічно вигідною визначено тендерною пропозицією учасника ТОВ «КБ Теплоенергоавтоматика» з ціновою пропозицією 29 800 000,00 грн, що є на 59 % меншою від очікуваної вартості. У своєму письмовому поясненні щодо обґрунтування аномально низької ціни учасник ТОВ «КБ Теплоенергоавтоматика» зазначив, що «підприємством були виконані роботи та отримано (позитивний) експертний звіт на проектну документацію відповідно до договору від 27.10.2017 № 27/10 по об’єкту: «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення (Проєктні роботи. Стадія»РП»)» (код за 021:2015: 45453000-7(«Капітальний ремонт і реставрація»). Відповідно до умов договору до технічного завдання також увійшла станція метрополітену «Вокзальна». Тож за рахунок розроблених проектних рішень по станції «Вокзальна» наше підприємство склало запропоновану ціну.» Однак, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КБ Теплоенергоавтоматика», як такого що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Зазначивши в протоколі, що ТОВ «БК «Теплоенергоавтоматика» надав в складі договірної ціни та кошторису за формою 2-П, що не відповідають формам Додатків М та Г відповідно ДСТУ Б.Д.1-1-7:2013 (із змінами), та не надав у складі тендерної пропозиції кошторису за формою 3-П. Слід зазначити, що у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій договірної ціни складеної відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 (із змінами) за формою Додатку М, з кошторисами за формами 1-П, 2-П, 3-П (пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації). Згідно з Правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ Б.Д.1-1-7:2013, затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374 (далі - ДСТУ Б.Д.1-1-7:2013) цей стандарт установлює основні правила визначення вартості проектних, вишукувальних та науково-проектних робіт на будівництво, а також експертизи проектної документації на будівництво об’єктів, що реалізуються на території України. Учасник ТОВ «БК «Теплоенергоавтоматика» у складі тендерної пропозиції надав, зокрема, договірну ціну на виконання проектно-вишукувальних робіт, зведений кошторис на проекті і вишукувальні роботи та кошторис на проектні роботи, що містять інформацію про повну вартість робіт та їх розрахунок, які розраховані відповідно до вимог Додатку М (довідковий) ДСТУ Б.Д.1-1-7:2013, що відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з ДСТУ Б.Д.1-1-7:2013 визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт здійснюється за калькуляційним методом або на підставі розрахунку витрат труда та економічно обгрунтованих елементів витрат (Додатки Ж та К цього стандарту відповідно). Так, згідно з Додатком Ж ДСТУ Б.Д.1-1-7:2013 вартість розроблення окремих розділів проектної документації, видів проектних робіт визначається за показниками таблиць відносної вартості, наведеними у розділах Збірника цін, та може уточнюватися проектною організацією в межах загальної вартості по кожній стадії проектування. Кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт за збірними цінами визначається за кошторисами, які складаються за формою 2-П. Поряд з цим, за умови неможливості визначити вартість проектних, вишукувальних науково-проектних робіт, кошторисну вартість можливо визначити методом калькулювання витрат, виходячи з обгрунтованих розрахунків трудомісткості робіт та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою 3-П (Додатком К ДСТУ Б.Д.1-1-7:2013). Слід зазначити, що учасник ТОВ «БК «Теплоенергоавтоматика» у складі тендерної пропозиції надав кошторис на проектні роботи за формою 2-П, яким підтвердив вартість проектних робіт (договірної ціни на виконання проектно-вишукувальних робіт, зведеного кошторису на проекті і вишукувальні роботи), а отже наявність кошторису за формою 3-П на даному етапі (етапі проведення процедури закупівлі) не є обов’язковим. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КБ Теплоенергоавтоматика», за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КБ Теплоенергоавтоматика»встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує усунути встановлені порушення шляхом скасування рішення про відхилення ТОВ «БК «Теплоенергоавтоматика» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
01.02.2021 00:00
Дата публікації
04.02.2021 18:17
Документи висновку
04.02.2021 18:17
-
Оскарження в суді
КП «Київський метрополітен» подано позовну заяву від 18.02.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 04.02.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації
18.02.2021 15:18
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення до висновку викладено в листі від 11.02.2021 №43-ТК
Дата публікації
11.02.2021 17:21
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації з пристосуванням для сучасного використання станції «Вокзальна» Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену та будівництвом другого вестибюля у Солом’янському районі. (Проєктні роботи. Стадія «П» та «Р»), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-28-001516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
19.01.2021 16:26
Орган перевірки
23.01.2021 00:00
Документи повідомлення
19.01.2021 16:27
-
Відповідь
На запит Державної аудиторської служби України від 19.01.2021 про надання пояснення щодо процедури закупівлі
Відповідь на запит викладено в листі від 22.01.2021 №13-ТК
Рішеня
22.01.2021 15:05
Замовник
Документи повідомлення
22.01.2021 15:05
-
Відповідь
Запис за роз’ясненнями стосовно шляхів та порядку забезпечення виконання зобов’язань щодо усунення порушень.
Запит за роз’ясненнями викладено в листі від 09.02.2021 №32-ТК.
Висновку
09.02.2021 09:54
Замовник
Документи повідомлення
09.02.2021 09:55
-
18.02.2021 15:19
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
71 403 405.33 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2020 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Контактний телефон:
380442385892
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
71 403 405.33 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2020 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Контактний телефон:
380442385892
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності