Закупівля Оцінка арештованого майна, експертні послуги для потреб Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) 22 Лоти від ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ЛЬВІВ).
Оцінка арештованого майна, експертні послуги для потреб Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) 22 Лоти
послуги
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Відповідно до структури діяльності Міністерство юстиції України (далі- Мін’юст) має територіальні органи одним з яких є Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Львів). В той же час, керуючись Постановою Кабінету міністрів України від 2 липня 2014 р. № 228 Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України Мін’юст відповідно до покладених на нього завдань визначає основні напрями діяльності міжрегіональних управлінь з питань виконання кримінальних покарань та пробації Мін’юсту, уповноважених органів з питань пробації, установ виконання покарань, слідчих ізоляторів, воєнізованих формувань, навчальних закладів, закладів охорони здоров’я, підприємств установ виконання покарань, інших підприємств, установ та організацій, утворених для забезпечення виконання завдань Державної кримінально-виконавчої служби. Тобто, безпосередньо відповідає за реалізацію покладених на виконавчу службу обов’язків.
З огляду на той факт, що Постановою Кабінету міністрів України від 9 жовтня 2019 р. № 870 Деякі питання територіальних органів Міністерства юстиції прийнято рішення ліквідувати та утворити нові, як юридичні особи публічного права територіальні органи Міністерства юстиції за переліком серед яких Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Львів). Оскільки, це новостворений орган до складу якого увійшли колишні Головне територіальне управління юстиції у Волинській області, Головне територіальне управління юстиції у Львівській області, Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області, то алгоритму формування технічного завдання та потреби за попередні роки не було, адже закупівельні періоди замовника раніше не перевищували порогових показників для проведення відкритих торгів. Відповідно Замовнику необхідний час для того, щоб передбачити потребу на 2020 рік, однак до моменту оголошення відкритих торгів потрібно було забезпечити безперебійну діяльність виконавчої служби внаслідок чого виникла заборгованість, яку треба погасити.
Замовник у свою чергу наводить низку приписів, у тому числі керуючись ч. 1 ст. 20 ЗУ «Про виконавче провадження» для з’ясування та роз’яснення питань, що виникають під час здійснення виконавчого провадження і потребують спеціальних знань, виконавець виносить постанову про залучення експерта або спеціаліста (кількох експертів або спеціалістів), а для проведення оцінки майна - суб’єктів оціночної діяльності - суб’єктів господарювання, до того ж відповідно до ч. 3 ст. 57 ЗУ «Про виконавче провадження» для проведення оцінки за регульованими цінами, оцінки нерухомого майна, транспортних засобів, повітряних, морських та річкових суден виконавець залучає суб’єкта оціночної діяльності - суб’єкта господарювання. У разі якщо визначити вартість майна (окремих предметів) складно, виконавець має право залучити суб’єкта оціночної діяльності - суб’єкта господарювання для проведення оцінки майна. Відповідно до ст.56 якого арешт на майно (кошти) боржника накладається виконавцем шляхом винесення постанови про арешт майна (коштів) боржника або про опис та арешт майна (коштів) боржника, який застосовується для забезпечення реального виконання рішення. Опис та арешт майна здійснюються не пізніш як на п’ятий робочий день з дня отримання інформації про його місцезнаходження. У разі виявлення майна виконавцем під час проведення перевірки майнового стану боржника за місцем проживання (перебування) фізичної особи та місцезнаходженням юридичної особи здійснюються опис та арешт цього майна. Виконавець повідомляє про результати визначення вартості чи оцінки майна сторонам не пізніше наступного робочого дня після дня визначення вартості чи отримання звіту про оцінку. У разі якщо сторони не згодні з результатами визначення вартості чи оцінки майна, вони мають право оскаржити їх у судовому порядку в 10-денний строк з дня отримання відповідного повідомлення, у разі якщо сторони виконавчого провадження, а також заставодержатель у 10-денний строк з дня винесення виконавцем постанови про арешт майна боржника не досягли згоди щодо вартості майна та письмово не повідомили виконавця про визначену ними вартість майна, виконавець самостійно визначає вартість майна боржника. Експерт або спеціаліст зобов’язаний надати письмовий висновок, а суб’єкт оціночної діяльності - суб’єкт господарювання - письмовий звіт з питань, що містяться в постанові, протягом 15 робочих днів з дня ознайомлення з постановою виконавця. Цей строк може бути продовжений до 30 робочих днів за погодженням з виконавцем. Експерт несе кримінальну відповідальність за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов’язків під час здійснення виконавчого провадження, надання завідомо неправдивого висновку під час здійснення виконавчого провадження, про що він має бути попереджений виконавцем. Збитки, завдані сторонам внаслідок видачі завідомо неправдивого висновку, підлягають відшкодуванню в порядку, встановленому законом. За недостовірну чи необ’єктивну оцінку майна суб’єкт оціночної діяльності - суб’єкт господарювання несе відповідальність у порядку, встановленому законом, а оцінювач - кримінальну відповідальність, про що він має бути попереджений виконавцем.
Беручи до уваги вище наведене та зважаючи на особливості надання послуги, що закуповується, мету проведення оцінки, кількість послуг, строки виконання такої роботи, обмежені строки виконавчого провадження та необхідності забезпечення проведення оцінки майна в скорочені строки, необхідність погашення вже існуючої заборгованості й на підставі пп.3 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було б доцільно застосувати переговорну процедури.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0