Показати схожі тендери

Закупівля Маршрутизатори та мережеві кабелі для системи відеоспостереження від Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту).

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-08-19-001384-c
План UA-P-2019-10-25-001032-c link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 11.10.2020 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
29 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
145 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2020 11:09 до 18.09.2020 16:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2020 11:09
до 08.09.2020 16:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2020 11:09
до 14.09.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 18.09.2020 16:02
до 11.10.2020 00:00
Період уточнень
з 19.08.2020 11:09 до 08.09.2020 16:00
Період оскарження
з 19.08.2020 11:09 до 14.09.2020 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2020 16:02 до 11.10.2020 00:00
Основні параметри
Маршрутизатори та мережеві кабелі для системи відеоспостереження
Routers and lan cables for video surveillance system.
Мережеве обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015-32420000-3 (Маршрутизатори та мережеві кабелі для системи відеоспостереження)
Мережеве обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015-32420000-3 (Маршрутизатори та мережеві кабелі для системи відеоспостереження)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 4 (штуки)
Маршрутизатор MikroTik hEX PoE (RB960PGS) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Маршрутизатор MikroTik hEX PoE (RB960PGS) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Router MikroTik hEX PoE (RB960PGS) (or the equivalent)
Код ДК 021:2015
32423000-4 - Мережеві концентратори
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68609, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Портова,16
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Оптичний комутатор Мikrotik CRS106-1C-5S (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Оптичний комутатор Мikrotik CRS106-1C-5S (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Optical switch Мikrotik CRS106-1C-5S (or the equivalent)
Код ДК 021:2015
32423000-4 - Мережеві концентратори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68609, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Портова,16
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №3 3 (Бобіна)
Кабель КППЭ-ВП (100) 4х2х0,51
Опис предмета закупівлі
Кабель КППЭ-ВП (100) 4х2х0,51
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Lan Cable ККПЭ-ВП (100) 4х2х0,51
Код ДК 021:2015
32421000-0 - Мережеві кабелі
Кількість
3
Одиниця виміру
Бобіна
Адреса постачання
68609, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Портова,16
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №4 3 (пачок)
Конектор FTP RJ45 типу Digitus RJ45 Cat.5e FTP (A MO8/8SRS) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Конектор FTP RJ45 типу Digitus RJ45 Cat.5e FTP (A MO8/8SRS) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Lan Connector FTP RJ45 of the Digitus RJ45 Cat.5e FTP (AMO8/8SRS) type (or the equivalent)
Код ДК 021:2015
32422000-7 - Мережеві компоненти
Кількість
3
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
68609, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Портова,16
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на товар та на підставі отриманого покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від постачальника.
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Салій Сергій Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Saliy Sergiy
Електронна пошта
Телефон
+380677606863
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
38728402
Назва (англійською мовою)
Izmail branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Izmail Sea Ports Authority)
Повна назва
Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Повна назва (англійською мовою)
Izmail branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Izmail Sea Ports Authority)
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ Солід Тім
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронн
Зміст
На підставі абзацу 5 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" – замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону замовником в електронній системі закупівель 01.10.2020 о 09:05 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи прекваліфікації
18.09.2020 16:02
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
a11beeaaffb745c5bf79d0a09f280bf7
Створено
01.10.2020 09:05
Надати до
02.10.2020 09:05
Зміст
ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю товару – Мережеве обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015-32420000-3 (Маршрутизатори та мережеві кабелі для системи відеоспостереження) Номер закупівлі UA-2020-08-19-001384-c Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції відповідно розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації (надалі по тексту Вимоги – ТД) для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів надані три Довідки з копіями договорів зазначених в довідках, копіями видаткових накладних, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці та копії позитивних листів-відгуків щодо вказаних в довідці договорів, а саме: - «Довідка про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі» (Вих.№5/08 від 02.08.2019 року); - «Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» (Вих. №5/04 від 28.04.2020р.); - «Довідка про виконання учасником аналогічного* договору (укладеного в період з 2017р. і по цей час) (Вих. №5/09 від 17.09.2020 року. Однак при розгляді вищевказаних документів встановлено, що Учасником в складі тендерної пропозиції надані копії договорів, які в розумінні Замовника не є аналогічними за предметом закупівлі. Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати вимоги розділу 1 Додатка 1 до ТД та документально підтвердити досвід виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів. ** під аналогічним за предметом закупівлі договором Замовник розуміє договір на поставку маршрутизаторів та мережевих кабелів для системи відеоспостереження. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію поданого звіту про фінансові результати за останній рік, що передує поточному та копію відповідної квитанції, які не засвідчену належним чином. Відповідно розділу 2 Додатка 1 до ТД «Для документального підтвердження фінансової спроможності юридичні особи повинні надати копію поданого звіту про фінансові результати за останній рік, що передує поточному (з відміткою відповідного органу ДПС, або Державної служби статистики України, або з наданням сканованої копії відповідної квитанції (якщо фінансова звітність подавалась у електронному вигляді)). Крім того, відповідно п.1 розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) ТД «Копії документів, що існують в паперовій формі, скануються та завантажуються учасником процедури закупівлі, та які складені безпосередньо учасником процедури закупівлі та/або оригінал яких знаходиться у розпорядженні учасника процедури закупівлі, повинні бути належним чином засвідчені. Копії документів вважаються засвідченими належним чином якщо: - копія документа засвідчена нотаріально; - копія документа засвідчена учасником процедури закупівлі шляхом здійснення напису, який складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію та повноваження якої належним чином підтверджені згідно із вимогами цієї ТД, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.» Враховуючи вищезазначене, Учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копію поданого звіту про фінансові результати за останній рік, що передує поточному та копію відповідної квитанції, які засвідчені належним чином. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю. 1. Учасником в складі тендерної пропозиції, на виконання вимог розділу 3 Додатка 6 до ТД для підтвердження повноваження службової (посадової) особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю, надана «Довідка щодо уповноваженої особи підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах» (Вих. №11/09 від 17.09.2020 року) згідно якої, «До даної довідки додаються скановані копії: - протоколу загальних зборів учасників про призначення директора, - наказу про призначення директора.» Однак при розгляді вищевказаних документів встановлено, що Учасником в складі тендерної пропозиції не надано копію протоколу загальних зборів учасників про призначення директора від 25.08.2015 року №12, як це вимагалось Замовником згідно п.1 розділу 3 Додатка 6 до ТД. Враховуючи вищезазначене, Учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати засвідчену належним чином копію протоколу загальних зборів учасників про призначення директора від 25.08.2015 року №12. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження електронну систему закупівель, вищевказаних документів.
ТОВ Солід Тім : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронн
Зміст
На підставі абзацу 5 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" – замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону замовником в електронній системі закупівель 01.10.2020 о 10:33 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи прекваліфікації
18.09.2020 16:02
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
22af90d250cc477fa10e0b5480d33cf9
Створено
01.10.2020 10:33
Надати до
02.10.2020 10:33
Зміст
ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих ТОВ "СОЛІД ТІМ" в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю товару – Мережеве обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015-32420000-3 (Маршрутизатори та мережеві кабелі для системи відеоспостереження) Номер закупівлі UA-2020-08-19-001384-c Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надана «Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних договорів» (№83/2020 від 18 вересня 2020р.) в якій зазначені не всі відомості про контрагентів, що вимагались Замовником, а саме відсутні адреси контрагентів. Відповідно п.1 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів Учаснику необхідно надати: «1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів (не менше двох). В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагентів, вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний**; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору;» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати всі вимоги Замовника зазначені в п.1 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документаціїв. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції не надані копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме: - по договору №178/18В від 13.12.2018 укладеному з Державним науково-дослідним інститутом спеціального зв’язку та захисту інформації; - по договору №98 від 07.12.2018 укладеному з Управлінням Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України в Миколаївській області. Відповідно п.3 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів Учаснику необхідно надати: «Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме видаткові накладні, або інші документи, передбачені таким договорами, складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати вимоги Замовника зазначені в п.3 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації та надати копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам №178/18В від 13.12.2018 та №98 від 07.12.2018. 3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію поданого звіту про фінансові результати за останній рік, що передує поточному та копію відповідної квитанції, які не засвідчені належним чином. Відповідно розділу 2 Додатка 1 до ТД «Для документального підтвердження фінансової спроможності юридичні особи повинні надати копію поданого звіту про фінансові результати за останній рік, що передує поточному (з відміткою відповідного органу ДПС, або Державної служби статистики України, або з наданням сканованої копії відповідної квитанції (якщо фінансова звітність подавалась у електронному вигляді)). Крім того, відповідно п.1 розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) ТД «Копії документів, що існують в паперовій формі, скануються та завантажуються учасником процедури закупівлі, та які складені безпосередньо учасником процедури закупівлі та/або оригінал яких знаходиться у розпорядженні учасника процедури закупівлі, повинні бути належним чином засвідчені. Копії документів вважаються засвідченими належним чином якщо: - копія документа засвідчена нотаріально; - копія документа засвідчена учасником процедури закупівлі шляхом здійснення напису, який складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію та повноваження якої належним чином підтверджені згідно із вимогами цієї ТД, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.» Враховуючи вищезазначене, Учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копію поданого звіту про фінансові результати за останній рік, що передує поточному та копію відповідної квитанції, які засвідчені належним чином. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження електронну систему закупівель, вищевказаних документів.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
29 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2020 16:00
Замовник:
Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Контактний телефон:
+380677606863
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
29 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2020 16:00
Замовник:
Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Контактний телефон:
+380677606863
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності