Зміст
ВИМОГА
про усунення невідповідностей в документах поданих
ТОВ "СОЛІД ТІМ"
в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю товару –
Мережеве обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015-32420000-3
(Маршрутизатори та мережеві кабелі для системи відеоспостереження)
Номер закупівлі UA-2020-08-19-001384-c
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме:
1. Учасником в складі тендерної пропозиції для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надана «Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних договорів» (№83/2020 від 18 вересня 2020р.) в якій зазначені не всі відомості про контрагентів, що вимагались Замовником, а саме відсутні адреси контрагентів.
Відповідно п.1 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів Учаснику необхідно надати:
«1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів (не менше двох).
В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагентів, вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний**; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору;»
Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати всі вимоги Замовника зазначені в п.1 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документаціїв.
2. Учасником в складі тендерної пропозиції не надані копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме:
- по договору №178/18В від 13.12.2018 укладеному з Державним науково-дослідним інститутом спеціального зв’язку та захисту інформації;
- по договору №98 від 07.12.2018 укладеному з Управлінням Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України в Миколаївській області.
Відповідно п.3 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів Учаснику необхідно надати: «Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме видаткові накладні, або інші документи, передбачені таким договорами, складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»»
Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно виконати вимоги Замовника зазначені в п.3 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації та надати копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам №178/18В від 13.12.2018 та №98 від 07.12.2018.
3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію поданого звіту про фінансові результати за останній рік, що передує поточному та копію відповідної квитанції, які не засвідчені належним чином.
Відповідно розділу 2 Додатка 1 до ТД «Для документального підтвердження фінансової спроможності юридичні особи повинні надати копію поданого звіту про фінансові результати за останній рік, що передує поточному (з відміткою відповідного органу ДПС, або Державної служби статистики України, або з наданням сканованої копії відповідної квитанції (якщо фінансова звітність подавалась у електронному вигляді)). Крім того, відповідно п.1 розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) ТД «Копії документів, що існують в паперовій формі, скануються та завантажуються учасником процедури закупівлі, та які складені безпосередньо учасником процедури закупівлі та/або оригінал яких знаходиться у розпорядженні учасника процедури закупівлі, повинні бути належним чином засвідчені.
Копії документів вважаються засвідченими належним чином якщо:
- копія документа засвідчена нотаріально;
- копія документа засвідчена учасником процедури закупівлі шляхом здійснення напису, який складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію та повноваження якої належним чином підтверджені згідно із вимогами цієї ТД, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.»
Враховуючи вищезазначене, Учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копію поданого звіту про фінансові результати за останній рік, що передує поточному та копію відповідної квитанції, які засвідчені належним чином.
Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження електронну систему закупівель, вищевказаних документів.