Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 18.08.2020 14:37до 03.09.2020 11:00
Завершено
Період уточнень
з 18.08.2020 14:37
до 24.08.2020 11:00
Завершено
Період оскарження
з 18.08.2020 14:37
до 30.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.09.2020 15:19
до 04.09.2020 15:40
Завершено
Період кваліфікації
з 04.09.2020 15:40
до 11.09.2020 14:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2020 14:25
до 22.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.09.2020 14:27
до 30.09.2020 16:22
Період уточнень
з
18.08.2020 14:37
до
24.08.2020 11:00
Період оскарження
з
18.08.2020 14:37
до
30.08.2020 00:00
Період аукціону
з
04.09.2020 15:19
до
04.09.2020 15:40
Період кваліфікації
з
04.09.2020 15:40
до
11.09.2020 14:27
Період кваліфікації
з
04.09.2020 15:40
до
11.09.2020 14:27
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Автоматизоване робоче місце
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
120 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце
Код ДК 021:2015
30210000-4 -
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
175
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
Дата постачання по
18.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
60
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 60 (шестидесяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі видаткової накладної.
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції надається:
- авторизаційний лист (оригінал або копію) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (АРМ) та антивірусного програмного забезпечення, який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Авторизаційний лист надається на обладнання та антивірусне програмне забезпечення, запропоноване в тендері, із зазначенням назви Замовника та номеру закупівлі в електронній системі закупівель.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» відсутній авторизаційний лист (оригінали або копії) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (автоматизованих робочих місць марки HP), який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Також, у документі (інформаційний лист № 3975/INF/2020), який наданий у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про Замовника та номер закупівлі в електронній системі закупівель.
Таким чином, ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» не надано документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у додатку 4 до тендерної документації.
За інформацією начальника управління інформатизації ГСЦ МВС Киященко Д.Я. технічні параметри запропонованого товару не відповідають обов’язковим технічним вимогам (додаток 4 до тендерної документації).
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Автоматизоване робоче місце
Звернення:
За тендером : Автоматизоване робоче місце
Тема:
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Зміст:
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Дата оприлюднення звернення:
19.08.2020 23:07
Доброго дня!
Еквівалент чи (аналог) це - товар (продукт), який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару (продукту) за своїми характеристиками.
Еквіваленти чи (аналоги) можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого - або кращого результату.
Відповідно технічних вимог товару наведених в додатку 5 до тендерної документації, до участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентом (аналогом) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками не повинні бути гіршими ніж ті, що зазначені у тендерній документації Замовника. Дякуємо за запитання.
Дата оприлюднення відповіді:
21.08.2020 11:38
На даному тендері відміни не були знайдені.
Автоматизоване робоче місце
Тендер:
UA-2020-08-18-003110-c
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-08-18-003110-c.a1
Дата:
21.08.2020 17:41
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Вимога
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з вимогами тендерної документації було виявлено дискримінаційну складову у вимозі п.3 Додатку 5, а саме : "- авторизаційний лист (оригінал або копію) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (АРМ) та антивірусного програмного забезпечення, який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Авторизаційний лист надається на обладнання та антивірусне програмне забезпечення, запропоноване в тендері, із зазначенням назви Замовника та номеру закупівлі в електронній системі закупівель;". Вважаємо, що вимога тендерної документації щодо обовязку подачі авторизаційних листів є такою, що носить дискримінаційний характер по відношенню до учасників закупівель, не відповідає чинному законодавству, обмежуює конкуренцію, що у свою чергу робить неможливим участь у відповідній процедурі закупівлі, незважаючи на можливість поставити предмет закупівлі. Відповідно до тенхічних характеристик товару, предмет закупівлі не містить аналогів та виробляється виключно одним виробником. Разом з тим, вимога щодо подачі авторизаційних листів від виробника, здійснює штучне обмеження кола потенційних учасників торгів лише виробниками та або/ їх представництвами на території України у звязку із умисним ненаданням останніми необхідних листів. Як наслідок, вказані положення Документації позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товару та/або офіційними представниками, або учасниками, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками товару та/або офіційними представниками.Безумовно, виробники продукції або їх представництва мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені авторизаційні листи, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або зволікаючи час - не надавати.Окрім цього, незрозуміла сама правова природа та поняття "авторизаційного листа". Ні Закон, ні Цивільний та Господарський кодекси України не містять такого поняття як "авторизаційний лист". Відповідно і відсутня юридична визначеність такого авторизаційного листа та його правові наслідки. надання авторизаційного листа від постачальника/виробника даних ліків не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов'язань та належну якість товару, оскільки дані речі жодним чином не пов'язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції учасника торгів технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути копії свідоцтв, сертифікатів відповідності, якості на товар, паспорт, інструкція по експлуатації товару, гарантійний талон тощо.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, вуиходячи з вищевикладеного, наполягаємо на усуненні Замовником наведених вище невідповідностей шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Автор:
40175293, ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
01010, Україна, Київська область, м.Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА МАЗЕПИ, будинок 11А, офіс 54
«Доброго дня! Відповідно до пункту 3 додатку 5 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі учасником у складі тендерної пропозиції надається: «авторизаційний лист (оригінал або копію) від виробника або офіційного представництва запропонованого обладнання (АРМ) та антивірусного програмного забезпечення, який підтверджує наявність в Учасника діючих повноважень щодо продажу обладнання, яке є предметом закупівлі. Авторизаційний лист надається на обладнання та антивірусне програмне забезпечення, запропоноване в тендері, із зазначенням назви Замовника та номеру закупівлі в електронній системі закупівель».
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства України.
Так, умова в оголошенні замовника про надання оригіналу або копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника в Україні встановлена на підтвердження постачання Товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів , а також на підтвердження поставки Товару належної якості.
Наявність відповідного листа надасть додаткові гарантії шляхом документального підтвердження учасником якості товару та забезпечить його гарантійне обслуговування.
Визначена у зверненні умова оголошення встановлена з урахуванням специфіки предмета закупівлі, та не містить будь-яких дискримінаційних вимог.
Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання листа від виробника Товару або його офіційного представництва в Україні, а у випадку відсутності останнього – від дистриб’ютора, що офіційно займається постачанням та сервісною підтримкою даної техніки.
Отже, ймовірний учасник не довів наявність дискримінаційних вимог тендерної документації, які б порушували його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі.
Зважаючи на викладене, підстави для задоволення вимоги відсутні.