Показати схожі тендери

Закупівля код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1) від ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-08-13-000296-c
План UA-P-2020-06-25-004501-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.12.2020 09:18
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 10.11.2020 14:36
Закінчення аукціону 10.11.2020 15:03
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
99 151 032.8 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 000 грн. (2,02 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2020 09:22 до 19.10.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2020 09:22
до 09.10.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2020 09:22
до 15.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 19.10.2020 10:04
до 10.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.11.2020 14:36
до 10.11.2020 15:03
Завершено
Період кваліфікації
з 10.11.2020 15:03
до 16.11.2020 16:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.11.2020 16:34
до 27.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.11.2020 16:34
до 07.12.2020 09:18
Період уточнень
з 13.08.2020 09:22 до 09.10.2020 10:00
Період оскарження
з 13.08.2020 09:22 до 15.10.2020 00:00
Період аукціону
з 10.11.2020 14:36 до 10.11.2020 15:03
Період кваліфікації
з 19.10.2020 10:04 до 10.11.2020 00:00
Період кваліфікації
з 10.11.2020 15:03 до 16.11.2020 16:34
Період кваліфікації
з 10.11.2020 15:03 до 16.11.2020 16:34
Основні параметри
код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1)
CPV Code 50530000-9 under the SC 021:2015 - Repair and Maintenance of Equipment (Overhaul of the type BVD-4600-1500UZ exciter armature, power unit No. 1)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник дільниці Ковтун Анатолій Андрійович, т.05136 4-43-14, e-mail: [email protected]; Начальник дільниці Чумак Володимир Павлович, т.05136 4-22-65, e-mail: [email protected].
Commissioner contact person authorized to communicate with the bidders on technical matters: Section Foreman - Anatolii Kovtun, tel. (05136) 4-43-14, [email protected]; Section Foreman - Volodymyr Chumak, tel. (05136) 4-22-65, [email protected].
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Нецінові критерії закупівлі
Критерій № : 1
Строк виконання, питома вага критерію – 10%
Назва
Строк виконання, питома вага критерію – 10%
Назва (англійською мовою)
deadline, specific weight of the criterion - 10%
Опис
Список значень
Значення
10 %
Назва
менше 220 днів
Значення
5 %
Назва
від 220 до 270 днів
Значення
0 %
Назва
більше 270 днів
Критерій № : 2
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію – 5%
Назва
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію – 5%
Назва (англійською мовою)
warranty service, specific weight of the criterion -5%
Опис
Список значень
Значення
5 %
Назва
більше 48 місяців з часу постановки устаткування під навантаження, або більше 60 місяців з моменту передачі Замовнику
Значення
3 %
Назва
від 36 до 48 місяців з часу постановки устаткування під навантаження, або від 48 до 60 місяців з моменту передачі Замовнику
Значення
0 %
Назва
36 місяців з часу постановки устаткування під навантаження, або 48 місяців з моменту передачі Замовнику
Позиція
Опис предмета закупівлі
код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1). (РПЗ -2.19)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
CPV Code 50530000-9 under the SC 021:2015 - Repair and Maintenance of Equipment (Overhaul of the type BVD-4600-1500UZ exciter armature, power unit No. 1)
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Територія промислового майданчика Замовника (ВП «Южно-Українська АЕС») та майданчик Підрядника послуг (у заводських умовах). Обсяг послуг визначено у Додатку 1 до ТД. Строк надання послуг: орієнтовно протягом 9 (дев’ять) календарних місяців у 2020 – 2021 роках, закінчення надання послуг - 31.12.2021. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Переклад документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, має бути завірений в установленому порядку (згідно з наказом Міністерством юстиції України «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» N 296/5 від 22.02.2012). Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Дата постачання по
31.12.2021 09:27
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 25,0 %
Опис:
Авансовий платіж у розмірі 25% від вартості Договору перераховується після реєстрації Договору протягом 20 банківських днів після надання Виконавцем рахунку та забезпечення.
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 75,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок за надані послуги здійснюється по факту їх надання протягом 60 робочих днів після підписання Сторонами фінансового та технічного актів здачі-приймання послуг і надання Виконавцем рахунку для оплати
Документи закупівлі
-
09.10.2020 15:48
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Міронов Сергій Леонідович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
FRANKO Yuriy
Електронна пошта
Телефон
+380513641330
Факс
+380513642412
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
20915546
Назва (англійською мовою)
State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Еnergoatom" (DS SU NPP)
Повна назва
ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Повна назва (англійською мовою)
State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Еnergoatom" (DS SU NPP)
Поштовий індекс
55000
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Южноукраїнськ
Адреса
Промзона ВП ЮУАЕС
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ"
Пропозиція:
99 100 508.48 грн.
Учасник:
JSC Svertas Group
Пропозиція:
98 240 310 грн.
Учасник:
EXMONT-Energo a.s.
Пропозиція:
96 200 842 грн.
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ" : [email protected]
99 100 508.48 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.10.2020 10:05
Витяг з ЄДР
19.10.2020 10:05
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
d486b15b090b449baa678113d6eea87c
Створено
26.10.2020 11:56
Надати до
27.10.2020 11:56
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: У наданій ТОВ «Заводу Укрелектроремонт» довідці від 08.09.2020 №268/11 вказано 10 договорів, які свідчать про досвід виконання аналогічного договору, але не надано скан-копії наведених у довідці договорів, що не відповідає вимогам ТД. Відсутність скан-копій договорів не дозволяє виконати аналіз досвіду учасника на предмет виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі якій відповідає умовам Додатку 1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі послуги з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500У3 енергоблоку №1». 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерна документація, Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», підпункт 16 «Файл у форматі pdf, відсканований з довідки виконання аналогічних договорів та скан-копії наведених у довідці договорів». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Скан-копії наведених у довідці договорів, що підтверджують наявність досвіду виконання капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі якій відповідає умовам Додатку 1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі послуги з капітального ремонту якоря збудника типу БВД-4600-1500У3 енергоблоку №1». Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні ТК від 26.10.2020 № 477
EXMONT-Energo a.s. : [email protected]
96 200 842 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
JSC Svertas Group : [email protected]
98 240 310 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.10.2020 10:06
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
f91bf79c746c4451942d0e2faa0306fa
Створено
02.11.2020 11:51
Надати до
03.11.2020 11:51
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: У наданій UAB «Svertas Group» довідці про наявність працівників, які мають необхідну кваліфікацію і досвід для виконання робіт від 12.10.2020 б/н відсутні відомості з документа про освіту (назва документа, номер, дата видачі, спеціальність, назва закладу, який закінчив) працівників, необхідних для надання послуг, а саме працівників, яких залучає учасник у субпідрядника. Також у довідці зазначено, що відомості з документу про освіту не надані, тому що це є конфіденційною інформацією, та є посилання на лист TES VSETIN № N/027, 2020-09-11. Сама довідка про персонал завантажено до системи PROZZORO з признакою, як конфіденційна інформація, але згідно до п.2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.» Таким чином, відомості з документа про освіту (назва документа, номер, дата видачі, спеціальність, назва закладу, який закінчив) працівників, необхідних для надання послуг, повинні бути розкрити, тому що вони підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У листі TES VSETIN № N/027, 2020-09-11, якій завантажено для відкритого доступу зазначено, що відомості з документів про освіту (назва документа, номер, дата видачі, спеціальність, назва закладу, який закінчив) працівників є конфіденційними. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерна документація, Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», підпункт 1 «Файл у форматі pdf, відсканований з документів, складених у довільній формі і підписаних уповноваженою особою учасника, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Перелік кваліфікаційних критеріїв зазначений нижче у розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цієї тендерної документації». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Перезавантажити довідку про наявність працівників, які мають необхідну кваліфікацію і досвід для виконання робіт згідно вимог тендерної документації для можливості її отримання у вільному доступі. Примітка. У разі неможливості оприлюднення відомостей з документа про освіту (назва документа, номер, дата видачі, спеціальність, назва закладу, який закінчив працівник), які вважаються субпідрядником TES VSETIN конфіденційною інформацією, надати обґрунтоване підтвердження (з посиланням на конкретний пункт, статтю, розділ законодавчого або нормативного акту), що ця інформація дійсно вважається конфіденційною, та не може бути надана для вільного доступу або передана третім особам.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.11.2020 16:34 по 27.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
16.11.2020 16:33
-
10.11.2020 15:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-08-13-000296-c-a1
Підписаний і діє
Номер
11-123-01-20-06623
98 240 310 грн.
98 240 310 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.12.2020
Строк дії договору з
04.12.2020
по
30.03.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1). (РПЗ -2.19)
Номенклатура
код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1). (РПЗ -2.19)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.12.2020 09:18
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-10-27-000015
Дата створення проекту
27.10.2021 14:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.10.2021 14:46
Дата публікації висновку про результати
17.11.2021 15:57
Дата завершення усунення порушень
02.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
18.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2021 № 675 Одеса Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 27.10.2021. Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.10.2021 № 675 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 3 UA-2020-08-13-000296-c 13.08.2020 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2021 00:00
Документи рішення
27.10.2021 14:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2020-06-25-004501-a); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерна документація (зі змінами), затверджена рішенням тендерного комітету 12.08.2021 (протокол № 453) (далі – тендерна документація); запитання до процедури, вимоги про усунення порушень та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників JSC Svertas Group, EXMONT-Energo a.s., ТОВ «ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для учасників JSC Svertas Group та ТОВ «ЗАВОД УКРЕЛЕКТРОРЕМОНТ»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.11.2021; протокол розгляду тендерних пропозицій № ПР.4401.32/РТ; повідомлення про намір укласти договір; контракт про закупівлю від 04.12.2020 № 11-123-01-20-06623 (далі – Контракт № 11-123-01-20-06623); додаткова угода до Контракту від 28.01.2021 № 1/11-123-01-20-06623; повідомлення про внесення змін до договору від 29.01.2021; пояснення Замовника, отримані 03.11.2021 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що тендерна пропозиція учасника JSC Svertas Group підлягала відхиленню. Так, відповідно до пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники повинні надати «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», в якій «Учасник повинен вказати не менше одного виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі який відповідає умовам цієї технічної специфікації». При цьому, згідно з вимогами підпункту 16 пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен завантажити «Файл у форматі pdf, відсканований з довідки виконання аналогічних договорів та скан-копії наведених у довідці договорів». На виконання наведених умов тендерної документації учасник JSC Svertas Group у складі тендерної пропозиції надав: - у файлі «12 список виконаних договорів.pdf» - скан-копію «Довідка JSC Svertas Group, Список виконаних договорів» від 24.09.2020 (далі – Довідка від 24.09.2020), в якій зазначив три аналогічні договори: SVG17/034 2017-11-29, № 037-1026/11 2011-09-26 та Nr.5.1-1.2/803 2019-02-04; - у файлі «12 договір -досвід-.pdf» - скан-копію договору, зазначеного в Довідці від 24.09.2020, а саме: контракт SVG17/034 2017-11-29 з завіреним перекладом українською мовою. Скан-копії договорів № 037-1026/11 2011-09-26 та Nr.5.1-1.2/803 2019-02-04, наведених у Довідці від 24.09.2020, у складі тендерної пропозиції не надано. При цьому інформація, розміщена учасником у файлі «12 договір -досвід-.pdf», визначена як конфіденційна, а саме: учасник зазначив наступне обґрунтування конфіденційності - «У документі знаходиться комерційна інформація, яка не призначена для розголосу». Тобто, учасник JSC Svertas Group надав документ для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію з порушенням вимог абзацу другого частини другої статті 28 Закону. Разом з тим, Замовник на порушення вимог абзаців першого та восьмого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника JSC Svertas Group у зв’язку з визначенням конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону, допустив JSC Svertas Group до аукціону, визнав переможцем закупівлі та уклав з ним Контракт від 04.12.2020 № 11-123-01-20-06623.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції JSC Svertas Group встановлено порушення вимог абзаців першого та восьмого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін договору – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання Контракту № 11-123-01-20-06623 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
17.11.2021 00:00
Дата публікації
17.11.2021 15:57
Документи висновку
17.11.2021 15:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Ґрунтовні заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-000296-c ID aaeca13df2d84c6b82baaa5bc3095c8e Очікувана вартість закупівлі - 99 151 032,80 грн код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1) Згідно статті 16 Закону про публічні закупівлі у розділі 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» частини III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації була встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме учасник повинен був надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписану уповноваженою особою учасника та оформлену належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація: 1. Предмет, номер та дата договору. 2. Контрагент. Учасник повинен вказати не менше одного виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме капітального ремонту якоря збудника для генераторів типу ТВВ-1000 або аналогів в обсязі який відповідає умовам цієї технічної специфікації. Згідно цієї вимоги учасник закупівлі JSC Svertas Group надав необхідну довідку у файлі «12 список виконаних договорів.pdf» - скан-копію «Довідка JSC Svertas Group, Список виконаних договорів» від 24.09.2020 (далі – Довідка від 24.09.2020), в якій зазначив три аналогічні договори: SVG17/034 2017-11-29, No 037-1026/11 2011-09-26 та Nr.5.1-1.2/803 2019-02-04. Таким чином учасник виконав умови тендерної документації та підтвердив відповідність даному кваліфікаційному критерію згідно вимог статті 16 Закону. Крім того, Замовник у відповідності до вимог частини 3 статті 22 Закону включив до розділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» частини III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації пунктом 16 вимогу надати іншу інформацію, а саме файл у форматі pdf, відсканований з довідки виконання аналогічних договорів та скан-копії наведених у довідці договорів. Дана інформація не віднесена Замовником до кваліфікаційних критеріїв. Згідно цієї вимоги учасник закупівлі JSC Svertas Group надав файлі «12 договір -досвід-.pdf», обґрунтовано визначив його як конфіденційну інформацію, та зазначив необхідне обґрунтування конфіденційності у відповідності до положень частини 2 статті 28 Закону. Таким чином вимога щодо конфіденційності згідно статті 28 Закону на зазначені документи (копії договорів), а саме файл «12 договір -досвід-.pdf» не розповсюджується.
Дата публікації
24.11.2021 12:01
Документи інформації про усунення порушення
24.11.2021 12:05
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (фніормації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт якоря збудника типу БВД-4600-1500УЗ енергоблоку №1)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання. Відповідно до пункту 6 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 4% від вартості договору у вигляді банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк, або гарантія страхової компанії, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах, визначених тендерною документацією. Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
02.11.2021 10:37
Орган перевірки
06.11.2021 00:00
Документи повідомлення
02.11.2021 10:38
-
Відповідь
Надання інформаціїї
Страхова гарантія (Забезпечення виконання договору про закупівлю). Сертифікат №1076214 від 01 грудня 2020 року.
Рішеня
03.11.2021 11:45
Замовник
Документи повідомлення
03.11.2021 11:46
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
99 151 032.8 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2020 10:00
Замовник:
ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Контактний телефон:
+380513641330
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
99 151 032.8 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2020 10:00
Замовник:
ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Контактний телефон:
+380513641330
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності