Показати схожі тендери
Закупівля ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Нове будівництво світлофорного об"єкта по Прибережній магістралі (по автобусному маршруту загального користування №27 "Вокзал Запоріжжя-I - Міська лікарня №7" між перехрестям вул.Привокзальної з Прибережною магістраллю та будівлями заводу "ЗАЗ") у м.Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи)] від Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-08-11-007631-a
План UA-P-2020-08-11-006778-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.09.2020 10:04
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 28.08.2020 14:01
Закінчення аукціону 28.08.2020 14:22
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 023 411 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 117.06 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2020 16:36 до 27.08.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2020 16:36
до 17.08.2020 17:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2020 16:36
до 23.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 28.08.2020 14:01
до 28.08.2020 14:22
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2020 14:22
до 07.09.2020 15:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.09.2020 15:58
до 18.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.09.2020 15:58
до 18.09.2020 10:04
Період уточнень
з 11.08.2020 16:36 до 17.08.2020 17:00
Період оскарження
з 11.08.2020 16:36 до 23.08.2020 00:00
Період аукціону
з 28.08.2020 14:01 до 28.08.2020 14:22
Період кваліфікації
з 28.08.2020 14:22 до 07.09.2020 15:58
Період кваліфікації
з 28.08.2020 14:22 до 07.09.2020 15:58
Основні параметри
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Нове будівництво світлофорного об'єкта по Прибережній магістралі (по автобусному маршруту загального користування №27 "Вокзал Запоріжжя-I - Міська лікарня №7" між перехрестям вул.Привокзальної з Прибережною магістраллю та будівлями заводу "ЗАЗ") у м.Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи)]
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Нове будівництво світлофорного об'єкта по Прибережній магістралі (по автобусному маршруту загального користування №27 "Вокзал Запоріжжя-I - Міська лікарня №7" між перехрестям вул.Привокзальної з Прибережною магістраллю та будівлями заводу "ЗАЗ") у м.Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи)]
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пор Прибережній магістралі (по автобусному маршруту загального користування №27 "Вокзал Запоріжжя-I - Міська лікарня №7" між перехрестям вул.Привокзальної з Прибережною магістраллю та будівлями заводу "ЗАЗ")
Дата постачання з
07.09.2020 00:00
Дата постачання по
15.10.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет.
Документи закупівлі
-
11.08.2020 16:38
-
11.08.2020 16:37
Критерії прийнятності
11.08.2020 16:37
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
11.08.2020 16:37
Проект договору
11.08.2020 16:37
Тендерна документація
11.08.2020 16:37
Тендерна документація
Тендерна документація
11.08.2020 16:37
Тендерна документація
11.08.2020 16:37
Тендерна документація
11.08.2020 16:37
Тендерна документація
11.08.2020 16:37
Тендерна документація
11.08.2020 16:37
Тендерна документація
Тендерна документація
11.08.2020 16:37
Тендерна документація
11.08.2020 16:36
Тендерна документація
11.08.2020 16:36
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Смольянинова
Електронна пошта
Телефон
+380617171886
Замовник
ЄДРПОУ
40467658
Повна назва
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69037
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛЕНОЛ ПРОМ"
Пропозиція:
2 023 400 грн.
Учасник:
ТОВ "УКРТЕХ-СТРОЙ"
Пропозиція:
2 003 218 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.09.2020 15:58 по 18.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.09.2020 15:58
-
Звіт про оцінку
28.08.2020 14:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: • Не надано документів на підтвердження наявності обладнання: Компресор пересувній – не менше 2 одиниць. • Не надано всіх документів, які підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: • Згідно частини 1 Додатку 4. • Згідно пункту 3 Додатку 1. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • Надати документи для підтвердження наявності обладнання: Компресор пересувній – не менше 2 одиниць завірена копія технічного паспорта/інвентарна картка/балансова довідка та документально підтвердити проходження повірки цього інструмента, якщо ця повірка передбачена законодавством України. Якщо інструменти орендовані, подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) з переліком інструментів. Надати Рішення учасника №11 від 22.05.2019 року, яке підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі
Створено
04.09.2020 11:47
Надати до
05.09.2020 11:47
Договір
UA-2020-08-11-007631-a-b1
Підписаний і діє
Номер
136/20
2 003 218 грн.
2 003 218 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.09.2020
Строк дії договору з
18.09.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Нове будівництво світлофорного об'єкта по Прибережній магістралі (по автобусному маршруту загального користування №27 "Вокзал Запоріжжя-I - Міська лікарня №7" між перехрестям вул.Привокзальної з Прибережною магістраллю та будівлями заводу "ЗАЗ") у м.Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи)]
Номенклатура
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Нове будівництво світлофорного об'єкта по Прибережній магістралі (по автобусному маршруту загального користування №27 "Вокзал Запоріжжя-I - Міська лікарня №7" між перехрестям вул.Привокзальної з Прибережною магістраллю та будівлями заводу "ЗАЗ") у м.Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи)]
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
18.09.2020 10:02
-
Розклад та етапи
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-10-09-000027
Дата створення проекту
09.10.2020 14:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.10.2020 14:09
Дата публікації висновку про результати
02.11.2020 17:26
Дата завершення усунення порушень
17.11.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
03.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
НАКАЗ 09.10.2020 № 208 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 09.10.2020 №208 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 6) UA-2020-08-11-007631-a, Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради, ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.10.2020 00:00
Документи рішення
09.10.2020 14:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.08.2020 № 136/20-2, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРТЕХ-СТРОЙ" (далі – ТОВ "УКРТЕХ-СТРОЙ"), повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.09.2020 №136/20, додаткова угода ід 18.09.2020 №1. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 «Переліку документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям» Додатку 4 тендерної документації зазначено вимогу для підтвердження фінансової спроможності учасника щодо надання довідок з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Частиною 3 ст.22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Поряд з цим, забезпечення платоспроможності, як критерій, визначено статтею 16 Закону і передбачає підтвердження лише фінансовою звітністю. Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Мінфіну України від 07.02.2013 №73, визначено склад фінансової звітності, а саме баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у Додатку 4 «Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям» зазначено вимогу надання документів, не передбачених статтею 16 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
02.11.2020 00:00
Дата публікації
02.11.2020 17:26
Документи висновку
02.11.2020 17:26
-
Оскарження в суді
Позовна заява
Дата публікації
13.11.2020 13:51
Документи оскарження в суді
Повідомлення
Відповідь
Заперечення на висновок
З вказаним порушенням Департамент не погоджується та вважає даний висновок Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області необґрунтованим з наступних підстав. Згідно з ч. 1 та 2 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності фінансової спроможності учасника, викладений у Додатку 4 тендерної документації Департаменту. Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Отже, статтею 16 Закону визначено вичерпний перелік документів, які Замовник не має права вимагати від учасника та відсутня пряма заборона вимагати від учасника інформацію, яка деталізує та розкриває фінансову звітність. Крім того, в п.4 ст. 16 Закону не зазначено, що фінансова платоспроможність, підтверджується лише або виключно фінансовою звітністю. Департаментом вказана вимога Закону не порушена, оскільки в тендерній документації не вимагалось надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Поряд з цим, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (абз. 1). Так, у пункті 4 Додатку 4 «Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям» тендерної документації для підтвердження фінансової спроможності учасника Департаментом було зазначено вимогу надати наступні документи: - фінансовий звіт на останню звітну дату у складі Балансу (звіт про фінансовий стан) та Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); - довідки з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована(-і) довідка(-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Фінансовий звіт на останню звітну дату у складі Балансу (звіт про фінансовий стан) та Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) входять до складу фінансової звітності згідно Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Мінфіну України від 07.02.2013 №73 (далі – Національне положення). Відповідно до п. 3 Національного положення терміни, що використовуються в національних положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку, мають такі значення, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан) – звіт про фінансовий стан підприємства, який відображає на певну дату його активи, зобов’язання і власний капітал; зобов’язання – заборгованість підприємства, яка виникла внаслідок минулих подій і погашення якої в майбутньому, як очікується, призведе до зменшення ресурсів підприємства, що втілюють у собі економічні вигоди. Національним положенням затверджена форма Балансу (звіту про фінансовий стан), яка містить рядок «Короткострокові кредити банків». Показник цього рядка не дає повної інформації щодо стану заборгованості (поточна або прострочена). Наголошуємо, що Департамент є розпорядником бюджетних коштів, тому при визначенні переможця процедури закупівлі особлива увага приділяється вивченню майбутнього контрагента, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупки, чи не накладено на банківські рахунки арешт. На етапі вивчення потенційного контрагенту Департамент вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. З метою встановлення достовірної фінансової платоспроможності учасника, у зв’язку з тим, що показники фінансової звітності не надають повної інформації щодо платоспроможності учасника, у тендерній документації Департаменту на законних підставах була затребувана довідка з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. На підставі вищевикладеного, враховуючи те, що Департаментом жодним чином не порушено вимоги ч. 3 ст. 22 Закону, керуючись ч. 8 ст. 8 Закону, ПРОСИМО: 1. Розглянути заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-11-007631-a та повідомити про результат Департамент. 2. Скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 02.11.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-11-007631-a в частині порушення Департаментом вимог ч. 3 ст. 22 Закону.
Висновку
05.11.2020 10:05
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 023 411 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2020 17:00
Замовник:
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617171886
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 023 411 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2020 17:00
Замовник:
Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617171886
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності