Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015-39180000-7 Лабораторні меблі (Оснащення меблями лабораторій, навчальних кабінетів та майстерень закладів професійної освіти) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-08-09-000043-a
План UA-P-2020-08-09-000049-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.11.2020 14:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.10.2020 12:46
Закінчення аукціону 19.10.2020 13:25
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 164 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 640 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.08.2020 13:04 до 16.10.2020 01:00
Завершено
Період уточнень
з 09.08.2020 13:04
до 06.10.2020 01:00
Завершено
Період оскарження
з 09.08.2020 13:04
до 12.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.10.2020 12:46
до 19.10.2020 13:25
Завершено
Період кваліфікації
з 19.10.2020 13:25
до 26.10.2020 11:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2020 20:30
до 06.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.10.2020 11:18
до 30.11.2020 14:29
Період уточнень
з 09.08.2020 13:04 до 06.10.2020 01:00
Період оскарження
з 09.08.2020 13:04 до 12.10.2020 00:00
Період аукціону
з 19.10.2020 12:46 до 19.10.2020 13:25
Період кваліфікації
з 19.10.2020 13:25 до 26.10.2020 11:18
Період кваліфікації
з 19.10.2020 13:25 до 26.10.2020 11:18
Основні параметри
ДК 021:2015-39180000-7 Лабораторні меблі (Оснащення меблями лабораторій, навчальних кабінетів та майстерень закладів професійної освіти)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
64 920
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лабораторні меблі (Оснащення меблями лабораторій, навчальинх кабінетів та майстерень закладів професійної освіти)
Код ДК 021:2015
39180000-7 - Лабораторні меблі
Кількість
24
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.10.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
08.10.2020 12:56
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Сологуб
Електронна пошта
Телефон
+380442482244,+380952001590
Сайт:
http://rz-kor-src.kyiv-oblosvita.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
32792069
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
Поштовий індекс
08150
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Києво-Святошинський р-н, м. Боярка
Адреса
вул. Шкільна, буд. 28
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МКОМ"
Пропозиція:
2 163 450 грн.
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН"
Пропозиція:
2 137 998 грн.
Учасник:
Фізична особа - підприємець ШУЛИПА Микола Юрійович
Пропозиція:
2 099 080 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІДЕР-КОМФОРТ"
Пропозиція:
1 996 669 грн.
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНОВА СВІТЛАНА ЯКІВНА
Пропозиція:
1 900 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 21.10.2020 20:30 по 01.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
21.10.2020 20:30
-
Звіт про оцінку
19.10.2020 13:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 21.10.2020 20:38 по 01.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі; Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
21.10.2020 20:38
-
Звіт про оцінку
21.10.2020 20:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 23.10.2020 13:18 по 03.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
23.10.2020 13:18
-
Звіт про оцінку
21.10.2020 20:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.10.2020 11:18 по 06.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.10.2020 11:18
-
Звіт про оцінку
23.10.2020 13:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-08-09-000043-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2711
2 137 998 грн.
2 137 998 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.11.2020
Строк дії договору з
27.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
24 (комплект)
Лабораторні меблі (Оснащення меблями лабораторій, навчальинх кабінетів та майстерень закладів професійної освіти)
Номенклатура
Лабораторні меблі (Оснащення меблями лабораторій, навчальинх кабінетів та майстерень закладів професійної освіти)
Кількість
24
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.11.2020 14:27
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-02-000021
Дата створення проекту
02.11.2020 14:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.11.2020 14:32
Дата публікації висновку про результати
03.12.2020 17:13
Дата завершення усунення порушень
18.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
15.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2020 № 225 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби Від 20.11.2020 № 225 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2020-08-09-000043-a 09.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.11.2020 00:00
Документи рішення
23.11.2020 14:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03.12.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету 09.08.2020 б/н зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП ІВАНОВА СВІТЛАНА ЯКІВНА, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЛІДЕР-КОМФОРТ», ФОП ШУЛИПА Микола Юрійович, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 21.10.2020 №№ 75-76, від 23.10.2020 № 78, від 26.10.2020 № 85, повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2020, договір від 27.11.2020 № 2711, додаткову угоду від 27.11.2020 № 1, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.11.2020 № 21092-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД. Відповідно до пункту 1.3 Додатку № 3 ТД (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ), Замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції на стіл вчительський копію декларації постачальника про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) видана уповноваженим органом/організацією та завірена виробником товару. Тоді як, в складі тендерної пропозиції переможця відсутня вищезазначена декларація, чим не дотримано вимоги пункту 1.3 Додатку № 3 ТД. Таким чином в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «РІН»» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, моніторингом встановлено, що додатковою угодою від 27.11.2020 № 1 внесено зміни до договору від 27.11.2020 № 2711 в частині продовження строку поставки товару до 25.12.2020. Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також, пунктом 4 розділу 6 ТД зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі та визначено перелік істотних умов, а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Отже, додаткова угода від 27.11.2020 № 1 до договору від 27.11.2020 № 2711, якою змінено терміни поставки товару без документально підтверджених обставин, укладена з порушенням ч. 5 статті 41 Закону № 922-VIII. Відповідно до ч. 1 ст. 43 Закону № 922-VIII Договір є нікчемним в частині укладання додаткової угоди від 27.11.2020 № 1 до договору від 27.11.2020 № 2711.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведенного моніторингу встановлено порушення ч. 5 ст. 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимогам пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII при оприлюдненні інформації щодо закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
03.12.2020 00:00
Дата публікації
03.12.2020 17:13
Документи висновку
03.12.2020 17:13
-
Оскарження в суді
Відомості про справу Київський окружний адміністративний суд Єдиний унікальний номер справи 320/13575/20 Адміністративний позов
Дата публікації
21.12.2020 11:04
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комунальний заклад Київської обласної ради "Сервісно-ресурсний центр" щодо висновку за проведеним моніторингом (ID моніторингу: UA-M-2020-11-02-000021) надає аргументоване заперечення та додатки до нього
Дата публікації
10.12.2020 12:10
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 164 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2020 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
Контактний телефон:
+380442482244,+380952001590
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 164 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2020 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
Контактний телефон:
+380442482244,+380952001590
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності