Показати схожі тендери

Закупівля Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала від 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000.

Тип закупівлі Переговорна процедура для потреб оборони
Тендер UA-2020-08-06-007033-a
План UA-P-2020-08-04-004715-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.12.2022 01:06
Підпис Підпис відсутній
Cтарт аукціону 19.08.2020 14:46
Закінчення аукціону 19.08.2020 15:19
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
грн. (0 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2020 16:11 до 18.08.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2020 16:11
до 13.08.2020 18:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2020 16:11
до 14.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.08.2020 14:46
до 19.08.2020 15:19
Завершено
Період кваліфікації
з 19.08.2020 15:19
до 04.09.2020 13:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2020 13:11
до 11.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.09.2020 13:11
до 03.12.2022 01:06
Період уточнень
з 06.08.2020 16:11 до 13.08.2020 18:00
Період оскарження
з 06.08.2020 16:11 до 14.08.2020 00:00
Період аукціону
з 19.08.2020 14:46 до 19.08.2020 15:19
Період кваліфікації
з 19.08.2020 15:19 до 04.09.2020 13:11
Період кваліфікації
з 19.08.2020 15:19 до 04.09.2020 13:11
Основні параметри
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
typeOfPurchaseItem.00000
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 (000)
0000000000000000000
Опис предмета закупівлі
0000000000000000000
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
000000000000000000
Код ДК 021:2015
18440000-5 - Капелюхи та головні убори
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 0000000000000000, 00000000, 0000000000000000
Дата постачання по
30.11.2020 00:00
Позиція : №2 (000)
0000000000000000000
Опис предмета закупівлі
0000000000000000000
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
000000000000000000
Код ДК 021:2015
18440000-5 - Капелюхи та головні убори
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 000000000000000000, 000000000, 00000000000000000000
Дата постачання по
30.11.2020 00:00
Позиція : №3 (000)
0000000000000000000
Опис предмета закупівлі
0000000000000000000
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
000000000000000000
Код ДК 021:2015
18440000-5 - Капелюхи та головні убори
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 0000000000000000000, 0000000000000000, 000000000000000000
Дата постачання по
30.11.2020 00:00
Позиція : №4 (000)
0000000000000000000
Опис предмета закупівлі
0000000000000000000
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
000000000000000000
Код ДК 021:2015
18440000-5 - Капелюхи та головні убори
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 000000000000000, 0000000, 000000000000000000
Дата постачання по
30.11.2020 00:00
Умова оплати
event.000000000000000
Тип оплати: typeOfPayment.00000000000
Період: 0 календарні днів
Розмір оплати: 0 %
Опис:
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Документи закупівлі
-
06.08.2020 16:12
-
06.08.2020 16:12
-
06.08.2020 16:12
-
06.08.2020 16:12
-
06.08.2020 16:12
-
documentType.tender.0000000000000000
documentType.tender.0000000000000000
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
00000000000000
Електронна пошта
00000000000000000000000
Телефон
0000000000000
Замовник
ЄДРПОУ
00000000
Назва (англійською мовою)
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Повна назва
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Поштовий індекс
00000
Країна
0000000
Область або регіон
0000000
Населений пункт
0000000
Адреса
00000000000000000000000000
Реєстр пропозицій
Учасник:
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
0000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
000000000000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 04.09.2020 13:11 по 11.09.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
documentType.award.00000000000000
documentType.award.00000000000000
04.09.2020 13:11
-
documentType.award.00000000000000000
documentType.award.00000000000000000
19.08.2020 15:20
documentType.award.000000000000000
Договір
UA-2020-08-06-007033-a-b1
Підписаний і діє
Номер
000000000000
З ПДВ
Підписано
18.09.2020
Строк дії договору з
18.09.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
(000)
0000000000000000000
Номенклатура
0000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00000
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
(000)
0000000000000000000
Номенклатура
0000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00000
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
(000)
0000000000000000000
Номенклатура
0000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00000
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
(000)
0000000000000000000
Номенклатура
0000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00000
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
18.09.2020 13:55
-
documentType.contract.00000000000000
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-13-000002
Дата створення проекту
13.11.2020 08:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.11.2020 11:27
Дата публікації висновку про результати
30.11.2020 15:31
Дата завершення усунення порушень
15.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
05.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 707-54-45
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Миколаївська
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2020 № 402 Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-06-007033-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06 серпня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.11.2020. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.11.2020 00:00
Документи рішення
13.11.2020 11:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення відбору вимогам Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон № 1356) та Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляду цінових пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Міністерства оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони, затверджене протоколом засідання тендерного комітету від 06.08.2020 № 75/459/1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; цінова пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСТРІМ-ТЕКС»; протокол розкриття тендерних пропозицій; витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 25.08.2020 № 75/459/3; повідомлення про намір укласти договір; витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 04.09.2020 № 75/459/5; договір про поставку для державних потреб матеріально-технічних засобів речової служби (за кошти Державного бюджету України) від 18.09.2020 № 286/3/20/190 (далі – Договір); додаткова угода від 26.10.2020 № 1 до Договору. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Згідно з частиною сьомою статті 3 Закону № 1356, оголошення про проведення відбору обов’язково додатково оприлюднюється через автоматизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму для товарів і послуг – 35 000,00 євро. Моніторингом встановлено, що Замовник здійснює закупівлю товару, очікувана вартість якого за офіційним курсом Національного банку України станом на 06.08.2020 перевищує 35 000,00 євро (1 151 542,00 гривень). Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог частини сьомої статті 3 Закону № 1356 не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу додатково оголошення про проведення відбору англійською мовою.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 3 Закону № 1356. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог оголошення про проведення відбору вимогам Закону № 1356 та Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду цінових пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Дата висновку
30.11.2020 00:00
Дата публікації
30.11.2020 15:31
Документи висновку
30.11.2020 15:31
-
Оскарження в суді
Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 15.12.2020 року.
Дата публікації
16.12.2020 16:25
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, оприлюдненого в електронній системі. У оприлюдненому висновку зазначені необ'єктивні та помилкові твердження, з якими не можливо погодитись. Переговорна процедура закупівлі Капелюхів та головних уборів (18440000-5) (Шапка зимова, вид 2) проводилась відповідно до закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-06-007033-a. Стосовно того, що Замовник додатково не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою повідомляється наступне. Замовником оприлюднено оголошення англійською мовою. Законом не визначено, що вся інформація, яку містить оголошення повинно оприлюднюватися англійською мовою. При цьому, замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено всю необхідну інформацію щодо оголошення про проведення відбору на англійській мові, як того вимагає електронна система закупівлі. Зазначається, що Органом оскарження вже розглядалася скарга учасника з цього приводу (не оприлюднення оголошення англійською мовою) за процедурою закупівлі UA-2020-08-06-007033-a. За результатами розгляду скарги Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 де скаржнику було відмовлено у задоволення скарги. Ураховуючи рішення Органу оскарження №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 Державна аудиторська служба України неправомірно встановила порушення замовником законодавства із підстави не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою. Зазначаємо, що Міністерством оборони України не було допущено порушень вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі Капелюхів та головних уборів (18440000-5) (Шапка зимова, вид 2), щодо оприлюднення оголошення англійською мовою.
Дата публікації
03.12.2020 15:56
Документи інформації про усунення порушення
03.12.2020 15:57
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2020 18:00
Замовник:
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2020 18:00
Замовник:
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності