Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 31.07.2020 15:22до 25.08.2020 16:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2020 15:22
до 15.08.2020 16:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2020 15:22
до 21.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 26.08.2020 11:53
до 26.08.2020 12:26
Завершено
Період кваліфікації
з 26.08.2020 12:26
до 02.09.2020 10:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2020 10:54
до 13.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.09.2020 10:54
до 22.09.2020 09:56
Період уточнень
з
31.07.2020 15:22
до
15.08.2020 16:00
Період оскарження
з
31.07.2020 15:22
до
21.08.2020 00:00
Період аукціону
з
26.08.2020 11:53
до
26.08.2020 12:26
Період кваліфікації
з
26.08.2020 12:26
до
02.09.2020 10:54
Період кваліфікації
з
26.08.2020 12:26
до
02.09.2020 10:54
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Термострічка за кодом (CPV) «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції- Українська. В разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською (детальніше в тендерній документації замовника).
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
70 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Термострічка за кодом (CPV) «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015
30190000-7 -
Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
60 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
15
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за даним Договором здійснюються в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня поставки частини Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної Видаткової накладної.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу п.1. Додатку 2 тендерної документації замовника для підтвердження наявності права власності / користування офісу, технічного приміщення, складу чи іншого приміщення, було надано Договір суборенди від 01 вересня 2019 № П6 року про суборенду нежитлових приміщень за адресою: м. Київ, вул. Куренівська, буд. 2-Б.
У відповідності до положень статті 774 Цивільного кодексу України - піднайм (суборенда) можливий лише за згодою наймодавця (орендодавця), якщо інше не встановлено договором або законом.
Отже невід'ємною складовою договору суборенди є лист-згода орендодавця щодо укладення договору суборенди орендарем, або ж включення даної згоди до складу положення договору оренди. Відсутність вищезазначених документів у складі пропозиції Учасника свідчить про відсутність документального підтвердження права на укладення договору суборенди.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строки передбачені статтею 31 закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати:
Копію договору оренди для обґрунтування правових підстав володіння, користування, розпорядження майном або лист-згода орендодавця щодо укладення договору суборенди.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Термострічка за кодом (CPV) «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Тендер:
UA-2020-07-31-005202-c
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-07-31-005202-c.a1
Дата:
07.08.2020 10:19
Стан:
Порушення усунуто
Вимога щодо кваліфікаційної частини тендерної докуметації
Шановний Замовнику!
1. В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте тендерна документація містить максимально специфічну вимогу: «Довідка, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки Учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) про наявність в Учасника не менше 3-х працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо поставки товару, складена за формою: Сертифікати, свідоцтва, дипломи чи інші документи, що підтверджують отримання освіти, знань чи проходження навчання у відповідній до закупівлі галузі та які видані іноземними учбовими закладами або акредитованими організаціями по підвищенню кваліфікації на іноземній мові, повинні мати переклад тексту документу на українську мову, виконаний бюро перекладів.
Замовником не визначено сертифікати, свідоцтва, дипломи якої спеціальності доводять наявність знань щодо поставки товару (адже згідно вимог мова йде про працівників «які мають необхідні знання та досвід щодо поставки товару»).
Незрозумілим є чому український Замовник, проводячи закупівлю в Україні в українських постачальників, вимагає від учасників наявність іноземної освіти та документів, виданих іноземними закладами. Чому, на думку Замовника, знання та досвід, отриманий в державних закладах, не дозволяє вести діяльність у сфері виробництва та продажу термострічки?
Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Включення до тендерної документації при типових закупівлях типового товару специфічних та необґрунтованих вимог, що жодним чином не впливають на предмет закупівлі, проте відсікає зайвих конурентів, свідчить про корупційну складову, відсутність можливості реальної конкуренції, наперед упереджений підхід до вибору переможця, тобто вказує на заздалегідь обраного переможця закупівлі.
Визначена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності.
Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Тому, просимо Замовника виключити цей вираз з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників закупівлі.
2. Також хочемо звернути увагу, що в абзаці 7 пункту 2 Розділу 3 тендерної документації вимагається:
«Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 7 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.»
В Додатку 7 до тендерної документації зазначено вимоги до електронної банківської гарантії, але форма гарантії відсутня.
Просимо Замовника або додати форму за якою Учасник має надати гарантію в Додаток 7 до тендерної документації або виключити вимогу про надання гарантії за не існуючою формою.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї пропозиції ми будемо вимушені подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Автор:
25394112, ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Україна
Шановний учаснику. Повідомляємо Вас про задоволення Вашої вимоги.
Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.