Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»).(п. 1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) від Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-07-31-001565-a
План UA-P-2020-03-11-004551-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.10.2020 17:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.08.2020 12:02
Закінчення аукціону 27.08.2020 12:41
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
6 374 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 870 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2020 16:58 до 26.08.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2020 16:58
до 16.08.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2020 16:58
до 22.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.08.2020 12:02
до 27.08.2020 12:41
Завершено
Період кваліфікації
з 27.08.2020 12:41
до 24.09.2020 16:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2020 16:36
до 05.10.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2020 16:36
до 13.10.2020 17:29
Період уточнень
з 31.07.2020 16:58 до 16.08.2020 10:00
Період оскарження
з 31.07.2020 16:58 до 22.08.2020 00:00
Період аукціону
з 27.08.2020 12:02 до 27.08.2020 12:41
Період кваліфікації
з 27.08.2020 12:41 до 24.09.2020 16:36
Період кваліфікації
з 27.08.2020 12:41 до 24.09.2020 16:36
Основні параметри
Роботи з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»).(п. 1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
31 800
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»). Джерело фінансування – власні кошти
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
18.08.2020 12:10
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Салій Надія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
(048)727-14-30
Замовник
ЄДРПОУ
40081200
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВКФ" СПЕЦЕНЕРГОЮГ""
Пропозиція:
6 374 000 грн.
Учасник:
ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА"
Пропозиція:
6 373 000 грн.
Учасник:
ТОВ "Будівельна компанія "ФЛАЙТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Пропозиція:
6 240 000 грн.
Учасник:
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ"
Пропозиція:
6 070 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД-СПМ+"
Пропозиція:
6 038 252 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.09.2020 16:36 по 05.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Учасник процедури закупівлі та Тендерна пропозиція Учасника за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною та відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 та вимогам тендерної документації зокрема встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 вимогам до учасника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відсутні підстави, встановлені статтею 17 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019. Підстави відхилення Учасника процедури закупівлі та Тендерної пропозиції Учасника - відсутні;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! У складі пропозиції виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Надано довідку від 18.08.2020 №97-02/08 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології необхідних для виконання робіт». Зазначене в довідці обладнання та матеріально-технічна база, що безпосередньо буде використано при виконанні робіт частково відсутнє та не відповідає договірній ціні (кошторисах), наданих Учасником, а саме: - Автопідйомник з висотою підіймання не менше 14 м (ГАЗ 3309 Вантажний автопідйомник); - Спеціальний вантажний-спеціальний автопідйомник (ЗИЛ 131); - Екскаватор ковшовий на гусеничному ходу (LIEBHER A900 LITRONIC); - Автомобіль вантажний самоскид вантажопідйомністю не менше 8 т (КАМАЗ 5511); - Автогрейдер (ДЗ-180); - Підіймач монтажний (ОПТ-9195); - Трактор Т-150К бурокран (Т-150К); - Автомобіль для перевезення працівників (УАЗ 3741); - Автомобіль для перевезення працівників (РУТА 20 АВТОБУС-D); - Автомобіль для перевезення працівників (ГАЗ 33023); - Компресор (Компресор EVO V-0.6/10 10 атм., 200л); - Компресор (Компресор W-0.5-101-10 атм, 100л; - Коток дорожній причепний (ДУ-16); - Інверторний зварювальний апарат (ММА 295); - Газовий різак (Р1П); - Балон пропановий (27 л); - Балон кисневий (20 л); - Домкрат гідравлічний (ДГ 100П150); - Дриль ударна (FORTE 1050 Вт); - Дриль ударна (Stanley 700 Вт). 1.2. Надано довідку від 18.08.2020 № 97-01/08 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації», які мають необхідні знання та досвід для виконання умов по зазначеному предмету закупівлі та безпосередньо будуть задіяні при виконанні робіт». Учасник надав довідку не за формою, наведеною в тендерній документації та надав протоколи засідань комісії ТОВ «ЕНЕРГОБУД-СПМ+» щодо перевірки знань з охорони праці, проте, як вимагався журнал перевірки знань інструкцій з охорони праці та правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. 1.3. Надано довідку від 18.08.2020 №97-03/08 «Довідка в довільній формі що містить інформацію щодо виконання аналогічних договорів». Зазначена дата аналогічного договору – 16.06.2020, що суперечить інформації зазначеній в актах виконаних робіт формі КБ-2в, КБ-3, а саме – 24.03.2020. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.- пп.2.1 п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». 2.2.- пп.2.2 п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». 2.3.- пп.2.3 п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку в довільній формі з переліком власного та орендованого (за наявності) необхідного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, що безпосередньо буде використано при виконанні робіт та зазначене в кошторисах (договірній ціні), наданих Учасником. У разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, надати скан-копії відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди, у разі використання не власної технології надати листа від власника на право використання даної технології. 3.2. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які безпосередньо будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі (у формі наведеній нижче) з наданням скан-копій журналу(ів) перевірки знань інструкцій з охорони праці та правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, або скан-копій витягу з протоколу навчального центру, який проводив навчання та перевірку знань зазначених у довідці працівників (де зазначається право на виконання робіт в діючих електроустановках напругою до і вище 1000 В). 3.3. Довідку в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів), його (їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів) приймання виконаних робіт форми КБ-2в і довідки КБ-3), що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Заступник голови тендерного комітету О.А. Шаповал
Створено
17.09.2020 16:47
Надати до
18.09.2020 16:47
Договір
UA-2020-07-31-001565-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№ ОД/Ш-20-498-НЮ
7 245 902.4 грн.
6 038 252 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2020
Строк дії договору з
13.10.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»). Джерело фінансування – власні кошти
Номенклатура
Роботи з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»). Джерело фінансування – власні кошти
Кількість
1
Одиниця виміру
роб.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.10.2020 17:29
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-02-000023
Дата створення проекту
02.12.2020 09:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.12.2020 12:58
Дата публікації висновку про результати
17.12.2020 20:38
Дата завершення усунення порушень
05.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
24.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
01.12.2020 № 239 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.12.2020 № 239 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2020-07-31-001565-a 31.07.2020 Акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця») (код за ЄДРПОУ 40081200) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.12.2020 00:00
Документи рішення
02.12.2020 12:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" (далі Замовник) ID:UA-P-2020-03-11-004551-а на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямкам фінансування «Капітальні інвестиції» та «Ремонти» Замовника від 18.08.2020 № 110, реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВАІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОБУД-СПМ+», протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.09.2020 №192, протокол засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямкам фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти» Замовника від 03.09.2020 №143, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВАІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОБУД-СПМ+» оприлюднене 24.09.2020, договір від 13.10.2020 №ОД/Е-20-498НЮ (далі Договір). Відповідно до вимоги пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація про найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія. В ході моніторингу встановлено, що у річному плані закупівель на 2020 рік за номером ID:UA-P-2020-03-11-004551-а відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону. Також встановлено, що на порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.12.2020 00:00
Дата публікації
17.12.2020 20:38
Документи висновку
17.12.2020 20:38
-
Оскарження в суді
Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ від 29 грудня 2020 року № НЮ-14/3180 до Окружного Адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування Висновку Східного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 щодо наявності порушень законодавства при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі: Роботи з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»).(ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2020-07-31-001565-a).
Дата публікації
05.01.2021 16:32
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку у межах проведення моніторингу UA-M-2020-12-02-000023 ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі моніторингу закупівлі UA-2020-07-31-001565-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). Державнаудиторська служба України. Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) 17 грудня 2020 року розміщено висновок про результати Робіт з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»)ДК 021: 2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2020-07-31-001565-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення Замовником вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутності у річному плані закупівель на 2020 рік за номером ID:UA-P-2020-03-11-004551-а інформації щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Зазначене твердження не відповідає дійсності, оскільки: Статтею 4 Закону передбачено , що Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. У річному плані повинна міститися інформація, в т.ч. про найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. У річному плані закупівель на 2020 рік за номером ID:UA-P-2020-03-11-004551-а зазначена інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії, що підтверджується п.9 «Примітки» форми річного плану закупівель, розміщеною в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО за посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-03-11-004551-a. Нижче надаємо викопіювання з електронної системи закупівель: Роботи з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»).(п. 1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) Сума 7 648 800 UAH UA-P-2020-03-11-004551-a ? f44e4e72134545109e29763de40eafd1 Оголошено тендер Опубліковано: 11 березня 2020 16:17 Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ на 2020 рік Перейти до оголошення про проведення закупівлі Інформація про замовника Замовник чи не замовник 1. Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" 2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40081200 Інформація про предмет закупівлі Порядок визначення предмета закупівлі 3. Конкретна назва предмета закупівлі: Роботи з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»).(п. 1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі: Про класифікатор ДК 021:2015 ДК021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи 5. Код згідно з КЕКВ: відсутній 6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 648 800 UAH Джерело фінансування закупівлі Опис Сума Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Власні кошти 7648800 UAH 7. Процедура закупівлі: Відкриті торги Характеристика процедури 8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2020 9. Примітки: Протокол ТК№83 від 30.07.2020 зміни №12 АТ «Українська залізниця» (в особі РФ «Одеська залізниця» АТ «Українська залізниця», код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40081200, Місцезнаходження замовника: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19; Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301. Документи замовника Остання редакція Історія змін 31 липня 2020 16:32 Електронний цифровий підпис 2. Щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Розміщення інформації в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО (далі - ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутні для заповнення замовником поля «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. Нижче надаємо викопіювання з вищезазначеного Наказу: ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 3. Місцезнаходження замовника*. 4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. 4-1. Вид предмета закупівлі. 5. Конкретна назва предмета закупівлі. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 10-2. Джерело фінансування закупівлі. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *. 12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*. 17. Дата та час проведення електронного аукціону*. 18. Строк, на який укладається рамкова угода**. 19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**. __________ * Заповнюється електронною системою закупівель автоматично. ** Заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. {Форма із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017, № 463 від 21.03.2019} Директор департаменту регулювання державних закупівель О.Є. Стародубцев При цьому в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна інформація про «Забезпечення тендерної пропозиції» де зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В електронному полі «Примітки» оголошення про відкриті торги нами зазначено «детальніше див. тендерну документацію» Нижче надаємо викопіювання з електронної системи закупівель: Інформація про предмет закупівлі Вид предмету закупівлі: Роботи детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301. Вказані в висновку ДАСУ зауваження абсолютно ніяким чином не впливають на результати проведення процедури закупівлі, не свідчать про факт дискримінації учасників, а лише підтверджують рівне ставлення до них, об’єктивне та неупередження визначення переможця, оскільки Замовник здійснює закупівлі відкрито та прозоро. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів, коли буде забезпечена така технічна можливість в ЕСЗ, а до того моменту буде використовувати електронне поле «Примітки» , як варіант. Додаток: 4 арк. Заступник голови тендерного комітету О.А. Шаповал
Дата публікації
24.12.2020 19:54
Повідомлення
Відповідь
Щодо надання РОЗ’ЯСНЕНЬ щодо висновку у межах проведення моніторингу UA-M-2020-12-02-000023
Державна аудиторська служба України. Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) ЗАПИТ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМИ щодо висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-31-001565-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 17 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Робіт з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»).(ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2020-07-31-001565-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення Замовником вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до абз. 1 частини 8 статті 8 Закону звертаємося за роз’ясненнями щодо висновку. 1. Щодо відсутності у річному плані закупівель на 2020 рік за номером ID:UA-P-2020-03-11-004551-а інформації щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. У річному плані закупівель на 2020 рік за номером ID:UA-P-2020-03-11-004551-а зазначена інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії, що підтверджується п.9 «Примітки:» форми річного плану закупівель, розміщеною в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО за посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-03-11-004551-a. Нижче надаємо викопіювання з електронної системи закупівель: Роботи з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»).(п. 1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) Сума 7 648 800 UAH UA-P-2020-03-11-004551-a ? f44e4e72134545109e29763de40eafd1 Оголошено тендер Опубліковано: 11 березня 2020 16:17 Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ на 2020 рік Перейти до оголошення про проведення закупівлі Інформація про замовника Замовник чи не замовник 1. Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" 2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40081200 Інформація про предмет закупівлі Порядок визначення предмета закупівлі 3. Конкретна назва предмета закупівлі: Роботи з технічного переоснащення ПЛ-10 кВ на дільниці Ізмаїл-Ташбунар (2 черга) (п.1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»).(п. 1.2.5 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі: Про класифікатор ДК 021:2015 ДК021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи 5. Код згідно з КЕКВ: відсутній 6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 648 800 UAH Джерело фінансування закупівлі Опис Сума Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Власні кошти 7648800 UAH 7. Процедура закупівлі: Відкриті торги Характеристика процедури 8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2020 9. Примітки: Протокол ТК№83 від 30.07.2020 зміни №12 АТ «Українська залізниця» (в особі РФ «Одеська залізниця» АТ «Українська залізниця», код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40081200, Місцезнаходження замовника: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19; Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301. Документи замовника Остання редакція Історія змін 31 липня 2020 16:32 Електронний цифровий підпис 2. Щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Розміщення інформації в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО (далі - ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутні для заповнення замовником поля «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». В електронному полі «Примітки» оголошення про відкриті торги нами зазначено «детальніше див. тендерну документацію» Нижче надаємо викопіювання з електронної системи закупівель: Інформація про предмет закупівлі Вид предмету закупівлі: Роботи детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301. При цьому в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна інформація про «Забезпечення тендерної пропозиції» де зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість , а того моменту буде використовувати електронне поле «Примітки» , як варіант. Заступник голови тендерного комітету О.А. Шаповал
Висновку
22.12.2020 17:56
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 374 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2020 10:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
(048)727-14-30
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 374 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2020 10:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
(048)727-14-30
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності